Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

09 Oct 2011 23:09 #21 per francesc pous (Associat/da)
Germán!

Malauradament no estaré per la zona el dia 12... De totes maneres, espero que tingueu bona jornada! Ara mateix estic una mica preocupat per inflamació al còndil i fascia plantar i no puc entrenar regularment, i quan ho faig, és anar a patir, però bé, ja millorarem...

A curt termini estic preparant la Mitja de Ripoll, del 13 de novembre, i si tot va béa bé, m´estic començant a plantejar de fer piscina per poder iniciar-me a les triatlons populars...

Bé, primer recuperació, i després el que el cos aguanti...

Molt bona ruta el dimecres!

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2011 23:42 #22 per castell73 (Visitant)
Massa per a mi encara German, que us vagi molt bé!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2011 19:18 #23 per Germinator (Visitant)
Francesc i Marc, llàstima que no us apunteu. La propera serà la bona.

Francesc espero que et milloris aviat de la lessió i sobre tot no et mengis el "tarro". El millor és deixar que segueixi el seu curs i es curi. T'ho dic per experiència.

A veure si ens veiem el 29/10!!!

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2011 18:24 #24 per Germinator (Visitant)
A veure nois!!! Qui s'apunta a la sortida del proper dissabte 29/10.

Almadrava-Cap Norfeu (pujada torre guaita + circumvalació cap)- Puig Alt-Antigues casernes militars Roses-Almadrava.

Aprox. 25 Km. Temps estimat: 2h 30 min.


Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2011 19:09 #25 per castell73 (Visitant)
No faràs la tramuntrail del 29/10 ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2011 19:17 #26 per Germinator (Visitant)
Marc, malgrat pinta molt bé aquesta sortida en BTT per l'Escala, prefereixo fer trial per Roses. La veritat és que tinc mono de fer aquest circuit, ja que és una passada, sobre tot la primera part de l'Almadrava a Cap Norfeu.

Tú que faràs? Vindràs amb nosaltres o aniràs a l'Escala?

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2011 19:23 #27 per castell73 (Visitant)
Deixa'm posar-me en forma aquests dies, a veure si us puc seguir el ritme.

La tramuntrail és mitja marató de muntaya, i sembla força sequible, per això t'ho deia

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2011 19:28 #28 per Germinator (Visitant)
Però és en BTT no? Yo he entrat a la plana Web i això m'ha semblat.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2011 19:40 #29 per castell73 (Visitant)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2011 19:56 #30 per Germinator (Visitant)
Ok Marc. M'has convençut. Ara mateix m'apunto. Ens veiem doncs a finals de mes.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2011 09:14 #31 per francesc pous (Associat/da)
Germán,

Acabo de veure que t´has apuntat a la Tramuntrail, bona elecció!!

Jo volia dir-vos que continuo amb problemes als turmells i al còndil, tinc els entrenaments aturats i no tornaré a córrer fins que no em posi bé del tot, perquè al mínim esforç que faig torno a notar dolor i no vull forçar més... Volia fer la sortida del 29 i res, igual que la mitja de Ripoll...

Suposo que quan vegi que puc començar a fer alguna cosa anirem millorant els ànims però ara toca passar per la "Travessia del Desierto"  :666:, ja ho tinc assumit.

Bé, molta sort per la sortida del Tramun-Trail, i espero que la disfruteu.

Marc, si hi vas, ja comentaràs què tal la ruta, d´acord?  :great:


10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2011 20:12 #32 per castell73 (Visitant)
Inscrit a la tramuntrail !!!

Després us explico com va anar la cursa de dimarts a les fites

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2011 18:55 #33 per Germinator (Visitant)
Hosti Francesc, quina mala "pata". Espero que et recuperis aviat i que poguem còrrer junts.

Marc m'alegra molt que facis la Tramun Trail. Tinc ganes de coneixe't. Vols que ens veiem uns minuts abans de la sortida i la fem petar una mica?

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2011 11:01 #34 per castell73 (Visitant)
I tant Germinator! I fem la foto de rigor.. encara que estic una mica preocupat:

Ahir vaig fer l'animalada de correr 2 hores en cinta,amb 1.5 graus d'inclinacií i 19 Km.. però a partir del Km 18 el genoll dret va rebentar. De fondo anava bé, però és el cos que em diu prou: peu dret i sobretot genell dret, que em fa parar

Sempre que faig una tirada de mes de 13 Km em passa, i estic un dia coix que semblo el toulose-lautrec (sóc una mica animal)... Això em fa patir per la tramuntrail.... a veure

Francesc, espero que et recuperis aviat i que poguem coincidir en alguna cursa. Que du és això de tenir el mono i no pdoer córrer. Ànims!

