Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

22 Des 2011 20:12 #41 per Germinator (Visitant)
Algú s'apunta a fer una sortida muntanyera per Roses? Jo sortiré el 27, el 29 i el 31. Qui vulgui apuntar-se que em faci un "toque"

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2011 20:27 - 31 Des 2011 01:40 #42 per XAVI-NAD (Associat/da)

Algú s'apunta a fer una sortida muntanyera per Roses? Jo sortiré el 27, el 29 i el 31. Qui vulgui apuntar-se que em faci un "toque"






Demà dia de Nadal dormo a Llançà per passar el Sant Esteve amb els Nadals a Colera  :wink2:. i tornar a BCN.
Tinc disponibilitat només el 26 aviat pel matí, però es podria fer un Sant Pere de Rodes-Sant Salvador- Vall de Santa Creu for exemple... :whistle: Ja direu corrempordacats!  8)


100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2012 11:20 - 15 Gen 2012 11:31 #43 per castell73 (Visitant)
Nova ruta penjada de l'oficina de turisme de Llançà.

Molt i molt recomenable. Us deixo els tracks de wikiloc i endomondo. La vàrem fer ahir amb el gossos, corrent només des del coll del pedrer fins a l'arribada i molt bé: 2:15 minuts uns 10 kM, amb força pendent



es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2225263

www.endomondo.com/workouts/u7cr5AHEsQg?ref=nf

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2012 15:47 #44 per Germinator (Visitant)
Guai Marc. Ves fent rutes que per Setmana Santa les farem corrent.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2012 12:24 #45 per koala (Visitant)
Dissabte vam traçar la Marató del Cap de Creus amb la que esperem fer una ruta xula ajuntant les 100 milles en btt pel Cap de Creus i l'Albera i aquesta ruta màgica de 50km i +2200m. Us passarem el track però pq us imagineu la bellesa del recorregut passa fa:
- Roses
- Castell de Sant Salvador de Verdera
- Sant Pere de Rodes
- La Selva de Mar
- El Port de la Selva
- Cadaqués per mix GR92 i GR11 amb molt poca pista
- Ermita de Sant Sebastià
- GR92 fins a Roses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2012 21:33 #46 per Germinator (Visitant)
Koala m'agradaria fer aquest recorregut. Hi ha alguna possibilitat de fer-lo per Setmana Santa?

Per on pujeu des de Roses a Sant Salvador? Jo ho faig des de la piscina, passant per l'Olivera Centenària, Mas Alzeda, Mas Coll, Can Causa, cruïlla carretera al Pení amb carretera Cadaquès i a partir d'aquí seguint la ruta d'itineraria marcada de groc.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2012 09:15 #47 per koala (Visitant)
Germinator quan pugi a Roses (si tinc les hores per fer-la) t'aviso amb temps i quedem. Per Pàsqua no sé si hi seré.
Et passo el track mentre em va durar la bateria. El sencer el vam fer amb un altre gps i el penjarem al web quan redactem la trobada.
En aquest només falta acabar de pujar a Sant Sebastià i baixar i seguir el GR92. Ja no té pèrdua http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2402176

Sortim de la Ciutadella i agafem la crtra dels Mossos d'Esquadra fins a Mas Palou. Allà el corriol paral·lel a la crtra de Cadaqués, la creuem i amunt fins el coll de Sant Genís i carena cap el castell. La teva sortida la vaig mig fer un dia perdut de nit i vaig enfilar-me a la serra de Rodes per error  :glasses:

Si vols veure alguna foto i la cronologia dels fet mira les piulades de twitter que va fer el Guido. Anava molt sobrat de pota i podia retransmetre la sortida el malparit! https://twitter.com/#!/koalasteam

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2012 20:30 #48 per Germinator (Visitant)
Gràcies Koala per la informació. Jo fins Setmana Santa no podré pujar a Roses. A veure si tu pots pujar i la fem per aquestes dates. Si en X.Nadal puja, probablement també s'apuntarà, igual que en Senglar i possiblement en Jaume Baraut, que també són de la zona.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2012 13:28 #49 per Germinator (Visitant)
Algú per sortir aquesta Setmana Santa pel Cap de Creus?. Jo intentaré sortir dijous, dissabte i dilluns. algú s'anima?

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2012 18:07 #50 per XAVI-NAD (Associat/da)

Algú per sortir aquesta Setmana Santa pel Cap de Creus?. Jo intentaré sortir dijous, dissabte i dilluns. algú s'anima?


