CoRReCuaCS. Tardor 2010

CoRReCuaCS. Tardor 2010

27 Oct 2010 23:43 #161 per Enric59 (Visitant)

Hola correcuacs, jo segueixo fent els meus "pinitos" amb la piscina, em sembla que tinc per a una temporada. Vaig dues vegades a la setmana i per que no s'em fes avorrit l'Enric59 o Barcelona 92 no recordo qui, em va sugerir que fes 3 x 600m amb descans de 1'. Ja ho he fet varies vegades, la veritat és que sóc lent (trigo 13-15 minuts cada sèrie) però m'agradaria variar. Alguna sugerència?

PD: Gràcies nois/es teniu un fil molt variat i divertit :mdr:


Tonivet, com que Barcelona92, a banda de ser bon nedador, ha tingut una lesió com la teva, et podrà orientar millor. I si no recordo malament, et va dir que et faria una rutina per a que entrenis.

De tota manera, mentre no et digui res, tu mateix pots anar fent la composició de blocs que vulguis. Mira de fer sèries de 300 anant una mica més ràpid. Prova, per exemple: 2 x (300 + 300) + 600 + 2 x (300 + 300). Fes-les amb pullboy per no fer patir el genoll i per controlar  la tècnica de les braçades.


Enric,  ja podria algun expert en running fer la mateixa i molt valiosa tasca d'en Sergi...vull dir entrenos i sortidetes en grup... :yes:
bé, no he dit res... :biggrin: :biggrin: :biggrin:


Dani, ja existeix aquesta tasca i aquest grup :yes:

Els entrenaments ataràxics del Parc de la Ciutadella els faig jo i el Sergi, la Bego i l'Eulàlia estan en el grup.

Mira-t'ho a veure si et convé i et coincideix en horaris. Hi estàs convidat.

Pots escriure aquí: www.corredors.cat/index.php?option=com_j...x.php&topic=9128.195

I pots veure com va la temporada aquí: www.corredors.cat/index.php?option=com_j...dex.php&topic=9022.0

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2010 23:51 #162 per danibdn (Visitant)

Hola correcuacs, jo segueixo fent els meus "pinitos" amb la piscina, em sembla que tinc per a una temporada. Vaig dues vegades a la setmana i per que no s'em fes avorrit l'Enric59 o Barcelona 92 no recordo qui, em va sugerir que fes 3 x 600m amb descans de 1'. Ja ho he fet varies vegades, la veritat és que sóc lent (trigo 13-15 minuts cada sèrie) però m'agradaria variar. Alguna sugerència?

PD: Gràcies nois/es teniu un fil molt variat i divertit :mdr:


Tonivet, com que Barcelona92, a banda de ser bon nedador, ha tingut una lesió com la teva, et podrà orientar millor. I si no recordo malament, et va dir que et faria una rutina per a que entrenis.

De tota manera, mentre no et digui res, tu mateix pots anar fent la composició de blocs que vulguis. Mira de fer sèries de 300 anant una mica més ràpid. Prova, per exemple: 2 x (300 + 300) + 600 + 2 x (300 + 300). Fes-les amb pullboy per no fer patir el genoll i per controlar  la tècnica de les braçades.


Enric,  ja podria algun expert en running fer la mateixa i molt valiosa tasca d'en Sergi...vull dir entrenos i sortidetes en grup... :yes:
bé, no he dit res... :biggrin: :biggrin: :biggrin:


Dani, ja existeix aquesta tasca i aquest grup :yes:

Els entrenaments ataràxics del Parc de la Ciutadella els faig jo i el Sergi, la Bego i l'Eulàlia estan en el grup.

Mira-t'ho a veure si et convé i et coincideix en horaris. Hi estàs convidat.

Pots escriure aquí: www.corredors.cat/index.php?option=com_j...x.php&topic=9128.195

I pots veure com va la temporada aquí: www.corredors.cat/index.php?option=com_j...dex.php&topic=9022.0


ostres!! no ho sabia això!! clar que m'apunto!! ja miraré a veure quan entreneu! moltes gràcies Enric!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2010 09:45 #163 per bego (Visitant)

Aquesta correcuac està de baixa natatòria per una síndrome vertiginosa (no puc girar el cap perquè em gira el món sencer)  :beurk:


A mi, de vegades em passa el mateix, a partir del quart gintònic.   :666:


Doctor, a mi em passa el mateix, curiós no?  :666:
Una vegada vaig aconseguir patir l'estrany símptoma de no ser capaç de controlar els ulls. Us juro que se m'ajuntaven!  :beurk:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2010 10:21 #164 per Josep 59 (Associat/da)


Doctor, a mi em passa el mateix, curiós no?  :666:
Una vegada vaig aconseguir patir l'estrany símptoma de no ser capaç de controlar els ulls. Us juro que se m'ajuntaven!  :beurk:


Diuen les males llengües, a mi mai m'ha passat :whistle: que quan el llit dóna voltes, traient un peu i tocant el terra fred, s'atura.

Coses de la física quàntica.  :oh:

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2010 10:55 #165 per tonivet (Visitant)

Hola correcuacs, jo segueixo fent els meus "pinitos" amb la piscina, em sembla que tinc per a una temporada. Vaig dues vegades a la setmana i per que no s'em fes avorrit l'Enric59 o Barcelona 92 no recordo qui, em va sugerir que fes 3 x 600m amb descans de 1'. Ja ho he fet varies vegades, la veritat és que sóc lent (trigo 13-15 minuts cada sèrie) però m'agradaria variar. Alguna sugerència?

PD: Gràcies nois/es teniu un fil molt variat i divertit :mdr:


Tonivet, com que Barcelona92, a banda de ser bon nedador, ha tingut una lesió com la teva, et podrà orientar millor. I si no recordo malament, et va dir que et faria una rutina per a que entrenis.

De tota manera, mentre no et digui res, tu mateix pots anar fent la composició de blocs que vulguis. Mira de fer sèries de 300 anant una mica més ràpid. Prova, per exemple: 2 x (300 + 300) + 600 + 2 x (300 + 300). Fes-les amb pullboy per no fer patir el genoll i per controlar  la tècnica de les braçades.

Tè bona pinta aquest entrenament, però no l'entec. Aixó dels parèntesi es refereix a les recuperacions? De quan solen ser?

Gràcies per les molèsties Enric59 :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2010 12:06 #166 per Enric59 (Visitant)

Hola correcuacs, jo segueixo fent els meus "pinitos" amb la piscina, em sembla que tinc per a una temporada. Vaig dues vegades a la setmana i per que no s'em fes avorrit l'Enric59 o Barcelona 92 no recordo qui, em va sugerir que fes 3 x 600m amb descans de 1'. Ja ho he fet varies vegades, la veritat és que sóc lent (trigo 13-15 minuts cada sèrie) però m'agradaria variar. Alguna sugerència?

PD: Gràcies nois/es teniu un fil molt variat i divertit :mdr:


Tonivet, com que Barcelona92, a banda de ser bon nedador, ha tingut una lesió com la teva, et podrà orientar millor. I si no recordo malament, et va dir que et faria una rutina per a que entrenis.

De tota manera, mentre no et digui res, tu mateix pots anar fent la composició de blocs que vulguis. Mira de fer sèries de 300 anant una mica més ràpid. Prova, per exemple: 2 x (300 + 300) + 600 + 2 x (300 + 300). Fes-les amb pullboy per no fer patir el genoll i per controlar  la tècnica de les braçades.

Tè bona pinta aquest entrenament, però no l'entec. Aixó dels parèntesi es refereix a les recuperacions? De quan solen ser?

Gràcies per les molèsties Enric59 :great:


No, vol dir que has de fer 300 + 300 + 300 + 300 + 600 +  300 + 300 + 300 + 300 = 3000 m

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2010 12:36 #167 per tonivet (Visitant)
Gràcies Enric59. Segurament no faré servir pull-boy, perque encara em costaria més nedar :beurk: i perque nedant no em fa gens de mal.
Per cert, al gimnàs del Màgic de Badalona ara també fan una promoció de matricula gratis; si algú hi viu aprop i l'interesa m'ho dieu, es tè que donar el nº d'un soci

A reveure

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2010 13:56 - 28 Oct 2010 14:00 #168 per Barcelona92 (Associat/da)

Suecas: siempre me han llamado la atención estas gafas. No entra agua? No se clavan?
Y dónde las compráis? Habrá que probarlas.....

No haré chistes fáciles sobre "las suecas" aunque me cuesta contenerme  :rofl: :rofl:
Gràcies per la info d'ulleres Sergio
Tema video, que proposeu?  :whistle:  Ho parlem en privat per mail?

Les "suecas" del Decathlon son perfectes. De tant en tant una netega amb savo i perfectes... Wiggle he comprat varies vegades, cap problema. Jo ara estic servit d'ulleres, peró podem fer un llistat d'altres coses i fer una comanda.... obrim comanda ?

Video... Estaria bé... no ? Que podem fer?

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2010 15:18 #169 per Barcelona92 (Associat/da)

Gràcies Enric59. Segurament no faré servir pull-boy, perque encara em costaria més nedar :beurk: i perque nedant no em fa gens de mal.
A reveure

Company, encara estas fotut? Ho sento.
La natació et pot donar una mica de fons, el problema es que el tren inferior es treballa ben poc. Per estrany que et sembli, i per evitar moure el genoll, si et va bé, possat un pull-boy el més a prop dels genolls així evitaras doblegarlo, si alguna vegada picas de peus, que sigui de tal menera que els peus no sortin del'aigua. Ull al donar-te empenta amb la paret.

Referent a quin entreno fer, si vols fer 3000 m, més o menys, per "simular" una tirada llarga, hauries de fer una mica d'escalfament (200 m a gust) i despres per exemple 3 x 800 m descansant entre series per exemple 1'30". Perque no sigui tan avorrit parteix els 800 en 200 m amb canvis de ritme (200 Ritmo - 200 Ritmo Fuerte - 200 Fuerte - 200 Ritmo Fuerte) i despres acava amb 100 m per estirar.

Qualsevol cosa ja saps on estic. MP o aquí mateix. Una abraçada i a recuperar-se

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2010 16:06 #170 per tonivet (Visitant)
Gràcies Barcelona92 la veritat és que començo a trobar-li el gust a la natació, tot i que aquest cap de setmana probaré també amb la bici en pla a veure que tal :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2010 21:04 #171 per Barcelona92 (Associat/da)

Gràcies Barcelona92 la veritat és que començo a trobar-li el gust a la natació, tot i que aquest cap de setmana probaré també amb la bici en pla a veure que tal :great:

Si vols nedar ja saps...
Sobre tot no et posis de peu a la bici. I controla que l´ alçada del seient sigui la correcta pk no pateixi el teu genoll ;)

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2010 22:07 #172 per danibdn (Visitant)
hola, quan en un pla d'entrenament (running) es diu:

60' de carrera + técnica de carrera

que vol dir?? que vol dir o que s'ha de fer en técnica de carrera??

gràcies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2010 22:14 #173 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola:

Respecte als genolls i la bici, algunes idees:
  • -Pedalar rodó, notant com es fa força també a la pujada, no donant patades cap a baix.

    -Pedalar amb les cames ben paral•leles, que els genolls no es desviïn cap en fora ni cap en dins.

    -Atenció a la posició dels peus a les cales, segons la teva constitució potser has de variar lleugerament la posició de les cales a les sabatilles. Tinc amics que han anat al probike i els hi han fet un estudi de la pedalada.

    -Pels genolls es molt bo el sistema rotor, el plat ovalat.
Sort,

Jaume

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2010 22:22 #174 per Jaume Carol (Associat/da)
A vegades, quan estem a punt de baixar a La Barceloneta per la quedada setmanal dels correcuaks ens entren els dubtes: Agafo les biodramines o no? Faig testament o ho deixo tot a la Generalitat? Em tiro per la finestra del 5é pis i acabem abans sense patiment o vaig a nedar que palmarè igual però amb patiment?

Per això s'ha inventat aquesta senzilla webcam, que ens dona en temps casi-real una imatge del mar a la Barceloneta:

http://www.buscandomar.com/

Una abraçada,

Jaume
twostones

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2010 22:07 #175 per Enric59 (Visitant)

hola, quan en un pla d'entrenament (running) es diu:

60' de carrera + técnica de carrera

que vol dir?? que vol dir o que s'ha de fer en técnica de carrera??

gràcies!!


Dani, la tècnica de carrera són exercicis específics que desglossen el moviments corrent per aprendre a fer-los bé, per adquirir força o elasticitat.

Si no tens ningú que et dirigeixi, no en facis. Amb algun d'ells et podries fer mal.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2010 18:22 #176 per maria (Associat/da)
Como no puedo correr, pq estoy un poco coja....me he cascado 4 Kms nadando en la pisci... Je,je,je,,,
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2010 19:57 #177 per Enric59 (Visitant)

Como no puedo correr, pq estoy un poco coja....me he cascado 4 Kms nadando en la pisci... Je,je,je,,,
M


:surprised:

Yo no he hecho esto nunca!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2010 20:19 #178 per maria (Associat/da)
Hola Enric,
Como la pisci es de 50 ms, se pasa rapido... Son 4 series de 10 ( contando ida y vuelta como 1)
AL final en tiempo, aproximadamente 1 hora y 45, mins...no lo se muy bien.
Tengo ganas de hacer alguna travesia...yo creo que desde julio he mejorado algo, ya no llegare la ultima!!!!
Como ha ido por vilumara?
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2010 20:22 #179 per Enric59 (Visitant)
Mejor de lo que me esperaba, Maria. He disfrutado, y casi sin dolor. Lástima del 4º lugar de categoria  :'(

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2010 20:25 #180 per maria (Associat/da)
Es el peor puesto...casi podium!!!
Pero tienes que estar contento...estas saliendo de una lesion y sigues estanto ahí, con los buenos!!!!
Me alegro que hayas disfrutado!
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats