Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

25 Oct 2012 22:12 #141 per dani75 (Associat/da)
Gràcies Senglar, pels consells i la ruta. De fet el tram la salut-magdalena si l'he fet, passejant. I les vistes són fantàstiques!
Ho tindré present.
Però dius que el camí a Maçanet és tot pista?? el començament des de Sant Llorenç es pot fer de dues maneres, una pel camí situat passat el pont d'entrada, i que és pista i comença fent una pujada guapa. I l'altre és el camí al costat del camp de futbol, i que té la possibiliat d'arribar a l'esplanada del pantà, creuar el pont de pedra (can gener) i ja tirar tot a l'esquerre, o bé desviar-se a la dreta abans de l'esplanada, pel camí propi de la muga (pujada de ciment considerable).

Sigui com sigui, quan s'arriba el cartell que indica direcció Maçanet el camí es de terra i força destroçat no? això si, el perfil que veig al Earth, és complicat.

I gràcies Josep75 també per l'advertiment.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Oct 2012 07:02 #142 per Germinator (Visitant)

Bona nit companys! diumenge passat vaig fer un tall del cami de la muga,de pont de molins fins a sant llorenc de la muga,i el tall que va de les escaules fins a boadella,el cami es tallat..amb sembla que ara es zona privada,i els amos de la casa han tallat el cami..aixi dons,de les escaules fins a boadella,tindreu que agafar la carretera..es el tall de les paseres que van cremar aquest estiu..ya o sabeu nois.si el voleu fer,sapigueu que tindreu que agafar la carretera de les escaules fins a boadella..cami molt divertit,molt recomanable.yo tambe tinc ganes de fer,lo sencer..

Bona la informació Josep. Gràcies.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Oct 2012 07:24 #143 per senglar (Associat/da)
Josep,aquest tram está tallat per que s´han cremat totes les passeres de fustai hi ha llocs que s´han de travessar rierols,hi el tema sense els ponts es complica...Ara tampoc m´extranyaria que el bandarra del Mas de les puçes no hi deixi passar,de sempre que la gent hi ha tingut merders,per que ell diu que alló es casa seva...(una casa deshavitada)...
El que si que tinc clar,es que per anar a Boadella,encara que siguin poc mes de 3 km,jo no paso per l´asfalt...hi han moltes opcions,com travessar les Escaules per dintre,i anar a buscar la pista de la Salut,i a mitja pujada,agafar les dracerws que et baixen fins a Boadella...encara que aixó comporti increment de duresa...

DANI
La pista hormigonada que surt a l´altra costat de carretera del camp de futbol,es tota pista,arriva un moment a mitja pujada que la pista es bifurca en dos.Una passa per la Creu,i es la mes costeruda,i l´altra enllaça amb aquesta un tram mes amunt.
Láltra opció que hem comentes,si que tens algún tram de corriol,com el que va de la pista hormigonada,fins al pont de l´esplanada del pantá,el demés es pista mes escorrencada,i algun corriolet com el que hi ha entre la Central i el Molí de´n Robert...
Aquesta última opció es mes maca...peró mes llarga!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Oct 2012 13:39 #144 per josep75 (Visitant)
Senglar,el pas es tallat perque l,amo a dit que no vol que i passi ni deu..que allo es casa seu,i es propietat privada.fins i tot,han colocat cinta dels mossos,no se si es per acollonir el personal,o els propis mossos van anar a tallar el cami..diria que que aquesta ultima es la mes encertada!salud!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2012 07:18 #145 per senglar (Associat/da)
JOSEP,deu ser seu des de la carretera de les Escaules fins passades les escales metaliques,després del Mas de les Puces... que deu ser 1km...lo demés no es seu, lo de les pasarel.les cremades,ho se per que soc amic d´un dels  que es dedica a netejar i refer el camí de la Muga. i també es corredor...
Peró si realment es tal com dius tu,aquest tiu es un imbecil,porta des de sempre increpant tant caminadors,com corredors,com ciclistes, no se quin mal se li pot arrivar a fer,i mes quan está prohivit vehicles motoritzats...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2012 07:20 #146 per senglar (Associat/da)
Es mes si agafes el camí començant per Boadella,també es tallat,i casa seva es a 2km,i hi ha mes d´una pista que et desvia a la carretera avans d´arrivari... :neutral:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2012 20:09 #147 per dani75 (Associat/da)
hola!!

sóc a Sant llorenç de la muga, i aquests dies miraré de fer alguna sortideta. No tinc clar ni la ruta ni durada,( no més de 15 km) i suposo que dependrà de l'estat dels camins després de les plujes. Bé, el cas és que si algú s'anima o proposa algo, doncs estaré atent al forum!

salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2012 16:16 #148 per XAVI-NAD (Associat/da)
Alt empordanesos què passaa? què té que ser un pixapins qui aixequi aquest fil o què?
Vinga posem-nos les piles aviat que per aquestes Festes de Nadal hem de fer-ne alguna de bona  8)
Proposo una de tirada llarga tipus Camí de la Muga No Limits... o una sortideta Trail maca.
Jo seré per allà dalt de divendres 21 nit fins dia 25 matí  :yes:.

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2012 00:45 #149 per francesc pous (Associat/da)
Iª Marató a través del Camí Natural de la Muga ( entrenament correcats ) dia 23/12/2.012, St. Llorenç de la Muga - Empúriabrava, no oficial.

Bones de nou... perdoneu l´absència però de nou les lesions m´han torturat... fins que crec que he pogut amb elles de nou... :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Qui s´apunta a fer un entrenament a ritme suau el diumenge 23 ben d´hora pel matí? Seria una bona data per varis motius:

1.- Cau en diumenge, i un correcat mai necessita descansar...
2.- És gratis ( qui s´apunti serà ben vingut i tampoc s´acceptaran donatius... bé, una cerveseta fresca al final, tampoc no fa mal...).
3.- Entrenament en terreny suau pràcticament 90% terra, perfecta per preparació de la famosa Marató Vies Verdes.
4.- No cal esperar a atipar-se per Nadal i St Esteve per començar a fer esport per recuperar la forma, aquí us posareu com autèntics toros per poder aguantar tots els atracons que es presentin...
5.- Inici en zona d´interior, al preciós municipi de Sant Lllorenç de la Muga per anar resseguint el curs del riu Muga, passant pel Pantà de Boadella, Boadella, Pont de Molins, Vilanova de la Muga, Castelló d´Empúries i finalitzant al mar Mediterrani ( no en tenim cap altre més proper ), a la desembocadura del riu Muga a Empúriabrava, per un total de 40,5 km, amb extensió d´anada i tornada pel passeig fins a completar els 42.195 metres de la Marató.
6.- Perquè podreu passar per zones d´alta riquesa natural i veure part dels efectes dels Focs de l´Empordà del passat estiu, en sentit homenatge a la gent i territori per on transita el Camí.
7.- Per reivindicar que a l´Alt Empordà tenim molts km per recórrer corrent, en paratges molt agradables pel running.
8.- Perquè és una manera d´unir els correcats empordanesos i tothom que vulgui afegir-s´hi.
9.- Perquè qui ho vulgui disposarà al final de dutxes naturals ( bany nadalenc a la platja ) per refrescar la musculatura...
10.- En definitiva, perquè no us decebrà.

Jo he fet el recorregut en dues ocasions, sol i sense música, i és  una experiència molt gratificant veure l´evolució del paisatge fins arribar al mar, inclús diria que té un cert grau d´emoció final, i sense arribar a ser un desgast important, es pot fer.

XAVI-NAD, puc comptar amb tu?

Germinator, que podràs venir?

Dani75, que hi seràs?

Senglar, apunta´t que ja tinc ganes de ces i pots, m´agradaria veure-t´hi  :great:ompartir km amb gent de la terra...

Josep75, et necessitem!

Jaume Baraut, si no has marxat de vacances m´agradria poder comptar amb tu :great:

La idea seria quedar a les 6:00h a l´inici del Passeig d´Empúriabrava, que coincideix amb la desembocadura del riu Muga, per anar en cotxe al punt de partida ( Sant Lllorenç ),  fer la Marató, agafar els cotxes a Empúriabrava i tornar al punt de partida a Sant Llorenç, perquè tothom pugui dinar a casa per tema compromisos familiars, etc...

Us repeteixo el link on apareix info i mapes del traçat del Camí Natural de la Muga, i per dubtes, comentem, ok?

www.magrama.gob.es/es/desarrollo-rural/t...te/muga/la_muga.aspx

De fet, és la primera entrada si es busca camí natural de la Muga al Google...

Perdoneu per fer la crida tant tard, però fins avui no he fet el darrer test per comprovar que ja estic plenament recuperat...
Vinga, som-hi!!!  :whip: :whip: :whip:




10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2012 15:32 #150 per senglar (Associat/da)
Noi,ja hem sap greu...peró 40km de planer a aquestes alçades...hem be gros!
De totes maneres,merci!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2012 18:21 #151 per francesc pous (Associat/da)
Senglar... una altra sortida serà... Ja buscarem alguna cosa de menys distància per la zona que freqüentes... :great:

Per cert, has fet algun tram del camí de Sant Jaume dela zona? Saps si estè bé per fer-hi entrenaments? Ja diràs!

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2012 23:57 #152 per francesc pous (Associat/da)
Canvi de plantejament... :yipi: :yipi: :yipi:

Veient l´acollida massiva de la proposta ( de moment estic inscrit jo sol... ), a algú li encaixaria més fer una tiradeta de 20 km entre St. Llorenç i Pont de Molins? El recorregut realment és guapo de fer, i no és gaire exigent 8) 8)

També proposar dates alternatives per si no li va bé a algú el diumenge 23. Jo tinc disponibles el 27 i 28 de bon matí, cap a les 7:00?

Si algú s´apunta, que digui quin dia li aniria bé, a veure si d´una vegada per totes podem fer una sortideta... :grrrrrr: :grrrrrr:

Germinator, si estàs per aquí, crec que et pot servir per estirar cames de cares a la Sansi de Cadaqués...

Que hi ha algú??? Va, qui acabi tindrà cervesa ben fresca... :whip: :whip: :whip::party: :yipi: :party:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2012 00:21 #153 per XAVI-NAD (Associat/da)

Iª Marató a través del Camí Natural de la Muga ( entrenament correcats ) dia 23/12/2.012, St. Llorenç de la Muga - Empúriabrava, no oficial.

Bones de nou... perdoneu l´absència però de nou les lesions m´han torturat... fins que crec que he pogut amb elles de nou... :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Qui s´apunta a fer un entrenament a ritme suau el diumenge 23 ben d´hora pel matí? Seria una bona data per varis motius:

1.- Cau en diumenge, i un correcat mai necessita descansar...
2.- És gratis ( qui s´apunti serà ben vingut i tampoc s´acceptaran donatius... bé, una cerveseta fresca al final, tampoc no fa mal...).
3.- Entrenament en terreny suau pràcticament 90% terra, perfecta per preparació de la famosa Marató Vies Verdes.
4.- No cal esperar a atipar-se per Nadal i St Esteve per començar a fer esport per recuperar la forma, aquí us posareu com autèntics toros per poder aguantar tots els atracons que es presentin...
5.- Inici en zona d´interior, al preciós municipi de Sant Lllorenç de la Muga per anar resseguint el curs del riu Muga, passant pel Pantà de Boadella, Boadella, Pont de Molins, Vilanova de la Muga, Castelló d´Empúries i finalitzant al mar Mediterrani ( no en tenim cap altre més proper ), a la desembocadura del riu Muga a Empúriabrava, per un total de 40,5 km, amb extensió d´anada i tornada pel passeig fins a completar els 42.195 metres de la Marató.
6.- Perquè podreu passar per zones d´alta riquesa natural i veure part dels efectes dels Focs de l´Empordà del passat estiu, en sentit homenatge a la gent i territori per on transita el Camí.
7.- Per reivindicar que a l´Alt Empordà tenim molts km per recórrer corrent, en paratges molt agradables pel running.
8.- Perquè és una manera d´unir els correcats empordanesos i tothom que vulgui afegir-s´hi.
9.- Perquè qui ho vulgui disposarà al final de dutxes naturals ( bany nadalenc a la platja ) per refrescar la musculatura...
10.- En definitiva, perquè no us decebrà.

Jo he fet el recorregut en dues ocasions, sol i sense música, i és  una experiència molt gratificant veure l´evolució del paisatge fins arribar al mar, inclús diria que té un cert grau d´emoció final, i sense arribar a ser un desgast important, es pot fer.

XAVI-NAD, puc comptar amb tu?

Germinator, que podràs venir?

Dani75, que hi seràs?

Senglar, apunta´t que ja tinc ganes de ces i pots, m´agradaria veure-t´hi  :great:ompartir km amb gent de la terra...

Josep75, et necessitem!

Jaume Baraut, si no has marxat de vacances m´agradria poder comptar amb tu :great:

La idea seria quedar a les 6:00h a l´inici del Passeig d´Empúriabrava, que coincideix amb la desembocadura del riu Muga, per anar en cotxe al punt de partida ( Sant Lllorenç ),  fer la Marató, agafar els cotxes a Empúriabrava i tornar al punt de partida a Sant Llorenç, perquè tothom pugui dinar a casa per tema compromisos familiars, etc...

Us repeteixo el link on apareix info i mapes del traçat del Camí Natural de la Muga, i per dubtes, comentem, ok?

www.magrama.gob.es/es/desarrollo-rural/t...te/muga/la_muga.aspx

De fet, és la primera entrada si es busca camí natural de la Muga al Google...

Perdoneu per fer la crida tant tard, però fins avui no he fet el darrer test per comprovar que ja estic plenament recuperat...
Vinga, som-hi!!!  :whip: :whip: :whip:





Jo m´apunto, fem-ho córrer  :yes:
La logística seria deixar un cotxe a Empuriabrava i un altre a Sant Llorenç oi?
Ho faré saber a la gent de Maçanet de Cabreny que fan La Cursa del Fau (Jep) i  al grup del Facebook de les sortides Trail de l´Ajuntament de LLançà (Turisme)

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2012 00:30 #154 per francesc pous (Associat/da)
Perfecte Xavi-NAD! La idea seria aquesta, es queda a Empúriabrava on deixem un cotxe, i amb l´altre es va fins a St- Llorenç per començar la ruta i en funció del nombre de persones que siguem es pot reajustar...

Confirmem doncs Marató St. Llorenç de la Muga - Empúriabrava ( no competitiva ), per diumenge 23, a les 06:00h sortint de la desembocadura del Muga, a Empúriabrava!!!  :yipi: :yipi:

Inscrits:

francescpous
XAVI-NAD

La proposta anterior de 20 km queda en suspens fins a nova data, d´acord?

Continuo portant la cervesa... :great: :great: :great:


10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2012 09:35 #155 per dani75 (Associat/da)
Bon dia!

Ostres que temptador! Però no hi sóc en aquestes dates. Passo el Nadal a Barcelona.

De tota manera no sé si estaria preparat per seguir-vos! mai he fet una marató. Potser hagués fet la meitat!

en tot cas m'alegro que es mogui el fil, i a veure si puc participar més endavant!

Bon Nadal!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2012 10:48 #156 per francesc pous (Associat/da)

Bon dia!

Ostres que temptador! Però no hi sóc en aquestes dates. Passo el Nadal a Barcelona.

De tota manera no sé si estaria preparat per seguir-vos! mai he fet una marató. Potser hagués fet la meitat!

en tot cas m'alegro que es mogui el fil, i a veure si puc participar més endavant!

Bon Nadal!!


Dani75, Bon Nadal igualment, i no et preocupis que miraré de donar més vida i continuïtat al fil, a veure si podem crear un grup correcat per sortides i entrenaments per la zona  :great:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2012 21:12 #157 per Germinator (Visitant)
Francesc t'he contestat al teu privat. dir-te que jo no puc aquest diumenge. El 30 sí. Sé que al Xavi no li va bé el 30 per tant ja quedarem un altre dia, a no ser que vulguis fer la sortida el 23 i després repetir amb mi el 30.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2012 11:36 #158 per francesc pous (Associat/da)

Francesc t'he contestat al teu privat. dir-te que jo no puc aquest diumenge. El 30 sí. Sé que al Xavi no li va bé el 30 per tant ja quedarem un altre dia, a no ser que vulguis fer la sortida el 23 i després repetir amb mi el 30.


Germinator,

Em sap greu però el 30 no el tinc disponible... Sàpigues però que el dia 26 es fa la Sant Silvestre a Figueres, a les 10:00h en circuit urbà i sobre 5.700 m. Inici i arribada a la Rambla de Figueres.

Si hi vas, fes-m´ho saber i parlem.

Apa, gràcies i bon  :party:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2012 11:56 #159 per francesc pous (Associat/da)
XAVI-NAD, vas llegir el meu privat? és per quadrar hora sortida i punt de trobada per diumenge... La previsió és de pujada forta de temperatura, o sigui que si no bufa la tramuntana, tindrem una bona jornada.

Si vols visualitzar la ruta sobre terreny, hi ha un aplicatiu que et permet acostar-te i veure el traçat. Es va al Google, es posa "hipermapa" i es la primera ressenya que apareix, jo la faig servir molt, sobretot per visualitzar camins nous, per si et pot servir...

Per la resta, cap complicació, potser el tram inicial amb els tobogans no permet agafar el ritme, però a partir de Boadella és tot en suau descens i planer fins al mar, únicament l´acumulació de km pot passar factura en el tram que va de Pont de Molins a Vilanova, que és un tram de llarga recta que mai s´acaba, però un cop superat ja ho tenim...

Vinga, ens veiem el diumenge!


10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2012 17:46 #160 per Germinator (Visitant)
Francesc el 26 estic a Colera filmant el vídeo promocional de la III Half Trail de Colera que es farà el 24 de novembre del 2013. Hem de començar a posar fil a l'agulla perquè la 3a. edició sigui l'any de la consolidació d'aquesta preciosa mitja de muntanya. Aprofito per convidar-vos a t@ts a aquesta mitja. aquest any Corredors.cat col·labora i tindrem importantsdescomptes en les innscripcions pel fet de ser de l'associació.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.