MARNATON. Cap de Creus - Cadaqués 6'5km NATACIÓ

MARNATON. Cap de Creus - Cadaqués 6'5km NATACIÓ

04 Abr 2009 18:08 #81 per uaui (Visitant)


home, aviam, parlemne, el seu pare té un bar "rustu" a peu de platja a cadaques...si us hi voleu apuntar :whistle: :whistle:

no hi he estat mai a cadaques, em queda molt lluny, pero me n'han parlat molt be :love:

pero nomes una condició...qui menja paella ha d'haver nadat  :666:

aixi es fan els tractes...jejeje :party: :party: :party:

IM NIÇA 2010

CHALLENGE ROTH 2009 10:29:26
HALF CHALLENGE BCN 2009 05:01:35
TRIATLO "B" CATALUNYA 2009 04:36:45
MARATÓ MALLORCA 2009 2:55:11

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2009 18:13 #82 per korfbaler (Associat/da)



home, aviam, parlemne, el seu pare té un bar "rustu" a peu de platja a cadaques...si us hi voleu apuntar :whistle: :whistle:

no hi he estat mai a cadaques, em queda molt lluny, pero me n'han parlat molt be :love:

pero nomes una condició...qui menja paella ha d'haver nadat  :666:

aixi es fan els tractes...jejeje :party: :party: :party:


En aquesta vida tot es negociable  :intello: :intello: :intello:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2009 18:19 #83 per korfbaler (Associat/da)

cal estar federat per a fer-la? en natació? en triatló?

cal neopré?

hi ha un temps màxim per acabar?

gràcies per les infos


Jo crec que no cal estar federat en res.......A la inscripció ja entra l'assegurnaça.
El temps límit es de 3 hores.
El neopré no es obligatori, peró l'any passar, que jo recordi, van nedar 3 o 4 sense, i un parell van arribar a meta amb moltes dificultats per hipotermia. Es molta estona a l'aigua, i estava més ben fresqueta.
Per a tota la informació  http://www.marnaton.com/esp/retos/cdc-cad08/reglamento1.htm

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2009 18:28 #84 per krlos (Associat/da)
Uaui, quina colla de buitres hi ha per aqui  :he:

Que es aixo d'un bar "Rustu"?

Conyes a banda, jo crec que esta clarisim que estem demananat a crits un dinar post natació (els afortunats que aconseguim apuntarnos), però per els que la vareu fer l'any passat i a l'espera de veure si podre nedar tanta distancia...
queden ganes per seure a taula?  Podre aixecar la forquilla?


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2009 18:40 #85 per korfbaler (Associat/da)
krlos, no te res a veure el nedar amb piscina que fer-ho "a mar obert" i en linea recte, sense ser un circuit. Jo per la meva marca m'hauria d'haver apuntat al grup 3, i ho vaig fer al 2, gaudint durant els primers 4km. A partir d'aquí "atxasu" entrant a la bahia de Cadaqués, i vaig arribar segon de la gent del meu grup.
Ganes de menjar? Jo entre el que vaig menjar i veure a l'arribada i després a casa, vaif recuperar amb diferència el que m'havia deixat a l'aigua.
Muntem la paelleta?  :666: uaui em sembla que seras l'encarregat.... :whistle:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2009 18:46 #86 per uaui (Visitant)

Uaui, quina colla de buitres hi ha per aqui  :he:

Que es aixo d'un bar "Rustu"?

Conyes a banda, jo crec que esta clarisim que estem demananat a crits un dinar post natació (els afortunats que aconseguim apuntarnos), però per els que la vareu fer l'any passat i a l'espera de veure si podre nedar tanta distancia...
queden ganes per seure a taula?  Podre aixecar la forquilla?


:666: :666: qui no plora no mama  :rofl:

juraria que es bar restaurant!!a cadaques no hi he estat i mira que m'han invitat vegades  :oops:

Bar boya es diu...tranquil que me n'enteraré, i si hi ha paella disponible o tapes o lo que sigui s'obra llista i a omplir els diposits de glucogen que haguem gastat nadant :yipi:

us prenc la paraula i me'n informaré bé :great:

totes les excuses son bones per fotret un bon tiveri :he:

IM NIÇA 2010

CHALLENGE ROTH 2009 10:29:26
HALF CHALLENGE BCN 2009 05:01:35
TRIATLO "B" CATALUNYA 2009 04:36:45
MARATÓ MALLORCA 2009 2:55:11

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2009 19:47 #87 per sir (Associat/da)

Uaui, quina colla de buitres hi ha per aqui  :he:

Que es aixo d'un bar "Rustu"?

Conyes a banda, jo crec que esta clarisim que estem demananat a crits un dinar post natació (els afortunats que aconseguim apuntarnos), però per els que la vareu fer l'any passat i a l'espera de veure si podre nedar tanta distancia...
queden ganes per seure a taula?  Podre aixecar la forquilla?


:666: :666: qui no plora no mama  :rofl:

juraria que es bar restaurant!!a cadaques no hi he estat i mira que m'han invitat vegades  :oops:

Bar boya es diu...tranquil que me n'enteraré, i si hi ha paella disponible o tapes o lo que sigui s'obra llista i a omplir els diposits de glucogen que haguem gastat nadant :yipi:

us prenc la paraula i me'n informaré bé :great:

totes les excuses son bones per fotret un bon tiveri :he:

PERO QUE FOTREM 2 PAELLAS
  .... :rofl:
una abans de sortir i l'altra quan arribem :surprised:
SI LA FOTEM ABANS creck que  JA NO VAL LA PENA SORTIR NO? :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2009 17:18 #88 per Vall (Visitant)

cal estar federat per a fer-la? en natació? en triatló?

cal neopré?

hi ha un temps màxim per acabar?

gràcies per les infos


Jo crec que no cal estar federat en res.......A la inscripció ja entra l'assegurnaça.
El temps límit es de 3 hores.
El neopré no es obligatori, peró l'any passar, que jo recordi, van nedar 3 o 4 sense, i un parell van arribar a meta amb moltes dificultats per hipotermia. Es molta estona a l'aigua, i estava més ben fresqueta.
Per a tota la informació  http://www.marnaton.com/esp/retos/cdc-cad08/reglamento1.htm


No cal estar federat a Triatlò ni a Nataciò.

El neoprè ès recomenat però no obligatori.

El temps maxim teoric era de 3 hores, però el ultim va trigar 3h 41´ i van esperar a que arribes, i a sobre va sortir a TV 3.

Lo de la paella sona be ( la del final, a les 7:00 al trenet un cafetò  :arf:)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2009 16:19 #89 per Vall (Visitant)
INSCRIT UN ALTRE COP  :sarcastic:.

www.marnaton.com/2009/

Espero patir menys que l´any pasat  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2009 22:41 #90 per ALBERT75 (Associat/da)
Espero poguer debutar al 2010 en aquest prova..... sembla increible....

Moltiissima sort als que hi aneu aquest any.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2009 08:05 #91 per korfbaler (Associat/da)
Es van obrir inscripcions la setmana passada, i ja hi han 200 inscrits sobre un total màxim de 400  :surprised:
Així que no espereu gaire, que de ben segur s'esgoten les inscripcions ben ràpid.
Jo ja estic inscrit  :yes:

Per cert, i la paella de la que haviam parlat?  ;)

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2009 10:08 #92 per uaui (Visitant)


jejejejejeje


em sento aludit!!!


parlo amb la cunyada i aviam que :yes:

aixo si, he de tornar viu de roth, sino, ni cristo tindrà paella :he: :he:

IM NIÇA 2010

CHALLENGE ROTH 2009 10:29:26
HALF CHALLENGE BCN 2009 05:01:35
TRIATLO "B" CATALUNYA 2009 04:36:45
MARATÓ MALLORCA 2009 2:55:11

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2009 21:23 #93 per (Visitant)


Un altre "sonat" a les aigues gironines!!! :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2009 13:55 #94 per sir (Associat/da)
finalment nosaltres no farem el marnaton...  :666::coincideix en  BANYOLES que tambe es dissabte , aixi que farem el triatlo olimpic. :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2009 16:46 #95 per krlos (Associat/da)
Doncs jo m'estic plantejant fer la B de Guadalajara, Sir que es al dia seguent enlloc de fer Banyoles. Us apunteu algú?

No he dit res, ja estan exhaurides les 300 places. Aixi que ens veiem a Banyoles  :great:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2009 16:58 #96 per sir (Associat/da)

Doncs jo m'estic plantejant fer la B de Guadalajara, Sir que es al dia seguent enlloc de fer Banyoles. Us apunteu algú?

No he dit res, ja estan exhaurides les 300 places. Aixi que ens veiem a Banyoles  :great:

podries venir ha fer el HALF de LES GARTOTXES del altriman.ja estem apuntats nosaltres, es  19 de juliol.te bona pinta i es bastant dura la bici... :grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2009 17:20 #97 per krlos (Associat/da)
Nop, estic buscant alguna cosa per finals d'agost/primers de setembre i Guadalajara era perfecta, pero ja hi ha llista d'espera i tot


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2009 18:59 #98 per korfbaler (Associat/da)
Jo segurament faré el triatló de Tossa, que es una o dues setmanes després. Olímpic amb bici "dureta", peró un recorregut fantàstic  :yes:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2009 16:56 #99 per Vall (Visitant)
Jo tambè anirè a Tossa el 13 de setembre, encara no ès pot inscriure, però els 43 km. de la bici son els mateixos del TRI de Sant Feliu però al inreves.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2009 18:21 #100 per Oscar (Visitant)

Un altre que ja s'ha apuntat  :party: :party: :party:


... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats