Orientació, per orientats i desorientats

Orientació, per orientats i desorientats

10 Jun 2010 00:00 #81 per Enric59 (Visitant)
Gràcies, xinoxano  8)

I sort dissabte  :yes:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2010 21:57 #82 per xinoxano (Associat/da)

Apa, ja hi ha forum d'orientació, ara a veure si els craks de la modalitat penjeu curses, croniques i aconseguiu convertir-lo en una referencia dins del mon dels orientadors :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2010 22:03 #83 per Ricard (Associat/da)
Bona iniciativa. Ja tenim racó propi.  :party:

No sabia que teníem a tota una campiona per aquí  :great:. A veure si treu el cap per aquest fil. De fet a dins de corredors em consta que hi ha més orientadors infiltrats, però escriuen poc.
Jo també vaig estar a Peguera, :love: quan tingui una estona faré la crònica corresponent al meu bloc.

Enric59 acabo d'entrar al teu bloc, li he donat una ullada i m'ha semblat interessant. A veure si tinc una mica de temps i el llegeixo amb més tranquil·litat.

Xinoxano les roagining són unes curses d'orientació ben especials. Ja n'he fet algunes fent parella amb elprimo i les em gaudit d'allò més. Segur que repetiràs. Fareu un bon equip amb el perill i el crica

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2010 00:10 #84 per Enric59 (Visitant)


Apa, ja hi ha forum d'orientació, ara a veure si els craks de la modalitat penjeu curses, croniques i aconseguiu convertir-lo en una referencia dins del mon dels orientadors :great:


Gràcies, xinoxano8)

En quant em faci unes ulleres que em permetin córrer i llegir mapes, m'hi poso. En tinc moltes ganes. Sobretot des de que veig l'Oriol i la Berta viatjar tant  :yes:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2010 00:13 #85 per Enric59 (Visitant)


Apa, ja hi ha forum d'orientació, ara a veure si els craks de la modalitat penjeu curses, croniques i aconseguiu convertir-lo en una referencia dins del mon dels orientadors :great:


Això, això! Els que ho teniu per la mà, estaria bé que obriu fils amb calendaris i curses. I animeu la gent amb curses d'iniciació.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2010 00:14 #86 per Enric59 (Visitant)

Bona iniciativa. Ja tenim racó propi.  :party:

No sabia que teníem a tota una campiona per aquí  :great:. A veure si treu el cap per aquest fil. De fet a dins de corredors em consta que hi ha més orientadors infiltrats, però escriuen poc.
Jo també vaig estar a Peguera, :love: quan tingui una estona faré la crònica corresponent al meu bloc.

Enric59 acabo d'entrar al teu bloc, li he donat una ullada i m'ha semblat interessant. A veure si tinc una mica de temps i el llegeixo amb més tranquil·litat.

Xinoxano les roagining són unes curses d'orientació ben especials. Ja n'he fet algunes fent parella amb elprimo i les em gaudit d'allò més. Segur que repetiràs. Fareu un bon equip amb el perill i el crica


Gràcies, Ricard.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2010 17:21 #87 per crica (Visitant)
Us faig saber que ja m'he iniciat en el món de l'orientació. Gràcies al Xinoxano, que em va convidar a la Rogaina del Rebost, ahir vaig tenir el plaer de veure i viure des de dins una activitat diferent i molt original.
M'hi penso anar introduïnt, ja que vaig xalar de debò!!.
Amb el permís dels més experts, us faré una bona colla de preguntes de novato.
Per a començar: sabeu on es pot trobar informació sbore la rogaine de les Tres Valls que es farà el 25 de setembre a Sant Feliu de Pallarols? Googlejant, l'única resposta és el nostre calendari.

Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2010 22:47 #88 per Ricard (Associat/da)
Hola crica, benvingut a les curses d'orientació. Explica una mica aquesta primera experiència.

Aquí tens la informació que demanes: http://www.elsarro.cat/index.php?option=com_content&view=article&id=49%3Apresentacio&catid=35%3Ales-3-valls-2010&Itemid=57&lang=ca

Però no pateixis per les inscripcions de moment a l'orientació encara no passa com en el món de les curses on cada vegada t'has d'inscriure amb més dies d'antelació.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2010 23:35 #89 per crica (Visitant)
Aquest dissabte havia queda amb en xinoxano i uns quants més per a fer una part de Cavalls del Vent, ja que l'estem preparant per a mitjans de juliol. Dimecres em va trucar ell dient que què em semblaria fer una rogaina. Jo vaig dir: Lo cualo? Eing?  M'ho va explicar i em va convèncer en pocs segons, ja que sempre m'havia fet gràcia iniciar-me en les curses d'orientació i mai ho havia fet per mandra.

Al final varem anar en xinoxano, en perill i jo a Sant Julià de Cerdanyola. La intenció era aprendre a interpretar el mapa i trobar unes quantes fites. Al final en varem trobar 18 sobre 45. A mi em va semblar una activiat d'allò més divertida, ja que combina caminar/córrer/trotar per la muntanya amb establir una estratègia per a aconseguir el màxim de punt trobant el màxim de fites. Em va sorprendre molt l'altíssima qualitat del mapa escala 1:15.000 que ens van donar. Hi havia pràcticament tot el que es trobava al terreny. De fet, no ens varem perdre en cap ocasió, i sols varem cometre un parell de petites errades d'interpretació, que les varem arreglar en un moment. Ens varem entendre molt bé en quant a organitzar-nos. Al final varem quedar cinquens de la nostra categoria!!! Val a dir que erem 6 equips...
Jo ja friso per a que arribi el 25 de setembre!. De fet, fa poc he comprat una segona residència a Les Preses, molt a la vora de Sant Feliu de Pallerols, i em fa il.lusió fer sortides per la zona.
Ara el que toca és fer alguna cursa d'orientació, a veure si jo solet em sé organitzar.

Per cert, he vist que a MOntjuïc, l'Ajuntament de Barcelona ha muntat una mena de circuit permanent. L'heu provat?

En definitiva, molt contents per haver descobert una activitat nova.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2010 05:55 #90 per Ricard (Associat/da)
El circuït permanent de Montjuïc encara no està inaugurat. L'inauguren aquesta setmana. Aquí us passo tota la informació:

Us recordo que encara esteu a temps d’inscriure-us a la cursa seminocturna d’inauguració del Circuit Permanent de Barcelona de dimecres vinent.



Encara no es pot parlar de rècord d’inscrits en una nocturna, però anem pel bon camí. I qui sap si pot ser l’embrió de la futura Copa Solstici!

El que sí que puc assegurar és que per primera vegada en la història de l’orientació (i em penso que de la majoria d’esports) hi ha més inscrites que inscrits.

Per què? Misteri, però hi ha més dones que homes, cosa que ens anima i ens satisfà.



A més, Com a premi per a la guanyadora (també el guanyador, esclar) hi haurà, gentilesa de Piscines Picornell, un abonament per a tot un any al seu  centre esportiu. La resta de podi tindrà també abonaments (però més curts, lògicament)

Si voleu més informació d’on us banyareu i d’on alguns podran anar a fer jacuzzi, màquines, piscina cada dia... www.picornell.cat



Per a més informació de la cursa www.clubcoc.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2010 09:31 #91 per Oriol_TBID (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2010 23:24 #92 per elprimo (Visitant)
Aquest cap de setmana algú va a Sant Jaume de Frontanyà?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2010 19:17 #93 per Ricard (Associat/da)
I per qui vulgui, aquest cap de setmana, cita doble a Pals i Begur. Dissabte campionat de Catalunya sprint i diumenge Copa Catalana.
Jo segueixo de vacances. :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2010 21:53 #94 per elprimo (Visitant)
Estaré diumenge a Begur, a veure que tal...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2010 21:57 #95 per Ricard (Associat/da)
elprimo que vagi bé a Begur.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2010 18:26 #96 per elprimo (Visitant)
Avui estic una mica decebut, de les pitjors curses que he fet, errades tontes i perdues de novatillo, mal, mal  :grrrrrr: Suposo que seré últim amb un temps de 3 hores 8 minuts, per una cursa que en el meu cas, en dues horetes la tindria feta si no fos per les errades. 

En fi, a seguir aprenent...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2010 19:03 #97 per Ricard (Associat/da)
elprimo això ja se sap en orientació acostuma a passar de tant en tant. La propera vegada segur que t'anirà millor.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Ago 2010 18:22 #98 per Ricard (Associat/da)
El proper dissabte 7 d'agost tenim una bona proposta amb circuïts per a tots els nivells: la vesprada a Sant Pol de Mar. Més informació a la web de grions.

http://www.grionsorientacio.cat/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Ago 2010 08:48 #99 per Ricard (Associat/da)
Finalment després d'estar 2 mesos sense fer orientació demà hi torno en la vesprada d'orientació de Sant Pol de Mar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Ago 2010 23:20 #100 per Ricard (Associat/da)
Bona cursa ahir a la vesprada-O a Sant Pol de Mar. Podeu llegir la crònica si voleu http://rmasferr.bloc.cat/post/2429/320078

Please Entra or Crear compte to join the conversation.