Germán no fotis que escrius des de Santa Margarita...
Ahir vaig fer saber al fil de la Marxa del Cap de Creus que faria el primer tram del recorregut d´entrenament. Tela marinera...6 hores i quart només fins Sant Salvador i tencar per Vall de Santa Creu i Camí de Ronda...clar que és la part de desnivell més fort de la ruta.
Al final seré dimecres al CEM de Premià fins les 20h. per si et quadra  8)
Dijous dormiré a Llançà. Divendres vetllaré les armes... :whistle: i dissabte a tope a Cap de Creus, per voltar 12-13 hores.
Fins aviat!

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2012 18:26 #51 per Germinator (Visitant)
Hola Xavi. Estic a Premià. Tinc hora pel dimecres 11 a les 18:30. Aquest dimecres impossible, ja que estaré camí de Roses.

No vols que sortim el dijous 05/04 pel matí d'hora?. Podem fer un Mar i Muntanya. Almadrava, GR 11 fins a Cap Norfeu, Puig Alt, Pla de Can Causa, Puig de l'Àliga, per acabar a la piscina de Roses.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2012 01:11 #52 per XAVI-NAD (Associat/da)

Hola Xavi. Estic a Premià. Tinc hora pel dimecres 11 a les 18:30. Aquest dimecres impossible, ja que estaré camí de Roses.

No vols que sortim el dijous 05/04 pel matí d'hora?. Podem fer un Mar i Muntanya. Almadrava, GR 11 fins a Cap Norfeu, Puig Alt, Pla de Can Causa, Puig de l'Àliga, per acabar a la piscina de Roses.


Es que dijous treballo fins tard a BCN  :arf:, per això deia que només arribaré per dormir a Llançà...
Aquest cop difícil quadrar agendes muntanyenques  :wink2:
Per cert ja saps que diumenge és la Mitja marató de muntanya d´Agullana (La Suada) molt recomanable, l´he fet tres vegades i és un estil El Fau de Maçanet.

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2012 22:11 #53 per castell73 (Visitant)
Si és diumenge m'apunto a La Suada, que estic per Llançà a partir de dissabte, és que vull estrenar els nous bastons que ,m'he firat i a més m'han dit que és molt guapa...

Xavi, com portes l'equip d'immersió, anem a l'aigua? :-)

German, no penso fer una sortida amb tu ni loco (amb  carinyo,eh?)  ;-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2012 22:14 #54 per Germinator (Visitant)
Xavi, segons com estigui el dijous, potse m'acosto a Agullana.

El dia que tu facis la Trailwalker jo estaré fent el trail del Cap de Creus segurament.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2012 16:16 #55 per oriol simarro (Visitant)
German, com que no en tinc prou de veure't pel Maresme, aquest dijous pujo a Llançà a passar uns dies de relax ... Sortiré a córrer algun dia, però de forma tranquila per tornar a moure'm una mica després de la Marató ...

Que vagi bé !!!

MMP:
5km - 18min 13seg - SS del Masnou 2011
10km - 37min 56seg - El Tast de la Mitja (Granollers) 2012
21km - 1h 26min 22seg - 1/2 de BCN 2012
42km - 3h 12min 06seg - Marató de Barcelona 2012

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2012 20:14 #56 per guido (Visitant)
La Suada d' Agullana no es aquest divendres?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2012 12:39 #57 per XAVI-NAD (Associat/da)

Si és diumenge m'apunto a La Suada, que estic per Llançà a partir de dissabte, és que vull estrenar els nous bastons que ,m'he firat i a més m'han dit que és molt guapa...

Xavi, com portes l'equip d'immersió, anem a l'aigua? :-)

German, no penso fer una sortida amb tu ni loco (amb  carinyo,eh?)  ;-)


castell73, Germinaitor com bé diu en guido la Suada d´Agullana és en Divendres Sant, sempre em penso que es corren les curses els diumenges només... :whistle:

castell73 estaria bé fer una immersió, però estic molt rovellat...només et diré que no tinc l´assegurança del 2012, hauria de comprar una de dia si anem amb el barco del Miquel Vilà. Si ho vols tirar endavant per divendres matí o dilluns de Pàsqua fes-me un MP.

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Abr 2012 22:09 #58 per Germinator (Visitant)
Algú per fer una tiradeta llarga tipus Roses, Pic de l'Àliga, Sant Salvador, Sant Pere de Rodes, Selva de Mar, Port de la Selva, Cadaqués, Roses aquest proper pont de maig?

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2012 19:14 #59 per Germinator (Visitant)
Què hi ha algú per aquí!!!

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2012 19:49 #60 per cafeteru (Visitant)
Jo m´apunto a fer tirades llargues per la zona.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.