Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Bona la informació Josep. Gràcies.Bona nit companys! diumenge passat vaig fer un tall del cami de la muga,de pont de molins fins a sant llorenc de la muga,i el tall que va de les escaules fins a boadella,el cami es tallat..amb sembla que ara es zona privada,i els amos de la casa han tallat el cami..aixi dons,de les escaules fins a boadella,tindreu que agafar la carretera..es el tall de les paseres que van cremar aquest estiu..ya o sabeu nois.si el voleu fer,sapigueu que tindreu que agafar la carretera de les escaules fins a boadella..cami molt divertit,molt recomanable.yo tambe tinc ganes de fer,lo sencer..
Iª Marató a través del Camí Natural de la Muga ( entrenament correcats ) dia 23/12/2.012, St. Llorenç de la Muga - Empúriabrava, no oficial.
Bones de nou... perdoneu l´absència però de nou les lesions m´han torturat... fins que crec que he pogut amb elles de nou... :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
Qui s´apunta a fer un entrenament a ritme suau el diumenge 23 ben d´hora pel matí? Seria una bona data per varis motius:
1.- Cau en diumenge, i un correcat mai necessita descansar...
2.- És gratis ( qui s´apunti serà ben vingut i tampoc s´acceptaran donatius... bé, una cerveseta fresca al final, tampoc no fa mal...).
3.- Entrenament en terreny suau pràcticament 90% terra, perfecta per preparació de la famosa Marató Vies Verdes.
4.- No cal esperar a atipar-se per Nadal i St Esteve per començar a fer esport per recuperar la forma, aquí us posareu com autèntics toros per poder aguantar tots els atracons que es presentin...
5.- Inici en zona d´interior, al preciós municipi de Sant Lllorenç de la Muga per anar resseguint el curs del riu Muga, passant pel Pantà de Boadella, Boadella, Pont de Molins, Vilanova de la Muga, Castelló d´Empúries i finalitzant al mar Mediterrani ( no en tenim cap altre més proper ), a la desembocadura del riu Muga a Empúriabrava, per un total de 40,5 km, amb extensió d´anada i tornada pel passeig fins a completar els 42.195 metres de la Marató.
6.- Perquè podreu passar per zones d´alta riquesa natural i veure part dels efectes dels Focs de l´Empordà del passat estiu, en sentit homenatge a la gent i territori per on transita el Camí.
7.- Per reivindicar que a l´Alt Empordà tenim molts km per recórrer corrent, en paratges molt agradables pel running.
8.- Perquè és una manera d´unir els correcats empordanesos i tothom que vulgui afegir-s´hi.
9.- Perquè qui ho vulgui disposarà al final de dutxes naturals ( bany nadalenc a la platja ) per refrescar la musculatura...
10.- En definitiva, perquè no us decebrà.
Jo he fet el recorregut en dues ocasions, sol i sense música, i és una experiència molt gratificant veure l´evolució del paisatge fins arribar al mar, inclús diria que té un cert grau d´emoció final, i sense arribar a ser un desgast important, es pot fer.
XAVI-NAD, puc comptar amb tu?
Germinator, que podràs venir?
Dani75, que hi seràs?
Senglar, apunta´t que ja tinc ganes de ces i pots, m´agradaria veure-t´hi :great:ompartir km amb gent de la terra...
Josep75, et necessitem!
Jaume Baraut, si no has marxat de vacances m´agradria poder comptar amb tu
La idea seria quedar a les 6:00h a l´inici del Passeig d´Empúriabrava, que coincideix amb la desembocadura del riu Muga, per anar en cotxe al punt de partida ( Sant Lllorenç ), fer la Marató, agafar els cotxes a Empúriabrava i tornar al punt de partida a Sant Llorenç, perquè tothom pugui dinar a casa per tema compromisos familiars, etc...
Us repeteixo el link on apareix info i mapes del traçat del Camí Natural de la Muga, i per dubtes, comentem, ok?
www.magrama.gob.es/es/desarrollo-rural/t...te/muga/la_muga.aspx
De fet, és la primera entrada si es busca camí natural de la Muga al Google...
Perdoneu per fer la crida tant tard, però fins avui no he fet el darrer test per comprovar que ja estic plenament recuperat...
Vinga, som-hi!!!
Bon dia!
Ostres que temptador! Però no hi sóc en aquestes dates. Passo el Nadal a Barcelona.
De tota manera no sé si estaria preparat per seguir-vos! mai he fet una marató. Potser hagués fet la meitat!
en tot cas m'alegro que es mogui el fil, i a veure si puc participar més endavant!
Bon Nadal!!
Francesc t'he contestat al teu privat. dir-te que jo no puc aquest diumenge. El 30 sí. Sé que al Xavi no li va bé el 30 per tant ja quedarem un altre dia, a no ser que vulguis fer la sortida el 23 i després repetir amb mi el 30.