Moltíssimes gràcies per donar aquesta benvinguda a la Hanneke, li fa molta il·lusió. Ja va participar a la mitja i la marató de BCN i a les dues la vaig fer posar a la foto correcat. A la darrera comanda entregada es va demanar 3 samarrates pastanagues que va rebre a finals de juliol i, com posa el presi, ja ha estrenat.
Ja coneix un grupet de correcats, ha vingut a les pistes de Cornellà un parell de vegades (amb la següent ST, per suposat!) i ja coneix forces JB que, de fet com es veu a les imatges, alguns ja li van donar un gran cop de mà durant bona part de la darrera edició de la marató de bcn. Si és que els pastanagues som així de grans!!!
Demà vindrem a la CDLA (probablement amb el rugbyman també) tot i que esperem que no plogui o, almenys que no diluvii i podem fer els diferents entrenos que teniu/tenim previstos. I diumenge estarem al cross de l'Ametlla, on tbe esperem que la meteo no ens faci la guitza... ella que venia en busca del sol estiuenc i s'ha trobat amb aquesta merda de temps que està causant tants i tants problemes les darreres setmanes... però és normal segons Trump!
Moltes gràcies de nou i ens veiem demà