1000m (i combinada) social per l'ELA - 27/06/15

1000m (i combinada) social per l'ELA - 27/06/15

28 Jun 2015 17:34 #161 per Jorfer (Associat/da)
Carlescat i Dabit moltes gràcies per les fotografies.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2015 18:55 #162 per FRANCESC57 (Associat/da)
Si Jorfer

Va ser un gran dia, segur que ho recordarem tota la vida.  :yipi:

Però gràcies a aquests dos companys Carlescat i Dabit, tindrem un record gràfic i físic que ens ajudarà a recordar i explicar  aquests moments. Són d'un gran valor.  :great: :great:

A més avui veient les fotos del Carlescat a la maquinista  " és que no es deixa a NINGÚ  " sense fotografiar.  :yes: :yes:

Sense mes paraules.  :oops: :oops:

Salut

28 Jun 2015 19:24 #163 per meep (Associat/da)
Ja teniu les classificacions penjades a la web dels 1000 socials:
www.corredors.cat/1000m

Gràcies a tots per participar, i especialment als que vau fer de voluntaris i ens vau ajudar a organitzar la trobada!! :love:

28 Jun 2015 19:51 #164 per Carles #22 (Associat/da)
meep, els resultats que surten son els del 2014  :ouch:

10K: 49:44 46:31 46:02 44:13 43:28 43:23 42:22 42:01 41:51 41:49 41:30 40:40 40:38 40:04 39:25 39:20 37:46 (Nassos'16)
21K: 1:44:28 1:37:50 1:34:28 01:33:11 1:30:57 1:27:33 1:26:47 1:24:43 1:23:27 (BCN'17)
42K: 3:23:53 3:03:51 3:02:18 (VLC'16)

28 Jun 2015 19:55 #165 per Carles #22 (Associat/da)
Ara ja sur be... tot i que el link diu que son resultats del 2014 surten els del 15  :great:

10K: 49:44 46:31 46:02 44:13 43:28 43:23 42:22 42:01 41:51 41:49 41:30 40:40 40:38 40:04 39:25 39:20 37:46 (Nassos'16)
21K: 1:44:28 1:37:50 1:34:28 01:33:11 1:30:57 1:27:33 1:26:47 1:24:43 1:23:27 (BCN'17)
42K: 3:23:53 3:03:51 3:02:18 (VLC'16)

28 Jun 2015 20:00 #166 per arcadi42 (Associat/da)

Ja teniu les classificacions penjades a la web dels 1000 socials:
www.corredors.cat/1000m

Gràcies a tots per participar, i especialment als que vau fer de voluntaris i ens vau ajudar a organitzar la trobada!! :love:

Gràcies per la feina, Meep. Ja sabem que els resultats en una diada com aquesta són secundaris, però ja vam comentar ahir que potser utilitar la taula del decatló per fer la combinada no sigui el més ajustat a les nostres característiques de fondistes. No surt una puntuació gaire proporcianada i en molts casos les dues proves ràpides ni tan sols donen cap punt...

En fi, queda un any per estudiar-ho. Que consti que no és una crítica, sinó un simple comentari...

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

28 Jun 2015 20:55 #167 per PUSKY (Visitant)
Gracias por dejarme disfrutar de la gran fiesta deportiva de ayer en la Mar Bella.

Felicidades a todos los organizadores.

Mi agradecimiento también para los fotógrafos, especialmente para CarlesCat (si no sales en sus fotos, es porque no has estado).

Si el año próximo continúa siendo abierto para no-asociados, volveré a participar.

Saludos

Andrés

28 Jun 2015 21:07 - 29 Jun 2015 00:27 #168 per obadia (Visitant)
Moltes gracies a tots els organitzadors i fotògrafs!!!!,

Ho vaig pasar molt be ahir, gran jordana,  :party: :party:

Un plaer anar conexien gent, ja que només fa uns mesos que estic apuntat a l'Associació.

28 Jun 2015 22:19 #169 per Josep58 (Associat/da)
Hola familia,

Va ser una visita curta però molt intensa i em va fer il·lusió poder-hi ser una estona per saludar-vos i veure's a uns poquets en acció (fins la 3a.serie inclosa), perquè havia de marxar  :arf:.

Un motiu més per recuperar-me i l'any vinent ser-hi com a participant  ;)

Moltes gracies als que feu possible jornades com aquestes  :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

28 Jun 2015 22:24 #170 per JoanDeGracia (Associat/da)
Jornades com els 1000 metres socials de Corredors.Cat, son aquelles que fan gran i dignifiquen aquest esport de l'atletisme popular.
Poca cosa més es pot demanar a una jornada que té de tot: solidaritat per una causa (malaltia ELA), esport, ambient festiu, companyerisme, premis, bon rotllo.... i tot havent de suportar la forta calorada que feia ahir.
Tothom s'hi va engrescar en una jornada que tots coindicim s'ha de repetir.

Al igual que l'any passat, quan vaig debutar en aquestes jornades, vaig córrer tot el que es podia fer.... combinada amb els 1000 metres, 400 metres, 100 metres i relleu de 4x400.
Els temps són el de menys, pero m'agradaria comentar que tot i que els resultats que personalment he obtingut han sigut més lents que al 2014, la diferència no ha estat gaire gran i les sensacions que he tingut han sigut excelents, tenint en compte les circumstàncies: forta calor que no m'acostuma a afavorir, ritmés massa ràpids per mi i sobretot, no haver entrenat res en 6 setmanes (desde Can Mercader) i molt poc desde gairebé la marató per una sèrie de problemes musculars per tota la part dreta.
I el millor de tot, amb absència total de molèsties durant i després de cada cursa i acabant-les totes a bon ritme inclús fent uns sprints amb els que al.lucino jo mateix.... suposo que la presència de la meva filla ha sigut un factor motivacional important  ;)

A la meva agenda, aquesta es una de les jornades fixes en el meu calendari.

Moltes gràcies i felicitats als organitzadors, fotògrafs i participants en general.... sou molt grans!!!

:great: :great: 8) 8) ;) ;)

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

28 Jun 2015 23:30 #171 per Debutante (Associat/da)
Des de la comissió organitzadora volem, en primer lloc, agrair a tots els participants la vostra assistencia d'ahir a la Mar Bella. Crec que vam passar una matinal atlético-festiva  on vam poder compartir bons moments amb companys. Gràcies.

Una especial menció pels voluntaris que sacrifiquen una possible participació com a corredor per poder fer una feina al servei dels altres. Ja sigui repartint begudes, cronometrant, penjant llistats,... Moltes gràcies.

I ara toca el moment d'acomiadar-se. No volem crear cap problema ni cap mal rollo. Hem preferit dir adeu just després de tancar aquesta edició per a que des de l'associació pugui sortir gent que es faci responsable d'aquest event.

Pot ser esteu preguntant-vos els motius. Ho intentaré explicar.

Els nostres motius van molt alineats amb el comentari que va fer Jorfer ahir en aquest mateix fil. M'explico....

A l'associació som uns 900 associats. Organitzem diversos actes i curses. I resulta que la comissió organitzadora dels 1000m organitzem també altres proves com SQV, les 24h, la crono-escalada, i actes com el sopar correcat. Ja sabeu que portem molt de temps parlant de la renovació necessaria de l'associació.. Doncs hem decidit "forçar" una miqueta la situació i deixar pas lliure a qui vulgui agafar la continuitat d'aquesta prova. Nosaltres deixem de fer-ho.

Creiem que de totes les coses que organitzem és la més fàcil. Per tant, és una bona prova per veure com l'associació (900) resolem aquesta situació.

I hem decidit fer-ho just ara per tenir temps suficient per buscar solucions. Tenim un any per endavant.

Volem deixar aquesta comissió però mantenim la resta. De fet, ja hem començat a moure les 24h d'aquest any.

Espero que entengueu la nostra decisió i que entengueu que aquests esdeveniments no s'organitzen sols. Cal dedicar hores que has de treure de feina o pitjor encara, de la familia. I en el meu cas, ara la familia és lo més important del mon i em costa cada vegada més aquesta dedicació necessaria. Ho estic deixant poc a poc.

Abans d'acabar aquest post, voldria dirigir unes paraules a les persones que abandonen amb mi aquesta comissió.

Rubens és un company i amic. Sempre present pel que calgui, i mantenint sempre les bones formes i la tranquilitat necessaria. Un amic per sempre que sempre està present.

I que haig de dir de meep.... Qui em coneix bé sap que li tinc devoció. L'estimo, l'admiro, l'envejo.... M'encanta organitzar coses amb ell i gaudir junts del resultat. Formem una bona parella. I ara continuarem en menys coses junts però amb les mateixes ganes.

Espero que entengueu la nostra decisió i no veieu cap mala intenció polémica en ella. No és la nostra intenció.

Força corredors.cat!!

Salu2 i kms!!

28 Jun 2015 23:37 #172 per No Surrender (Associat/da)
S'enten perfectament la vostra decisió, i en cap moment es veu ni malintenció ni polèmica per cap banda. Heu dedicat molt de temps, anys a aquesta associació i vos estam molt agraïts.  :love:

28 Jun 2015 23:51 #173 per JoanDeGracia (Associat/da)
Decisió molt respectable, per suposat, a la qual tampoc li veig cap malaintenció ni polèmica.... les renovacions penso que son necesàries en qualsevol àmbit de la vida i prendre la decisió de fer-les, es un acte valent. Es tanca una porta, pero s'obre una altre amb aire nou i fresc.
Una vegada més, els meus aplaudiments.

Dit això.... per la meva part, quedo a la vostra total disposició per tal de reprendre l'organització (o el que faci falta, ja parlarem com fer-ho) d'aquest event esportiu.
No m'espanta la idea, al contrari, em motiva especialment.

Estarem en contacte. Compteu amb mi.

Una abraçada!!!

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

29 Jun 2015 00:04 #174 per pinelli (Associat/da)
debutante i companyia .. agrait per sempre .. la familia es lo primer .. estic al vostre servei per l'any que ve donar un cop de ma ..  :great:   

29 Jun 2015 09:12 #175 per Zenon (Visitant)
Gracias a todos los de la comisión que tantas horas habéis dado a favor de todos nosotros.

Ahora es el momento de que vengan gente nueva. Animo a todos a participar.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

29 Jun 2015 09:35 #176 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Debutante Meep i Rubens

moltes gràcies per la vostre dedicació aquesta comisió i a la feina que feu  :yes: :great:  i també a tots els voluntaris i voluntaries  :great: :great: :love: :love: :love:

Persones com vosaltres ens ha fet gaudir encare més d'aquesta associació  :yes: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

29 Jun 2015 10:52 #177 per Grinta (Associat/da)
Bon dia a tothom!
Gran matinal la de dissabte  :yipi:
Encantada de retrobar-me amb gent que feia molt que no veia.
Un aplaudiment a l'organització i als fotògrafs. Vaja reportatge ens hem fet  :love:
I la competició era el de menys. Allà hi vam anar a veure el Zenon, a compartir uns riures amb els companys i en el meu cas, a tancar la temporada  :beurk: Vaja calorada, em trec el barret amb els que continueu fent curses encara, no sé com podeu.
Les criatures s'ho van passar d'allò més bé i nosaltres encara més. Així que només em resta encoratjar els organitzadors perquè continuïn organitzant esdeveniments d'aquest tipus.
Petons i bon estiu!!!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

29 Jun 2015 11:04 #178 per piri (Associat/da)

Moltes gràcies a la comissió per la seva gran feina en totes les edicions d'aquest esdeveniment a l'igual en tots els altres que organitza.

Un reconeixement a la seva àmplia implicació i a la tasca ben feta  :yes:  :great:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. 12 edicions de LLiGaCoRReCaT.
Correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Web: lliga.corredors.cat/index.php Twitter: @LLiGaCoRReCaT.
Instagram: @lligacorrecat i també, des del 2024, tenim grup de Whatsapp.

29 Jun 2015 11:52 #179 per profe (Associat/da)

29 Jun 2015 11:59 #180 per (Visitant)

Des de la comissió organitzadora volem, en primer lloc, agrair a tots els participants la vostra assistencia d'ahir a la Mar Bella. Crec que vam passar una matinal atlético-festiva on vam poder compartir bons moments amb companys. Gràcies.

Una especial menció pels voluntaris que sacrifiquen una possible participació com a corredor per poder fer una feina al servei dels altres. Ja sigui repartint begudes, cronometrant, penjant llistats,... Moltes gràcies.

I ara toca el moment d'acomiadar-se. No volem crear cap problema ni cap mal rollo. Hem preferit dir adeu just després de tancar aquesta edició per a que des de l'associació pugui sortir gent que es faci responsable d'aquest event.

Pot ser esteu preguntant-vos els motius. Ho intentaré explicar.

Els nostres motius van molt alineats amb el comentari que va fer Jorfer ahir en aquest mateix fil. M'explico....

A l'associació som uns 900 associats. Organitzem diversos actes i curses. I resulta que la comissió organitzadora dels 1000m organitzem també altres proves com SQV, les 24h, la crono-escalada, i actes com el sopar correcat. Ja sabeu que portem molt de temps parlant de la renovació necessaria de l'associació.. Doncs hem decidit "forçar" una miqueta la situació i deixar pas lliure a qui vulgui agafar la continuitat d'aquesta prova. Nosaltres deixem de fer-ho.

Creiem que de totes les coses que organitzem és la més fàcil. Per tant, és una bona prova per veure com l'associació (900) resolem aquesta situació.

I hem decidit fer-ho just ara per tenir temps suficient per buscar solucions. Tenim un any per endavant.

Volem deixar aquesta comissió però mantenim la resta. De fet, ja hem començat a moure les 24h d'aquest any.

Espero que entengueu la nostra decisió i que entengueu que aquests esdeveniments no s'organitzen sols. Cal dedicar hores que has de treure de feina o pitjor encara, de la familia. I en el meu cas, ara la familia és lo més important del mon i em costa cada vegada més aquesta dedicació necessaria. Ho estic deixant poc a poc.

Abans d'acabar aquest post, voldria dirigir unes paraules a les persones que abandonen amb mi aquesta comissió.

Rubens és un company i amic. Sempre present pel que calgui, i mantenint sempre les bones formes i la tranquilitat necessaria. Un amic per sempre que sempre està present.

I que haig de dir de meep.... Qui em coneix bé sap que li tinc devoció. L'estimo, l'admiro, l'envejo.... M'encanta organitzar coses amb ell i gaudir junts del resultat. Formem una bona parella. I ara continuarem en menys coses junts però amb les mateixes ganes.

Espero que entengueu la nostra decisió i no veieu cap mala intenció polémica en ella. No és la nostra intenció.

Força corredors.cat!!

Salu2 i kms!!

Gràcies a tots i totes vosaltres per regalar-nos els millors anys de la vostra vida :love:
Debutante dius que heu començat a treballar en les 24 hores, suposo que encara no sabeu quan seran, però a partir d'avui, mentre la feina m'ho permeti, estic a la vostra sencera disposició per donar-vos un cop de mà en el que calgui....  :whistle:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats