CoRReCuaCS. Tardor 2010

CoRReCuaCS. Tardor 2010

14 Nov 2010 16:03 #201 per bego (Visitant)
Nos vais a tener sobre ascuas?

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2010 16:43 #202 per maria (Associat/da)
Si...pero poe poco tiempo!!!
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2010 01:35 #203 per Enric59 (Visitant)
Venga, que estoy de los nervios!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2010 10:04 #204 per Upe (Visitant)
Ui, sí, pero ¿qué pasa?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2010 16:06 #205 per maria (Associat/da)
Paciencia, paciencia.....
Bss

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2010 17:24 #206 per Barcelona92 (Associat/da)
Ja es oficial:
CN VILANOVA Relleu 4 x 100 Lliures Mixtes (160 a 199 anys)
Marta
Maria
Jaume
Sergio
Nou Record Espanya 5' 41'' 86

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2010 17:53 #207 per bego (Visitant)
Guau, nois, felicitats! Quina categoria! Molt bé! (hi ha emoticó d'aplaudiment?)

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2010 18:00 #208 per Xeix (Associat/da)

Ja es oficial:
CN VILANOVA Relleu 4 x 100 Lliures Mixtes (160 a 199 anys)
Marta
Maria
Jaume
Sergio
Nou Record Espanya 5' 41'' 86


Felicitats CRACKS  :party: :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2010 18:02 #209 per Josep 59 (Associat/da)
Jo també em sumo. Moltes felicitats. :party:
       

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2010 18:16 #210 per Enric59 (Visitant)
Ala...! Moltes felicitats, campions  :party:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2010 18:45 #211 per maria (Associat/da)
A cada uno lo suyo...el record es de Marta y Sergio...el unico merito de Jaime y mio ha sido conseguir no ahogarnos, pero MOLA!!!!!!
Bss

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2010 23:25 #212 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola amics:

La arribada a la piscina va tenir certa emoció, era una sortida especial, la 555 (jo vaig pensar que era el numero del diable menys 111), i em van dir que estava tot senyalitzat fins a la piscina… crec que algú no volia que féssim el rècord... Arribem a la piscina després de travessar tot Igualada uns dos cops, cap al vestuari, canvi de look i cap a l’aigua.

Com uns 200 nedadors en una piscina de 25 metres amb 8 carrers. A mi em va semblar que tothom tenia una esquena de 2 metres i una cintura ben petita. El primer que varem fer en el escalfament  va ser provar el tema de llançar-se a l’aigua. Penseu que a la majoria de piscines ja no deixen tirar-se, així que feia com varis anys que ni la Maria ni jo ens havíem tirat. Bé. Tot sota control. Comencem a escalfar. Jo tractava de practicar el gir tot fent la tombarella dins l’aigua. No havia manera. El primer gir em vaig anar al fons de la piscina. El segon vaig sortir tocant les boies de separació dels carrers. El tercer em va sortir perfecte però casi m’ofego de lo poc a poc que vaig fer-la.  El quart ja no vaig poder fer-ho dons els carrers estaven plens de gent i no era qüestió de fotre una nata a ningú.

Ens fan fora de l’aigua i comencen les sèries. Les nostres del final. En Sergi ens troba, juntament amb la Marta i tota la resta del CN Vilanova vàrem fer una colla ben maca i engrescada, tots animant els que anaven sortint a nedar.

Valuosos consells de la Marta relacionats amb la logística que vaig seguir amb bon resultat: has de posar-te uns minuts abans de la sèrie al costat de la caseta de sortida, al primer cop de xiulet has de pujar a la rampa/trampolí, tota relliscosa i amb pendent cap a l’aigua, jo pensava que em fotia a l’aigua abans d’hora. A la veu de preparats has de agafar amb les mans la vora de la rampa tot tensant el cos però sense que se t’escapi cap flatulència que faríem quedar molt malament el CN Vilanova. En el xiulet has de sortir allò que s’anomena a per totes o altres diuen cagant llets.

Un cop a l’aigua els nervis no existeixen, te’n oblides fins i tot de respirar, casi xoques contra el final de la piscina (ni tombarella ni res) i apa cap a l’altre costat com un desesperat. La Maria ho va fer molt rebé, tots dos teníem la sort de no tenir marca reconeguda, així que ens van posar amb les series més lentes, i les vàrem guanyar ambdues. No serveix de res, per què la classificació no té en comte com has quedat a la teva sèrie, sinó a la teva categoria. Però ens va animar molt. La Marta va nedar els 100 estils magnífics, semblava un delfí, només la va guanyar la campiona d’Espanya, i per suposat que va guanyar la seva categoria.

I ara lo més fort, els 4x100 estils mixtes. No hi havia rècord d’Espanya, i quan semblava que el guanyaríem per la sola presencia, resulta que s’havien apuntat els del CN Terrassa. O sigui que s’havia de guanyar per fer récord. Consells d’últim hora relacionats amb la sortida, has de llençar-te quan el nedador està a punt de tocar, etc… Inicia la Marta. Una garantia. Li treu una bona distància a la seva oponent. Distància que ni la Maria ni jo vàrem poder mantenir, tot i seguir el concepte dels 100 metres: sortir a fons, seguir a fons, i quan no puguis més acabar a fons. Es més fàcil de dir que de fer. Menys mal que darrere nostre quedava l’amic Sergi, que en un fantàstic Sprint va poder remuntar el que havíem perdut i encara va treure uns segons vitals. Guanyadors. Veni, Vidi, Nadi i Vinci.

Ara ja tindrem una anècdota més per recordar, la de un dia magnífic, amb uns amics esportistes que ens han fet aquesta tarda inoblidable, la de la primera competició a l’aigua. Lo de guanyar ja ha estat demasiao pal body.

Una abraçada,

Jaume
twostones

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2010 23:34 #213 per merce008 (Associat/da)
FELICITATS!!!!!!! :yipi: :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2010 10:11 #214 per Eva D (Visitant)
Però quina passada!! FELICITATS!!! Quina enveja!!! :party: :party:

Que bé que us ho heu passat! La veritat és que necessito una mica d'ànims per nedar... estic molt desanimada.  :neutral: Després d'entrenar a l'estiu i tot, em va sortir la natació com si no hagués nedat mai de la vida, i des de la triatló olímpica no he tocat l'aigua, crec.
Esteu tots apuntats al Barceloneta? I la Maria i el Jaume també s'han federat? Ai, que necessito una mica d'ànims... ufff

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2010 10:15 #215 per TRI-GAT (Visitant)
ENHORABONA CAMPIONS!!!

:party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2010 10:54 #216 per maria (Associat/da)
Hola Eva.
Jaime y yo entrenamos en el Dir al medio dia.
Nos hemos federado, sobretodo pensando en las travesias de la temporada que viene.
Animate, es muy chulo!!!
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2010 11:54 #217 per Oriol_TBID (Associat/da)
BRAVO BRAVO BRAVO   :party: :party: :party: :party: :yipi: :yipi: :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2010 12:05 #218 per Eva D (Visitant)

Hola Eva.
Jaime y yo entrenamos en el Dir al medio dia.
Nos hemos federado, sobretodo pensando en las travesias de la temporada que viene.
Animate, es muy chulo!!!
M

Gracias!! Eres un encantoooo!!
Os habéis federado como independientes?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2010 16:41 #219 per Jaume Carol (Associat/da)
Estamos en el CN Vilanova, habla con Sergi que conoce a gente del Vilanova y te dirá si el plazo está abierto. Son gente muy maja.

Saludos,

Jaume
twostones

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2010 21:11 #220 per Eva D (Visitant)

Estamos en el CN Vilanova, habla con Sergi que conoce a gente del Vilanova y te dirá si el plazo está abierto. Son gente muy maja.

Saludos,

Jaume
twostones

Bego me ha animado mucho. Quizá sin quererlo, quizá creyendo que igual se metía donde no debía. Este año me he puesto a tope a entrenar y necesito tiempo. Volveré a piscina, de momento sin series, y cuando vuelva a coger confianza volveré a ponerme objetivos de tiempos.
Sois una caña. Hablaré con Sergi, muchas gracias!!!j :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats