1000m (i combinada) social per l'ELA - 27/06/15

1000m (i combinada) social per l'ELA - 27/06/15

29 Jun 2015 13:00 #181 per Del@ (Associat/da)
Primer de tot, felicitar als organitzadors de l'event i també als voluntaris que el van fer possible  :great: :great:, sense vosaltres no es podrien fer matinals com les de dissabte. És comprensible que aquesta organització comporta una dedicació i això treu temps de la resta d'activitats, així que és normal i comprensible que s'hagi d'anar rotant en aquestes tasques.

Lamentablement, per feina, només vaig poder fer la meva sèrie de 1000 que era la primera i marxar ràpid d'allà, però he vist les fotografies i ja m'han explicat com va anar. Com era factible que hagués de marxar per feina per això ja vaig dir que no m'apuntava als 400m i 100m, i tampoc als relleus, encara que m'hagués agradat molt poder participar a tot i animar a la resta, l'any vinent, si puc, ja hi tornaré. 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2015 14:17 #182 per Jorfer (Associat/da)
Debutante i resta d'organitzadors que heu decidit donar el relleu: moltes gràcies per tot el vostre temps, entusiasme, dedicació i savoir faire. Sempre estarem agraïts per aquest altruisme.  :love: :love: Us estimem!!!  :love: :love: :love:

Com anirà passant el temps i, pels comentaris, crec que tothom vol la continuïtat de la prova, obro una llista amb la gent que es vulgui apuntar a la comissió organitzadora del 1000 social del 2016 per tal que no s'oblidi en el temps. Intentarem que alguna de les persones de la Junta formi part d'aquesta comissió.

Afegeixo a les dues persones que ja han manifestat el seu desig de col·laborar, vinga animeu-vos  :wink2: :yes: :great:

Vull formar part de la comissió organitzadora del 1000 social del 2016
- JoandeGracia
- Pinelli31
-

29 Jun 2015 15:54 #183 per vanessa la pastelera (Associat/da)
Gracias a tod@s los que habéis organizado los 1000 metros sociales y todo tipo de pruebas.  Sin gente que esté ahí estas cosas no son posibles.

29 Jun 2015 16:01 #184 per Carmeta (Visitant)
Moltes gràcies a tots els organitzadors i voluntaris  que heu fet possible aquesta jornada durant aquests anys. No crec que ningú pugui tenir res més que agraïment cap al vostre desinterès i dedicació. Esperem per molts anys es pugui continuar duent a terme. 8)
Personalment aquest any l'he gaudit sense fer ni una gambada però molt igualment, malgrat només poder-mes quedar veure les series del 1000 i no gaudir de l'espectacle dels relleus i de les proves més explosives! :he:
Gràcies als fotògrafs... Tinc a l'home content amb tants primers planos!  :winktongue:
Em va agradar molt poder saludar a molts companys que feia temps que no veia!

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."

29 Jun 2015 19:36 #185 per jaume86 (Associat/da)
debutante, Rubens, meep i tots els que estaveu dissabte, que ereu forces, recordo ecopac, Koldo, Alexia i més (bona) gent que hem deixo doncs malauradament encara no conec i no recordo noms... MOLTES GRÀCIES!

Debu ja ho has repetit forces cops i crec que us honra molt deixar-ho poc a poc i amb un any per endavant per reestructurar i organitzar. La feina feta és excel·lent, jo mateix tenia una mitja a la tarda però davant el gran ambient que hi havia vaig voler quedar-me fins el final! Debutava com a tants altres grans esdeveniments correcats aquesta temporada (24h, sopar) i encara hem queden les curses de SQV i Vacarisses per l'any vinent. Poc a poc també intentaré aprendre i n'estic segur que, aquells que decidim fer un pas endavant, tindrem el suport de la vostra experiència.

Hi ha molta feina per fer i es necessita l'ajuda de tothom! Sense sortir d'aquest fil, l'arcadi42 suggeria una nova manera de puntuar. O algú que ja no recordo, ja em disculparà!, de posar una carpa per fer sombra als més menuts.

Millorar lo del dissabte serà molt difícil, hem de ser honestos, el llistó està molt alt! Però cal intentar-ho, equivocar-se el mínim i seguir amb aquestes tradicions úniques que fa que la família correcat siguem única.

