- Missatges: 109
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola Jorfer com es pot veure a la imatge, el 90% del recorregut és per la zona del riu. Allà, és molt complicat el quadra els recorreguts a causa de la distribució de solars (horts, etc,), pel que no m'he complicat la vida. Ho he mesurat una vegada i llest. Després del que va passar l'any passat, no vull complicar el recorregut i vaig a lo mes pràctic.Tonicosco i com és que té aquesta distància tant atípica de 10,2?
És per algun motiu especial?
Toni, no es podria avançar la sortida 200 metres per la Rambla Jujol i ja tindries el 10 km?Hola Jorfer com es pot veure a la imatge, el 90% del recorregut és per la zona del riu. Allà, és molt complicat el quadra els recorreguts a causa de la distribució de solars (horts, etc,), pel que no m'he complicat la vida. Ho he mesurat una vegada i llest. Després del que va passar l'any passat, no vull complicar el recorregut i vaig a lo mes pràctic.Tonicosco i com és que té aquesta distància tant atípica de 10,2?
Jajaja raulsan, a ningú us agrada aquesta distància, ehh ?, com tots sabem, el 9N, no és dia d'estar demanant molt a la Policia Local, de manera que la sortida i l'arribada de les dues curses, seran a l'esplanada del poliesportiu, just a la porta principal d'entrada.Toni, no es podria avançar la sortida 200 metres per la Rambla Jujol i ja tindries el 10 km?Hola Jorfer com es pot veure a la imatge, el 90% del recorregut és per la zona del riu. Allà, és molt complicat el quadra els recorreguts a causa de la distribució de solars (horts, etc,), pel que no m'he complicat la vida. Ho he mesurat una vegada i llest. Després del que va passar l'any passat, no vull complicar el recorregut i vaig a lo mes pràctic.Tonicosco i com és que té aquesta distància tant atípica de 10,2?
Recordar, el próximo sábado día 18 de octubre, entreno de los dos recorridos. 10k a las 09:00 y el de 5k a las 10:15. Habrá servicio de duchas en el Poliesportiu Salvador Gimeno
Soc un empanat com n'hi ha pocs. Per molt TPV que hi hagi, mai me n'entero i m'inscric directament... :arf:
Per casualitat hi haurà llebre de 45m?
Ens hi veiem diumenge!
Mr. Cosco, espero que dientse la cursa Entreponts, hi hagi entrepAns al acabar !!!