MARNATON. Cap de Creus - Cadaqués 6'5km NATACIÓ

MARNATON. Cap de Creus - Cadaqués 6'5km NATACIÓ

29 Jun 2009 19:14 #101 per korfbaler (Associat/da)
Paella !!!  Paella !!!  Paella !!!
:666:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2009 19:17 #102 per dragan (Visitant)

Doncs jo m'estic plantejant fer la B de Guadalajara, Sir que es al dia seguent enlloc de fer Banyoles. Us apunteu algú?

No he dit res, ja estan exhaurides les 300 places. Aixi que ens veiem a Banyoles  :great:


:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:


Jo si que hi estic inscrit ( a Guadalajara) !  al Marnaton ...... encara no m'ha entrat prou aigua al comptador per apuntar-m'hi !  :wink2: :wink2: :wink2: :wink2:


Salut !

Eduard.


You don't care about music, do you ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2009 20:26 #103 per sir (Associat/da)

Paella !!!   Paella !!!  Paella !!!
:666:

un altre any sera per mi LA PAELLA ja estic inscrit a banyoles... ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2009 16:55 - 30 Jun 2009 16:57 #104 per Vall (Visitant)


Un altre que ja s'ha apuntat  :party: :party: :party:



Aixís que al final no t´has pogut resisitir  :666: :666:.

Tu el 260 i jo el 60  :whistle:.

Ja quedarem per anar, jo pujo el mateix disabte desde BCN, però si hi ha paella hem quedo  :sarcastic:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2009 17:05 #105 per Oscar (Visitant)
Que cabr ...
Clar, em dius que estan esgotades les inscripcions i m'en vaig tot ratllat cap a casa dient-me ...M'hauria d'haver apuntat... M'hauria d'haver apuntat...
Arribo a casa i veig que encara hi han places  :yipi:
Et deixaré anar als meus peus fins al ultim Km  :whistle:
Veig que ens hem apuntat al primer grup, aquest es el grup dels ....Tranki, ya llegaremos...

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2009 19:19 #106 per Vall (Visitant)
La culpa no ès meva  :666:. Jo vaig llegir el post del Krlos  :grrrrrr:.

Però bueno, ha sigut per una bona causa  :666:, ara a quedar per machacar al Forum te vas a enterar lo que es bueno  :whistle:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2009 20:49 #107 per Darth Vader (Associat/da)
Avui m'han donat el planning de setembre, i tinc festa el dia 5  :666: :666: :666:. Encara faré un pensament...

May the force be with you!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2009 22:16 #108 per korfbaler (Associat/da)
Jo per entrenar ho tindré be. Els darrers 15 dies d'agost estic a Roquetes (Almeria), i no se quants kilometres de costa amb boies tinc per "anar fent"...... :whistle:
Ostres....si estaré entrenant perl Challenge d'octubre, i hauré d'agafar la bici i còrrer... J son masses coses a fer per estar de vacances  :666:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2009 07:30 #109 per Darth Vader (Associat/da)
Ja estic inscrit.... A veure si som una bona colla!!

May the force be with you!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2009 07:55 #110 per korfbaler (Associat/da)


Però bueno, ha sigut per una bona causa  :666:, ara a quedar per machacar al Forum te vas a enterar lo que es bueno  :whistle:.


David,

T'en portaras roba d'abric, o m'en porto jo una de sobres..... :whistle:
:rofl:  :rofl:  :rofl:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2009 16:07 #111 per Vall (Visitant)
Amb un cop n´aprenc  :666:.

Ja portarè un jersei llarg i les bambes, que quina baixada per sortir vaig fer amb les xancles  :grrrrrr:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jul 2009 08:16 #112 per korfbaler (Associat/da)
Ostres.......ja s'han acabat les 400 inscripcions, i ara amb llista d'espera  :surprised:

Quan vaig fer la meva inscripció, en un acte d'inconsciència em vaig apuntar al grup 2, peró tinc clar que no es el meu grup  :no: Ara tot just estic fent els 3000 en 58'. Així que canviaré al 1, i més quan el diumenge voldria fer una tirada d'uns 50-60km en bici i "empalmar" amb la Mitja de Sabadell.

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jul 2009 16:10 #113 per Vall (Visitant)
Si ès que no tenim cap mena de pensament  :sarcastic:.

Jo estava esperant que Banyoles fos per la tarda per anar-hi  :666:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2009 16:07 #114 per (Visitant)
Aqui teniu el video oficial de la Marnaton.
Allí ens veurem.
-Ricard-

marnaton.blogspot.com/2009/07/el-video-o...-i-marnaton-cap.html

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2009 18:11 #115 per korfbaler (Associat/da)
No us perdeu el video.......XULO !!! XULO !!!  :yes:

Surto jo!!!  amb el casquet vermell.....i neopré negre... :rofl:

Aquest any, segona aventura  8)

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2009 19:22 #116 per Oscar (Visitant)

No us perdeu el video.......XULO !!! XULO !!!  :yes:

Surto jo!!!  amb el casquet vermell.....i neopré negre... :rofl:

Aquest any, segona aventura  8)


Sí,si t'he vist  :whistle:

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2009 20:16 #117 per Vall (Visitant)
Jo tambè surto, sòc el del neoprè negre i gorro groc  :666: :666: (si, si el que va marejat de un costat al altre  :sarcastic:).

Ja tinc ganes de tornar-me a ficar a la rentadora  :grrrrrr:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2009 21:54 #118 per korfbaler (Associat/da)


Ja tinc ganes de tornar-me a ficar a la rentadora  :grrrrrr:.


I aquesta no es una rentada curta......es de llarga durada amb voltes i voltes.... :rofl:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jul 2009 14:17 #119 per rubens (Associat/da)
Ostres, quin video més xulo!  :great:

Quasi em donen ganes de fer aquesta travesa algun dia. He dit "quasi", eh?  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jul 2009 18:37 #120 per korfbaler (Associat/da)

Ostres, quin video més xulo!  :great:

Quasi em donen ganes de fer aquesta travesa algun dia. He dit "quasi", eh?  :mdr:


Sort tens que les inscripcions ja estan exaurides...que si no.... :666:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats