En el Mercadona, como siempre, genial ....
Esta semana sólo he entrenado un día de piscina :'( En fin, a ver si la próxima hago bondad ....
Dos dies, no?
Bego, anar al Mercadona hauria de comptar con entrenament. Perquè... hi vas amb xandall, no?
Jo? amb xandall? nonononononono :no:
Bataguatiné amb pijama amb goma elàstica als turmells i sabatilles de felpa amb mitjons per sobre del pijama.
Content? :intello:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Bona descripció, Jaume! Em sentia amb vosaltres nedant!!Hola correcuaks:
Ayer estábamos en "petit comité", es decir Sergi y yo. Han quitado las boyas. El mar estaba muy tranquilo y el agua muy limpia. Comenzamos a nadar en diagonal con intención de coger el rompeolas por abajo. Sergio iba haciendo paradas para esperarme. En éstas que veo una medusa hija puta que iba directa a mi cara, os aseguro que se movía, y rápido. Seguimos nadando. Toco algo con el pie. Picor. Una sensación como si te picara una avispa. Nada extremo.
Rodeamos el arrecife y volvemos en paralelo a la playa hasta la altura de la torre, torcemos y enfilamos hacia el club. Banco de medusas. Como 20 o 30 jasdeputa que hemos de ir esquivando. Sergi toca una con el dedo. Sensación de picor.
Al ducharnos se incrementa la sensación de picor. Dicen que no puedes poner agua dulce, pero ya me cuentas como te duchas sin que el agua te toque el pie o la mano.
Nos consolamos con unas bravas y unas cervezas, mientras comentamos la jugada. La conclusión es que no es nada serio, pero es molesto, la rojez se va en una hora. Es más el daño psicológico que otra cosa. Eso sí, cuidado si eres alérgico.
Un abrazo,
Jaume
twostones
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Bona descripció, Jaume! Em sentia amb vosaltres nedant!!Hola correcuaks:
Ayer estábamos en "petit comité", es decir Sergi y yo. Han quitado las boyas. El mar estaba muy tranquilo y el agua muy limpia. Comenzamos a nadar en diagonal con intención de coger el rompeolas por abajo. Sergio iba haciendo paradas para esperarme. En éstas que veo una medusa hija puta que iba directa a mi cara, os aseguro que se movía, y rápido. Seguimos nadando. Toco algo con el pie. Picor. Una sensación como si te picara una avispa. Nada extremo.
Rodeamos el arrecife y volvemos en paralelo a la playa hasta la altura de la torre, torcemos y enfilamos hacia el club. Banco de medusas. Como 20 o 30 jasdeputa que hemos de ir esquivando. Sergi toca una con el dedo. Sensación de picor.
Al ducharnos se incrementa la sensación de picor. Dicen que no puedes poner agua dulce, pero ya me cuentas como te duchas sin que el agua te toque el pie o la mano.
Nos consolamos con unas bravas y unas cervezas, mientras comentamos la jugada. La conclusión es que no es nada serio, pero es molesto, la rojez se va en una hora. Es más el daño psicológico que otra cosa. Eso sí, cuidado si eres alérgico.
Un abrazo,
Jaume
twostones
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Eulalia perdona però vas massa ràpid
picasaweb.google.es/davidcabanillas75/10...#5531629999580447874
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Jo? amb xandall? nonononononono :no:
Bataguatiné amb pijama amb goma elàstica als turmells i sabatilles de felpa amb mitjons per sobre del pijama.
Content? :intello:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Perdoneu, us sona el paisatge de fons ?
Tots tenim un passat.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Suecas: siempre me han llamado la atención estas gafas. No entra agua? No se clavan?
Y dónde las compráis? Habrá que probarlas.....
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola correcuacs, jo segueixo fent els meus "pinitos" amb la piscina, em sembla que tinc per a una temporada. Vaig dues vegades a la setmana i per que no s'em fes avorrit l'Enric59 o Barcelona 92 no recordo qui, em va sugerir que fes 3 x 600m amb descans de 1'. Ja ho he fet varies vegades, la veritat és que sóc lent (trigo 13-15 minuts cada sèrie) però m'agradaria variar. Alguna sugerència?
PD: Gràcies nois/es teniu un fil molt variat i divertit :mdr:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Aquesta correcuac està de baixa natatòria per una síndrome vertiginosa (no puc girar el cap perquè em gira el món sencer) :beurk:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola correcuacs, jo segueixo fent els meus "pinitos" amb la piscina, em sembla que tinc per a una temporada. Vaig dues vegades a la setmana i per que no s'em fes avorrit l'Enric59 o Barcelona 92 no recordo qui, em va sugerir que fes 3 x 600m amb descans de 1'. Ja ho he fet varies vegades, la veritat és que sóc lent (trigo 13-15 minuts cada sèrie) però m'agradaria variar. Alguna sugerència?
PD: Gràcies nois/es teniu un fil molt variat i divertit :mdr:
Tonivet, com que Barcelona92, a banda de ser bon nedador, ha tingut una lesió com la teva, et podrà orientar millor. I si no recordo malament, et va dir que et faria una rutina per a que entrenis.
De tota manera, mentre no et digui res, tu mateix pots anar fent la composició de blocs que vulguis. Mira de fer sèries de 300 anant una mica més ràpid. Prova, per exemple: 2 x (300 + 300) + 600 + 2 x (300 + 300). Fes-les amb pullboy per no fer patir el genoll i per controlar la tècnica de les braçades.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.