Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

08 Abr 2013 08:12 #261 per francesc pous (Associat/da)
Tirada de 33 km ahir diumenge, entre figueres - empuriabrava - figueres, preparatori per la Marató d´Empúries  :whip: Bones sensacions i bona recuperació.

Josep75, de moment fins passada la Marató faré planer, després ja podrem quedar perquè tinc ganes de fer muntanya i desnivell ( tot arriba... )... Ahir vaig sortir a les 05h amb vent i una mica de pluja, i a la zona de bars em pitaven que no vegis..

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2013 19:19 #262 per XAVI-NAD (Associat/da)
Nois que ja s´apropa el pont de la 2º Pasqua pels pixapins del 20 de maig (dilluns)... :he:
Pujo a Llançà i vull fer una sortideta trail... :wink2:

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2013 20:35 #263 per eiger (Associat/da)
sortideta ?  :rofl:  tu ja no surts pas per poc    ;)  Et saludaré des del Berguedà

"prefereixo viure només un dia com un tigre, que cent anys com un xai"
proverbi sànscrit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2013 00:25 #264 per XAVI-NAD (Associat/da)
Convoco les forces atlètiques i muntanyeres de l´Alt Empordà pel proper diumenge dia 19/5 per fer-la grossa!! i aquest cop TRAIL  :party:  :party:  :yipi: :yipi:

Em venen al cap múltiples possibilitats:

1- Llançà - Sant Pere de Rodes - Sant Salvador - Selva de Mar

2- Roses - Camí de Ronda - Montjoi - Península de Norfeu - Jòncols - Cadaqués

3- Colera - Barbes de Boc - Coll de Banyuls

...

Com ho veieu?

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2013 10:27 #265 per francesc pous (Associat/da)
Bon dia Xavi-Nad,

La proposta és engrescadora, ja voldria jo sumar-me a la  :party:, però estic fora en aquestes dates, i a banda vaig  :whip: amb la Marató i tinc un esquinç al turmell que ja tenia lesionat que no em permet fer grans coses.. :whistle:  De moment no vaig amb crossa, però poc em falta perquè em fa molt mal al caminar... :'(

Ara bé, et compro les propostes per l´estiu, així podem anar de Roses a Cadaqués per muntanya i tornar nedant... :yipi:

I també veig molt difícil estar a punt per la Cursa del II Terç de Terrades, tot i que me´n moro de ganes, però no puc forçar si no m´aguanta el peu... Quan no corro pel fòrum, és que estic a dic sec... :grrrrrr:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2013 08:56 #266 per DION (Associat/da)
Llàstima XAVI-NAD m’apuntaria a la “festa” però aquest cap de setmana seré a la mitja de Donosti. Pel 2 de juny tinc previst Terrades, potser ens veiem...

Cuida´t Francesc Pous ¡¡

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mai 2013 20:50 - 18 Mai 2013 21:44 #267 per XAVI-NAD (Associat/da)
Bé per si algun Correcat alt empordanenc es vol afegir, aquest és el programa Trail per aquests dos dies de festa per pixapins  :whistle:...:

Diumenge 19/5 7h. Port de Llancà-Depuradora-Puig Tifell-Puig d´Esquers-Coll de Sant Antoni-Garbet-Camí de Ronda-Port de Llançà. Xavi-Nad i Josep Mª Fàbregas.

Dilluns 20/5 6h. Mercadona de Santa Margarita-Roses-Pla de Can Gausa-Puig Alt-Sant Pere de Rodes-Serra de Sant Salvador de Verdera-Coll de Sant Genís-Selva de Mar-Roses. Germinaitor i Xavi-Nad

Ja sabeu  :wink2:

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2013 21:04 #268 per XAVI-NAD (Associat/da)
1ª Sortida del cap de setmana al sac  8).
Tot i el temps tant canviant que hem tingut avui diumenge, durant  la sortida ha fet un bon sol i sense aire.
Al final hem sortit més tard , a les 8h del Port de Llancà, fent cim al Puig Tifell en 45 min i Puig d´Esquers en 1h 20 min. en plan caco.
Baixada per la pista i corriol de la banda de Colera, Ermita de Sant Miquel, Coll de Sant Antoni, corriol fins Garbet, camí de Ronda de Garbet-Cap de Ras-Grifeu-Port de Llançà- Cala de la Gola en 2h35min.
Banyet final i 1er de la temporada 2013 a la Gola per recuperar les cames :party:

Demà la segona part  :wink2:

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mai 2013 17:10 - 20 Mai 2013 17:16 #269 per XAVI-NAD (Associat/da)
2a sortida Trail del cap de setmana llarg també al sac.
Avui el cel ben tapat des de primera hora, ja que recollia al Germinator a Santa Margarita  a les 6h AM.
Comencem a córrer a les 6:15 a Mas Palou direcció Pla d´en Gausa, base militar, i Coll de Sant Genís.
Enfilem la carena direcció Sant Salvador de Verdera amb quatre gotes i creuant els dits. Per sort no bufa, i tot i estar un pèl humit la passem força bé amb precaució.
Devallem fins Sant Pere de Rodes, on crida l´atenció la font tancada dels Monjos, per aigua no potable, que complicarà la logística en les excursions per la zona, obligant a portar més aigua que abans... :ouch:

Sortim del Monestir tot de baixada direcció Selva de Mar pel parking de baix, i pel corriol arribem al poble. Parem a la Font dels Lledoners, repostem i enfilem de nou per la riera i el corriol per anar a buscar Mas Estela i la pista en forta pujada fins altra cop Coll de Sant Genís. Ja no anem gaire frescos, jo ja em noto l´acumulació en l´inici de temporada de muntanya de dos dies de Trail,  i cauen les 3 hores al garmin.
Arribats al Coll de Sant Genís de nou, devallem cap a Roses per la Torreta per un corriol distret en forta baixada de rocs, i finalitzem de nou al cotxe a Mas Palou en 3h 30min i 23 km d´autèntic Trail alt empordanès  :great:.

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2013 14:52 #270 per Germinator (Visitant)
Xavi gran trail el del dilluns passat. Gràcies per venir als meus dominis de Roses. El proper trail pels teus dominis de Llançà. No sé quan tornaré a pujar a Roses, però no crec que tardi gaire. A veure si s'anuma més gent i fem una bona sortida.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2013 23:45 #271 per francesc pous (Associat/da)
:whip: :whip: :whip: Quines màquines... molt bon final - inici de temporada, no??? :beurk:

M´alegra veure que us manteniu en forma, però temps al temps, ja estic fent el compte enrera per tornar en condicions, o sigui que en breu espero poder-me apuntar de nou a les sortidetes  :yipi:

Recordeu que el 2 de juny hi ha el II Terç de Terrades, uns 14,5 km de muntanya, coronant Santa Magdalena i transitant molt de prop pels voltants del pantà de Boadella, que feia anys no estava tan a tope d´aigua!!!

German, a veure quan coincidim d´una vegada!!!  :grrrrrr: Espero que tindrem dies en el transcurs d´aquest estiu. Ara falta que us pugui seguir, que us veig molt forts...

Xavi-Nad, molt ben currades les sortides, a veure si en podem organitzar una de guapa i multitudinària! Per cert, l´Edu em diu que a la propera sortida se´ns apunta, que ho sàpigues  :party:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2013 22:57 #272 per dani75 (Associat/da)
nois! un que es retira!

Finalment no podré anar. La logística del  meu segon nen, que just fa diumenge 1 mes, encara no em permet els moviments necessaris per anar a Terrades i tornar el mateix dia, així que em quedo amb les ganes. :(

Que tingue una bona cursa! l'any que vé ho tornaré a intentar. O bé la cursa del fau, a l'agost....ja veurem!

que vagi bé!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2013 23:09 #273 per francesc pous (Associat/da)
Dani75, a veure si l'any vinent podem coincidir a la 3a edicio. Enguany me l'he perdut pel turmell, pero espero que en 12 mesos estare mes que recuperat!

