CoRReCuaCS. Tardor 2010

CoRReCuaCS. Tardor 2010

31 Oct 2010 20:49 #181 per danibdn (Visitant)

hola, quan en un pla d'entrenament (running) es diu:

60' de carrera + técnica de carrera

que vol dir?? que vol dir o que s'ha de fer en técnica de carrera??

gràcies!!


Dani, la tècnica de carrera són exercicis específics que desglossen el moviments corrent per aprendre a fer-los bé, per adquirir força o elasticitat.

Si no tens ningú que et dirigeixi, no en facis. Amb algun d'ells et podries fer mal.



moltes gràcies Enric, no, no tinc ningu que em dirigeixi. seguiré el teu consell i no en fare res.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2010 19:15 #182 per Jaume Carol (Associat/da)
Decàleg del nedador màster de http://www.magda.cat/index2009.htm

Un nedador màster MAI fa el ridícul.
Un nedador màster MAI es dóna de baixa d’una prova si hi ha alguna cosa en joc (i si no la hi ha tampoc).
Un nedador màster MAI fa mals temps, només els canvia quan es relaxa.
Un nedador màster MAI compleix anys... canvia de categoria! És més, la millora i a més no es deprimeix.
Un nedador màster SEMPRE sap riure’s d’ell mateix... i dels altres encara més!
Un nedador màster no competeix, fa amics.
Existeixen tres tipus de nedador màster: Velocistes, fondistes i... la majoria “suavistes”.
Un nedador màster MAI posa per davant el que és URGENT a allò que és IMPORTANT (com per exemple, sentir-se bé entrenant amb els amics).
Un nedador màster MAI no diu tonteries... les fa.
Un nedador màster MAI guanya pes, sinó que guanya en flotabilitat.

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2010 22:12 #183 per Eva D (Visitant)

Decàleg del nedador màster de http://www.magda.cat/index2009.htm

Un nedador màster MAI fa el ridícul.
Un nedador màster MAI es dóna de baixa d’una prova si hi ha alguna cosa en joc (i si no la hi ha tampoc).
Un nedador màster MAI fa mals temps, només els canvia quan es relaxa.
Un nedador màster MAI compleix anys... canvia de categoria! És més, la millora i a més no es deprimeix.
Un nedador màster SEMPRE sap riure’s d’ell mateix... i dels altres encara més!
Un nedador màster no competeix, fa amics.
Existeixen tres tipus de nedador màster: Velocistes, fondistes i... la majoria “suavistes”.
Un nedador màster MAI posa per davant el que és URGENT a allò que és IMPORTANT (com per exemple, sentir-se bé entrenant amb els amics).
Un nedador màster MAI no diu tonteries... les fa.
Un nedador màster MAI guanya pes, sinó que guanya en flotabilitat.

Boníssim, Jaume!! M'encanta!! :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2010 22:59 #184 per Enric59 (Visitant)
:rofl:

Has descobert el secret, Jaume:party:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2010 16:06 #185 per Barcelona92 (Associat/da)
Ja teniu els entrenaments. Una mica de canya pero encara de mig relax.
Jaume la web de Magda es molt bona, es una companya genial, ja us la presentare.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2010 22:32 #186 per maria (Associat/da)
Que calladitos estais, coRReCuaCS...
El sabado, si hace bueno, bajaremos Jaime y servidora a hacer unos largos al mar.
Si alguno se apunta concretamos hora!!
Bss
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2010 00:05 #187 per Enric59 (Visitant)
Este fin de semana es raro, María. Poco quórum habrá. Sergio arbitra en Pamplona i Eulàlia i jo competimos el sábado por la mañana. A lo mejor venimos a nadar antes de comer.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2010 11:18 #188 per Jaume Carol (Associat/da)
Dons a veure si ens veiem el proper dissabte pel matí i guanyem algo de flotabilitat...

i per cert algú anirá a Igualada el proper dissabte per la tarda?

Una abraçada,

Jaume
twostones

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2010 14:55 #189 per Enric59 (Visitant)
Ostres, Igualada ja és aquest dissabte!

Doncs no, no podré. Vaig a fer les 5 Milles de Cerdanyola. Llàstima!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2010 16:26 #190 per maria (Associat/da)
Que wpa la nadada en el mar, con solete y sin medusas...hemos probado el espai del mar, por 2 eurillos, ducha caliente y guardarropa delante del mar...limpio y de pm!!!!
Genial nadada!!!
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2010 16:29 #191 per Enric59 (Visitant)
Anda! Pues muy buena solución!

Hoy ha hecho un día de conya  :yes:

Yo, al final me he rajado y sólo he corrido  :P

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2010 12:59 #192 per Eva D (Visitant)

Que wpa la nadada en el mar, con solete y sin medusas...hemos probado el espai del mar, por 2 eurillos, ducha caliente y guardarropa delante del mar...limpio y de pm!!!!
Genial nadada!!!
M

Maria, eso está cerca de la zona que tiene el Club Natació Catalunya en el mar?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2010 18:22 #193 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola Eva:

Está al lado del restaurante Xup-Xup, está en la parte inferior, es un local tocando la playa. Casi delante del espigón al que damos la vuelta nadando.

http://www.espaidemar.cat/catala/contacte-i-com-arribar.html

Se tarda unos 10 mins en llegar andando al Barceloneta. Horario de martes a domingo de 9 a 2, en verano abren por la tarde.

Saludos,

Jaume
twostones


Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2010 23:12 #194 per Eva D (Visitant)
8) 8)
Està molt a prop també de la zona del Catalunya... una mica més amunt.
Gràcies, Jaume!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2010 00:01 #195 per Barcelona92 (Associat/da)
Tres correcuacs a la competició Master d'Igualada:
- Maria: 50 LL i 4 x 100
- Jaume Carol: 50 LL i 4 x 100
- Barcelona92: 4x100

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2010 00:47 #196 per Enric59 (Visitant)

Tres correcuacs a la competició Master d'Igualada:
- Maria: 50 LL i 4 x 100
- Jaume Carol: 50 LL i 4 x 100
- Barcelona92: 4x100


Ostres, quina ràbia. Ja tenia el dissabte compromès. A veure si pot ser dissabte 27 a Vilanova, que hi ha un 200 ll molt interessant.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2010 08:26 #197 per Barcelona92 (Associat/da)
La propera es a Sabadell, la de Vilanova passa a decembre.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2010 22:53 #198 per maria (Associat/da)
Je,je,je ...Tenemos algo que contar!!!
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2010 00:51 #199 per Enric59 (Visitant)
Pues venga, cuenta!  :eyes:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2010 01:30 #200 per Barcelona92 (Associat/da)
Estamos a la espera de confirmación oficial  :whistle: :whistle: :whistle:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats