- Missatges: 36
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hi ha un company al forum que es diu Anfeca que tenia el mateix problema i es va operar. A veure si ell et pot dir alguna cosa mes
Jo em vaig operar de Haglund fa dos anys. Em vaig operar i em va anar molt bé. Entra al foro del atleta lesionado i vaig obrir un tema per aquesta lesió on explico el meu procés i podràs veure el d'altres.
[ftp=ftp://http://www.elatleta.com/foro/showthread.php?152507-Operaci%C3%B3n-de-Haglund]
www.elatleta.com/foro/showthread.php?152...ci%C3%B3n-de-Haglund
[/ftp]
Jo et recomano que t'operis sempre i quan no implica desenganxar el tendó d'aquiles del calcani.
Sort!
Jo també ho tinc. Entre l'esperó, la fascitis plantar i la gota, l'any passat vaig estar ben bé vuit mesos sense córrer. Amb els atacs de gota no podía ni ficar-me les sabates, i fins i tot el fregament dels llençols era dolorós. Gràcies a Déu, m'he anat recuperant. Encara conservo l'ampolla que emprava per congelar-la i aplicar a la planta i taló masatge i fred. No m'he operat, i puc córrer prou bé. Els esperons, però, encara hi són. Suposo que he canviat la manera de córrer, i pot ser respecto millor els períodes de descans quan apareixen els primers síntomaes d'inflamació.
Cada persona és diferent i els resultats poden ser també diferents.
El més important és que t'assabentis abans d'operar-te del que et faran exactament. Si et tallen el tendó d'Aquiles per després tornar-lo a enganxar, pensa-t'ho molt. Jo vaig estar investigant i la recuperació és molt lenta ( un any o més ) i no està clar que puguis tornar a córrer. Però si no et toquen el tendó, l'operació és molt senzilla i paga la pena operar-se. En dos o tres mesos tornes a córrer i sense dolor si el tendó d'aquiles no està gaire danyat.
Ara torno a tenir un espoló al calcani però a l'altre peu; però en aquest cas és provocat per una fascitis; és el cas de'n profe. Malauradament ara se m'ha complicat amb una rotura de la fascia i no sé si hauré de tornar a passar pel quiròfan.
Cada persona és diferent i els resultats poden ser també diferents.
El més important és que t'assabentis abans d'operar-te del que et faran exactament. Si et tallen el tendó d'Aquiles per després tornar-lo a enganxar, pensa-t'ho molt. Jo vaig estar investigant i la recuperació és molt lenta ( un any o més ) i no està clar que puguis tornar a córrer. Però si no et toquen el tendó, l'operació és molt senzilla i paga la pena operar-se. En dos o tres mesos tornes a córrer i sense dolor si el tendó d'aquiles no està gaire danyat.
Ara torno a tenir un espoló al calcani però a l'altre peu; però en aquest cas és provocat per una fascitis; és el cas de'n profe. Malauradament ara se m'ha complicat amb una rotura de la fascia i no sé si hauré de tornar a passar pel quiròfan.
molts anims Dropoman