CoRReCuaCS. Tardor 2010

CoRReCuaCS. Tardor 2010

24 Oct 2010 21:47 #141 per Enric59 (Visitant)

En el Mercadona, como siempre, genial ....  :whistle:
Esta semana sólo he entrenado un día de piscina  :'( En fin, a ver si la próxima hago bondad ....

Dos dies, no?  :neutral:

Bego, anar al Mercadona hauria de comptar con entrenament. Perquè... hi vas amb xandall, no?  :666:

Jo? amb xandall? nonononononono :no:

Bataguatiné amb pijama amb goma elàstica als turmells i sabatilles de felpa amb mitjons per sobre del  pijama.
Content?  :intello:

Vaig a fer-me una dutxa d'aigua freda!  :666:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2010 22:28 #142 per Eva D (Visitant)
Jolines con las medusitas, :surprised: ni neopreno ni nada... menos mal que (supongo) lo llevaban!!

Si el Mercadona puntúa, no sé si me llevaría yo la palma en la puntuación!!  :winktongue:

24 Oct 2010 22:44 #143 per Eva D (Visitant)

Hola correcuaks:

Ayer estábamos en "petit comité", es decir Sergi y yo. Han quitado las boyas. El mar estaba muy tranquilo y el agua muy limpia. Comenzamos a nadar en diagonal con intención de coger el rompeolas por abajo. Sergio iba haciendo paradas para esperarme. En éstas que veo una medusa hija puta que iba directa a mi cara, os aseguro que se movía, y rápido. Seguimos nadando. Toco algo con el pie. Picor. Una sensación como si te picara una avispa. Nada extremo.

Rodeamos el arrecife y volvemos en paralelo a la playa hasta la altura de la torre, torcemos y enfilamos hacia el club. Banco de medusas. Como 20 o 30 jasdeputa que hemos de ir esquivando. Sergi toca una con el dedo. Sensación de picor.

Al ducharnos se incrementa la sensación de picor. Dicen que no puedes poner agua dulce, pero ya me cuentas como te duchas sin que el agua te toque el pie o la mano.

Nos consolamos con unas bravas y unas cervezas, mientras comentamos la jugada. La conclusión es que no es nada serio, pero es molesto, la rojez se va en una hora. Es más el daño psicológico que otra cosa. Eso sí, cuidado si eres alérgico.

Un abrazo,

Jaume
twostones

Bona descripció, Jaume! Em sentia amb vosaltres nedant!!

24 Oct 2010 23:40 #144 per Eulàlia (Associat/da)

Hola correcuaks:

Ayer estábamos en "petit comité", es decir Sergi y yo. Han quitado las boyas. El mar estaba muy tranquilo y el agua muy limpia. Comenzamos a nadar en diagonal con intención de coger el rompeolas por abajo. Sergio iba haciendo paradas para esperarme. En éstas que veo una medusa hija puta que iba directa a mi cara, os aseguro que se movía, y rápido. Seguimos nadando. Toco algo con el pie. Picor. Una sensación como si te picara una avispa. Nada extremo.

Rodeamos el arrecife y volvemos en paralelo a la playa hasta la altura de la torre, torcemos y enfilamos hacia el club. Banco de medusas. Como 20 o 30 jasdeputa que hemos de ir esquivando. Sergi toca una con el dedo. Sensación de picor.

Al ducharnos se incrementa la sensación de picor. Dicen que no puedes poner agua dulce, pero ya me cuentas como te duchas sin que el agua te toque el pie o la mano.

Nos consolamos con unas bravas y unas cervezas, mientras comentamos la jugada. La conclusión es que no es nada serio, pero es molesto, la rojez se va en una hora. Es más el daño psicológico que otra cosa. Eso sí, cuidado si eres alérgico.

Un abrazo,

Jaume
twostones

Bona descripció, Jaume! Em sentia amb vosaltres nedant!!

Ostres, Jaume, el mar s'està posant perillós, glups!! :ouch: Sembla que l'ajuntament ens deixa en mans del destí o dels pastors. Jo he de canviar les meves anades a Piera els dilluns, per quedar al migdia m'aniria millor els dimarts, sinó, piscina i entrenaments del mister, que ja va bé, ja. A la piscina, els bitxos són microscòpics  :beurk:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

24 Oct 2010 23:47 #145 per Eulàlia (Associat/da)

Eulalia perdona però vas massa ràpid

picasaweb.google.es/davidcabanillas75/10...#5531629999580447874

Molt amable pel comentari i moltes gràcies per la foto  :great:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

25 Oct 2010 09:47 #146 per danibdn (Visitant)
Hola,
yo el domingo por la mañana podría quedar. el sábado lo dedicaré a una tirada de running. si al final no se queda para nadar, os apetecería una tirada running por Collserola? ya direis.

25 Oct 2010 16:09 #147 per Josep 59 (Associat/da)

Jo? amb xandall? nonononononono :no:

Bataguatiné amb pijama amb goma elàstica als turmells i sabatilles de felpa amb mitjons per sobre del  pijama.
Content?  :intello:

Arreglá pero informal !!

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.

25 Oct 2010 21:50 #148 per bego (Visitant)
Hombre, i si és Martirio encara més. I por sevillanas! Que se me van los pies....  :666:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

26 Oct 2010 08:36 #149 per maria (Associat/da)
Dani...yo entreno por collserolla, me encantaria hacer un entreno chulo por caminos...pero este sabado no puedo, el domingo corro la Media de san llorens...pero otro dia..si!!!

26 Oct 2010 11:09 #150 per Josep 59 (Associat/da)

Perdoneu, us sona el paisatge de fons ?  :whistle:

Tots tenim un passat.

26 Oct 2010 18:41 #151 per Eulàlia (Associat/da)

Perdoneu, us sona el paisatge de fons ?  :whistle:

Tots tenim un passat.

Doncs potser els correcuacs ja tindríem vídeo aquest any, no?  ;) :rofl:

Podríem combinar el xandall, els talons, el neoprè i la tanga i fer un número a l'estil dels ballets dels 70 a la platja de la Barceloneta  :party: :rofl:

26 Oct 2010 21:20 - 26 Oct 2010 21:27 #152 per Barcelona92 (Associat/da)
Mare un parell de dies sense pasar-me per aqui... i del neopre a "la tanga"

Fem un video pel sopar ???

Consells sobre olleres (Especial per TRIGAT  :love: :love: :love: )

Per entrenaments sense dubte, "las suecas"

http://www.youtube.com/watch?v=0P0qx0E4W60
http://www.youtube.com/watch?v=qzq6soiUVt8&feature=related

Per triatlons o travessies:

http://www.wiggle.co.uk/p/swim/9/Zoggs_Phantom_Elite_Goggles/5360044429/#buyitem
http://www.youtube.com/watch?v=Wwum5fkhUQI

Ja teniu els entrenaments. Una mica més de relax.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

27 Oct 2010 10:21 #153 per bego (Visitant)
Suecas: siempre me han llamado la atención estas gafas. No entra agua? No se clavan?
Y dónde las compráis? Habrá que probarlas.....

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

27 Oct 2010 10:34 #154 per TRI-GAT (Visitant)

Suecas: siempre me han llamado la atención estas gafas. No entra agua? No se clavan?
Y dónde las compráis? Habrá que probarlas.....

No haré chistes fáciles sobre "las suecas" aunque me cuesta contenerme  :rofl: :rofl:

Gràcies per la info d'ulleres Sergio

Tema video, que proposeu?  :whistle:  Ho parlem en privat per mail?

27 Oct 2010 10:56 #155 per TRI-GAT (Visitant)
Mai he comprat per Wiggle, fem una comanda conjunta? jo vull unes fosques.

i les altres, te les has de muntar tu mateix? els treballs manuals no em van! cap voluntari?  :intello:

27 Oct 2010 11:40 #156 per tonivet (Visitant)
Hola correcuacs, jo segueixo fent els meus "pinitos" amb la piscina, em sembla que tinc per a una temporada. Vaig dues vegades a la setmana i per que no s'em fes avorrit l'Enric59 o Barcelona 92 no recordo qui, em va sugerir que fes 3 x 600m amb descans de 1'. Ja ho he fet varies vegades, la veritat és que sóc lent (trigo 13-15 minuts cada sèrie) però m'agradaria variar. Alguna sugerència?

PD: Gràcies nois/es teniu un fil molt variat i divertit :mdr:

27 Oct 2010 20:53 #157 per Enric59 (Visitant)

Hola correcuacs, jo segueixo fent els meus "pinitos" amb la piscina, em sembla que tinc per a una temporada. Vaig dues vegades a la setmana i per que no s'em fes avorrit l'Enric59 o Barcelona 92 no recordo qui, em va sugerir que fes 3 x 600m amb descans de 1'. Ja ho he fet varies vegades, la veritat és que sóc lent (trigo 13-15 minuts cada sèrie) però m'agradaria variar. Alguna sugerència?

Tonivet, com que Barcelona92, a banda de ser bon nedador, ha tingut una lesió com la teva, et podrà orientar millor. I si no recordo malament, et va dir que et faria una rutina per a que entrenis.

De tota manera, mentre no et digui res, tu mateix pots anar fent la composició de blocs que vulguis. Mira de fer sèries de 300 anant una mica més ràpid. Prova, per exemple: 2 x (300 + 300) + 600 + 2 x (300 + 300). Fes-les amb pullboy per no fer patir el genoll i per controlar  la tècnica de les braçades.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

27 Oct 2010 23:18 #158 per Eulàlia (Associat/da)
Aquesta correcuac està de baixa natatòria per una síndrome vertiginosa (no puc girar el cap perquè em gira el món sencer)  :beurk:

27 Oct 2010 23:31 #159 per Josep 59 (Associat/da)

Aquesta correcuac està de baixa natatòria per una síndrome vertiginosa (no puc girar el cap perquè em gira el món sencer)  :beurk:

A mi, de vegades em passa el mateix, a partir del quart gintònic.  :666:

27 Oct 2010 23:34 #160 per danibdn (Visitant)

Tonivet, com que Barcelona92, a banda de ser bon nedador, ha tingut una lesió com la teva, et podrà orientar millor. I si no recordo malament, et va dir que et faria una rutina per a que entrenis.

De tota manera, mentre no et digui res, tu mateix pots anar fent la composició de blocs que vulguis. Mira de fer sèries de 300 anant una mica més ràpid. Prova, per exemple: 2 x (300 + 300) + 600 + 2 x (300 + 300). Fes-les amb pullboy per no fer patir el genoll i per controlar  la tècnica de les braçades.

Enric,  ja podria algun expert en running fer la mateixa i molt valiosa tasca d'en Sergi...vull dir entrenos i sortidetes en grup... :yes:
bé, no he dit res... :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats