Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

21 Set 2012 19:38 #121 per Germinator (Visitant)
Xavi sembla ser que tu i jo no ens posem d'acord. Jo no pujo aquest cap de sertmana. De fet no crec que pugi fins el pont de novembre ja que vaig de PC. Si per aquelles dades estàs podem organitzar una tiradeta de 42 Km. Podriem fer un Roses-Sant Salvador-Sant Pere-Selva Mar-Port de la Selva-Cadaqués-Roses. Com ho veus?

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2012 00:29 #122 per XAVI-NAD (Associat/da)
Sortida de diumemge 23 de setembre al sac  8)
Al final he fet un circuït que tenia pendent amb moltes ganes, tot i la congestió nasal que arrossego que m´ha fet córrer amb no gaires bones sensacions...
He anat del Port de Llancà a Sant pere de Rodes i Castell de Sant Salvador per la Font del Falcó. He seguit les antigues marques de la Marxa del Cap de Creus 2011, que van desviar la ruta del coll Parer, perqué no es molestés el niu d´una àliga quabarrada de la zona. M´ha agradat, més corriol i més llarga  uns 20minuts més. He baixat pel camí clàssic de La Granja, coll Parer i la casa del somiers fins les escoles i arribar al Port. Total 16,4 km en 2h 35min enmig d´una boira pixanera que m´ha acompanyat bona part de la ruta. 

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

24 Set 2012 06:52 #123 per senglar (Associat/da)
Es guapo pujar pel Faalcó he!!!???? encara que estigui un pel brut...
Una volta clássica que solo fer algun cop es pujar per la font d´en Falcó fins al Perer,i baixar per Roca Miralles,o al revés... es una volta curteta que en poc mes d´una hora es feta,pero fots una feinada de collons!
Per cert jo ahir vaig anar a fer el trail de la Vall a Bellcaire d´Empordá...22km... 890+...super técnica ens varem fer tot el massis del montgrí el Castell... 14e... molt bé!! altament recomenable!

24 Set 2012 06:54 #124 per senglar (Associat/da)
Ep! no vol dir que quedes 14é... si no que valia 14E... i per cert,4 avituallaments,buff per tothom,i butifarra i cerveses a dojo al arrivar! ah! i porrons de vi! :love:

24 Set 2012 23:47 #125 per XAVI-NAD (Associat/da)
Aprofitant que avui era festa major a BCN he aprofitat per anar amb la family al camí natural que segueix la Muga d´Empuriabrava fins Castelló d´Empuries i tornar. Crec que és lúnic circuït planer de terra de la comarca  :he: He fet 14 km en una hora pelada.
Necessitava un circuït així per entrenar el ritme de llebre de 4´15¨/km que faré diumenge a la Mitja de Sant Joan Despí i ha anat de perles  :great: Pels que s´ho coneixen, després del pont de vianants de Castelló d´Empuries què pots fer?
Paisatge molt bonic arrant del riu i passant per camps un cop superada l´autovia, el proper cop tiraré més lluny.
Per acabar banyet final a la platja d´Empuriabrava amb la family saltant onades  :yes:

25 Set 2012 06:53 - 25 Set 2012 06:55 #126 per senglar (Associat/da)
XAVI,arrivant a Castelló,segueixes el mateix camí que passa per darrera el pavelló,seguidament et trovarás el pont vell,el travesses i gires a ls dreta...el cami está tot indicat,kms marcats.
La distáncia total del cami es exacte a una marató,(no se si els 195m de rigor hi son),i pasa per Castelló,Vilanova de la Muga,Perelada,Cabanes,Pont de Molins,les Escaules,Boadella i acava a Sant Llorenç de la Muga.
De Ampuriabrava,fins a les Escaules,es tot pista,i a partir d´allá es un corriolet,molt xulo,amb pasarel.les de fusta i petits tobogans.
Si parles am l´Ultracorredor,hem sembla que tenia la idea de fer tot el cami sencer algún dia... en el nateix sentit que ho fas tu. :great:

09 Oct 2012 22:40 - 10 Oct 2012 00:37 #127 per XAVI-NAD (Associat/da)
Nois això està molt mort.... :whistle: que no hi ha ningú que corri per allà dalt?
Precisament a l´Edu Rovira me'l vaig trobar corrent pel Parc Güell ahir i em va preguntar per si féiem algo per Roses - Llançà aquests tres dies, però jo no pujo... :frown: corro diumenge la Correbarris.
A veure si respira algú  :great:

10 Oct 2012 00:14 #128 per francesc pous (Associat/da)
Bones a tots!!!

Després de mesos d´incomunicació superant en silenci problemes d´esquena, finalment m´alegra anunciar que ja torno a estar a ple rendiment. He estat mesos sense connectar-me a corredors per la impotència de no poder córrer, o no fer-ho en les condicions que voldria, però això ja està superat 8) 8) 8)

Xavi, aquest final d´estiu he fet per segona vegada el Camí Natural de la Muga sencer, corrents, des de St Llorenç de la Muga fins a Empuriabrava, i el torno a recomanar de nou. Una mica de tobogans a l´inici fins el Pantà de Boadella, i després ja tot en lleuger descens i planejant fins a la platja, gairebé tot per camí de terra ( no només tenim km de terra a la comarca  :surprised: :surprised: )

Precisament tens infinitat de rutes de terra molt planeres. Només cal agafar el mapa d´itinnerània de l´Alt Empordà i trobaràs infinites connexions, planeres i per terra. Per exemple, pots fer tranquil.lament Figueres - Vilasacra - Vilanova de la Muga - Castelló d´Empúries fins al pont de vianants que dius, pots passar per Empuriabrava i continuar per Sta. Margarida fins a Roses.

Estaria molt bé fer un tram del Camí Natural de la Muga, tant com a entrenament com per conèixer l´abast dels focs de l´estiu. Si vols quedem un dia i organitzem una sortideta planera,  si hi ha ganes i disponibilitat, val?

www.magrama.gob.es/es/desarrollo-rural/t...te/muga/la_muga.aspx

Del Camí Natural de La Muga, et passo link amb tota la info de la ruta amb planos detallats del recorregut.

Encantat de saludar-vos de nou  :yipi: :yipi: :yipi:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

10 Oct 2012 19:57 #129 per Germinator (Visitant)
Francesc benvingut de nou. Si vols aquest Nadal fem un Sant Llorenç de la Muga - Empuriabrava. Jo en tinc moltes ganes. Ja diràs.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

10 Oct 2012 23:40 #130 per dani75 (Associat/da)
doncs casualitats!

Jo sóc veí ocasional de Sant Llorençe de la Muga, els meus sogres són d'allà, i hi vaig sovint.
Aquest estiu vaig fer de manera modesta, el tram sant llorenç -boadella, amb els tobogans que comenteu, i tot i la calor que feia, ple agost, i força trams del camí cremats, m'ho vaig passar bé! i si hagués anat preparat i amb més reserves d'aigua potser hagués continuat més, però en previsió de la calor havia quedat ja que em recollissin en cotxe a Boadella!

Així que estaré pendent d'aquest fil, a veure si puc coincidir alguna vegada amb vosaltres.

De moment pujaré justament demà a passar el pont de la españalización :666:., i depenent de la climatologia i forces faré alguna escapadeta!

salut!!

11 Oct 2012 00:36 - 11 Oct 2012 00:42 #131 per XAVI-NAD (Associat/da)

Bones a tots!!!

Després de mesos d´incomunicació superant en silenci problemes d´esquena, finalment m´alegra anunciar que ja torno a estar a ple rendiment. He estat mesos sense connectar-me a corredors per la impotència de no poder córrer, o no fer-ho en les condicions que voldria, però això ja està superat 8) 8) 8)

Xavi, aquest final d´estiu he fet per segona vegada el Camí Natural de la Muga sencer, corrents, des de St Llorenç de la Muga fins a Empuriabrava, i el torno a recomanar de nou. Una mica de tobogans a l´inici fins el Pantà de Boadella, i després ja tot en lleuger descens i planejant fins a la platja, gairebé tot per camí de terra ( no només tenim km de terra a la comarca  :surprised: :surprised: )

Precisament tens infinitat de rutes de terra molt planeres. Només cal agafar el mapa d´itinnerània de l´Alt Empordà i trobaràs infinites connexions, planeres i per terra. Per exemple, pots fer tranquil.lament Figueres - Vilasacra - Vilanova de la Muga - Castelló d´Empúries fins al pont de vianants que dius, pots passar per Empuriabrava i continuar per Sta. Margarida fins a Roses.