Sobre la cursa de les fites, doncs va estar molt bé. Era la primera edició i consistia en fer 5 voltes al castell de bellaguarda del perthús i fer un tram final de 1.5 km de descens per corriols seguint les fites de la frontera amb Espanya. Hi havia força nivell i algu de desnivell :-), jo vaig fer el 8.3 Km en 55 min i vaig arribar dles últims, per variar :-)

L'organitzava la PAF de perpigna, molt bé per cert, molt bon rotllo i el lloc incomparable. Molt original la meta en un corriol de pedra excavat a la roca i que era l'antiga calçada romana d'entrada a la peninsula.

Ens veiem aviat!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2011 19:34 #35 per Germinator (Visitant)
Hosti tu. Aquest fil està molt mort. Què us sembla nois si muntem una sortideta per aquest pont llarg. Que us sembla el 06/12? Proposo fer un Almadraba, Cap Norfeu, Puig Alt, Almadraba

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2011 10:50 #36 per koala (Visitant)
Bon dia,

tot i que diumenge hi ha cursa a Portbou a mi m'agradaria fondre'm els ploms fent una petita marató de muntanya.
Encara no confirmo al 100% que ho faci però tinc alguns números...

El plan seria el següent:
Diumenge 27/11/11 5 o 6 de la matinada:
Roses
Castell de Sant Salvador (per Mas Fumats)
Sant Pere de Roda
Port de la Selva
Cadaqués (GR92)
Roses (GR92)

Si algú vol afegir-se... conec bastants trossos de la ruta i portaré mapa  :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2011 13:52 #37 per guido (Visitant)
Te´n vas tan lluny perque no has tingut nassos de fer el rogaining amb el farreti i un servidor  :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2011 13:55 #38 per koala (Visitant)
Vull traçar la ruta de l'IronKoala del Cap de Creus. La marató la puc fer solet però per marcar les 100 milles en btt et necessito recordman!  :yes: :yes: :yes:

Al rogaining amb el Farreti i tu no durava ni mitja hora. Cabrons!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2011 14:06 #39 per Germinator (Visitant)

Bon dia,

tot i que diumenge hi ha cursa a Portbou a mi m'agradaria fondre'm els ploms fent una petita marató de muntanya.
Encara no confirmo al 100% que ho faci però tinc alguns números...

El plan seria el següent:
Diumenge 27/11/11 5 o 6 de la matinada:
Roses
Castell de Sant Salvador (per Mas Fumats)
Sant Pere de Roda
Port de la Selva
Cadaqués (GR92)
Roses (GR92)

Si algú vol afegir-se... conec bastants trossos de la ruta i portaré mapa  :party: :party: :party:


Hosti Koala jo m'apuntaria, però el 27/11 impossible no estic a Roses. Jo pujo el 04 per fel la mitja de Colera, després torno a baixar i torno a pujar el 07/12. Si ho fem el 8 ó el 9/12 OK, malgrat tinc el duatló de Maçanet de Cabrenys el 11/12. Fora d'aquests dos dies jo no puc. Ja diràs.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2011 14:09 #40 per koala (Visitant)

Bon dia,

tot i que diumenge hi ha cursa a Portbou a mi m'agradaria fondre'm els ploms fent una petita marató de muntanya.
Encara no confirmo al 100% que ho faci però tinc alguns números...

El plan seria el següent:
Diumenge 27/11/11 5 o 6 de la matinada:
Roses
Castell de Sant Salvador (per Mas Fumats)
Sant Pere de Roda
Port de la Selva
Cadaqués (GR92)
Roses (GR92)

Si algú vol afegir-se... conec bastants trossos de la ruta i portaré mapa  :party: :party: :party:


Hosti Koala jo m'apuntaria, però el 27/11 impossible no estic a Roses. Jo pujo el 04 per fel la mitja de Colera, després torno a baixar i torno a pujar el 07/12. Si ho fem el 8 ó el 9/12 OK, malgrat tinc el duatló de Maçanet de Cabrenys el 11/12. Fora d'aquests dos dies jo no puc. Ja diràs.


Jo hi vaig de tant en tant. Aniré avisant i coincidirem aviat  8) 8) 8) 8)
Merci i molta pota!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.