MARNATON. Cap de Creus - Cadaqués 6'5km NATACIÓ

MARNATON. Cap de Creus - Cadaqués 6'5km NATACIÓ

07 Set 2009 14:40 #141 per Tr3sk (Visitant)

Un placer reencontrarme con todos/as vosotros/as después del veranito!!! :love:

Habrá que volver al año que viene, para quitarnos esa espinita de los 6.5kms!!!... ;)

www.latevacaraemsona.blogspot.com
"La gente que dice "no se puede hacer" no debería interrumpir a quienes lo están haciendo" Pedro García Aguado

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2009 17:18 #142 per Vall (Visitant)
El Enric ha fet una Picasaweb, però vaig esborrar la adreça, ja li dirè que te l´enviï ja que hi havien 20 fotos.

Al meu blog hi ha un altre foto dins de l´aigua si t´agrada més.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2009 17:46 #143 per Rivendel (Visitant)
veig que vau tenir onades i tramuntana, amb aquestes condicions fer-se 4000 mts es tota una aventura i una proessa, jo amb onades no faig ni 100mts.
FElicitats a tots!  :party:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2009 19:22 #144 per korfbaler (Associat/da)
Doncs una llàstima no haver pogut fer tot el recorregut. Que ens deixesin sense el "viatge" en el trenet no te preu  :winktongue:
La veritat es que la mar no estava per fer el recorregut original, ja que en els dos moments que vam anar cap a les "afores" de la bahia de Cadaqués, l'aigua s'aixecava molt, i el nedar en contra la Tramontana......tampoc va ser molt agradable  :whistle:. Peró si l'haguessin estirat una mica per passar, com a mínim dels 5km hagués estat millor  :oops:
Per la meva cursa....doncs.....no em vaig donar compte de la sortida. Com van dir que la donarien una vegada entrats a l'aigua, jo que m'aturo, en trec les ulleres.....les rento....Veig que la gent em passar i continua nedant. Ho faig durant una estoneta més i em torno a aturar. Miro endarrera i hi han pocs nedadors........No serà que ja han donat la sortida i jo no m'he enterat?  :neutral: Doncs va ser que si.. :whip:
Cursa tanquila, a ritme, a excepció dels darrers 500metres aproximadament, on si que apreto una mica. Segons el chip, 1h 10' 00", peró.....des de quin punt de la sortida?  :rofl:

A l'arribada no més vaig poder tornar a veure a en Darth Vader  :neutral:
Després a acompanyar la Gisela a fer els seus 50metres (que es van convertir en 100m i la pobreta no arribava), i tornada cap a casa.
Esperem l'any vinent tornar per fer els 6'5km, i si ens deixen, recuperar els 1.700 que ens han faltat aquest any..... :rofl:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2009 22:48 #145 per korfbaler (Associat/da)

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2009 23:10 #146 per CBM (Visitant)

Hola a todos, yo duermo la noche de antes en Port de la Selva. ¿alguien más hace noche allí? El tema es que voy con la mujer y la peque y si alguien sale desde allí por la mañana me ahorro hacerlas madrugar a ellas. Si alguien me lleva de paquete desde Port de la Selva a Cadaqués prometo portarme bien...
Gracias.


bulder, encontraste a alguien que te llevase al final?  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2009 19:25 #147 per bulderban (Visitant)
Encontré alguien que me llevó y...encima me dio de desayunar antes !  :sarcastic:¡Que buena gente hay por esa tierra !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2009 22:35 #148 per korfbaler (Associat/da)
Dijous passat van fer un reportatge de la Marnaton al Temps d'Aventura. No el vaig poder veure.....peró es que vaig "xupar" camera  :rofl:
http://www.elsesports.cat/video/1480589
El reportatge de la Marnaton comença al minut 20'40", i l'aparició "estelar"  :rofl: :rofl: :rofl: es als pocs segons del començament
Al video es pot sentir el vent, i es pot veure com estava la mar de "mogudeta"

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2009 23:10 #149 per Rivendel (Visitant)
Toni, he vist el video i estàs molt bé, ara bé el mar no tant  :P quin valor que teniu!