Estaria molt bé fer un tram del Camí Natural de la Muga, tant com a entrenament com per conèixer l´abast dels focs de l´estiu. Si vols quedem un dia i organitzem una sortideta planera,  si hi ha ganes i disponibilitat, val?

www.magrama.gob.es/es/desarrollo-rural/t...te/muga/la_muga.aspx

Del Camí Natural de La Muga, et passo link amb tota la info de la ruta amb planos detallats del recorregut.

Encantat de saludar-vos de nou  :yipi: :yipi: :yipi:

Hola francesc pous bentornat pel fòrum i pel teu fil  :great:
Moltes gràcies per l´enllaç del Camí Natural de la Muga està superbé  :yes:. M´han agafat ganes de continuar on ho vaig deixar entre Castelló i Vilanova i arribar fins la part final que ha d´estar molt interessant.
No sé quan tornaré a anar cap a Llançà aquesta tardor :neutral:, ja aniré respirant pel fil.
Per cert us coneixeu els nadius de per allà? senglar, jaume baraut, ultracorredor,...

16 Oct 2012 23:29 #132 per francesc pous (Associat/da)
Bon vespre a tots!

Xavi-Nad, m´alegro de veure que el link que et vaig passar t´hagi agradat, jo tb considero que està molt bé. -el tram que comentes de Castelló d´Empúries a Vilanova de la Muga és un tram recte de 3 km, planer tot ell, i de terra. Des d´allà, continua igualment gairebé recte fins a Pont de Molins, únicament sortejant algun pont, cosa que fa aquest tram especialment monòton o dur quan ja portes 23 km a les cames... Però es supera i ja està...

Si vols, m´avises una mica amb temps si baixes, i podem fer una escapadeta per estirar cames amb tothom qui s´apunti.

Germán, màquina, content de retrobar-te. Entre Nadal i Reis podem buscar data i fem una excursioneta amb els nadius i foranis, ok?

Dani75, encantat de saludar-te, quina sort poder estar per St. Llorenç, és un dels poblets que em té el cor robat...

Senglar, no ens coneixem encara, però comptem amb tu  :great:

Amb ultracorredor no ens coneixem, ja arribarà, en canvi amb  Jaume Baraut ens coneixem ja des de fa prop de 3 anys
i és un gran corredor i millor persona ( Jaume, felicitats per l´aniversari!, se m´ha passat per alt... ). Com portes el tema? A la tercera va la vençuda!

Castell, si estàs per aquí i t´apuntes, ja diràs.

En tot cas, si voleu, deixeu al fil les dates que us poden anar millor, tenint present que estem a tope de menjars i de Sansis!

Per cert, algú de la zona, estaria bé que confirmés si estan habilitades de nou les passarel.les de fusta que creuen la Muga entre Boadella i Pont de Molins, ja que quan vaig fer el recorregut a l´Agost aquest tram no era transitable ja
que s´havia cremat pels incendis... :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

24 Oct 2012 14:18 #133 per Germinator (Visitant)
Hola a tots. Segurament el proper cap de setmana de la Castanyada estaré a Roses. Algun voluntari per fer una sortideta matinal?

La idea seria fer un Roses, Pla de Can Causa, Coll de Sant Genís, Selva de Mar, Sant Pere de Rodes, Sant Salvador, Coll de Sant Genís, Mas Fumats, Roses.

24 Oct 2012 23:06 #134 per francesc pous (Associat/da)
Hola a tothom!

Germán, jo no hi seré per la zona el proper cap de setmana, però tela amb la sortideta que proposes... el diumenge vaig fer una petita sortideta entre Vila-Sacra i Empúriabrava, tot per camí de terra i planer, passant per Castelló. Uns 45 minuts de diversió i de confirmació de la millora dels problemes d´esquena.

Per anar escalfant motors, qui s´apuntaria a fer un Sant Llorenç de la Muga - Empúriabrava ( 40,5 km quasi tot en terra ) que és el Camí Natural de la Muga? Seria per festes nadalenques, abans o després de Cap d´Any.

Si teniu preferència de dates, feu-ho saber, jo en principi podria tenir flexibilitat per trobar data. I si al final de la ruta voleu fer un dinaret, només cal que ho digueu i busquem, ok?  :great: :party: :party:

Un cop tinguem data, obrim llista per la sortida i per dinar per qui vulgui. Apa, qui s´apunta? Podem fer una prèvia com a petit rodatge, si es vol...

25 Oct 2012 00:41 #135 per XAVI-NAD (Associat/da)

Hola a tothom!