Per cert, aquest estiu alguna cosa farem, ja som uns quants correcats de la zona que tenim mono de muntanya!!! ( Perquè a l'Emporda tambe hi ha muntanya!!! )

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2013 14:56 #274 per Germinator (Visitant)
Francesc i companyia I tant que hem de fer alguna sortida ben parida aquest estiu. Jo proposo fer-ne una el 14 de juliol. Com ho veieu?

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2013 15:15 #275 per francesc pous (Associat/da)
Bones a tots!!! Jo ho deixo caure, i qui vulgui, que s´apunti, ok???

Germinator, content de saludar-te de nou!!  :whip: La data que proposes m´encaixa perfecte.

Proposta de sortida: dia 14 de juliol - Sant Martí d´Empúries - Port de la Selva.

Sí, és correcte,...  :whip: :whip: :whip: fa temps que he estat estudiant el recorregut, i crec que podria encaixar per varis motius, i un d´ells és per homenatjar el nostre amic Xavi-Nad, que necessita fer km per anar sumant èxits al seu palmarés... :whistle: Per això el final a Port de la Selva, perquè s´ho coneix molt bé, i és un enclau perfecte per acabar amb un bon bany i una bona cervesa fresca, no??? A banda, sé que Jaume Baraut també entrena molt per la zona...

Sortida des de Sant Martí d´Empúries, resseguint el GR-92, Sant Pere Pescador - Aiguamolls de l´Empordà - Empúriabrava
( amb sorpresa inclosa i avituallament ) - Santa Margarida - Roses - GR 92 fins a Cadaqués - descens a Port de la Selva - bany.

A falta de confirmació ve a sortir una Marató Olímpica, des del punt d´arribada a Catalunya de la Flama Olímpica del ´92, i superant tot el Golf de Roses i Cap de Creus, passant per paratges sensacionals de l´Alt Empordà.

Trobada oberta a tothom qui vulgui, qui es vulgui apuntar que ho digui, que faríem llista.

Com la veieu la proposta? Cal dir que seria per sortir ben d´hora, per evitar rostir-nos com pollastres, i és important saber si és viable, per organitzar infraestructura, ok??? Per a mi és un repte però a la vegada una gran motivació! Ja direu...  :whistle: :whistle:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2013 20:23 #276 per Germinator (Visitant)

Bones a tots!!! Jo ho deixo caure, i qui vulgui, que s´apunti, ok???

Germinator, content de saludar-te de nou!!  :whip: La data que proposes m´encaixa perfecte.

Proposta de sortida: dia 14 de juliol - Sant Martí d´Empúries - Port de la Selva.

Sí, és correcte,...  :whip: :whip: :whip: fa temps que he estat estudiant el recorregut, i crec que podria encaixar per varis motius, i un d´ells és per homenatjar el nostre amic Xavi-Nad, que necessita fer km per anar sumant èxits al seu palmarés... :whistle: Per això el final a Port de la Selva, perquè s´ho coneix molt bé, i és un enclau perfecte per acabar amb un bon bany i una bona cervesa fresca, no??? A banda, sé que Jaume Baraut també entrena molt per la zona...

Sortida des de Sant Martí d´Empúries, resseguint el GR-92, Sant Pere Pescador - Aiguamolls de l´Empordà - Empúriabrava
( amb sorpresa inclosa i avituallament ) - Santa Margarida - Roses - GR 92 fins a Cadaqués - descens a Port de la Selva - bany.

A falta de confirmació ve a sortir una Marató Olímpica, des del punt d´arribada a Catalunya de la Flama Olímpica del ´92, i superant tot el Golf de Roses i Cap de Creus, passant per paratges sensacionals de l´Alt Empordà.

Trobada oberta a tothom qui vulgui, qui es vulgui apuntar que ho digui, que faríem llista.

Com la veieu la proposta? Cal dir que seria per sortir ben d´hora, per evitar rostir-nos com pollastres, i és important saber si és viable, per organitzar infraestructura, ok??? Per a mi és un repte però a la vegada una gran motivació! Ja direu...  :whistle: :whistle:


Francesc ja tens un company d'aventura  :yes: :yes: :yes:. De quin desnivell estem parlant? Tens el track?

Ja podem començar a entrenar fort si volem fer aquesta sortida amb una certa dignitat  :whip: :whip: :whip:

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2013 15:32 #277 per francesc pous (Associat/da)
Germinator, finalment, ja era hora!!! No disposo del track, però pensa que és tot planer fins a Roses, i un cop a Roses, puja fins a 375m per acabar en descens a Port de la Selva a través del GR92.

Jo ja he deixat lesions enrera i ja estic entrenant pensant en el 14 de juliol, perquè la sortida promet, però cal afrontar-le amb les mínimes garanties..

A veure si algú més s´apunta, de moment tinc un company no correcat que s´apuntaria a acompanyar-nos durant un tram del trajecte. Tu la coneixes bé la zona de Roses a Port, no?  :yipi:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2013 14:27 #278 per francesc pous (Associat/da)
Bones,

Estava donant voltes al tema, i què tal si en comptes de la ruta proposada inicialment ( St Martí d´Empúries - Port de la Selva ), fem el mateix recorregut però a la inversa, començant a Port de la Selva?

Ho dic perquè igual a la part final de la ruta incorporar la pujadeta, i amb el sol de cares, pot ser molt dur... En canvi, entenc que si es comença ben d´hora, des de Roses ja tot és planer fins a Sant Martí...

Per cert, algú més s´apunta? Me lo quitan de las manos!!!  :yes:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2013 14:57 #279 per Germinator (Visitant)
Hola Francesc.

En X.Nadal quasi segur que s'apunta i tinc un altre col·lega, en Juan Diego, que segurament també.

Sobre fer-ho al revés cap problema. De Port de la Seva a Roses tinc varies opcions:

A) Pujar fins a Selva de Mar, Monestir de Sant Pere de Roda, Castell de Sant Salvador, Coll de Sant Genís, Mas Palou (Roses). Aquesta ruta són 25 Km i són més de 3 hores.

B) Selva de Mar, Coll de Sant Genís, Mas Palou (Roses). Aquesta és més light i en 1h 30 o menys la tenim coll avall.

C) Port de la Selva, Cadaqués, Roses. Aquesta només l'he feet un cop i de Port de la Selva a Cadaqués, a través de la muntanya no ho tinc molt clar. No obstant tinc el trac i suposo que no serà difícil seguir-lo.

Hi ha una variant de la ruta A) que és pujar al monestir de Sant Pere de Rodes a través de la Vall de Santa Creu, però només ho he fet un cop i tampoc ho tinc molt clar.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2013 23:35 #280 per francesc pous (Associat/da)
Hola Germinator! Les opcions que planteges son totes molt guapes, ara be, no es el mateix agafar-ho per un cami que per un altre..

Jo potser seria mes de la opinio de fer la ruta per Selva de Mar i Coll de Sant Genis, pero si voleu fer la pujada a sant salvador per sant pere de rodes, cap problema ( be, ja ho veurem, jeje ). Jo surto no fa molt de lesio de turmell, pero estic aguantant be els entrenaments de muntanya.

El que si es podria fer una altra data es fer un Roses-Cadaques pel GR92 arran de mar - port de la selva - llanca - sr pere de rodes - roses, per fer un recorregut guapo i exigent a la vegada.

De moment ja seriem: germinator, juan diego, si confirma xavi-nad, francesc pous i edu m.

Sortida oberta a tothom, nomes cal tenir present el kilometratge i portar tovallola!!!


10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.