MARNATON. Cap de Creus - Cadaqués 6'5km NATACIÓ

MARNATON. Cap de Creus - Cadaqués 6'5km NATACIÓ

01 Set 2008 17:53 #21 per hdfcat (Visitant)

NOTICIA DE ULTIMA HORA

Per temes de trànsit el Triatlò Olimpic de Tossa el pasan al disabte a les 9 del mati....de que hem sona aquest dia i aquesta hora  :grrrrrr: ara no sè que fer si un o l´altre  :grrrrrr:.


Jo ho tinc clar.....cap a Cadaqués  :yipi: :yipi:

Per allà ens veurem..... en el meu cas, els tri's els he aparcat fins el 2009.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Set 2008 10:41 #22 per Vall (Visitant)
Doncs ja veig que hi serem uns quants  :mdr:.

Algu s´anima aquest disabte a un rodatge maritim? Els Trisidents hem quedat sobre les 8 a la rotonda de la NII al Masnou per nadar una mica al mar obert (una hora aproximadament) i despres rodatge en bici.

Hi ha un parquing per deixar els cotxes hi aquella hora esta buid  :yes:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Set 2008 10:45 #23 per Vall (Visitant)
Un altre tema  :neutral:.

Jo hi anirè el disabte abans de començar la "cursa" , però segons el planing de aquesta gent s´ha d´anar el divendres a recollir el dorsal... si no ès pot recollir el disabte a primera hora algu hi anira el divendres?

www.marnaton.com/esp/retos/cdc-cad08/agenda.htm

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Set 2008 10:50 #24 per korfbaler (Associat/da)

Un altre tema  :neutral:.

Jo hi anirè el disabte abans de començar la "cursa" , però segons el planing de aquesta gent s´ha d´anar el divendres a recollir el dorsal... si no ès pot recollir el disabte a primera hora algu hi anira el divendres?

www.marnaton.com/esp/retos/cdc-cad08/agenda.htm


Vall, jo hi aniré divendres, peró crec que es poden recollir els dorsals abans de pujar al transport que ens portar cap al Cap de Creus, a les 7'30h, segons posa a l'agenda.
Ja posats, algú sap que es el que donen als avituallaments a l'aigua?

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Set 2008 10:56 #25 per Vall (Visitant)
Suposo que "rotllo cursa", beguda isotonica, aigua, potser algun gel.

Si es pot recullir el dorsal disabte ja l´agafo jo.

A les 7:30  :surprised: a Cadaques  :surprised:, vaja matinada que m´espera  :whip:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Set 2008 12:08 #26 per Cabrix (Visitant)

Doncs ja veig que hi serem uns quants  :mdr:.

Algu s´anima aquest disabte a un rodatge maritim? Els Trisidents hem quedat sobre les 8 a la rotonda de la NII al Masnou per nadar una mica al mar obert (una hora aproximadament) i despres rodatge en bici.

Hi ha un parquing per deixar els cotxes hi aquella hora esta buid  :yes:.


No em facis cas, que encara haig de tancar el finde, però igual m'apunto aquest dissabte...  :great:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2008 12:33 #27 per Vall (Visitant)
Doncs el lloc ja el coneixes, però al final hem quedat a les 7:30.

Anima´t  :sleep:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2008 12:34 #28 per korfbaler (Associat/da)
Vall,

Em podries donar més dades del lloc de trobada per dissabte? M'agradaria anara a nedar una estona amb el neopré.
Finalment fareu una horeta?

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2008 16:23 #29 per hdfcat (Visitant)

Vall,

Em podries donar més dades del lloc de trobada per dissabte? M'agradaria anara a nedar una estona amb el neopré.
Finalment fareu una horeta?

"Idem de adem" (on esta exactament aquest punt de trobada?)
Si puc m'acosto però només a nedar, i si algú vol fer una estona més... doncs m'aniria bé.... i si vinc, demà ho confirmaria, però clar necessito el lloc "exacte" (si es marcan el lloc amb el "google no se ke" millor)

Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2008 01:39 #30 per Oriol_TBID (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2008 13:23 #31 per Vall (Visitant)
OSTRES PERDONEU :oops:, però tinc el torn de tarda i fins ara no ho he pogut llegir.

El lloc ès el que indica el Oriol  :great:.

Al final hem nadat 50´seguint les boies (uns 2.000 metres) ja que per entrar i sortir ha costat una mica per culpa de les onades.

Desprès fins a Calella (70 km) anada i tornada de tranquis  :whistle:.

Per properes sortides ja quedarem i perdoneu  :arf:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2008 12:35 #32 per hdfcat (Visitant)
Al final com que no ho vam poder aclarir, (gràcies Oriol però fins ara no he vist la teva entrada i Vall per l'interes) i davant del dubte,en Korfbaler i jo vam fer cap a la platja de la Mar Bella, que ho teniem més a la vora i per la mà.

Allà la mar estaba remoguda i amb unes onades força altes, i fins i tot alguna medusa grandeta. Ens vam dedicar a nedar d'espigó a espigó, seguint les boies, però tots dos vam quedar ven marejats, i en el meu cas suposso que el costipat i les orelles van ser el detonant (no cal seguir llegint si ets molt sensible  :frown: ).. als 45 min em vaig possar a alimentar els peixos... davant del panorama vam decidir sortir i deixar el entrenament, amb uns 2.000m centrifugats al sac.

Bé, ara tot són dubtes de cara a la Marnaton, i sobre tot si el costipat i mucositat  continuen presents.   :eyes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2008 08:01 - 08 Set 2008 12:20 #33 per korfbaler (Associat/da)
Vall, no et preocupis. Aixó passar per demanar coses a darrera hora.
Oriol, gràcies per la informació, peró ho vaig veure quan vaig tornar a casa.

Com ha dit en hdfcat, el matí a les aigues de Barcelona va estar "mogut". El malestar a l'estomac em va durar tot el dissabte. Així que em sembla que a la motxilla del Marnaton hi aniran algunes Biodramines per si la mar està moguda.
Vaig nedar amb neopré després de molt temps (Oriol, ja t'ho explico en un privat. Es que el neopré es seu.....), i tinc ferides al coll, així que haurem de buscar sol·lucions d'urgència, que a Cadaqués seran 2 hores ficats a l'aigua movent braços i coll.
Aquesta setmana acabar d'afinar a l'aigua de la piscina, i a encarar el dissabte, que s'intentarà que sigui per disfrutar  :yes: :yes:


La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2008 12:13 #34 per Vall (Visitant)
Jo ja vaig parlar ahir amb el Korfbaler s Sabadell  :great:. Si una cosa tinc clara ès que vaig a Cadaques amb la unica intenciò de anar fent i acabar.

El divendres hem van enviar desde la organitçaciò un parell de emails (promocions), però encara estic esperant que hem responguin si es pot recollir el dorsal el disabte a les 7.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2008 19:01 #35 per korfbaler (Associat/da)
Be, darrers entrenaments "sèrios" de cara a dissabte. Ahir 3.300metres, i avui per primera vegada he "doblat": 2.500m al matí i 2.500 al migdia. Aixó de nedar 6.000m ho veig una mica "lluny"  :P :P :P
Demà descans (de nedar, perque tocarà 75minuts de cursa i clase de spining de 45 minuts més 30 minuts de rodatge), i dijous darrera prova amb el neopré a la piscina  8)


La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Set 2008 13:23 #36 per hdfcat (Visitant)
Aquesta tarda penjen dorsals a la web. Seré el dorsal 175.

A mi m'han trucat per el tema grup, i entenc què el meu temps, 54'15", ballava entre el 5è i el 4art..... he escollit l'opció prudent, 4art grup.  :eyes:

Dorsals es poden recollir el matí de dissabte.

Recomanen ser presents a la reunió tècnica, 19h divendres a la platja de Cadaques, entre els bars Maritim i Melitón, perquè el ritme del grup el marquen els nedadors, i  recomanen que a la part central del grup es col·loqui el nedador referencia que hauria de ser algú que fos capaça de marcar un ritme constant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Set 2008 14:29 #37 per korfbaler (Associat/da)
Ja estan penjats els dorsals a la web. Soc el 122
Mirant una mica per sobre la llista, i sense conpeixer gaire la gent del mundillo de la natació, veig que hi estan inscrits Marcel Zamora, Xavier Llobet, Josef Ajram, Robert Mayoral, i els més important de tots (espero no deixar-me a ningú), Mariona, hdfcat i Vall .

Apa....anem a veure peixets... :yes:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Set 2008 14:31 #38 per Oriol_TBID (Associat/da)
mestres!!!

disfruteu-la molt!!!

moltíssima sort i bona mar!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Set 2008 23:31 #39 per Ssu (Visitant)
A veure si l´aigua no està gaire freda i no ens pica cap tauró.

Ens veiem noi/e s.

:he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Set 2008 07:05 #40 per Vall (Visitant)
DORSAL Nº 30  :rofl:

Ja hem fareu cinc centims de la reuniò tecnica (jo pujo el mateix disabte).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.