Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

25 Jun 2013 23:47 #301 per (Visitant)
Hola a tothom, jo estic al baix empordà (Calonge) i tot i que el meu habitat són les Gavarres i el massís de l'Ardenya (o Cadiretes) sempre he tingut ganes d'acostar-m'hi a l'Alt empordà. A veure quins plans teniu..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2013 00:35 - 26 Jun 2013 01:04 #302 per XAVI-NAD (Associat/da)
Doncs  aquesta és la meva proposta Trail pel 14 de juliol:

Inici al peu del GR a  l´Almadrava de Roses a les 6h.
Camí de Ronda/ GR fins Cala Monjoi, Península de Norfeu i Jòncols.
Remuntar GR fins Cadaqués i bany final  :party: . 3HORES RITME MULTINIVELL

                           +   POSSIBLE EXTENSIÓ A PORT DE LA SELVA:

GR Cadaqués poble,  per la Muntanya Negra (interior) fins Port de la Selva per l´Oratori i bany final  :party:: 2 HORES RITME MULTINIVELL

* Avituallaments: Autosuficiència de Roses a Cadaqués. A Cadaqués el GR del poble arranca a la rotonda de la carretera sobre el supermercat.... :he: així que Estrelles fresquetes, Aquarius,...el que vulgueu Ah! i la Font del costat del Parquing Saba  8)

Serà necessari bellugar cotxes i deixar-ne algun a Cadaqués o bé Port de la Selva però la ruta s´ho val 8)

* També ja l´opció, com explicava el Germán, de retallar Norfeu, i la ruta curta fins Cadaqués passaria a ser de 2h30min i la llarga fins Port de la Selva de 4h30min aprox.

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2013 08:35 #303 per francesc pous (Associat/da)

Doncs si!! gran sortida aquest diumenge per terres Empordaneses amb en Xavi-Nad i el Francesc Pous.
Li vaig comentar al Xavi-Nad de fer algo "light" i em carda quasi 30Km amb una part per sorra de la platja!!!  :surprised: :surprised:
Ja coneixia gran part del recorregut però no l'havia fet mai seguit. Si pujo el 14 (que crec que si!) compteu amb mi per liar-la... :party:


Edu! Comptem amb tu si puges! Necessitem locomotores que tirin dels vagons... :whistle: I tens raó,... va ser una sorpresa començar la sortida amb la sorra de les dunes, però no va estar gens malament!  :yipi:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2013 08:54 #304 per francesc pous (Associat/da)
Hola Germinator  :yipi:

Pinta molt bé la proposta de ruta, molt dura  :whip:, però molt xula, tot i que molts dels trams no els he fet mai...

Personalment crec que en funció de la gent que s´apunti hauríem de fer un tipus de sortida o altra, ja que la intenció seria reunir quants més correcats i amics / familiars millor, no? M´agrada la idea de sortir des de Roses poble i enllaçar el camí de ronda d´inici, la resta desconec la duresa extrema que pot tenir, però sabent que ets el rei dels  :whip:, segur que no serà per anar  :whistle:...

Per cert, vindràs amb algú més com havies comentat?

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2013 15:45 #305 per francesc pous (Associat/da)

Hola a tothom, jo estic al baix empordà (Calonge) i tot i que el meu habitat són les Gavarres i el massís de l'Ardenya (o Cadiretes) sempre he tingut ganes d'acostar-m'hi a l'Alt empordà. A veure quins plans teniu..


Hola Trabuco! Benvingut al fil, una grata sorpresa  :great: Si mai vols apuntar-te a alguna sortida, ja ho saps, comptem amb tu, i qui sap si més endavant fem una incurió per les teves terres, fa temps vaig fer el Puig de les Cadiretes i St Grau i em va agradar molt.. Si t´apuntes, només ho has de dir ( i venir, clar...  :whistle: )

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2013 15:52 #306 per francesc pous (Associat/da)

Doncs  aquesta és la meva proposta Trail pel 14 de juliol:

Inici al peu del GR a  l´Almadrava de Roses a les 6h.
Camí de Ronda/ GR fins Cala Monjoi, Península de Norfeu i Jòncols.
Remuntar GR fins Cadaqués i bany final  :party: . 3HORES RITME MULTINIVELL

                           +   POSSIBLE EXTENSIÓ A PORT DE LA SELVA:

GR Cadaqués poble,  per la Muntanya Negra (interior) fins Port de la Selva per l´Oratori i bany final  :party:: 2 HORES RITME MULTINIVELL

* Avituallaments: Autosuficiència de Roses a Cadaqués. A Cadaqués el GR del poble arranca a la rotonda de la carretera sobre el supermercat.... :he: així que Estrelles fresquetes, Aquarius,...el que vulgueu Ah! i la Font del costat del Parquing Saba  8)

Serà necessari bellugar cotxes i deixar-ne algun a Cadaqués o bé Port de la Selva però la ruta s´ho val 8)

* També ja l´opció, com explicava el Germán, de retallar Norfeu, i la ruta curta fins Cadaqués passaria a ser de 2h30min i la llarga fins Port de la Selva de 4h30min aprox. Per a mi tot em va bé, crec que seria més lògic que acabeu de veure amb Germ


Xavi-Nad, ja recuperat??? :rofl: A tu no et cal... M´agrada molt també la teva proposta, potser sembla més assequible per a tots els nivells, però no per això ni menys dura ni menys atractiva! De totes maneres, potser seria millor que ho parleu amb Germinator vosaltres que sou els coneixedors del traçat i decidiu el millor, pensant que sigui multinivell, ok?

Posats a dir, també es podria fer un Roses - Cadaqués?

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2013 19:23 #307 per (Visitant)

hola Trabuco! Benvingut al fil, una grata sorpresa  great Si mai vols apuntar-te a alguna sortida, ja ho saps, comptem amb tu, i qui sap si més endavant fem una incurió per les teves terres, fa temps vaig fer el Puig de les Cadiretes i St Grau i em va agradar molt.. Si t´apuntes, només ho has de dir ( i venir, clar...


Gràcies. veig que hauré de sortir de Calonge a les 4:45 h matinada per ser-hi a  Roses a l'hora de sortida. M'estic intentant fer un forat a l'agenda familiar per poder escapar-me el diumenge. Tinc moltes ganes d'anar a l'Alt Empordà i si és amb gent tant preparada com vasaltres, encara millor, perquè sempre s'aprenen coses.

A veure com evoluciona el tema i com evoluciona la meva negociació "familiar".....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2013 22:21 #308 per francesc pous (Associat/da)

hola Trabuco! Benvingut al fil, una grata sorpresa  great Si mai vols apuntar-te a alguna sortida, ja ho saps, comptem amb tu, i qui sap si més endavant fem una incurió per les teves terres, fa temps vaig fer el Puig de les Cadiretes i St Grau i em va agradar molt.. Si t´apuntes, només ho has de dir ( i venir, clar...


Gràcies. veig que hauré de sortir de Calonge a les 4:45 h matinada per ser-hi a  Roses a l'hora de sortida. M'estic intentant fer un forat a l'agenda familiar per poder escapar-me el diumenge. Tinc moltes ganes d'anar a l'Alt Empordà i si és amb gent tant preparada com vasaltres, encara millor, perquè sempre s'aprenen coses.

A veure com evoluciona el tema i com evoluciona la meva negociació "familiar".....


Trabuco, t' entenem perfectament, no facis res mal fet que despres et comporti problemes... Es per aixo que algun dia hem quedat a les 5h i fins i tot passant controls d'alcoholemia...
Si ho pots compaginar, perfecte! Hem d'acabar de tancar la ruta, km i timing, i en funcio d'aixo decidim... Si vens, i ho vols fer acompanyat, cap problema! Estem en contacte,

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2013 22:32 #309 per francesc pous (Associat/da)
Bones a tothom,

Acabem de decidir ruta? Germinator, Xavi-nad, com veieu el tema, us enteneu entre vosaltres per fixar recorregut pensant que serem uns quants i de diferents nivells? En funcio dels punts de partida i arribada muntem la logistica, i tambe obrire llista d'inscrits, per saber quants correcats i acompanyants som, ok?

Jaume, Dion, Dani, Senglar, Josep75, Trabuco i tothom que estigui de vacances per la zona o qui vulgui venir en definitiva...... Aneu passant pel fil que anirem informant, ok? Queden poc mes de dues setmanes!!!

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2013 07:34 #310 per francesc pous (Associat/da)
Bon dia! Repassant tema logistic, hi ha un petit inconvenient: si es vol sortir de Roses o Almadrava, s' hauria de deixar primer els cotxes a cadaques o port de la selva, tornar a roses i fer la ruta.

Com ho veurieu fer la ruta per acabar a cadaques, i aixi poder agafar bus de tornada fins roses? El trajecte son 30 min i costa 2,80 eur. D'aquesta manera a les 6:00 es podria sortir i veure la sortida del sol des del cami de ronda.. I podem acabar abans sense haver de mobilitzar tant vehicle...

Si no ho veieu encertat, cap problema, fem l'enllac amb cotxe i ja esta, pero com a minim sapigueu que existeix aquesta possibilitat, ok??

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2013 20:57 #311 per Germinator (Visitant)
Hola a tots.

La proposta d'en Xavi em sembla molt encertada. També em sembla molt correcte el tornar en autobús. Hi ha un autobús a les 10 hores i un altre a les 11. Per tant a les 10:30 ó 11:30 estem de tornada a Roses. Xavi aquesta sortida la vam fer fa dos estius i en plan xino xano vam tardar 3 hores. Si ara sortim de Roses calculo que tardarem 3:30 hores.

No obstant si tornem amb autobús tindriem que començar a correr des de l'estació d'autobusos de Roses. És afegir 8 Km a la proposta d'en Xavi. 8 Km que farem pel passeig marítim i pel camí de Ronda. La veritat es que aquelles hores es un recorregut molt xulo i ens servirá per escalfar motors.

Voto per la proposta d'en Xavi.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2013 22:36 #312 per francesc pous (Associat/da)
Perfecte Germinator! Falta ok xavi-nad i ja ho tenim per comencar llista inscrits. Nomes em preocupa un tema: ens deixaran pujar al bus a un grup de sumbats suats i pudents???...

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2013 08:45 #313 per (Visitant)
Bon dia, podrieu fer cinc centims de desnivell i kms totals? Tambe, i per saber de quin mal haig de morir, el ritme estimat quin seria.
Merci

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2013 12:59 #314 per Germinator (Visitant)
Francesc. Jo pensó portar una muda a la motxil·la i amb el banyet que ens fotarem a Cadaquès de pudor res de res. Pel tema se "sumbats" ja no ho sé, però crec que no ens deixaran pujar  ;) ;) ;)

Trabuc si sortim de roses  són uns 30 Km amb un 800 de desnivell acumulat. Pel ritme no pateixis, será el del més lent. No es tracta de sortir a fer una cursa, sinò a gaudir d'una bona companyía i d'un recorregut fantàstic. Ja veureu com és de maco, sobre tot des de l'Almadrava fins a Cap Norfeu. Després l'entrada a Cadaquès també és molt espectacular.

Xavi podriem entrar pel far de Cadaquès malgrat fem una mica més de volta. Què en penses?

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2013 14:28 #315 per (Visitant)
Bon dia, doncs un cop negociat amb la família, tinc llum verda per a descobrir aquesta part de l'Empordà. M'aixecaré ben d'hora ben d'hora per serr-hi a les 6 h a Roses. Demà diumenge faré sortida pels carcaixells de Santa Cristina d'Aro amb la meva gossa per fer una tirada llarga.


Anirem comentant.

Trauboco (Enric)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2013 15:39 #316 per francesc pous (Associat/da)
Molt be cracks!!! Iniciem llista per sortida: 14 de juliol a les 6:00h estacio autobusos de Roses, per fer Roses--Cadaques:

* francesc pous
* germinator
* xavi-nad
* trabuco

Aneu-vos apuntant els qui vulgueu venir i si porteu acompanyants tambe, aixi podem fer reserva bitllets bus online per grup i ens surt mes economic, ok?

Dema xavi-nad em consta que farà prospeccio del terreny i ens informara. Salut i fins aviat,

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2013 16:40 #317 per Germinator (Visitant)
Ok veig que això rutlla  :yes: :yes: :yes:. Jo segurament vindré amb un col·lega: en Juan Diego. DE momento no l'apunto fins que m'ho confirmi.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2013 19:28 - 29 Jun 2013 19:30 #318 per XAVI-NAD (Associat/da)

Perfecte Germinator! Falta ok xavi-nad i ja ho tenim per comencar llista inscrits. Nomes em preocupa un tema: ens deixaran pujar al bus a un grup de sumbats suats i pudents???...


Nois jo crec que amb banyet a la platja de Cadaqués, canviant de samarreta i pantaló curt cap problema per pujar al bus públic  8). Crec que hauria de ser el de les 10h, així que m´atreveixo a proposar trobar-nos a les 5:30 a Roses, Estació d´autobús, agafem el meu cotxe o si algú té 7 places millor i tots fins començament GR Almadrava i ens estalviem 5Km d´asfalt. A la tornada només un m´ha d´apropar a buscar-lo, o vaig rodant i faig el cold dawn  :he:

Demà faig Port de Llançà - Port dela Selva - Muntanya Negra - Cadaqués a les 6h. sortint de casa, a la Placeta del Port. Si algú es vol afegir ja ho sap  8) Així miraré al detall amb GPS desnivell del recorregut i dificultat i timming  8).

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2013 23:04 #319 per francesc pous (Associat/da)
Bones!! Xavi, per a mi ok, cap problema, tot i que pensem que l'enric ve de lluny, no se, com ho veus trabuco?

Per cert, apuntem tambe a Edu M i possiblement Juan Diego ( pendent confirmar ), i encara falta confirmar uns 10 runners mes!!!

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2013 15:41 #320 per Germinator (Visitant)
Xavi per mi ja saps que no és problema quedar a les 5:30. Això ens asegura agafar el bus de les 10 hores i estar a Roses a les 10:30.

El tema és anar fins a l'Almadrava. Jo crec que encara que hi hagi asfalt, pensa que el camí de Ronda de Roses fins l'Almadrava és molt xulo i hi ha molst troços de sorra, incloent atravesar tota la platja de l'Almadrava. Després anar a buscar els cotxes fins allà será un pal, perquè estarà ple dels dominguerus que van a la platja i entre anar i tornar podem fer 40 minuts ben bons. T'ho dic per experiencia.

5:30 a l'estació de bus de Roses doncs?

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.