Germán, jo no hi seré per la zona el proper cap de setmana, però tela amb la sortideta que proposes... el diumenge vaig fer una petita sortideta entre Vila-Sacra i Empúriabrava, tot per camí de terra i planer, passant per Castelló. Uns 45 minuts de diversió i de confirmació de la millora dels problemes d´esquena.

Per anar escalfant motors, qui s´apuntaria a fer un Sant Llorenç de la Muga - Empúriabrava ( 40,5 km quasi tot en terra ) que és el Camí Natural de la Muga? Seria per festes nadalenques, abans o després de Cap d´Any.

Si teniu preferència de dates, feu-ho saber, jo en principi podria tenir flexibilitat per trobar data. I si al final de la ruta voleu fer un dinaret, només cal que ho digueu i busquem, ok?  :great: :party: :party:

Un cop tinguem data, obrim llista per la sortida i per dinar per qui vulgui. Apa, qui s´apunta? Podem fer una prèvia com a petit rodatge, si es vol...

francesc pous m' encantaria venir a fer aquesta ruta. Però jo actualment no sé ni el que faré a quinze dies vista... :whistle:
Si vaig per per aquelles dates per Llançà ja ho faré saber  :great: i el dinar empordanès seria una passada :party:

25 Oct 2012 14:57 #136 per Germinator (Visitant)
Francesc compta amb mi. Jo estaré per allà dalt des de Sant Esteve fins a cap d'Any. El 31 faré la Sant Silvestre de Cadaquès. Llevat d'aquesta cursa, no tinc cap compromís més. Ja diràs.

25 Oct 2012 15:26 #137 per senglar (Associat/da)
IEEEEEPPPP!!! jo ultimament,corro bastant pel cami de la Muga,m ´he pillat une Merrell minimalistes,i estic provant el tema del barefoot (si,digueume raro,peró la veritat es que va de conya) i faig el tram de Cabanes cuasi fins Vilanova de la Muga anar i tornar,faig entre 10 i 12 km i está molt i molt be,els k  estan marcats exactes,i els camins estam en molt bon estat cosa que s´hem fa raro de dir,per que a mi només m´agraden els pedrots i les esgarrinxades... (deu ser l´edat?) en fi,que la proposta hem fa grácia,jo ja m´ho havia plantejat...
Estaré pendent del fil! :great:

25 Oct 2012 15:44 #138 per dani75 (Associat/da)
Hola!!

Jo hi seré a Sant llorenç de la Muga el cap de setmana del pont de novembre, i m'agradaria fer alguna ruta. Havia pensat el camí de Sant llorenç a Maçanet de Cabrenys, no se si algú el coneix, i si és gaire dificultós? Si no faria el tram del camí de la Muga.

....però 40 kms no!! sóc novato! 

fins ara!

25 Oct 2012 16:34 #139 per senglar (Associat/da)
Home de Sant Llórenç a Maçanet,es tot pista...dur,peró pista,mira T´aconsello que (ep,es una opinio) vagis fins a terrades,sortint del camp de futbol de Sant Llorenç,al principi es pista,i poc després es transforma en un corriolet molt divertit que va reseguint la carretera,un cop a Terrades,agafa un trencant a l´esquerra asfaltat just avans d´entrar al poble,i et dura amb marques grogues fins al santuari de la Salut. Un cop allá agafes el corriol que et pujará fins a Santa Magdalena,es costerut i molt pedregos,peró la vista des de dalt es inigualable.
Un cop dalt,just 10m avans de l´entrada de la capella veuras que les marques grogues baixen a l´esquerra,si les segueixes sense perdua,farás un tram espectacular i bastant tecnic,que tot baixabt et portará a la pista del pantano,que tot seguint-la a l´esquerra,amb un parell de km tornes a ser a Sant Llorenç...
Ja dirás...

25 Oct 2012 21:53 #140 per josep75 (Visitant)
Bona nit companys! diumenge passat vaig fer un tall del cami de la muga,de pont de molins fins a sant llorenc de la muga,i el tall que va de les escaules fins a boadella,el cami es tallat..amb sembla que ara es zona privada,i els amos de la casa han tallat el cami..aixi dons,de les escaules fins a boadella,tindreu que agafar la carretera..es el tall de les paseres que van cremar aquest estiu..ya o sabeu nois.si el voleu fer,sapigueu que tindreu que agafar la carretera de les escaules fins a boadella..cami molt divertit,molt recomanable.yo tambe tinc ganes de fer,lo sencer..

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats