- Missatges: 431
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Doncs si!! gran sortida aquest diumenge per terres Empordaneses amb en Xavi-Nad i el Francesc Pous.
Li vaig comentar al Xavi-Nad de fer algo "light" i em carda quasi 30Km amb una part per sorra de la platja!!! :surprised: :surprised:
Ja coneixia gran part del recorregut però no l'havia fet mai seguit. Si pujo el 14 (que crec que si!) compteu amb mi per liar-la...
Hola a tothom, jo estic al baix empordà (Calonge) i tot i que el meu habitat són les Gavarres i el massís de l'Ardenya (o Cadiretes) sempre he tingut ganes d'acostar-m'hi a l'Alt empordà. A veure quins plans teniu..
Doncs aquesta és la meva proposta Trail pel 14 de juliol:
Inici al peu del GR a l´Almadrava de Roses a les 6h.
Camí de Ronda/ GR fins Cala Monjoi, Península de Norfeu i Jòncols.
Remuntar GR fins Cadaqués i bany final . 3HORES RITME MULTINIVELL
+ POSSIBLE EXTENSIÓ A PORT DE LA SELVA:
GR Cadaqués poble, per la Muntanya Negra (interior) fins Port de la Selva per l´Oratori i bany final : 2 HORES RITME MULTINIVELL
* Avituallaments: Autosuficiència de Roses a Cadaqués. A Cadaqués el GR del poble arranca a la rotonda de la carretera sobre el supermercat.... :he: així que Estrelles fresquetes, Aquarius,...el que vulgueu Ah! i la Font del costat del Parquing Saba
Serà necessari bellugar cotxes i deixar-ne algun a Cadaqués o bé Port de la Selva però la ruta s´ho val
* També ja l´opció, com explicava el Germán, de retallar Norfeu, i la ruta curta fins Cadaqués passaria a ser de 2h30min i la llarga fins Port de la Selva de 4h30min aprox. Per a mi tot em va bé, crec que seria més lògic que acabeu de veure amb Germ
hola Trabuco! Benvingut al fil, una grata sorpresa great Si mai vols apuntar-te a alguna sortida, ja ho saps, comptem amb tu, i qui sap si més endavant fem una incurió per les teves terres, fa temps vaig fer el Puig de les Cadiretes i St Grau i em va agradar molt.. Si t´apuntes, només ho has de dir ( i venir, clar...
hola Trabuco! Benvingut al fil, una grata sorpresa great Si mai vols apuntar-te a alguna sortida, ja ho saps, comptem amb tu, i qui sap si més endavant fem una incurió per les teves terres, fa temps vaig fer el Puig de les Cadiretes i St Grau i em va agradar molt.. Si t´apuntes, només ho has de dir ( i venir, clar...
Gràcies. veig que hauré de sortir de Calonge a les 4:45 h matinada per ser-hi a Roses a l'hora de sortida. M'estic intentant fer un forat a l'agenda familiar per poder escapar-me el diumenge. Tinc moltes ganes d'anar a l'Alt Empordà i si és amb gent tant preparada com vasaltres, encara millor, perquè sempre s'aprenen coses.
A veure com evoluciona el tema i com evoluciona la meva negociació "familiar".....
Perfecte Germinator! Falta ok xavi-nad i ja ho tenim per comencar llista inscrits. Nomes em preocupa un tema: ens deixaran pujar al bus a un grup de sumbats suats i pudents???...