Aprofito l'avinentesa, també recollint el guant del gran debu, per opinar una mica més enllà dels esdeveniments. És important que en moments de canvis com l'actual (junta novella, renovacions a les comisions...) per fer una crida a la unitat. Jo no sóc ningú, tan sols fa uns 18 mesos que estic per aqui i conec molta menys gent de la que m'agradaria, cert, però aquests pocs m'heu captivat. Desconec si correu sota un nom o un altre, si us entrena X o Y, si correu poc o molt, si sou novells com jo o institucions de fa anys, de carretera o muntanya... A mi més indiferent, tots formem part d'aquesta familia i entre tots cal que la flama no s'apagui sinó que sigui més intensa que mai ben aviat.

Per a tots aquells que heu aportat tant durant tant temps. Us ho mereixeu.

- JoandeGracia
- Pinelli31
- jaume86

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

29 Jun 2015 20:28 #186 per merce008 (Associat/da)
a disposar, (espero no perdre el telèfon definitivament) :intello:

- JoandeGracia
- Pinelli31
- jaume86
-merce008

29 Jun 2015 21:12 #187 per Jorfer (Associat/da)
:love: :love:
M'agrada aquesta llista  :yes: :yes:
Vinga que es farà un gran equip  :great: :great:

- JoandeGracia
- Pinelli31
- jaume86
-merce008

29 Jun 2015 21:15 #188 per vanessa la pastelera (Associat/da)

:love: :love:
M'agrada aquesta llista  :yes: :yes:
Vinga que es farà un gran equip  :great: :great:

- JoandeGracia
- Pinelli31
- jaume86
-merce008
- Vanessa la pastelera

29 Jun 2015 21:31 #189 per Jorfer (Associat/da)
Vanessa  :great: :great: :great:

29 Jun 2015 22:13 #190 per JoanDeGracia (Associat/da)
Està clar de que s'encarregarà la Vanessa, oi??  :rofl:

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

29 Jun 2015 23:06 #191 per Tresag (Visitant)
Bona nit!
Jo també em vull sumar a les felicitacions! va ser un dia espectacular... i pensar que de petita odiava córrer i ara em sembla un gran espectacle! Mil gràcies perquè vas ser una gran jornada!

Pel sentit que té, pel valor, pel gran ambient... i per l'excel.lent organització! Els millors desitjos per Debutante i companyia. I moltes gràcies de nou!

I moltes gràcies al CarlesCat per l'excel.lent reportatge!

Quin gran equip!!! :party:

Tresa

30 Jun 2015 00:48 #192 per teresa57 (Visitant)

I jo també em brindo a formar part ! 8)

- JoandeGracia
- Pinelli31
- jaume86
-merce008
- Vanessa la pastelera
-Teresa57

Tots junts, podrem.
ll*ll

30 Jun 2015 09:22 #193 per Jorfer (Associat/da)
No està malament paritat de sexes en aquest moment  :yes: :yes: :great: :great:

30 Jun 2015 13:14 #194 per jaume86 (Associat/da)
Està sortint un grup excel·lent  :love:

30 Jun 2015 14:03 #195 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

El fons del problema es que un, després d'haver estat Míster Correcat, ja ho ha aconseguit tot  :glasses:

Us volia felicitar per la tasca feta i els bons moments que ens heu donat Meep, Debu i Rubens  :love: Ara ja no teniu excusa per córrer el any que ve, així que ja podeu anar entrenant velocitat  ;)

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

30 Jun 2015 14:23 #196 per profe (Associat/da)

ja podeu anar entrenant velocitat  ;)

I per què no salts i llençaments?
No costaría gaire fer algun concurs a més de curses.
Qué us sembla?

30 Jun 2015 14:25 #197 per profe (Associat/da)

30 Jun 2015 15:12 #198 per jaume86 (Associat/da)

Qué us sembla?

Si tira endavant aquesta possible nova comissió, s'estudiarà totes les propostes!

30 Jun 2015 16:51 #199 per Jorfer (Associat/da)
Jauem86 no dubtis pas que tirarà endavant.  :yes: :yes: :yes: :great: :great:

Segur que qualsevol proposta de millora serà ben recollida per la comissió.  :yes: :yes:

30 Jun 2015 18:08 #200 per JoanDeGracia (Associat/da)

Qué us sembla?

Si tira endavant aquesta possible nova comissió, s'estudiarà totes les propostes!

Com a més que possible membre de la futura comissió per l'edició del 2016  :mdr:  avançar que segur que totes les propostes seràn estudiades...  i posats a proposar.... perqué no un relleu de 4x100 ??    :biggrin:  això si, hem de tenir en compte que quantes més proves fem, més temps estarem allà i amb la calor que acostuma a fer a aquestes dates.... més calor!!!  :o
Ho anirem estudiant    8)

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats