L'entrevista a Korfbaler

L'entrevista a Korfbaler

29 febrer 2016 20:05 #1 per Zenon (Visitant)
Os presento una nueva entrevista, esta es a un Correcat que siempre ha estado con nosotros, trabajando desde la junta.

Korfbaler es el correcat que siempre está dispuesto a colaborar en lo que se le pida, siempre liado en algo relacionado con nuestro deporte.

Os invito a todos a leer esta bonita entrevista y a que hagáis vuestro comentario.

Gracias Toni por darnos un trocito de ti.

Ahora Profe colgará la entrevista.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2016 22:58 - 28 Jun 2017 18:54 #2 per profe (Associat/da)
Hola a tots !!!!

Aquí us deixem l'entrevista a korfbaler!!!

JTPC

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2016 00:00 #3 per Manel59 (Visitant)
Bonica entrevista!!!

Una abraçada Toni !!

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2016 08:31 #4 per curat (Associat/da)
Bona entrevista company!!!

Ens veiem a la sortida de la marató  ;)

Una abraçada!!!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2016 11:31 #5 per piri (Associat/da)

Bona entrevista a tot un crack de l'associació.

A Vacarisses és tota una institució i fa arrossegar a tothom a la muntanya i a la Campana  :he:

Molts ànims i un reconeixement a tots les projectes tan variats que portes entre mans!  :yes:  :great:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2016 11:32 #6 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Un paio polivalent  :happy: :great:   ens semblem en algunes coses menys en la disiplina de l'aigua  :he:  els dos ens agradar la muntanya i l'asfalt per aixó ens vem veure a Sevilla fa poc i ara ens veurem en la marató de BCN també per cert la cursa de la Campana és molt maca  :yes:  felicitats per la cursa i continuar aixís crak  :great: :great: ha sigut un plaer de coneixer-te una mica més  ;)

Ultima cosa llastima que has sigut del barri nord però la sort és que vius a Vacarisses  :rofl:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2016 12:11 #7 per tonivet (Associat/da)
Et vaig coneixer al 2007, a una tirada llarga que vem organitzar per la llera del Llobregat. Em vas explicar tots els teus projectes esportius i no m'ho podia creure.
Amb el temps fins i tot els has superat, no hi ha qui et pari!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2016 13:53 #8 per bernaus (Associat/da)
Una maca entrevista a un tio ben parit

Un dels millors col-laboradors des de fà molt temps a Corredors.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2016 15:33 #9 per korfbaler (Associat/da)
Potser hi ha molta gent que no em coneix. Darrerament soc una mica "invisible". Aixó s'enganxa d'alguns......  :mdr:
No soc gaire d'escriure, i darrerament el meu temps es bastant limitat. El més "veteranos" potser si em tenen més present.

Vaig ajudar a fundar Corredors.cat en aquella Assemblea de fa ja uns anys, on hi havia molta ilusió de tirar un projecte com el nostre endavant. I hem crescut i encara i som aquí. Mentres el cos aguanti  ;)

Com sempre dic, m'agrada fer de tot, i no faig res be. Encara que els reptes hi son presents, ara intento gaudir més del nostre esport d'una altre manera. Podem dir que amb un esforç menys ...... agónic  :winktongue:

I parlant de reptes, d'aquí 15 dies faré 47 anys (estic obert a rebre els regals que volgueu  :party:), i ja fa uns anys que tinc al cap (ja veurem si al cos i a les cames), tornar a fer un Ironman l'any que faci els 50. El primer que vaig fer: l'IronCat. I aquell mateix any marxar a Nova Zelanda amb les meves filles a l'estiu per fer la Marató de Wellinton  :whistle:  Espero que d'aquí 3 anys us ho pugui explicar, perqué ho hauré pogut fer, perqué Corredors.cat continuarà viva, i perqué vosaltres m'acompanyareu a la distància  :oops:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2016 18:29 #10 per socanna (Associat/da)
Uauuuuu korfbaler m'ha encantat llegir-te 8)
Hem coincidit en escollir la mateixa cançó per l'entrevista "corren" de Gossos  ;)
He tingut la sort de coincidir amb tu en alguns dels teus muntatges (mitja de Terrassa, escombres per La Campana,.....) i és tot un plaer poder donar un cop de mà al teu costat :love:
Que guaiiiiii, no sabia que cantaves al Tons i Sons :surprised: :surprised:
M'encanta i espero poder-te seguir en la distància, pels teus reptes quan en facis 50 :party: :party:
Ens veiem a la marató ;)
Crec que al ser de Terrassa et fa una mica més especial :whistle: :whistle: :rofl: :rofl:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2016 18:43 #11 per ManoloM (Associat/da)
Toni, otro veterano desde 10de1000. amigo desde ya hace tiempo y que seguimos en contacto cuando hace falta.
Has hecho mucho por corredors.cat y como él dice....y lo que queda.

