CoRReCuaCS. Tardor 2010

CoRReCuaCS. Tardor 2010

11 Oct 2010 17:00 #61 per tonivet (Visitant)
Hola correcuacs, us volia consultar un dubte:
Actualment estic lesionat i no puc còrrer, però no vull perdre massa la forma. Nedar sí que puc així que demà volia fer un entrenament aeròbic llarg, el que vindría a ser una tirada llarga. Que creieu que seria l'equivalent a 95' de còrrer a 80% FC max?

Només puc fer croll i esquena, de fer "el papallona" no en se :mdr: i la braça me l'han desaconsellat, tinc tendinitis de la cintilla ileotibial de la fascia lata (o sigui que aixó de donar patades o flexionar el genoll millor que no)

Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2010 17:29 #62 per danibdn (Visitant)
hola!
que tal (ja que no hi ha aquatló badalona) fer un entreno de mar demà? no se com estarà l'aigua...
podriem fer-ho a les 10...

posar la prova el dissabte amb la triatló garmin el diumenge no deu haver fet moltra gràcia a més d'un...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2010 17:33 #63 per Enric59 (Visitant)
Hola Tonivet.

No crec que sigui massa fàcil respondre a aquesta pregunta perquè els beneficis que s'obtenen en un esport i l'altre són diferents. I els meus coneixements són limitats: només sóc monitor d'atletisme.

De tota manera, si el que vols és fer exercici aeròbic, pensa que la relació entre distàncies és 1:4, és a dir, un 10.000 corrent equival a 2.500 m nedant. El ritme cardíac a la natació és més baix, per tant ho hauràs de tenir en compte: 130 ppm equivalen a 120 ppm a la natació.

Jo et deixo els números; tu ja faràs les conversions.

El Cabrix et podria ajudar molt més. Ara no hi és. T'hauràs d'esperar a dimecres.

Suposo que podries incloure exercicis amb màquines que t'ajudarien en altres aspectes: força, mobilitat...

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2010 17:36 #64 per Enric59 (Visitant)

hola!
que tal (ja que no hi ha aquatló badalona) fer un entreno de mar demà? no se com estarà l'aigua...
podriem fer-ho a les 10...

posar la prova el dissabte amb la triatló garmin el diumenge no deu haver fet moltra gràcia a més d'un...


Demà hi haurà temporal de Llevant. Si el mar estarà malament per fer l'aquatló, per entrenar estarà tres quarts del mateix.

De tota manera, per mi no hi ha cap problema si voleu quedar. Jo tenia pensat anar a nedar al club i córrer una estona.

A veure què diuen els altres.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2010 18:01 #65 per tonivet (Visitant)
Gràcies Enric 59 ja m'has fet sortir de dubtes amb les equivalències de pulsacions, no volia anar massa "ofegat" :he:.
En el fons més que un entrenament és una rehabilitació així que ho faré per temps; a l'elíptica no m'atreveixo encara i ahir ja vaig tenir un "tute" d'adominals, esquena, espatlla, triceps.....

Moltes gràcies i millora't dels isquios :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2010 18:08 #66 per Enric59 (Visitant)
Moltes gràcies, Tonivet  8) Me n'alegro d'haver-te estat d'utilitat.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2010 19:18 #67 per Barcelona92 (Associat/da)

Hola correcuacs, us volia consultar un dubte:
Actualment estic lesionat i no puc còrrer, però no vull perdre massa la forma. Nedar sí que puc així que demà volia fer un entrenament aeròbic llarg, el que vindría a ser una tirada llarga. Que creieu que seria l'equivalent a 95' de còrrer a 80% FC max?
Només puc fer croll i esquena, de fer "el papallona" no en se :mdr: i la braça me l'han desaconsellat, tinc tendinitis de la cintilla ileotibial de la fascia lata (o sigui que aixó de donar patades o flexionar el genoll millor que no)
Gràcies


He patit aquesta lesió. Compte al donar els viratges, no t'impulsis amb la cama dolenta  ;)

En quant a fer un entrenament de natació per mantindre la forma  :frown: :frown: Es molt complicat. Jo soc nedador i puc fer els 95' de cursa sense problemes de "cor" peró amb un patiment de cames important. Suposo que a tu et pot passar el contrari. No se l'acostumat que estas a nedar. Per tal d'imitar l'esforç intenta fer series lllargues minim 600 metres. Si em dones informació dels teus temps puc organitzar-te algun entreno.

Si encara estas en una fase aguda de la lesió, utilitza pull-boy per tal d'evitar moure molt les cames, i en el cas que piquis de tant en tant de peus, sobre tot fes-ho sense treure fora els peus, aixi evitaras vibracions al genoll.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2010 14:26 #68 per tonivet (Visitant)
Doncs finalment ja he fet la "tirada llarga": han sigut 3000m en 91'. A lo millor he sigut una mica burro, però els 3000 m els he fet d'una tacada. Mirava de pujar pulsacions, però no he passat de les 140. La mitjana m'ha sortit a 124 i volia fer-la a 136 (10 menys com em deia l'Enric 59).
No t'amoïnis Barcelona 92 no se fer viratges :he:. Els meus girs eren patètics: m'impulsava amb una cama (per si de cas) i amb el braç del mateix cantó em subjectava la cinta del pulsòmetre; semblava un "pato mareado".
Si la conversió és 1:4 soposo que he anat molt lent: normalment en un entrenament en aquest temps faig 20 km corrents. Aprox feia 250m cada 10 min. Els últims 250, com m'impulsava més de cames (sense doblegar genolls) ho he fet en 7.

Gràcies per l'ajut. Alguna sugerència més? (apart que la natació no és lo meu? :rofl:)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2010 14:33 #69 per Enric59 (Visitant)
Tonivet, potser hauries d'haver fet cas a Barcelona92 i hauries d'haver nedat fent sèries a un ritme més alt. De tota manera, pels temps que dius m'imagino que et deu costar força nedar, no? No has acabat amb els braços molt cansats?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2010 14:40 #70 per danibdn (Visitant)
Ahir vaig fer 1500 metres amb pull boy en un temps de aprox 36 minuts (en piscina de 25 metres i amb el canvi de sentit lent, sin volteretas ni nada de eso).

Vaig anar chino-chano però vull saber més o menys quin és el temps "normal" en que s'ah de fer els 1500 metres. Suposo que estic gaire lluny d'un temps acceptable, a veure si aconsegueixo apropar-me a temps més dignes.

gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2010 18:52 #71 per Jaume Carol (Associat/da)
Dissabte 16 Octubre 10h
4 x 12' (6 Boies) (Escalfament, Progressiu, Regressiu i Antidepressiu)

- Barcelona92 (sense neoprè i amb permís per demanar "braves")
- Dani (estrena neo)
- Maria (amb neoprè)
- Jaume (amb neoprè i amb pena, s'ha de escollir)
- Eulàlia (amb neoprè)
- Enric (després 30' running)
- Bego i Lluis
-¿?¿?¿?

La Maria i jo provarem això de l’Espai de Mar, guarda-roba i dutxa per 2 euros, encara que no he pogut confirmar l’horari, al seu web diuen que obren a les 9:00, però a altres llocs posa altre cosa...

http://www.espaidemar.cat/

Espai de Mar
Porxos del Passeig Marítim, núm. 5
08003 Barcelona
Tel. 93 221 49 89

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2010 18:58 #72 per tonivet (Visitant)

Tonivet, potser hauries d'haver fet cas a Barcelona92 i hauries d'haver nedat fent sèries a un ritme més alt. De tota manera, pels temps que dius m'imagino que et deu costar força nedar, no? No has acabat amb els braços molt cansats?


Home costar-me molt no em costa, de totes maneres només em puc comparar amb 4 yayos que anaven a pas de tortuga. He acabat bastant be muscularment, només una mica marejat peró als 5 minuts ja s'ha m'ha passat

Gràcies per l'interés i les sugerències :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2010 19:24 - 12 Oct 2010 22:56 #73 per Enric59 (Visitant)
Em sembla que aquest cop uns quants us farem el salt.

L'aquatló de Badalona s'ha ajornat fins aquest dissabte a les 16 h.

Dissabte 16 Octubre 10h
4 x 12' (6 Boies) (Escalfament, Progressiu, Regressiu i Antidepressiu)

- Barcelona92 (sense neoprè i amb permís per demanar "braves")
- Dani (estrena neo)
- Maria (amb neoprè)
- Jaume (amb neoprè i amb pena, s'ha de escollir)
- Eulàlia (amb neoprè)
- Enric (després 30' running)
- Bego i Lluis
-¿?¿?¿?

La Maria i jo provarem això de l’Espai de Mar, guarda-roba i dutxa per 2 euros, encara que no he pogut confirmar l’horari, al seu web diuen que obren a les 9:00, però a altres llocs posa altre cosa...

http://www.espaidemar.cat/

Espai de Mar
Porxos del Passeig Marítim, núm. 5
08003 Barcelona
Tel. 93 221 49 89

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2010 22:40 #74 per Barcelona92 (Associat/da)
Dissabte 16 Octubre 10h
4 x 12' (6 Boies) (Escalfament, Progressiu, Regressiu i Antidepressiu)

- Barcelona92 (sense neoprè en plan paxanga)
- Dani (estrena neo)
- Maria (amb neoprè)
- Jaume (amb neoprè i amb pena, s'ha de escollir)
- Eulàlia (amb neoprè)
- Enric (després 30' running)
- Bego i Lluis

Si finalment ens animem em fico una estoneta amb vosaltres per escalfar els braços... despres miraré el partit de supercopa a la piscina. Entrada Lliure.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2010 22:49 #75 per Enric59 (Visitant)
I l'aquatló?  :neutral:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2010 22:51 #76 per bego (Visitant)
Jo en principi segueixo amb la idea de venir amb el Luis. De fet jo no podia banyar-me amb vosaltres ... serà només sessió lúdico-festiva-infantil de dissabte. Em sembla que a poc que pugui la mantindré.

Després colocaré al Luis i sortiré pitant cap a Badalona  :yes:

O sigui que em destatxo  :he:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2010 22:57 #77 per Enric59 (Visitant)
Em sap greu. Perdoneu per la intromissió.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2010 23:04 - 12 Oct 2010 23:49 #78 per Barcelona92 (Associat/da)
No fa falta sortir pitant cap a Badalona que és a les 16. El que hem de fer es dinar d'horeta i molta concentració.  :rofl: :rofl: :rofl:

Hem de buscar un psicoleg  :rofl: :rofl: :rofl:

Mañana entrenos de la semana... especiales para Badalona (Atento Enric  8) 8) 8) que hay que ganar copa)


Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2010 09:25 #79 per Barcelona92 (Associat/da)
Ja teniu el planning... A guanyar a Badalona  :rofl: :rofl:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2010 12:18 #80 per danibdn (Visitant)
perfecte!
jo aniré, tampoc faré burrades ja que el diumenge toca la triatló, més que res provaré el neopré jeje
ara mateix estic lesionat, només puc nadar, espero recuperar-me per a la triatló...quina ràbia!!
tema vestidor suposo que no hi haurà problemes oi?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats