Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

26 Mar 2013 23:17 #241 per josep75 (Visitant)
BOnes companys:
Xavi-Nad,molt bona cronica,la veritat que aquest Diumenge m,ho vaig passar de conya.
Primer,per coneixer un gran corredor i l,experiencia que te en Xavi i despres per el tall de Boadella a Empuriabrava,mai le fet amb sentit el mar.Sempre hi ha un primer cop.je,je.
Francesc,tampoc estic tan fort,el que passa que yo venia una mica  mes fresc que en Xavi,que duia ya una tongada de 30kms de pujadeta,i yo clar,de baixada,vinga apretar,pero en Xavi amb va seguir com un campio tot el tram.
Francesc,te molt bona pinta aixo que estas rumian.Quan o tinguis tot enllestit,amb dius dia i quedem per fer algun km,i aviam si ens incorporem algun grupet mes de gent per fer,la Grossa!!
Xavi-Nad, fins dissabte,ens veiem a la platja del port de llanca!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2013 23:25 #242 per dani75 (Associat/da)
Hola,
M'alegra que aquest grupet empordanès comenci a rutllar! A la que pugui us faré companyia...al meu nivell de kms.

De moment divendres correre La Suada d'Agullana, que per a mi serà la primera mitja de muntanya.A veure que diuen els genolls!

salut companys!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2013 08:41 #243 per francesc pous (Associat/da)

BOnes companys:
Xavi-Nad,molt bona cronica,la veritat que aquest Diumenge m,ho vaig passar de conya.
Primer,per coneixer un gran corredor i l,experiencia que te en Xavi i despres per el tall de Boadella a Empuriabrava,mai le fet amb sentit el mar.Sempre hi ha un primer cop.je,je.
Francesc,tampoc estic tan fort,el que passa que yo venia una mica  mes fresc que en Xavi,que duia ya una tongada de 30kms de pujadeta,i yo clar,de baixada,vinga apretar,pero en Xavi amb va seguir com un campio tot el tram.
Francesc,te molt bona pinta aixo que estas rumian.Quan o tinguis tot enllestit,amb dius dia i quedem per fer algun km,i aviam si ens incorporem algun grupet mes de gent per fer,la Grossa!!
Xavi-Nad, fins dissabte,ens veiem a la platja del port de llanca!


Josep75,

Crec que si hi posem ganes entre tots, podem crear un grupet guapo d´entrenaments... Tenim el territori, tenim tot l´any, i si hi ha ganes, tot és possible! Totalment d´acord amb tu, el XAVI-NAD és un alumne avantatjat, està fet d´una altra pasta, està rossant els límits del que és sobrehumà,... És un gran atleta i millor persona, i ja el tenim fitxat pels entrenaments  :yipi:

De moment estic marcant el recorregut, que segurament constarà d´entre 25 - 30 km, i després el faré de prova a veure si val la pena o si cal introduir alguna modificació. Després de setmana Santa ja el tindré enllestit!  8) Que et vagi molt bé la cursa del Cap de Creus! :whip:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2013 08:44 #244 per francesc pous (Associat/da)

Hola,
M'alegra que aquest grupet empordanès comenci a rutllar! A la que pugui us faré companyia...al meu nivell de kms.

De moment divendres correre La Suada d'Agullana, que per a mi serà la primera mitja de muntanya.A veure que diuen els genolls!

salut companys!


Dani75,

Comptem amb tu per a properes sortides, la idea és anar fent propostes i si encaixen per dates, traçat, etc., ens puguem sumar quants més millor. que tinguis molta sort el divendres a La Suada! Pensa en arribar, com sigui, perquè l´esmorzar que preparen a l´arribada és de lo milloret que hi ha... :great:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2013 15:44 #245 per francesc pous (Associat/da)
Molt bones,

Us informo que acabo d´obrir nou fil a la secció de muntanya, referent a la 2ª edició del Terç de Marató de Muntanya de Terrades, el dia 2 de dejuny, que organitzen els amics del Club Cames Ajudeu-me i que tothom en parla meravelles...

Dani75, aquesta no te la pots perdre, que la tens a tocar de casa!

Senglar, tu que ets ampli coneixedor de la zona, com veus el recorregut?

La resta, com ho teniu per fer un grupet? per 8 €: entrepà de buti, assegurança inclosa, cireres, samarreta commemorativa, sorteig de lots de productes... Això ha de ser un festival, no??  :party:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2013 16:24 #246 per senglar (Associat/da)
Francesc...el recorregut,es de puuuuuuuuuuta mare,es molt i molt guapo,es corriolero,tecnic de pebrots,i amb unes vistes espectaculars... La unica pega que jo posaria,es que la tornada es molt pistera,jo la faria mes corriolera...pero es "lo que hay"!!!! :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2013 16:38 #247 per francesc pous (Associat/da)

Francesc...el recorregut,es de puuuuuuuuuuta mare,es molt i molt guapo,es corriolero,tecnic de pebrots,i amb unes vistes espectaculars... La unica pega que jo posaria,es que la tornada es molt pistera,jo la faria mes corriolera...pero es "lo que hay"!!!! :P


Hola Senglar! Aquest any segons confirma la web han inclos mes tram de corriols, segurament per evitar pista i fer-la encara mes guapa...

Si tot va be, espero estar a la sortida, me n'han parlat molt be i tinc ganes d'anar-hi...

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2013 19:59 #248 per dani75 (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2013 20:07 #249 per francesc pous (Associat/da)
:yipi:

Jo ja estic inscrit fa dies  :o


Dani75, si no coincidim abans, ens trobem a la cursa de Terrades! El divendres a la Suada, si vols ampliar informacio, coincidiras amb integrants del club Cames Ajudeu-me, que col.laboren en la organitzacio de la cursa. Si preguntes per en Gerard o Josep, t'assessoraran en el que necessitis saber de la cursa... Bona Suada!!!

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2013 10:10 #250 per francesc pous (Associat/da)
Bones!!!

Qui s´apunta a fer grupet de corredors.cat obert a amics i familiars per fer la 2ª Edició de la Cursa de Muntanya ( 14 km ) de la Cirera de Terrades, el diumenge 2 de juny http://cursa-marxamuntanyacireradeterrades.blogspot.com.es/

La inscripció és simbòlica ( 8 € ), el traçat és preciós, la organització i ambient molt bo, coincideix amb la Fira de la Cirera, i a més, Terrades va ser un dels municipis afectats pels focs de l´Empordà de l´estiu passat i és un bona manera de donar suport a aquestes iniciatives no lucratives que pensen en donar el màxim als corredors participants a un preu mínim...

Per si de cas, obro llista d´inscrits o que s´inscriuran a la cursa:

* Dani75
* francescpous

Pot ser una bona oportunitat de trobar-nos un grup important de corredors de la zona i així ja ens coneixem tots per futures trobades!  :yipi: :party: :yipi:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mar 2013 12:33 #251 per josep75 (Visitant)
Ostres,mira que m,agradaria,algu m,ha dit que esta forca be,pero coincideix am l,ultra dels Bastions,encara no estic inscrit,pero quasi segur que la fare per segon cop.Almenys que no empalmi de Ribes de Freser a Terrades,pero amb sembla molt que les meves cames diran que no.No passa res,alguna coincidirem els Correcats Empordanesos!Salud.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mar 2013 21:55 #252 per francesc pous (Associat/da)
Josep75, et trobarem a faltar per Terrades, tot i que t'entenc perquè jo vaig fer Bastions l'any passat, en travessa, i es un recorregut molt exigent pero vistos a la vegada!

De moment concentra't en la del Cap de Creus que comenceu en poques hores, i que espero tingueu bon temps i ho gaudiu!

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2013 14:42 #253 per dani75 (Associat/da)
Hola!

ja de tornada de vacances  i de les terres empordaneses! Vaig gaudir de la Suada Agullana! Era la meva primera cursa seriosa de muntanya i la veritat és que vaig passar-m'ho pipa. Tobogans, fang, rius, arbres, baixades amb pedra, fulles, roca....i a sobre un superavituallament final!  ah! i de premi un lot amb embotits, oli, formatge.. jeje quina sort!

Al final de la cursa vaig conèixer al Senglar,(perdona que després no et digués adeu, em vaig descuidar).

També vaig presentar-me a la gent de Cames ajudeu-me, i vàrem riure del fet de ser el primer pre-inscrit al Terç de Terrades.

Realment aquestes curses són una altre historia. Vaig fer quasi tota la baixada sol, com si no estigués fent una cursa, de vegades parant per veure si el camí era correcte, una sensació genial. L'últim tram el vaig fer acompanyat d'una altre corredora, fins arribar a meta.

En definitiva molt content de l'experiència!

Salut companys!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2013 17:50 #254 per francesc pous (Associat/da)

Hola!

ja de tornada de vacances  i de les terres empordaneses! Vaig gaudir de la Suada Agullana! Era la meva primera cursa seriosa de muntanya i la veritat és que vaig passar-m'ho pipa. Tobogans, fang, rius, arbres, baixades amb pedra, fulles, roca....i a sobre un superavituallament final!  ah! i de premi un lot amb embotits, oli, formatge.. jeje quina sort!

Al final de la cursa vaig conèixer al Senglar,(perdona que després no et digués adeu, em vaig descuidar).

També vaig presentar-me a la gent de Cames ajudeu-me, i vàrem riure del fet de ser el primer pre-inscrit al Terç de Terrades.

Realment aquestes curses són una altre historia. Vaig fer quasi tota la baixada sol, com si no estigués fent una cursa, de vegades parant per veure si el camí era correcte, una sensació genial. L'últim tram el vaig fer acompanyat d'una altre corredora, fins arribar a meta.

En definitiva molt content de l'experiència!

Salut companys!


Dani75, me n'alegro que hagis gaudit de la cursa! Ja em van informar que t'havien vist per Agullana... Si tot va be, ens veiem per Terrades! Salut,

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2013 19:07 #255 per DION (Associat/da)
Bones¡¡¡

També tornat de vacances reprendré l’activitat aquest dissabte a la nocturna de Llers i seguiré combinant asfalt i muntanya quasi be tot per terres gironines. Tot i estar inscrit al trail de Les Medes previst pel 9-juny, no descarto apuntar-me i “tastar” aquesta cursa de Terrades, en doneu bones referències i trobo seria bona ocasió per conèixer part del grup empordanès.

Hi seré pendent del fil per tal d’intentar compartir alguna trobada, si be els propers caps de setmana els tinc ben atapeïts.

Fins aviat¡¡

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2013 19:56 #256 per francesc pous (Associat/da)

Bones¡¡¡

També tornat de vacances reprendré l’activitat aquest dissabte a la nocturna de Llers i seguiré combinant asfalt i muntanya quasi be tot per terres gironines. Tot i estar inscrit al trail de Les Medes previst pel 9-juny, no descarto apuntar-me i “tastar” aquesta cursa de Terrades, en doneu bones referències i trobo seria bona ocasió per conèixer part del grup empordanès.

Hi seré pendent del fil per tal d’intentar compartir alguna trobada, si be els propers caps de setmana els tinc ben atapeïts.

Fins aviat¡¡


Dion!!!

Bona eleccio si t'apuntes per Terrades!! Amb tu ja serem 3 correcats ( dani75, dion i jo mateix ) i espero afluencia massiva correcat per poder-nos coneixer entre tots els correcat de la zona i organitzar noves sortides...

Molta sort per la nocturna de Llers i espero saludar-te a Terrades! Salut,

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2013 16:00 #257 per senglar (Associat/da)
Ep!!!!! si tot va be,també podeu comptar amb mi a Terrades!!!! :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2013 16:57 #258 per francesc pous (Associat/da)
Senglar!! Genial noticia comptar amb la teva presencia!! Si tot va be ja som un poker de correcats que farem la Cirera de Terrades!!

German, Jaume Baraut, Castell, Xavi-Nad... Com ho veieu per trobar-nos a la cursa?

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2013 23:02 #259 per francesc pous (Associat/da)
Per cert...

Algú per fer sortideta matinera diumenge? Sobre les 06:00h tinc pensat fer tiradeta de 32 km per preparar la Marató d´Empúries... es pot ampliar a 36, 38 ó 40 km, i sobre terra i en pla... Algú s´apunta? Tenia pensat fer Figueres - Empuriabrava - Figueres, sense trepitjar asfalt... :whip:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2013 20:15 #260 per josep75 (Visitant)
Francesc,i he anat avui i he quedat fins els nassos de la Tramuntanada!!
Ara comenco a fer muntanya i desnivell,i dema amb sembla que fara bo,i agafare la bicicleta.
Normalment faig tirada llarga el dissabte,muntanya i desnivell al ser posible,si t,animes ya saps,tambe a qui volgui..
Que vagi molt be dema,al ser posible que no bufi gaire la tramontana,salud.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.