- Missatges: 1303
sergio va escriure: avui Ingebrigtsen no m'ha demanat que aplaudeixi, justícia divina
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
squash va escriure: anirien més ràpid. I sort en tenen de que no existeixi el VAR, que la teoria de tenir un peu al 100% en contacte al terra en tot moment no s'acompleix. Les proves quedarien orfes d'atletes
sergio va escriure:
squash va escriure: anirien més ràpid. I sort en tenen de que no existeixi el VAR, que la teoria de tenir un peu al 100% en contacte al terra en tot moment no s'acompleix. Les proves quedarien orfes d'atletes
a la que acceleren els desqualificarien a tots i aquí tinc la prova...
TtX va escriure: Per cert, tinc un dubte…
quan fan els 3000 obstacles, la distància és real o és aproximada…??
Ho dic pk com ja sabem entre carril i carril hi han 7m aprox de diferència… i ells o elles quan han de fer l’obstacle de la ria van per l’interior de la corva, perdent metres, oi?? Algú pot possar llum a aquesta pregunta….
squash va escriure:
Sergio, estaves ara als carrers fent el borinot o animant a les maratonianes
fandes va escriure:
TtX va escriure: Per cert, tinc un dubte…
quan fan els 3000 obstacles, la distància és real o és aproximada…??
Ho dic pk com ja sabem entre carril i carril hi han 7m aprox de diferència… i ells o elles quan han de fer l’obstacle de la ria van per l’interior de la corva, perdent metres, oi?? Algú pot possar llum a aquesta pregunta….
Tot i que l'squash ja va respondre a aquesta pregunta, com m'ha tocat córrer 2 vegades aquesta distància crec que encara puc aportar llum!Si et fixes, la sortida del 3000m llisos (la mateixa que els 1000m o els 5000m) i la del 3000m obstacles no és la mateixa. El motiu?
Tu mateix ho has citat, cada cop que s'ataca la ria (només les 7 "darreres voltes" ja que en el primer pas corres per la corda de forma habitual) es retallen metres. De fet aquelles 7 voltes (en una pista estàndard, que hi ha algunes que tenen disposicions curioses com posar la ria per for-ha) són de 396.084m. El que significa que la sortida dels obstacles es retarda 27,412m respecte la mateixa distància en llisos.
Que guai que hagueu estat comentant tant fins ara, m'afegeixo en aquests darrers dies de mundial!
sergio va escriure: la marxa diuen que és avorrida