Hola correcuacs, jo segueixo fent els meus "pinitos" amb la piscina, em sembla que tinc per a una temporada. Vaig dues vegades a la setmana i per que no s'em fes avorrit l'Enric59 o Barcelona 92 no recordo qui, em va sugerir que fes 3 x 600m amb descans de 1'. Ja ho he fet varies vegades, la veritat és que sóc lent (trigo 13-15 minuts cada sèrie) però m'agradaria variar. Alguna sugerència?
PD: Gràcies nois/es teniu un fil molt variat i divertit :mdr:
Tonivet, com que Barcelona92, a banda de ser bon nedador, ha tingut una lesió com la teva, et podrà orientar millor. I si no recordo malament, et va dir que et faria una rutina per a que entrenis.
De tota manera, mentre no et digui res, tu mateix pots anar fent la composició de blocs que vulguis. Mira de fer sèries de 300 anant una mica més ràpid. Prova, per exemple: 2 x (300 + 300) + 600 + 2 x (300 + 300). Fes-les amb pullboy per no fer patir el genoll i per controlar la tècnica de les braçades.
Enric, ja podria algun expert en running fer la mateixa i molt valiosa tasca d'en Sergi...vull dir entrenos i sortidetes en grup... :yes:
bé, no he dit res... :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola correcuacs, jo segueixo fent els meus "pinitos" amb la piscina, em sembla que tinc per a una temporada. Vaig dues vegades a la setmana i per que no s'em fes avorrit l'Enric59 o Barcelona 92 no recordo qui, em va sugerir que fes 3 x 600m amb descans de 1'. Ja ho he fet varies vegades, la veritat és que sóc lent (trigo 13-15 minuts cada sèrie) però m'agradaria variar. Alguna sugerència?
Tonivet, com que Barcelona92, a banda de ser bon nedador, ha tingut una lesió com la teva, et podrà orientar millor. I si no recordo malament, et va dir que et faria una rutina per a que entrenis.
De tota manera, mentre no et digui res, tu mateix pots anar fent la composició de blocs que vulguis. Mira de fer sèries de 300 anant una mica més ràpid. Prova, per exemple: 2 x (300 + 300) + 600 + 2 x (300 + 300). Fes-les amb pullboy per no fer patir el genoll i per controlar la tècnica de les braçades.
Enric, ja podria algun expert en running fer la mateixa i molt valiosa tasca d'en Sergi...vull dir entrenos i sortidetes en grup... :yes:
bé, no he dit res... :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Dani, ja existeix aquesta tasca i aquest grup :yes:
Els entrenaments ataràxics del Parc de la Ciutadella els faig jo i el Sergi, la Bego i l'Eulàlia estan en el grup.
Mira-t'ho a veure si et convé i et coincideix en horaris. Hi estàs convidat.
Pots escriure aquí: www.corredors.cat/index.php?option=com_j...x.php&topic=9128.195
I pots veure com va la temporada aquí: www.corredors.cat/index.php?option=com_j...dex.php&topic=9022.0
Aquesta correcuac està de baixa natatòria per una síndrome vertiginosa (no puc girar el cap perquè em gira el món sencer) :beurk:
A mi, de vegades em passa el mateix, a partir del quart gintònic.
Doctor, a mi em passa el mateix, curiós no?
Una vegada vaig aconseguir patir l'estrany símptoma de no ser capaç de controlar els ulls. Us juro que se m'ajuntaven! :beurk:
Tè bona pinta aquest entrenament, però no l'entec. Aixó dels parèntesi es refereix a les recuperacions? De quan solen ser?Hola correcuacs, jo segueixo fent els meus "pinitos" amb la piscina, em sembla que tinc per a una temporada. Vaig dues vegades a la setmana i per que no s'em fes avorrit l'Enric59 o Barcelona 92 no recordo qui, em va sugerir que fes 3 x 600m amb descans de 1'. Ja ho he fet varies vegades, la veritat és que sóc lent (trigo 13-15 minuts cada sèrie) però m'agradaria variar. Alguna sugerència?
Tè bona pinta aquest entrenament, però no l'entec. Aixó dels parèntesi es refereix a les recuperacions? De quan solen ser?Hola correcuacs, jo segueixo fent els meus "pinitos" amb la piscina, em sembla que tinc per a una temporada. Vaig dues vegades a la setmana i per que no s'em fes avorrit l'Enric59 o Barcelona 92 no recordo qui, em va sugerir que fes 3 x 600m amb descans de 1'. Ja ho he fet varies vegades, la veritat és que sóc lent (trigo 13-15 minuts cada sèrie) però m'agradaria variar. Alguna sugerència?
Gràcies per les molèsties Enric59
Les "suecas" del Decathlon son perfectes. De tant en tant una netega amb savo i perfectes... Wiggle he comprat varies vegades, cap problema. Jo ara estic servit d'ulleres, peró podem fer un llistat d'altres coses i fer una comanda.... obrim comanda ?No haré chistes fáciles sobre "las suecas" aunque me cuesta contenerme :rofl: :rofl:Suecas: siempre me han llamado la atención estas gafas. No entra agua? No se clavan?
Y dónde las compráis? Habrá que probarlas.....
Gràcies per la info d'ulleres Sergio
Tema video, que proposeu?Ho parlem en privat per mail?
Company, encara estas fotut? Ho sento.Gràcies Enric59. Segurament no faré servir pull-boy, perque encara em costaria més nedar :beurk: i perque nedant no em fa gens de mal.
A reveure
Si vols nedar ja saps...Gràcies Barcelona92 la veritat és que començo a trobar-li el gust a la natació, tot i que aquest cap de setmana probaré també amb la bici en pla a veure que tal
hola, quan en un pla d'entrenament (running) es diu:
60' de carrera + técnica de carrera
que vol dir?? que vol dir o que s'ha de fer en técnica de carrera??
gràcies!!
Como no puedo correr, pq estoy un poco coja....me he cascado 4 Kms nadando en la pisci... Je,je,je,,,
M