- Missatges: 9
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
home, aviam, parlemne, el seu pare té un bar "rustu" a peu de platja a cadaques...si us hi voleu apuntar![]()
no hi he estat mai a cadaques, em queda molt lluny, pero me n'han parlat molt be :love:
pero nomes una condició...qui menja paella ha d'haver nadat
aixi es fan els tractes...jejeje![]()
![]()
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
cal estar federat per a fer-la? en natació? en triatló?
cal neopré?
hi ha un temps màxim per acabar?
gràcies per les infos
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Uaui, quina colla de buitres hi ha per aqui :he:
Que es aixo d'un bar "Rustu"?
Conyes a banda, jo crec que esta clarisim que estem demananat a crits un dinar post natació (els afortunats que aconseguim apuntarnos), però per els que la vareu fer l'any passat i a l'espera de veure si podre nedar tanta distancia...
queden ganes per seure a taula? Podre aixecar la forquilla?
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
PERO QUE FOTREM 2 PAELLASUaui, quina colla de buitres hi ha per aqui :he:
Que es aixo d'un bar "Rustu"?
Conyes a banda, jo crec que esta clarisim que estem demananat a crits un dinar post natació (els afortunats que aconseguim apuntarnos), però per els que la vareu fer l'any passat i a l'espera de veure si podre nedar tanta distancia...
queden ganes per seure a taula? Podre aixecar la forquilla?
![]()
qui no plora no mama :rofl:
juraria que es bar restaurant!!a cadaques no hi he estat i mira que m'han invitat vegades
Bar boya es diu...tranquil que me n'enteraré, i si hi ha paella disponible o tapes o lo que sigui s'obra llista i a omplir els diposits de glucogen que haguem gastat nadant :yipi:
us prenc la paraula i me'n informaré bé
totes les excuses son bones per fotret un bon tiveri :he:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
cal estar federat per a fer-la? en natació? en triatló?
cal neopré?
hi ha un temps màxim per acabar?
gràcies per les infos
Jo crec que no cal estar federat en res.......A la inscripció ja entra l'assegurnaça.
El temps límit es de 3 hores.
El neopré no es obligatori, peró l'any passar, que jo recordi, van nedar 3 o 4 sense, i un parell van arribar a meta amb moltes dificultats per hipotermia. Es molta estona a l'aigua, i estava més ben fresqueta.
Per a tota la informació http://www.marnaton.com/esp/retos/cdc-cad08/reglamento1.htm
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
podries venir ha fer el HALF de LES GARTOTXES del altriman.ja estem apuntats nosaltres, es 19 de juliol.te bona pinta i es bastant dura la bici... :grrrrrr:Doncs jo m'estic plantejant fer la B de Guadalajara, Sir que es al dia seguent enlloc de fer Banyoles. Us apunteu algú?
No he dit res, ja estan exhaurides les 300 places. Aixi que ens veiem a Banyoles
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.