Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

21 Des 2012 17:46 #161 per Germinator (Visitant)
Per cert el 31 faig la Sansi de Cadaquès. 10 Km de puja baixa. Molt maca i molt recomanable.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2012 17:48 #162 per XAVI-NAD (Associat/da)
Hola Francesc no he rebut cap correu privat  :neutral:
Jo com sempre, amb tres nens petits, hauré de matinar de valent  :yes:. Fes una proposta de timing
Per altra banda vindrà el company ultracorredor de Figueres, en Rafa Rodriguez, no sé si us coneixeu, tampoc hi ha tanta gent del Trail per l´Empordà  :wink2: La gent de Maçanet i Llançà encara no han dit res  :neutral:

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2012 18:38 #163 per senglar (Associat/da)
Suos uns ruteros de collons!  :whip: ja es podia haver montat una sortideta on s´hagin de fer servir les mans al genoll de tant en tant...!
Jo segurament aniré a pujar el Comanegre des de Beget,que es una asignatura que tinc pendent des fa molt temps!
Vagi bé!
Ah! i la de sant Esteve de Figueres la dona m´obliga a correr la cursa amb ella... :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2012 18:43 #164 per senglar (Associat/da)
Ah! i a l´ULTRACORREDOR moltes  :whip: :whip: :whip: de part meva,que ultimament només fa que fer correr la tercera cama...!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2012 09:24 #165 per Germinator (Visitant)
Seglar ets el tio dels zascas  :rofl: :rofl: :rofl:

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2012 09:59 #166 per francesc pous (Associat/da)
XAVI-NAD, per ferfecte que s´apunti més gent, estaré encantat de saludar i conèixer a ultracorredor, que ja només pel nom espanta... :beurk:
Demà a les 6h confirmem que ens trobem a la desembocadura del riu Muga a Empúriabrava. Amb qui més vindràs? ho dic per la logísitica...

Senglar, a mi tb m´agrada les sortides muntanyenques, ja parlarem si vols un dia per fer alguna sortideta...

Germinator, sort amb el rodatge i amb la Sani  :whip:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2012 13:50 #167 per josep75 (Visitant)
Hola nois!ostres,42kms a hores d,ara a mi tambe sem fa una mika gros!potser a la propera si,ara,stic inscrit a la sansi de Cadaques!ens veiem a Cadaques el 31!Bones Festes a tothom!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2012 17:05 #168 per Germinator (Visitant)
Josep75 ens veiem a Cadaquès. Aniràs de Correcat? 

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2012 14:27 #169 per josep75 (Visitant)
Bones germinator!no anire de correcat,no tinc samarreta,fare un pensament i li demanare als reis que passin per casa!
ens veiem per Cadaques el 31.Salud!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2012 00:00 - 24 Des 2012 00:06 #170 per XAVI-NAD (Associat/da)
Camí  Natural de la Muga al sac!  :great: francesc pous encantat de coneixe´t i gràcies per la sortida 8)
Avui de matinada ens trobàvem finalment en Francesc i jo a la desembocadura de la Muga a Empuriabrava a les 6 A.M  :winktongue:
La nit era plàcida, no gaire freda, estrellada i ni gota d´aire. Deixem aparcat un cotxe i agafem l´altre per anar fins a Sant Llorenç.
Un cop a destí encenem el frontal cap a les 6:45 i comencem el primer tram nocturn en lleuger ascens, l´únic en tota la ruta. Part molt interessant, per bosc, ferèstega i escoltant els sons de la nit sota un cel ben ras.
Arribats al Pantà de Boadella trobem un gran espectacle amb les primeres clarors del dia i en Francesc comença a tenir molèsties d´esquena, però anem a un ritmet constant i les supera com a bon i sofert empordanès :yes:.
Anem passant els km. ja més favorables amb el riu sempre de company i paissatge fantàstic, encara que a estones cremat per l´incendi d´enguany.
Ja més enllà problemes musculars comencen a fer aparició i en Francesc comença a patir més sovint. Estirem, rodem, caminem,...però la cosa no xuta. Crec que prop de Vilabertran decidim separar-nos i continuo sol corrents cap a Vilanova de la Muga - Castelló i Empuriabrava i quedem per més tard retrobar-nos de pujada amb el cotxe. Arribo a la platja d´Empuriabrava en 4h i 9 minuts després dúns kilòmetres molt corribles i planers ( els darrers a 4'30"/km), encara que no tant atractius com els 25 primers en companyia d´en Francesc que és un gran guia. La ruta fa segons GPS 40 km i 700m.
Recullo en Francesc a Vilanova de la Muga ja més recuperat i enfilem de nou cap a Sant Llorenç on ens acomiadem desitjant que la propera trobada sigui menys accidentada i més nombrosa de Correcats  :yipi:.
Arribo a Llançà cap a la una del migdia una mica quadrat del cotxe i la tiradeta feta...Un partidet de fútbol a la platja amb els nens m´espera... :beurk: :love:
Fins la propera i BON NADAL I 2013 per tothom!

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2012 06:38 #171 per Germinator (Visitant)
Sortida molt xula pel que veig. Ja fa temps que tinc ganes de fer-la, però no hi ha manera. A veiure quan la puc fer. Llàtima deles molèsties d'en Francesc. Xavi, penja el track si us plau.

Bon Nadal i feliç Any Nou gent de l'Empordà. Jo demà pujo cap allà dalt.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2012 17:45 #172 per XAVI-NAD (Associat/da)

Sortida molt xula pel que veig. Ja fa temps que tinc ganes de fer-la, però no hi ha manera. A veiure quan la puc fer. Llàtima deles molèsties d'en Francesc. Xavi, penja el track si us plau.

Bon Nadal i feliç Any Nou gent de l'Empordà. Jo demà pujo cap allà dalt.


Hola Germán i Bon Nadal!
Expliquem com penjar el track..., ni flowers de com fer-ho... :neutral:

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2012 18:35 #173 per senglar (Associat/da)
peró si la ruta no te la mes minima perdua... :no: GERMAN si et perds,fes senyals de fum,que ja et vindrem a buscar! :party: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2012 19:30 #174 per josep75 (Visitant)
Bones,tota la rao Senglar,no te perdua!molt ben marcat,cami ample,i de bon fer,anims!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2012 15:07 #175 per Germinator (Visitant)
Avui he deixat el cotxe a la desembocadura de la Muga a Empuriabrava i he començat a pujar cap a Sant Llorenç de la Muga. Una lluna plena espectacular ha guiat el meu camí fins que s'ha fet de dia. Ha estat una hora perseguint el nostre satèl·lit, que avui estava prenyat a punt de donar a llum. He corregut i corregut però no l'he pogut atrapar. Així que s'ha amagat darrera els Pirineus el seu company, el sol, ha fet acte de presència. La llum del sol barrejada amb la bruma que destil·lava la Muga creava un ambient entre fantàstic i fantasmagòric. Al kilòmetre 16 he fet mitja volta i aleshores el sol m'ha anat encegant els ulls. Al igual que amb la lluna, he intentat perseguir-lo, però tampoc l'he pogut abastar. Al final 32 Km a 4:55 minuts el kilòmetre i les cames una mica cansades, però sense cap mena de molèstia. 

"Sancho, ladran, luego cabalgamos"

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2013 00:43 #176 per francesc pous (Associat/da)
Hola Germán! Bon any... uy, això ja no es porta...

Bona crònica de la teva sortida, espero que l´hagis  pogut gaudir!!!

Gent, ja hi ha obert el fil de la 4ª Cursa Urbana de Sant Josep de Figueres, iniciat per l´amic Jaume Baraut. Jo ja m´hi he inscrit, espero poder coincidir amb algú de vosaltres!

Xavi-NAD, com estàs? Que t´apuntes a fer-la? Són 10 km asfalt, amb alguna rampeta, però cap problema ( per vosaltres... ). És una cursa molt xula, sobretot pel recorregut, ambient i organització, a banda dels regals i sorpreses.

Ja em trobo força millor de l´esquena, ara que marxi el fred i a començar a rodar de nou, a veure si puc tornar a disfrutar corrent... Quan el calendari de curses minori, us proposaré de nou alguna sortideta, a veure si podem ser uns quants i fem un dinar de trobada, ok? Ens veiem per Figueres???

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2013 14:53 #177 per Germinator (Visitant)
Hola Francesc i gent de l'Empordà. Jo tinc pensat pujar a Roses tota la Setmana Santa del 22 de març al 01 d'abril. Espero poder fer una bona sortida amb tots vosaltres.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2013 22:11 #178 per francesc pous (Associat/da)

Hola Francesc i gent de l'Empordà. Jo tinc pensat pujar a Roses tota la Setmana Santa del 22 de març al 01 d'abril. Espero poder fer una bona sortida amb tots vosaltres.


Hola Germinator! Si no hi ha res de nou, espero estar en forma i apuntar-me a una sortideta per Setmana Santa. A veure si podem quedar un grupet i sense :whip: molt, fem alguna ruta per la zona.

Xavi-NAD, estic molt millor, he seguit els teus consells i he notat una important milloria, espero poder estar a l´altura per la propera sortida... Si teniu alguna proposta, us animo a compartir-la, a veure què en surt, val?  :whistle:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2013 14:36 #179 per Germinator (Visitant)
Jo proposo un Sant Llorenç de la Muga - Empuria Brava o un Roses, Cap Norfeu, Puig Alt, Coll de Sant Genís, Sant Salvador, Sant Pere de Rodes, Selva de Mar, Coll de Sant Genis, Roses.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2013 22:59 #180 per francesc pous (Associat/da)
Germinator, la ruta de Roses - Cap Norfeu... pinta molt bé... de quants km estem parlant?

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.