- Missatges: 55
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
BOnes companys:
Xavi-Nad,molt bona cronica,la veritat que aquest Diumenge m,ho vaig passar de conya.
Primer,per coneixer un gran corredor i l,experiencia que te en Xavi i despres per el tall de Boadella a Empuriabrava,mai le fet amb sentit el mar.Sempre hi ha un primer cop.je,je.
Francesc,tampoc estic tan fort,el que passa que yo venia una mica mes fresc que en Xavi,que duia ya una tongada de 30kms de pujadeta,i yo clar,de baixada,vinga apretar,pero en Xavi amb va seguir com un campio tot el tram.
Francesc,te molt bona pinta aixo que estas rumian.Quan o tinguis tot enllestit,amb dius dia i quedem per fer algun km,i aviam si ens incorporem algun grupet mes de gent per fer,la Grossa!!
Xavi-Nad, fins dissabte,ens veiem a la platja del port de llanca!
Hola,
M'alegra que aquest grupet empordanès comenci a rutllar! A la que pugui us faré companyia...al meu nivell de kms.
De moment divendres correre La Suada d'Agullana, que per a mi serà la primera mitja de muntanya.A veure que diuen els genolls!
salut companys!
Francesc...el recorregut,es de puuuuuuuuuuta mare,es molt i molt guapo,es corriolero,tecnic de pebrots,i amb unes vistes espectaculars... La unica pega que jo posaria,es que la tornada es molt pistera,jo la faria mes corriolera...pero es "lo que hay"!!!!
Jo ja estic inscrit fa dies
Hola!
ja de tornada de vacances i de les terres empordaneses! Vaig gaudir de la Suada Agullana! Era la meva primera cursa seriosa de muntanya i la veritat és que vaig passar-m'ho pipa. Tobogans, fang, rius, arbres, baixades amb pedra, fulles, roca....i a sobre un superavituallament final! ah! i de premi un lot amb embotits, oli, formatge.. jeje quina sort!
Al final de la cursa vaig conèixer al Senglar,(perdona que després no et digués adeu, em vaig descuidar).
També vaig presentar-me a la gent de Cames ajudeu-me, i vàrem riure del fet de ser el primer pre-inscrit al Terç de Terrades.
Realment aquestes curses són una altre historia. Vaig fer quasi tota la baixada sol, com si no estigués fent una cursa, de vegades parant per veure si el camí era correcte, una sensació genial. L'últim tram el vaig fer acompanyat d'una altre corredora, fins arribar a meta.
En definitiva molt content de l'experiència!
Salut companys!
Bones¡¡¡
També tornat de vacances reprendré l’activitat aquest dissabte a la nocturna de Llers i seguiré combinant asfalt i muntanya quasi be tot per terres gironines. Tot i estar inscrit al trail de Les Medes previst pel 9-juny, no descarto apuntar-me i “tastar” aquesta cursa de Terrades, en doneu bones referències i trobo seria bona ocasió per conèixer part del grup empordanès.
Hi seré pendent del fil per tal d’intentar compartir alguna trobada, si be els propers caps de setmana els tinc ben atapeïts.
Fins aviat¡¡