Buena entrevista, nos vemos pronto  :great:



:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2016 20:17 #12 per Jorfer (Associat/da)
Toni gràcies per mantenir-te al peu del canó des de 10de1000.  :great:
Mira per on, vam coincidir fa uns anys a Amsterdam una setmana santa fent un curs de korfbal i mira per on, la samarreta taronja ens ha tornat a reunir.

Persona polivalent i amb experiència gestionant, però amb temps limitat per a col·laborar tot el que li agradaria.  :yes: :yes:

Gràcies a l'entrevista ja et coneixem una mica més.  :yes: :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2016 20:55 #13 per RunnerSantBoi (Visitant)
otro de los grandes de Corredors.cat  :great:

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2016 20:59 #14 per Josep58 (Associat/da)
Toni, com recordava el ManoloM ja ens coneixem des del 10 de 1000, forces anys coincidint aquí i allà i segur que ens continuarem trobant  :great:

M'ha sorprès aquesta vessant musical teva  :great:

Felicitats per l'entrevista ¡¡¡  ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2016 14:25 #15 per RugbyMan (Associat/da)
Korfbaler? Aquest nick em sona peró no se de que....voleu dir que aquest paio es de Coredors.Cat?

Com sé que rebré quan llegeixis aquest comentari doncs ja m'he avançat. Per cert a la Campana em guardes 2 entrepans de Buti, no?  que ja saps que jo a les curses només vaig a menjar que correr cansa i molt :666: :666: :666:

I ara ja sé una mica mes de tu.....i ja que vas a NZ aprofita a veure algun partit de rugby i pasa de la marató

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2016 15:28 #16 per korfbaler (Associat/da)


I ara ja sé una mica mes de tu.....i ja que vas a NZ aprofita a veure algun partit de rugby i pasa de la marató


Tinc la "samarreta" dels All Blacks de fa 20 anys ..... quan encara Adidas no havia arribat al rugby  :mdr:
I per cert, m'agrada el rugby  :winktongue:


La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2016 15:31 #17 per korfbaler (Associat/da)
Només esteu escribint els "veteranos" de Corredors.cat (i algún piltrafilla com en Rugbyman  :rofl:). El 10de1000 va marcar una època i la "palanca" per la creació de l'Associació.
I molts que eran només asfalteros, i ara hem anat fent un traspàs cap a altres disciplines, a vegades, menys saludables  :666:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2016 17:21 #18 per RugbyMan (Associat/da)


I ara ja sé una mica mes de tu.....i ja que vas a NZ aprofita a veure algun partit de rugby i pasa de la marató


Tinc la "samarreta" dels All Blacks de fa 20 anys ..... quan encara Adidas no havia arribat al rugby  :mdr:
I per cert, m'agrada el rugby  :winktongue:


Ei que jo en tinc una de Scotland de la marca "oxford cotton" quan el sponsor era la famosa marca de whisky "The Famous Grouse"...amb batalletes em vindràs tu a mi.

Peró bueno si t'agrada el rugby llavors no seràs tan mala persona comn pensava.


5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2016 17:46 #19 per Oriol_TBID (Associat/da)
Un puto crack el Toni!  :666:

Vam debutar junts en distància IM i ja farà 8 anys aviat  ;) :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2016 20:56 #20 per Sarcel (Associat/da)
Ara entenc d'on ve el teu nick! Mai m'he interessat a cap esport i ni sabia que existia el "korfbal"! Cada dia s'apren quelcom...

Desde que et vaig conèixer a Cantonigròs no vas parar de tirar cada cop més a la muntanya i he vist (fa un parell d'anys ya?) com has fet la marató de Sant Llorenç Savall i un munt de coses més  8)

Ya desde els seus inicis La Campana va ser tot un èxit. Mira que les primeres edicions hi havia aquesta llarga pujada per l'asfalt i tot i aixì hi vaig tornar  :love:

Ara fa molt que no puc venir, aquest any tampoc podrá ser  :'(, però tinc ganes de tornar-hi tard o d'hora  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.