CoRReCuaCS. Tardor 2010

CoRReCuaCS. Tardor 2010

15 Oct 2010 18:19 #101 per Enric59 (Visitant)

hola!
demà a les 10:00 com sempre a la Barceloneta? Suposo que no tindrem problemes pel tema de vestidor.


No pateixis pel vestidor...

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2010 18:45 #102 per Barcelona92 (Associat/da)
Vestidor... al carrer... Guardarropia... Gratis al Club  :rofl: :rofl: :rofl:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2010 19:05 #103 per danibdn (Visitant)
:rofl: :rofl: :rofl: :whip: :whip: :whip:
volia dir guardarropia...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2010 19:10 #104 per Barcelona92 (Associat/da)
Demà a les 12 hi ha partit  :whistle: :whistle: :whistle:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2010 10:21 #105 per Barcelona92 (Associat/da)
Sessió curteta... el neopre és necessari si és neda una estoneta llarga...

Aigua molt tranquil.la, ultimes indicacions per Dani.... amb ferida inclosa  :'( :'( :'(

Despres partit de Waterpolo amb el Dani.

Setmana vinent, Dissabte i Diumenge estic a Tenerife arbitrant... hauriem de quedar divendres. Qui s'anima ?

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2010 19:57 #106 per bego (Visitant)
El viernes vendré por la tarde, con Luis. Así que nos bañaremos en la piscina mientras hacéis un entreno más serio en el agua (que ya está muy fría, por cierto)

A qué hora?

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2010 20:03 #107 per Eulàlia (Associat/da)
Jo també m'hi apunto, amb neoprè o a la piscina ta claro, i abans no es faci fosc, oi? :beurk: Com costa l'adaptació al sistema amfibi  :beurk:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2010 20:13 #108 per danibdn (Visitant)
hola!
ahir molt bon entreno. va ser curtet però va sentar molt bé!!

molts bons consells d'en Sergio de cara a la triatló d'avui. llàstima que una boia li va deixar una ferida!!

Sergio, el sector de natació avui se m'ha fet etern!!! he acabat però pensava que no s'acabava mai!! hauré de posar-me en serio amb els entrenos. tinc tant que millorar...

gràcies als entrenos CorreCuats! a part de passar-ho bé van de conya!!


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2010 20:48 #109 per maria (Associat/da)
Jaime y yo intentaremos estar.
A que hora?
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2010 15:08 #110 per danibdn (Visitant)
una pregunta,
sabeis de algun grupo estilo correcuac pero de running? me gustaría entrenar bastante el running (me gustaría bajar de 38'...) y en grupo es mucho más agradable.

un saludo!

http://www.danibaena.wordpress.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2010 17:35 #111 per Josep 59 (Associat/da)

una pregunta,
sabeis de algun grupo estilo correcuac pero de running? me gustaría entrenar bastante el running (me gustaría bajar de 38'...) y en grupo es mucho más agradable.

un saludo!

http://www.danibaena.wordpress.com


Hola Dani, como no se donde vives no se si te puede ir bien o no.

En Can Drago (en el parque exterior, NO en la pista) formamos un grupo que dependiendo del día somos mas o menos y que estamos en esos tiempos entre 35' y 40'. Te dejo el enlace del hilo de Can Drago por si te interesa.

www.corredors.cat/index.php?option=com_j...dex.php&topic=8741.0

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2010 19:38 #112 per maria (Associat/da)
Hola dani..
Mete la nariz en los distintos grupos de entreno...
Depende de donde vivas te ira mejor uno u otro.
Por otro lado tambien tienes la opcion de entrenar con jordi Ballesteros o Andreu Te planificaran entrenos especificos, de acuerdo con tu disponibilidad de tiempo y tus objetivos.
El reto que te planteas es serio!!!
Bajar de 40 mins ya es correr!!!
Bss
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2010 20:22 #113 per danibdn (Visitant)
muchas gracias Josep y María!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2010 20:33 #114 per maria (Associat/da)
Que Biblico te ha quedado eso de "Josep y Maria"!!!!
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2010 23:38 #115 per Barcelona92 (Associat/da)
Jo també vull baixar de 40'  :P :P :P Ja ho faré... o no.

Ja teniu els entrenaments d'aquesta setmana. Una mica de relax  ;) ;)

DIVENDRES 18 H

- Barcelona92 (Amb Neopre :whistle: :whistle:)

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2010 07:05 #116 per maria (Associat/da)
Si Sergi viene con neopreno...debe estar fresquita el agua!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2010 10:22 #117 per Josep 59 (Associat/da)

Que Biblico te ha quedado eso de "Josep y Maria"!!!!
M


:mdr:

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2010 17:07 #118 per Enric59 (Visitant)

Jo també vull baixar de 40'  :P :P :P Ja ho faré... o no.


Doncs posa't les piles!

Comença a rodar pel teu compte un dia  a la setmana i un altre dia entrenem plegats.

De moment, demà anirem al parc a fer uns fartlecks, si la coéquipier no s'oposa  i si jo ja estic millor :P

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2010 17:10 #119 per Enric59 (Visitant)
De moment m'apunto... a veure si la grip em deixa.

Sense ST perquè després tinc un sopar

DIVENDRES 18 H

- Barcelona92 (amb neoprè :whistle: :whistle:)
- Enric (amb neoprè)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2010 22:57 #120 per maria (Associat/da)
Maria y Jaime ( con neopreno y calcetines de neopreno...)
Algun alma caritativa nos incluye en la lista pls?
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats