MARNATON. Cap de Creus - Cadaqués 6'5km NATACIÓ

MARNATON. Cap de Creus - Cadaqués 6'5km NATACIÓ

24 Jul 2009 18:39 #121 per Oscar (Visitant)
Bé jo per anar fent boca, m'he apuntat a la travesia de Sitges 2 km

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Ago 2009 11:58 #122 per Oscar (Visitant)


Però bueno, ha sigut per una bona causa  :666:, ara a quedar per machacar al Forum te vas a enterar lo que es bueno  :whistle:.


David,

T'en portaras roba d'abric, o m'en porto jo una de sobres..... :whistle:
:rofl:  :rofl:  :rofl:


Roba d'abric?, feu-me cinc centims del que he de portar.
Una xaqueteta i unes bambes, alguna cosa més?
Clar a part de neopré, ulleres i gorro.
Qué? Tot el dia nedant, ehhhh? que no dieu res :mdr:

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Ago 2009 15:48 #123 per Vall (Visitant)

Oscar, desde on et deixa el trenet fins a la sortida hi ha una baixada de la h.. i a algu se li va ocurrir anar l´any pasat amb xancletes o sigui que imaginat el reste.. :grrrrrr: .


I si, a les 7 del mati a Cadaques fa un biruji de tres paells de nasos  :666:.  I el de les xancles tambè anava amb samarreta de maniga curta  :grrrrrr:.

Però aquest any anirè preparat  :great:.

Vindres amb mi Oscar?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Ago 2009 18:15 #124 per Oscar (Visitant)

Vindres amb mi Oscar?


Es una cita ??? :oops:
Si, compte amb mi. 8)
Quin es el planning?
Hem d'estar allà, abans de les 7 i em de portar una xaqueta de llana que ens hagi fet l'avia i unes espardenyes.
Ens quedarem a dinar per allà, Veig que tenen previst que els del nostre grup (1) fer-ho en 2h10,  :rofl: Ho tenen clar.

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2009 11:32 #125 per uaui (Visitant)

grup 1 en 2h10min??? :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

no se si conten que a cada avituallament hem de treurens al gust de sal de la llengua :party: :party: :party: :party:


na fent xino xano, i si son 2h30min, aixo que tindrem fet :love:

IM NIÇA 2010

CHALLENGE ROTH 2009 10:29:26
HALF CHALLENGE BCN 2009 05:01:35
TRIATLO "B" CATALUNYA 2009 04:36:45
MARATÓ MALLORCA 2009 2:55:11

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2009 13:42 #126 per Vall (Visitant)
Sortint a les 4 i poc arribem de sobre (haig de parar al Area de Servei de Mollet, perque ja saps que jo sense el cafe amb llet i croissant no soc persona  :666:).

El problema ès aparcar a Cadaques, l´any passat el vaig deixar al parquing i quan el vaig anar a buscar amb el pal que hem van fotre (14 euros) se´m va pujar tota la aigua salada al cervell.

I amb un paravents i unes bambes vas sobrat  :yes:.

Lo del dinar sona be  :great:. Ja ho he plantejat als TriSidents però encara no ha sortit res clar, suposo que un cop estem alla ja surgira alguna cosa.


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Set 2009 10:24 #127 per bulderban (Visitant)
Hola a todos, yo duermo la noche de antes en Port de la Selva. ¿alguien más hace noche allí? El tema es que voy con la mujer y la peque y si alguien sale desde allí por la mañana me ahorro hacerlas madrugar a ellas. Si alguien me lleva de paquete desde Port de la Selva a Cadaqués prometo portarme bien...
Gracias.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Set 2009 14:38 #128 per ALBERT75 (Associat/da)
Moltissima sort a tots els participants..... espero i desitjo qeu ho disfruteu moltissim

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Set 2009 17:05 #129 per krlos (Associat/da)
Apa, que us seguirem desdel google maps :rofl:

Mireu cap amunt de tant en tant per saludar al satelit  :he:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2009 08:01 #130 per Darth Vader (Associat/da)
Ens veiem per Cadaquès, nosaltres sortim a migdia, suposo que arribarem sobre les 4 de la tarda!

May the force be with you!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2009 10:35 #131 per korfbaler (Associat/da)
Ara feia dies que no treia el nas per aquí  :oops:
Nosaltes sortim cap a Cadaqués després de dinar. Sobre els horaris, encara no se a quina hora aniré a recollir el "gorro", ja que dependrà dels horaris de dormir-menjar de la petita Aina  :love:

Sobre la previsió del temps, per aquesta tarda han anunciat una mica de tramuntana. Peró per demà? Com ens bufi el vent de cara, ho tenim clar..... :whistle:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2009 11:20 #132 per rubens (Associat/da)
Doncs molt ànims!!  :party:

Espero que demà tot vagi molt bé i tingueu l´aigua tranquileta.  :great:

Ja fareu cròniques a la tornada!!

Força i ànims!  :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2009 12:01 #133 per Rivendel (Visitant)
Korfbaler i tots els que hi aneu, mooolta sort en aquesta ultratrail maritim  :surprised:, valgue'm dei si a mi 2000mts ja em costen!
us seguirem!

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2009 18:09 #134 per Vall (Visitant)
Jo pujo demà al mati amb l´Oscar.

Preneu bona nota a la reuniò i ja ens fare-ho cinc centims demà al trenet  :oops:.

Espero que la mar estigui mès tranquila que l´any passat, però un cop entrat a la bahia de Cadaques (km. 5) ja esta la mar tranquila i ja nomès queda disfrutar fins l´arribada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2009 18:10 #135 per Vall (Visitant)
Els TriSidents hem quedat a les 6:30 al Casal que hi ha a la dreta de la riera per fer un cafeto i plorar una mica  :666:, si voleu esteu convidats.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2009 19:57 #136 per Oscar (Visitant)
Vinga que ja hi som, teniu tot preparat ???
A veure si el temps acompanya, vaja l'estat de la mar :P

.... valgue'm dei si a mi 2000mts ja em costen!
us seguirem!


I a mi també em costen 2000m  :'(
Sort que m'he comprat un motoret que el duré ficat al .... :rofl: i aniré xino-xano

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2009 11:09 #137 per Darth Vader (Associat/da)
Bé, ja estic a casa, hem fet la Marnaton, tot i que amb matissos: la tramuntana va fer que l'organització decidís escurçar el recorregut, de manera que enlloc de sortir del Cap de Creus vam sortir de la Cala Sa Conca de Cadaquès, vam anar fins a la platja gran, vam endinsar-nos per la badia, canvi de sentit i tornar a sortir... pel mapmyrun em surten uns 3800m (uns 4000 segons l'organització).
A nivell personal, content per l'experiència i les sensacions durant la prova, tot i que em sap greu no haver pogut fer el recorregut complet (a veure si en una altra edició la tramuntana es porta més bé). Hi va haver algun tram on les onades et feien pujar i baixar, i semblava t'anéssin bufetejant, però amb calma i paciència vaig anar fent. Per cert, i crec que no vaig ser l'únic, no vaig adonar-me'n del moment que van donar la sortida: van dir-nos que entréssim a l'aigua per a preparar-nos per sortir, i de cop veig que tothom anava nedant mar endins, amb la qual cosa em vaig limitar a seguir... O sigui que no tinc massa clar quin temps vaig fer (sobre 1h 21m pel meu crono, però vaig engengar quan em va semblar!).

Per altra banda, un plaer saludar als correcats korbaler (i família), Oscar i Vall, així com el seu company dels Trisidents.

Fins aviat!

May the force be with you!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2009 19:43 - 06 Set 2009 19:45 #138 per Vall (Visitant)
[imghttp://][/img]

Aqui us deixo la foto de ahir al mati.

La organitçaciò com sempre genial, però haurien de fer un pensament de cambiar les dates o el lloc a celebrar-ho per que no ès repeteixi un altre cop lo de ahir.

Jo vaig disfrutar de valent amb la cursa i amb la companyia  :great:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2009 19:52 #139 per Oscar (Visitant)

Alguna cosa em diu, que sortim una mica foscos de cara, no???? :rofl:

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2009 20:17 #140 per Oscar (Visitant)

[imghttp://][/img]

Aqui us deixo la foto de ahir al mati.

La organitzaciò com sempre genial, però haurien de fer un pensament de cambiar les dates o el lloc a celebrar-ho per que no ès repeteixi un altre cop lo de ahir.

Jo vaig disfrutar de valent amb la cursa i amb la companyia  :great:.


Totalment d'acord, David, el que havia de ser més de 6km de canya al mar, es va convertir en una travessia de 3700m amb una mar molt moguda.
A mi ja m'està bé, perque amb aquesta mar, no hagués aguantat el 6.5km  :whistle:
L'unic problema es que pagues una pasta per una cosa, que després no s'ajusta. Ja sé que no es problema de l'organització el mal temps, però ...  :arf:
Tot i això, l'organització va estar molt bé, molt atenta, avituallaments a l'aigua, i fruita a dojo a l'arribada, cosa que no es pot dir de... per exemple la triatlo Garmin de Barcelona de l'any passat, encara estic buscant l'avituallament post-cursa  :whip:

Un dia esplendid amb Correcats i Trisidents, i demés besties marines  :great:

Per cert, David, la Carme va fer més fotos nostres, no? a veure si ens passa alguna que no sortim tant foscos, que sinó la meva dona no es creu que vaig anar-hi, es creu que lo de sortir de casa a les 4h de la matinada era per anar a un after  :party: :party:

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats