Mundial atletisme Budapest 2023

Mundial atletisme Budapest 2023

21 Ago 2023 12:51 #1 per Jorfer (Associat/da)
Obro al fil una mica tard, però sé que n'hi ha molta gent que l'està seguint per si volem comentar alguna cosa per qui.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2023 18:45 #2 per squash (Associat/da)
Hola

està sent apassionant. I només duem dues jornades.

Dos aspectes que menciono, la de sorpreses, tan per atletes "aspirant" a medalles que ni arriben a la final, com succesos voladors que s'estan donant, i els ritmes gens especulatius en moltes de les curses prèvies a la final de 1500.

I el que m'es m'ha emprenyat, les absències i baixes confirmades els dies previs. Llàstima per si són lesions, però "desaparicions" no justificades que canten molt.

En fi, gaudim de l'espectacle !!!

Fins ara.

Jordi

21 Ago 2023 18:52 #3 per Jorfer (Associat/da)
A mi el que m'està agradant que no n'hi hagi llocs a les classificatòries per temps a les curses més llargues i tenia els meus dubtes. Són més apassionants.

El primer dia em va sorprendre la mala sort de la selecció dels Països Baixos amb la pèrdua de dues medalles en poc temps per caigudes a pocs metres de l'arribada.

I en quan a la marxa al·lucino els ritmes que porten. Jo sóc incapaç de fer els kms als ritmes que van. I tinc la sensació que sempre volen, a banda de pensar que es trencaran els malucs.

Sorpresa amb Katir i Mechaal al no classificar-se per a la final. Molt nivell al milqui i atenció a l'holandés jovenet.

21 Ago 2023 19:10 #4 per squash (Associat/da)

Jorfer va escriure: A mi el que m'està agradant que no n'hi hagi llocs a les classificatòries per temps a les curses més llargues i tenia els meus dubtes. Són més apassionants.

També m'han semblat uns bons canvis. Elimines l'especulació entre diferents curses, però podries condicionar a ser un passeig cada una i jugar-s'ho a un 400 final trepidant. Però sembla que tothom ha vingut amb ganes de gresca i fotra-li canya. Mola.

Fins ara.

Jordi

21 Ago 2023 19:13 #5 per squash (Associat/da)

Jorfer va escriure: Sorpresa amb Katir i Mechaal al no classificar-se per a la final

Delirants les declaracions d'en Mechaal pots eliminació. És el Sr Excuses; l'alberto contador de l'atletisme.

I com m'agrada l'ambient que hi ha entre tots els atletes. Riures, abrçades, plors, reconeixements, ànims,... A anys-llum del futbol.

Fins ara.

Jordi

21 Ago 2023 19:23 #6 per xevifisio (Associat/da)
No ho puc seguir tant com voldria...Trobo que els comentaristes ( sobretot un dels 2 homes) son força dolents, s'equivoquen continuament

22 Ago 2023 07:48 #8 per TtX (Associat/da)
Per cert, tinc un dubte…
quan fan els 3000 obstacles, la distància és real o és aproximada…??
Ho dic pk com ja sabem entre carril i carril hi han 7m aprox de diferència… i ells o elles quan han de fer l’obstacle de la ria van per l’interior de la corva, perdent metres, oi?? Algú pot possar llum a aquesta pregunta….

22 Ago 2023 08:08 #9 per squash (Associat/da)

xevifisio va escriure: No ho puc seguir tant com voldria...Trobo que els comentaristes ( sobretot un dels 2 homes) son força dolents, s'equivoquen continuament

Llavors potser et vas perdre l'època de les narracions de l'Armand Carceller. Un drama.

TtX va escriure: Per cert, tinc un dubte…
quan fan els 3000 obstacles, la distància és real o és aproximada…??
Ho dic pk com ja sabem entre carril i carril hi han 7m aprox de diferència… i ells o elles quan han de fer l’obstacle de la ria van per l’interior de la corva, perdent metres, oi?? Algú pot possar llum a aquesta pregunta….

Totes les proves tenen la distància ben calculada i homologada. Seria impensable que no fos així per certificar els rècords i marques. No tots els estadis tenen el pas de la ria al mateix punt.

Ahir, "decepció" amb el bronze de la Shelly-Ann. El nivell d'ahir dels 100W va ser tan alt, tant !!!

El que no entenc és com les noies van tenir 1h i escaig entre semi i final, i els homes més de 2. No volem espectacle? Cal exigir descans. El mateix amb els 1500; avui es corre la finalW i demà la M, però les semis van ser el mateix dia.

Ja sé que ens cau lluny, però la final de disc, brutal. I llàstima de la lesió d'en Hibbert al triple, al primer salt es va trencar.

Fins ara.

Jordi

22 Ago 2023 12:33 #10 per Jorfer (Associat/da)
Ttx jo diria que són 3000 clarament i l’ajusten a la sortida en funció de la llargada de la situació de la ria, però diria que és bastant estandard

22 Ago 2023 13:55 #11 per Danigoal (Associat/da)

squash va escriure:

Jorfer va escriure: A mi el que m'està agradant que no n'hi hagi llocs a les classificatòries per temps a les curses més llargues i tenia els meus dubtes. Són més apassionants.

També m'han semblat uns bons canvis. Elimines l'especulació entre diferents curses, però podries condicionar a ser un passeig cada una i jugar-s'ho a un 400 final trepidant. Però sembla que tothom ha vingut amb ganes de gresca i fotra-li canya. Mola.

Fins ara.

Jordi

Tota la raó, jordis :P
Amb aquest nous sistema sense llocs a les classificatòries per temps semblaria posar-ho fàcil a curses més estràtegiques fins als metres final però et trobes exemples com les semis del 1500m femenins. La primera més "lenta" i entren 7 juntetes en 4'02 (La Marta Pérez eliminada per poquet), i una segona semi amb un nivelón que surten "a tope" , acaben en 3'55 i queden eliminades atletes fent marques personals com l'Esther Guerrero baixant 2"! la seva marca, fent 4'00.13 i queda la 10a de 12! :scream: . Una burrada a aquests nivells

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

22 Ago 2023 20:48 #12 per sergio (Associat/da)
Acabo de veure aquest fil i estic totalment d'acord amb tot el que heu comentat.
Per cert, aquí fa una calor i una humitat molt heavy.
Ja ho sé Jordi, em segueixes odiant :joy:

El placer de correr porque sí.
Adjunts:

22 Ago 2023 20:52 #13 per squash (Associat/da)

sergio va escriure: Ja ho sé Jordi, em segueixes odiant :joy:

Deshidrata't !!!

... i gaudeix-ho. Per TV s'està veient un Mundial acollonant, i els atletes que entrevisten parlen d'una gran atmosfera dins l'estadi.

Bol, recuperada de la seva aterrada. I Muhammad, cap a casa.

Continuem.

Fins ara.

Jordi

22 Ago 2023 21:06 #14 per sergio (Associat/da)

squash va escriure: Deshidrata't !!!

:joy:
Doncs sí, l'ambient és acollonant i s'està veient un campionat magnífic.
Aquí estarem, "patint", fins diumenge.:stucktongue

22 Ago 2023 22:15 #15 per squash (Associat/da)
Hola

l'El Bakkali em cau com el cul, però que bo és !!! I en Girma potser que comenci a `pensar en canviar de tàctica i ser una mica amarrategui.

Kipyegon, brutal !!! I la Sifan Hassan dóna la sensació que vol abarcar massa i no hi arriba.

Aquesta nit l'habitació de la Valerie Allman serà un drama. Quasi que l'hi envio una caixa de mocadors. Que et superin al darrer llançament millorant la marca personal en més de 4m... cara de tòtila et queda.

Fins ara.

Jordi

22 Ago 2023 22:42 #16 per sergio (Associat/da)

squash va escriure: Hola

l'El Bakkali em cau com el cul, però que bo és !!! I en Girma potser que comenci a `pensar en canviar de tàctica i ser una mica amarrategui.

Kipyegon, brutal !!! I la Sifan Hassan dóna la sensació que vol abarcar massa i no hi arriba.

Aquesta nit l'habitació de la Valerie Allman serà un drama. Quasi que l'hi envio una caixa de mocadors. Que et superin al darrer llançament millorant la marca personal en més de 4m... cara de tòtila et queda.

Fins ara.

Jordi

Sí a tot!

He estat a un tris d'afegir-me al bany dels tres medallistes a la ria acabant la volta d'honor. Collons quina xafugor!!! :whip:

23 Ago 2023 19:59 #17 per squash (Associat/da)
Hola

difícil d'entendre la Sifan Hassan... o el seu entrenador.

Ahir després de la final de 1500 va entrenar unes quantes sèries de 400, llegit per Twitter, i avui la semi de 5000 a ritme alegre. O entrena en curses del Mundial o bé fa el que li rota.

Mentrestant, gaudim

Fins ara.

Jordi

23 Ago 2023 22:33 #18 per sergio (Associat/da)
avui Ingebrigtsen no m'ha demanat que aplaudeixi, justícia divina :joy:

23 Ago 2023 23:42 #19 per Dennis Teuling (Associat/da)

squash va escriure: Hola

difícil d'entendre la Sifan Hassan... o el seu entrenador.

Ahir després de la final de 1500 va entrenar unes quantes sèries de 400, llegit per Twitter, i avui la semi de 5000 a ritme alegre. O entrena en curses del Mundial o bé fa el que li rota.

Mentrestant, gaudim

Fins ara.

Jordi

És ella... I realment té el cap a la Marató d'Octubre i de l'any vinent!!
Estava tan content d'haver fet tercera "malgrat" guanyar la Marató fa 3 mesos.

Visca les bogeries.. que igualment la Kipyegon era impossible de guanyar.
Veurem els 5000m... que suposo que passarà lo mateix

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

24 Ago 2023 08:14 #20 per TtX (Associat/da)
Un dubte, els atletes de la Race Walk (marxadors) si corresin encara anirien més ràpids?? O la diferència en ritmes aprox seria més o menys igual???