Entrevistem... TXABI

Entrevistem... TXABI

04 febrer 2017 13:59 - 27 Jun 2017 17:08 #1 per profe (Associat/da)
Hola a tots !!!!

Publiquem l'entrevista a TXABI!!!

L'optimisme i el somriure a cada quilometre.
JTPC   :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2017 15:36 #2 per Jorfer (Associat/da)
Doncs fa poc que conec aquest associat, potser des del sopar del desè aniversari, però em sona la seva cara de trobar-me'l a moltes curses.

Ja et coneixem una miqueta més i, si has començat fa poc a córrer, segur que tens molt marge de millora, però està clar que la marquitis per tu no és una obsessió.

Estic d'acord amb tu amb el tema del comerci electrònic que s'està carregant el tradicional. Hauríem de reflexionar, però ara l'assessorament ja no el busquem a la botiga de poroximitat i si als foros. Una pena el tema de la botiga del Domingo.

Vinga Txabi, ens veiem a les curses.  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2017 15:43 #3 per ManoloM (Associat/da)
Mira que te he visto por muchísimas cursas y tonto de mi no sabía que eras correcat hasta que te vi en la cena.
Un gran joven que le gusta nuestro deporte y además de formar parte de nuestra "secta" veo que estás en muchos más sitios.  Molt bé  8)
Nos vemos por las cursas!!!

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2017 18:49 #4 per socanna (Associat/da)
Txabi m'ha agradat llegir-te 8)
Que bo això de la mitja de Nova York :yes: :yipi:
Que per molts anys puguis seguir gaudint dels companys i les curses ;)
Ens saludem.....tot i que si no portes la samarreta correcat.....i amb lo despistada que soc jo..... :whistle:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2017 23:20 #5 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Txabi

Molt bona entrevista jo tampoc sabia que ere Correcat  :oops: però ha sigut un plaer de lleigir la teva entrevista i com sempre en saludem en les curses crak  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2017 09:40 #6 per curat (Associat/da)
Bona entrevista Txabi!!!

No ens coneixem en persona però ara ja t'has retratat  :wink2: Sembles una persona amb sentit de l'humor i això m'agrada molt  :yes:

T'anava a dir allò de que ens veiem a les curses però jo darrerament no estic gaire per la labor  :whistle:

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2017 19:38 #7 per Josep58 (Associat/da)
Txabi,

M'ha passat el mateix que han explicat en ManoloM i en Jorfer, t'he vist a les curses i no estava al cas de que també formessis part d'aquest gran familia  :love:

Felicitats avançades per aquest proper aniversari  :party: :party: :party:, ens continuem veient i gaudint a les curses  :great:


La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2017 23:24 #8 per Mireia684 (Associat/da)
Enhorabona Txabi!

Jo si que et coneixia de la teva "faceta" espluguenca. Crec que fins hi tot em vas acompanyar una estona a la meva primera mitja marató que va ser la de Barcelona.

M'ha encantat la història de la mitja marató de NY. A mi em va passar una cosa semblant a Brno, peró em vaig colar només els primers 10km perquè sino no arribava al casament d'uns amics , que era la raó per la que estava a Brno.  :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2017 23:56 #9 per TXABI (Associat/da)

Doncs fa poc que conec aquest associat, potser des del sopar del desè aniversari, però em sona la seva cara de trobar-me'l a moltes curses.

Ja et coneixem una miqueta més i, si has començat fa poc a córrer, segur que tens molt marge de millora, però està clar que la marquitis per tu no és una obsessió.

Estic d'acord amb tu amb el tema del comerci electrònic que s'està carregant el tradicional. Hauríem de reflexionar, però ara l'assessorament ja no el busquem a la botiga de poroximitat i si als foros. Una pena el tema de la botiga del Domingo.

Vinga Txabi, ens veiem a les curses.  :great: :great:


Hola,
(disculpa’m per no haver-te agraït i respós el teu comentari abans: no sabía que per poder fer-ho havia d’entrar com a usuari…)
Segur que hem coincidit a moltes curses.. però com que no tenia la smarreta Correcat no m'identificava com a tal.
La setmana vinent aquest tema queda resolt.
Salut i kilòmetres !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2017 23:59 #10 per TXABI (Associat/da)

Mira que te he visto por muchísimas cursas y tonto de mi no sabía que eras correcat hasta que te vi en la cena.
Un gran joven que le gusta nuestro deporte y además de formar parte de nuestra "secta" veo que estás en muchos más sitios.  Molt bé  8)
Nos vemos por las cursas!!!

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

No em veus... perquè sempre vas pel davant !!! Algun dia, quan sigui gran, m'engantxaré a la teva banderola !
(disculpa’m per no haver-te agraït i respós el teu comentari abans: no sabía que per poder fer-ho havia d’entrar com a usuari…)
Salut i kilòmetres !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2017 00:00 #11 per TXABI (Associat/da)

Txabi m'ha agradat llegir-te 8)
Que bo això de la mitja de Nova York :yes: :yipi:
Que per molts anys puguis seguir gaudint dels companys i les curses ;)
Ens saludem.....tot i que si no portes la samarreta correcat.....i amb lo despistada que soc jo..... :whistle:

Ens vàrem desvirtulitzar a La Mitja. I el tema samarreta queda resolt en un seta¡mana.
(disculpa’m per no haver-te agraït i respós el teu comentari abans: no sabía que per poder fer-ho havia d’entrar com a usuari…).
Salut i kilòmetres...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2017 00:03 #12 per TXABI (Associat/da)

Txabi

Molt bona entrevista jo tampoc sabia que ere Correcat  :oops: però ha sigut un plaer de lleigir la teva entrevista i com sempre en saludem en les curses crak  ;)

Exacte, i que per molts anys ens contiuem saludant-nos a les curses, serà bona senyal...  i lo de la samarreta queda enllestit la setmana vinent.
(disculpa’m per no haver-te agraït i respós el teu comentari abans: no sabía que per poder fer-ho havia d’entrar com a usuari…)
Salut i kilòmetres !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2017 00:05 #13 per TXABI (Associat/da)

Bona entrevista Txabi!!!

No ens coneixem en persona però ara ja t'has retratat  :wink2: Sembles una persona amb sentit de l'humor i això m'agrada molt  :yes:

T'anava a dir allò de que ens veiem a les curses però jo darrerament no estic gaire per la labor  :whistle:

Salut!

Somriure és gratis... i jo soc català !. Espero que corris aviat altra cop.
(disculpa’m per no haver-te agraït i respós el teu comentari abans: no sabía que per poder fer-ho havia d’entrar com a usuari…)
Salut i kilòmetres... (o en el teu cas, mentre no tornis, salut i cine, salut i llibres...).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2017 08:57 #14 per curat (Associat/da)

Bona entrevista Txabi!!!

No ens coneixem en persona però ara ja t'has retratat  :wink2: Sembles una persona amb sentit de l'humor i això m'agrada molt  :yes:

T'anava a dir allò de que ens veiem a les curses però jo darrerament no estic gaire per la labor  :whistle:

Salut!

Somriure és gratis... i jo soc català !. Espero que corris aviat altra cop.
(disculpa’m per no haver-te agraït i respós el teu comentari abans: no sabía que per poder fer-ho havia d’entrar com a usuari…)
Salut i kilòmetres... (o en el teu cas, mentre no tornis, salut i cine, salut i llibres...).


Merci company!!!  8)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2017 22:25 #15 per pinelli (Associat/da)
otro que no sabia que eras correcat .. mira que te he visto en curses  :mdr: .. a la próxima me presento eh .. buena entrevista y a ver si te veo de taronja  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2017 22:42 #16 per wolves (Associat/da)
Jo, al revés que en pinelli31 se que ets correcat però no t'he vist per les curses. Vale, culpa meva que darrerament no en vaig a gaires...  :whip:
Per cert, tirant de veta, tens una connexió laboral en el present que jo vaig tenir al passat (quasi de becari).  :yes: "La vida es un pañuelo!"
Ens veiem, espero, per les curses.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2017 23:21 #17 per TXABI (Associat/da)

otro que no sabia que eras correcat .. mira que te he visto en curses  :mdr: .. a la próxima me presento eh .. buena entrevista y a ver si te veo de taronja  ;)

La próxima semana queda resuelto, creo, lo de la camiseta correcat.
Si haces Maratest, ahé estaré.... pero en la de 15

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2017 23:23 #18 per TXABI (Associat/da)

Jo, al revés que en pinelli31 se que ets correcat però no t'he vist per les curses. Vale, culpa meva que darrerament no en vaig a gaires...  :whip:
Per cert, tirant de veta, tens una connexió laboral en el present que jo vaig tenir al passat (quasi de becari).  :yes: "La vida es un pañuelo!"
Ens veiem, espero, per les curses.

Segur!...
tens relació amb advocats ?. I de curses en faig un munt (...al contrari que entrenar)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.