- Missatges: 432
Hosti Senglar no et dic que no a la "Suada" Vull combinar Roses amb una escapada a València aquesta Setmana Santa. Si estic el 29 a Roses miro d'escapar-me :yes: :yes: :yes:
Això de la marató del Fau li espliques al teu amic Xavi Nadal que és el que es vol apuntar a la marató. Jo tinc previst fer la mitja, com cada any
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Josep75 aquest any vull fer el "Taga 2040" Puc comptar amb tu per fer algun entreno per la zona quan s'acosti la cursa?
Francesc ja heu decidit quina sortida voleu fer aquesta Setman Santa? La meva oferta segueix en peu, però si voleu fer un altre circuit jo m'amotllo.
Nois ja estic inscrit a la meva 3a Marxa 87 Km del Cap de Creus del dia 30 de Març i a la meva 3a Trailwalker Catalunya de 100Km Olot-St.Feliu del 20 d´abril :yipi:
Tornaré a gaudir del nostre País petit gambada a gambada amb el repte de fer 12 hores pelades i millorar les 12h15min de l´any passat a Cap de Creus i baixar de les 10h45min de la Trailwalker.
D´altra banda pujo el dissabte 23 a deixar els nens a Llançà de vacances amb els avis i he de fer la primera tirada llarga pels 100Km. Penso anar a Empuriabrava diumenge 24/3 a fer 60 Km del Camí Natural de la Muga, 30 d´anada i 30 de tornada. Sortint a les 5h i a ritme de cursa 5'30"/Km. aprox. És a dir, estar de tornada cap a les 11h altra cop a Empuriabrava.
Sabeu on hauré de girar qua en el Km 30? Algú per venir a fer-ho sencer o bé un troç? :yes:
BONES!de on sortiu,potser m,apunto..
BONES!de on sortiu,potser m,apunto..
Bones noi:perdoneu el retard,pero he estat una mica liat..
Xavi-nad si no te fa res despres tornar a buscar el meu cotxe podem quedar a Boadella,ara si tenim que fer molta volta,quedem a Empuriabrava i despres com en Francesc,al 15 mitja volta i cap a Empuriabrava.Avui he fet la primera meitat de cap de creus,sortida de llanca,vorejant el mar,grifeu,carbet,i despres cap a munt fins puig esquers,baixada fins valeta,i cap a llanca altre cop.Amb sembla que he fet 27kms en total..amb sembla que dona pluges per dema,si plou no vinc pas.Xavi,si vols el meu telefon te el passo per misatge,cap problema.