- Missatges: 576
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Ostres profe, en aquests fotogrames, surten unes instantànies que no hem vist en el muntatge final que has fet.... gràcies!!! son un regal per tots
![]()
Com a més que possible membre de la futura comissió per l'edició del 2016 :mdr: avançar que segur que totes les propostes seràn estudiades... i posats a proposar.... perqué no un relleu de 4x100 ?? :biggrin: això si, hem de tenir en compte que quantes més proves fem, més temps estarem allà i amb la calor que acostuma a fer a aquestes dates.... més calor!!!
Ho anirem estudiant
ja podeu anar entrenant velocitat
I per què no salts i llençaments?
No costaría gaire fer algun concurs a més de curses.
Qué us sembla?
Si tira endavant aquesta possible nova comissió, s'estudiarà totes les propostes!
Com a més que possible membre de la futura comissió per l'edició del 2016 :mdr: avançar que segur que totes les propostes seràn estudiades... i posats a proposar.... perqué no un relleu de 4x100 ?? :biggrin: això si, hem de tenir en compte que quantes més proves fem, més temps estarem allà i amb la calor que acostuma a fer a aquestes dates.... més calor!!!
Ho anirem estudiant
Ostres profe, en aquests fotogrames, surten unes instantànies que no hem vist en el muntatge final que has fet.... gràcies!!! son un regal per tots
![]()
Si no fes una selecció, surtiria un llargmetratge!
salts d'altura i salts de llargada si .. pero llençamentsja podeu anar entrenant velocitat
I per què no salts i llençaments?
No costaría gaire fer algun concurs a més de curses.
Qué us sembla?
Autor del tema
Hola de nou a tots.
Només voldria comentar algunes cosetes sobre aquest traspas d'una comissió organitzadora a una altra.
En primer lloc, i sense voler ficar la por al cos a ningú, només per aclarir termes... un membre d'una comissió organitzadora no és un voluntari. Per sort, a corredors.cat tenim molta bona disponibilitat a fer de voluntari. Sempre acabem encontrant voluntaris per qualsevol tasca. Si demanes ajuda, sempre hi ha correcats disposats a ajudar. Però la comissió organitzadora fa feina abans, durant i després. En major o menor quantitat en funció de l'event. Però sempre hi ha coses a fer abans i després. I es aquí on costa trobar gent. Demanar la pista o els permisos necesaris, actualitzar la web, promocionar l'esdeveniment a les xarxes socials, buscar beguda o el material que et faci falta, anar a buscar-lo, guardar-lo a casa teva o a algun lloc on es pugui guardar i et resulti senzill anar a buscar-lo quan el necessites,.... Son aquestes les tasques que treuen temps, i que si no les planifiques, el dia de l'esdeveniment... no arribes a tot i l'event es complica. Per tant, aneu amb compte i no penseu que només treballareu el dia de la prova. Això és el que fan els voluntaris.
Una prova com els 1000m no necessita una gran comissió. Evidentment, quant més sigueu, menys feina toca per cap. Però organitzar-se és més complicat. Aneu amb compte. Es només un consell.
I respecte al tema del speaker... jo no tinc cap problema en continuar fent aquesta tasca. El que he decidit deixar de fer son totes aquelles tasques previes i posteriors a l'event. Però el dia de l'event, si no tinc cap altre compromís que no pugui gestionar, allà estaré. Es cert que m'agradaria participar com un més i gaudir també de la festa com a "usuari", però si l'associació necessita el meu temps com a voluntari o com a speaker, no tinc cap problema.
I per descomptat, cap problema en contactar amb nosaltres si teniu cap dubte i us podem ajudar.
Salu2 i kms!!
Jauma