Orientació, per orientats i desorientats

Orientació, per orientats i desorientats

12 Gen 2011 22:36 #181 per crica (Visitant)
Jo també, i el nano a les curses infantils.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2011 18:47 #182 per Ricard (Associat/da)
Molt apagat està el tema de l'orientació  :whip:

Pel proper cap de setmana, diumenge 20 de febrer hi ha una cursa popular a Alella per començar a escalfar motors: http://www.oros.orientacio.org/Circuit%20Oros_11/3a_11.htm

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2011 05:48 #183 per Ricard (Associat/da)
Ja estic inscrit a Alella. Si algú més hi va, allà ens veurem.  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2011 08:35 #184 per elprimo (Visitant)
Que vagi bé Ricard. Dissabte passat vaig fer la rogaining est de Mataró amb dos amics i no va anar malament, malgrat podia haver anat millor. Vam fer 54 punts de 83 possibles

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2011 06:17 #185 per Ricard (Associat/da)

Que vagi bé Ricard. Dissabte passat vaig fer la rogaining est de Mataró amb dos amics i no va anar malament, malgrat podia haver anat millor. Vam fer 54 punts de 83 possibles


Això està bé, anar entrenant per les rogainings que el proper 6 de març ens espera la propera.  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2011 08:26 #186 per quimg (Associat/da)

Molt apagat està el tema de l'orientació  :whip:

Pel proper cap de setmana, diumenge 20 de febrer hi ha una cursa popular a Alella per començar a escalfar motors: http://www.oros.orientacio.org/Circuit%20Oros_11/3a_11.htm


Ricard, saps si es pot fer en famila? Es a dir, la meva dona, la meva filla i jo? No tinc ni idea de com funciona i m'acabo d'assabentar d'aquesta cursa, però sembla que no puc trucar per unformació fins les 7 de la tarda. Si la podem fer junt segur que hi debutem... i si no em passaré amb la bici a veure com funciona.

Gràcies

Quim

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2011 18:41 #187 per Ricard (Associat/da)

Molt apagat està el tema de l'orientació  :whip:

Pel proper cap de setmana, diumenge 20 de febrer hi ha una cursa popular a Alella per començar a escalfar motors: http://www.oros.orientacio.org/Circuit%20Oros_11/3a_11.htm


Ricard, saps si es pot fer en famila? Es a dir, la meva dona, la meva filla i jo? No tinc ni idea de com funciona i m'acabo d'assabentar d'aquesta cursa, però sembla que no puc trucar per unformació fins les 7 de la tarda. Si la podem fer junt segur que hi debutem... i si no em passaré amb la bici a veure com funciona.

Gràcies

Quim


En les curses d'orientació sempre hi ha circuïts d'iniciació que es poden fer en grup. No hi ha cap problema i menys sent una cursa popular que organitza l'Oros, un club que sempre promociona que tothom pugui gaudir d'aquest esport en les seves diferents modalitats. Si vens ja ens veurem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2011 18:53 #188 per xinoxano (Associat/da)
Ricard, com funciona el canvi de categoria a les curses d'orientació. A partir de quantes curses es considera que ja ets un iniciat?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2011 20:30 #189 per quimg (Associat/da)
Ricard, si que hi anem, vaig parlar amb els organitzadors i tot i ser fora de termini, tot van ser facilitats per poder-nos inscriure.
Fins demà

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2011 07:24 #190 per Ricard (Associat/da)

Ricard, com funciona el canvi de categoria a les curses d'orientació. A partir de quantes curses es considera que ja ets un iniciat?


Hola xinoxano, no hi ha res oficial. Tu mateix a mesura que et consideres més segur intentes córrer circuïts més difícils. Jo mateix actualment corro en la categoria H35, majors de 35 anys malgrat ser major de 53 i poder córrer en H50 on hi ha poca competència, possibilitats de guanyar o al menys fer podi, però les curses són massa curtes pel meu gust i prefereixo H35 que són curses més llargues i més difícils tècnicament, però on gaudeixo molt malgrat que doblo el temps dels primers.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2011 16:11 - 20 febrer 2011 16:14 #191 per quimg (Associat/da)
Fantàstic!!! No em pensava que em divertiria tant. La cursa ha sigut genial, això de la orientació és un passada, i a sobre es pot fer en família.  Els primers 20 minuts han sigut estressants, no sabiem ni per on agafar el mapa i a sobre plovent amb certa intensitat, ens ho hem passat pipa.
Repetim segur i us ho recomano a tots els que no ho hagueu provat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2011 18:01 #192 per Ricard (Associat/da)
M'alegro que hagis gaudit tant quimg. Jo he estat de sort i he sortit quan ja no plovia, i pràcticament he fet la cursa en sec. També he gaudit molt. Feia tres mesos que no participava en curses d'orientació clàssiques. Darrerament només he fet alguna rogaining. M'ha faltat una mica més de "gas" a les cames en cert moments, però m'he orientat molt bé, sense cap problema i sense cap errada. Molt bones sensacions.
quimg aprendre com funciona el mapa és qüestió de temps. A les primeres curses a tothom li passa el mateix, però es va millorant amb el pràctica.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2011 19:59 #193 per quimg (Associat/da)
Gràcies Ricard
A veure si a la propera ens coneixem, perque hi haurà propera :yes: La meva dona esta feta caldo però li ha encantat i vol repetir

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2011 06:59 - 24 febrer 2011 07:00 #194 per Ricard (Associat/da)

Gràcies Ricard
A veure si a la propera ens coneixem, perque hi haurà propera :yes: La meva dona esta feta caldo però li ha encantat i vol repetir


Mirarem de coincidir en una propera i poder parlar una estona.

Ja he escrit crònica de la meva cursa a Alella al bloc: http://rmasferr.bloc.cat/post/2429/770403

I ja estem inscrits juntament amb elprimo a la rogaining de Sant Feliu de Boixalleu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2011 06:27 #195 per Ricard (Associat/da)
S'acosta el diumenge 6 i ja tenim aquí la rogaining de La Selva.

Allà hi seran un parell d'equips de préssecs amb ganes de passar-ho bé i trobar moltes fites. Ja us explicarem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2011 22:00 #196 per elprimo (Visitant)
La segona de l'any, a veure com va...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2011 16:35 #197 per Ricard (Associat/da)
Crònica de la rogaining de La Selva enllestida. Ens ho vam passar molt bé. http://rmasferr.bloc.cat/post/2429/775186

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2011 20:01 #198 per crica (Visitant)
Avui he rebut informació d'una nova rogaina, que es farà al parc de Collserola el proper 9 d'abril  rogainecollserola.blogspot.com/

Algú s'hi apunta?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2011 08:08 #199 per quimg (Associat/da)

Avui he rebut informació d'una nova rogaina, que es farà al parc de Collserola el proper 9 d'abril  rogainecollserola.blogspot.com/

Algú s'hi apunta?


Quina pinta...parlaré amb la familia :neutral:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2011 19:41 #200 per elprimo (Visitant)
L'Eskamot Préssec ja està apuntat  :party:. A por la tercera!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.