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2009 22:14 #150 per korfbaler (Associat/da)

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2009 23:13 #151 per eiger (Associat/da)
apa pàjarukorfbaler que també t'he vist al video. Fas una cara molt interessant però de poques ganes de banyar-te  :whistle:

Si el que no facis tu al mar...


"prefereixo viure només un dia com un tigre, que cent anys com un xai"
proverbi sànscrit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2009 11:27 #152 per korfbaler (Associat/da)
A la web de la MARNATON han penjat un video

http://www.youtube.com/user/marnaton1

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2009 13:29 #153 per ALBERT75 (Associat/da)
Aquest 2010 sera un dels meus 3 grans objectius.... vull acabar la meva priemra prova de llarga distancia a mar... abans pero fare traveses mes curtes.. i entrenos a mar moooooolt llargs.. estem preparant un bon entrno de uns 5 kms entre uns quants de cara a l'any que ve (oi, Nacho, fast, juan i Jordi???  :whistle: :whistle:)

en el seu moment penjarem un fil per si algú més si vol apuntar.....

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2009 13:38 #154 per korfbaler (Associat/da)

Aquest 2010 sera un dels meus 3 grans objectius.... vull acabar la meva priemra prova de llarga distancia a mar... abans pero fare traveses mes curtes.. i entrenos a mar moooooolt llargs.. estem preparant un bon entrno de uns 5 kms entre uns quants de cara a l'any que ve (oi, Nacho, fast, juan i Jordi???  :whistle: :whistle:)

en el seu moment penjarem un fil per si algú més si vol apuntar.....


Doncs ja informareu, perque el meu Repte per al 2010 es una mica més llarg que la Marnaton..... :whistle:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2009 14:37 #155 per Oriol_TBID (Associat/da)

Aquest 2010 sera un dels meus 3 grans objectius.... vull acabar la meva priemra prova de llarga distancia a mar... abans pero fare traveses mes curtes.. i entrenos a mar moooooolt llargs.. estem preparant un bon entrno de uns 5 kms entre uns quants de cara a l'any que ve (oi, Nacho, fast, juan i Jordi???  :whistle: :whistle:)

en el seu moment penjarem un fil per si algú més si vol apuntar.....


Doncs ja informareu, perque el meu Repte per al 2010 es una mica més llarg que la Marnaton..... :whistle:


Bocaïna?  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2009 14:53 #156 per u_ktan (Associat/da)
.,... tenim uns quants  :happy:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2009 22:01 #157 per korfbaler (Associat/da)

Aquest 2010 sera un dels meus 3 grans objectius.... vull acabar la meva priemra prova de llarga distancia a mar... abans pero fare traveses mes curtes.. i entrenos a mar moooooolt llargs.. estem preparant un bon entrno de uns 5 kms entre uns quants de cara a l'any que ve (oi, Nacho, fast, juan i Jordi???  :whistle: :whistle:)

en el seu moment penjarem un fil per si algú més si vol apuntar.....


Doncs ja informareu, perque el meu Repte per al 2010 es una mica més llarg que la Marnaton..... :whistle:


Bocaïna?  :whistle:


http://www.clubvulcano.org/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

;)

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2009 10:53 #158 per Vall (Visitant)
Korfbaler, ja veig que al final et sortiras amb la teva  :oh:. A mi si que no m´hi veuras, hem sembla massa per mi, vaig fer el trajecte amb vaixell i ja hem va semblar una burrada, aixís que amb una mica de seny (que estrany en mi  :666: ) no se´m passa pel cap de apuntarm´hi.

Això si, al 2011 tornem a LZ ( i no només de vacances al maig  :whistle:).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 01:36 #159 per ALBERT75 (Associat/da)
Bocaina... es salvatge salvatge........

Amb dos pebrots Toni..... m'encantaria algun dia poder dir que l'he fet.. ni ke sigui en el grup més lent... pero de moment no m'hi veig en cor.. no tan per la distancia (que també) si no sobretot per les corrents.

Toni ets el meu idol.....  :yipi: :yipi: :yipi:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 13:12 #160 per Oriol_TBID (Associat/da)

Això si, al 2011 tornem a LZ ( i no només de vacances al maig  :whistle:).


Ja pots comptar amb mi  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.