3a Sansi Sant Feliu de Llobregat 5 i 10km 16/11/14

3a Sansi Sant Feliu de Llobregat 5 i 10km 16/11/14

16 Nov 2014 19:29 #61 per Juanjokyokushin (Associat/da)
Com el meu company d'equip i de poble en Dennis he de donar les gràcies en joseluisblanco (que vam tenir el plaer els meus companys fondites i jo de parlar amb ell en persona el dissabte a la tarda).

I a tu Dennis moltes felicitats per ser el corredor més ràpid del poble (i quin tros de fitxatge hem fet els fondistes de Sant Feliu), a veure si l'any vinent et podem almenys agafar la teva esquena.

Molt content perquè ha sigut la meva primera participació en la sansi del poble i les anteriors no les vaig fer perquè reconec que m'agraden més els 10000m, però sempre amb la curiositat de fer-la i aquest any ha caigut amb la meva MMP de 39.32 que no me l'esperava a fer. :party:

Ara he d'anar pel sub 38 a la propera de 10km! :biggrin:

Moltes felicitats a les llebres en especial la de 40' Uriiiii per la seva feina, tot i que anat uns metres per davant pràcticament quasi tota la cursa hem compartit quilòmetres des de la plaça de la vila fins a l'última recta abans d'arribar a l'entrada a meta clavant un ritme de 4', espero que el corredor que corria al teu costat que no podia més i tu hi donaves forces amb els teus ànims que hi hagi aconseguit el seu objectiu.

Gràcies a tots!, i sobretot als voluntaris com per exemple a merce008 que la vaig trobar també el dissabte a la fira del corredor i que espero que hi hagi tingut una bona cursa

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2014 19:37 #62 per merce008 (Associat/da)
Juanjokyokushin, merci!! Sí, sembla que progresso adquadament  :intello: :intello: (he arribat fent sprint :yipi:  :glasses:)

16 Nov 2014 19:45 #63 per joseluisblanco (Associat/da)
Inna Lebedeva (Ucraïna) i Edgars Sumskis (Letonia) guanyen la 3a Sansi de Sant Feliu de Llobregat de 10km
Sant Feliu de Llobregat, 16 de novembre de 2014
El Letó Edgars Sumskis amb 32’55 als 10km i Inna Lebedeva de Ucraïna amb 38`47, s’han proclamat guanyadors de la tercera edició de la Sansi de Sant Feliu de Llobregat, organitzada pel Club Atletisme La Sansi amb la col•laboració de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat.

Una matinal que ha començat amb les curses de menors, dividides en 3 curses, on desprès ha continuat la cursa de 5 i 10km amb sortida i arribada al mateix punt, un recorregut que passava pel centre de la ciutat, als 5km victòries de Marcos Garcia i Sara Loehr.

Trobareu les classificacions de la cursa a
www.lasansi.com/ca/sansi-sant-feliu/classificacions620

Video de sortida de la cursa :

Sansi Sant Feliu Llobregat 2014 arribada campió

les primeres fotos a www.lasansisantfeliu.com i demà més de 2.000 fotos i vídeos

Més informació: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

16 Nov 2014 22:20 #64 per Dennis Teuling (Associat/da)

Felicitats Dennis!! Efectivament soc de Sant Feliu i t'anava controlant tota l'estona perque sabia que el primer dels dos que creues la meta s'emportava premi al millor local pero quan m'has avançat hem entrat a la zona del poligon amb el vent en contra i t'has marxat uns metres que al final encara que he apretat les dents per avançar-te m'he quedat a 4'' teu. Molt bona marca de veritat !!!

I Felicitats Jose Luis per l'organitzacio!!!

Ostres Dani Vicente... :o :o :surprised: :surprised: :whistle: :whistle:

I tú sense dir-nos rés pillín !!
La veritàt que vaig pensar, darrera teu, que si arribessim junts, que et deixaria guanyar pel bon treball, perque la meva guerra pensava que fos només contra el Miguel de la Torre (mai sabent que tú també eres de St. Feliu).
Per sort després de girar vaig ficar-me al crono, i vaig anar per fer un bon temps, mai preocupant-me per tu  :rofl: :rofl:

L'any vinent será encara més emocionant...

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

16 Nov 2014 22:26 #65 per Mona (Associat/da)
Molt bona matinal avui a Sant Feliu!
Moltes felicitats a Dennis Teuling i a Dani Vicente per ser els Santfeliuencs més ràpids! Quin tempàs!
Juanjokyokushin felicitats per la MMP!
Mercè008 encantada de tornar-te a veure! I de veure't amb tan bona cara a l'arribada!
M'ha agradat la cursa, estava ben organitzada, no he vist que hi haguessin cues per recollir bosses o dorsals, i m'ha agradat que hi hagi dutxes!
Com a millores en trobaria 2: la hora de començament... Les 11h, està bé per si surts dissabte a la nit, però a mi m'agraden les curses més matineres. L'altra és l'entrada a la pista, la gent podia entrar i sortir pel mateix lloc per on arribaven els corredors, i alguns dels que han arribat al final he notat que quedaven confosos per si entraven pel lloc correcte.
Merci per les infos i els links joseluisblanco! I per la organització!
Com a llebre avui he gaudit molt, tot i que al final he perdut a la majoria del "peloton"   :frown:  pocs m'han avançat. Però contenta d'haver clavat el temps! Feia molt de vent, i si no feia vent es notava la caloreta, i per això trobo que qui hagi fet MMP té molt de mèrit!

16 Nov 2014 22:51 #66 per joseluisblanco (Associat/da)
demà al matí tindreu més fotos, aquí alguns correcats
www.lasansi.com/ca/sansi-sant-feliu/fotos-i-videos276

Lo del teu fill queda entre tu i jo  :whistle:

Mona, sense ànims de fer la "pilota", estic molt content del treball de les llebres Correcats a totes les nostres curses, garantia assegurada!

Juanjokyokushin jo soc partidari de fer la sortida i arribada al mateix lloc, logísticament es molt més fàcil, avui feia molt de vent, i a les 7 del matí sortia tot volant

Fent 5 i 10km al final un 26% més d'arribats que l'any passat, tot i la competencia d'avui amb moltes curses.

16 Nov 2014 23:17 #67 per Dennis Teuling (Associat/da)
Hola joseluisblanco, será el nostre secret  :he:

Només tinc una observació (millor dit, crítica constructiva) respecte al sorteig.

Si tenim p.e. pitralls que van de 2001 fins a 2180 (aprox), no té cap sentit agafar centenars/decenes/unitats per arribar un 80% dels cops amb un número >2200.  Si després surt (p.e.) 2867 i pregunten pel número que més s'assembli... evidentment va ser el 2180.
I si després surt el (p.e.) 2395, evidentment torna ser el número 2180, etc, etc... No té cap sentit fer-ho així.
Molt millor, per dir alguna cosa, agafar els últims 2 digits i després (si hi ha més d'un), agafar el centenar existent!!

Gràcies Mona, Mercè i a tots!!

17 Nov 2014 08:39 #68 per uriiiii (Visitant)
Moltes felicitats a les llebres en especial la de 40' Uriiiii per la seva feina, tot i que anat uns metres per davant pràcticament quasi tota la cursa hem compartit quilòmetres des de la plaça de la vila fins a l'última recta abans d'arribar a l'entrada a meta clavant un ritme de 4', espero que el corredor que corria al teu costat que no podia més i tu hi donaves forces amb els teus ànims que hi hagi aconseguit el seu objectiu.

Moltes gracies  Juanjokyokushin, es tot un plaer poder ajudar a la gent pero el gran merit el teniu vosaltres i es molt agradable veure la cara de felicitat de la gent quan aconsegueix els seus proposits. El noi que va venir amb mi ho va aconseguir, portava molt de temps buscant el sub40 i ho va aconseguir ahir. Molt bona feina a totes les llebres, felicitar a tots els corredor i organització. Va ser un gran dia.

Fins la propera, que faré de llebre a la mitja marató de Matarò al sub 1h 30. Gaaas runners.

17 Nov 2014 10:24 #69 per RugbyMan (Associat/da)
Doncs aqui un altre de les llebres.  :love:

La veritat es que coincideixo amb la Mona en que estava molt bé organitzada, gens de cues per recollir les coses però a mi també m'agrada matinar una mica mes (bàsicament per no trencar el ritme familiar  :whistle:)

En el meu cas, llebre de sub 55', vaig aconseguir esperonar un grup compacte quasi fins al final de la cursa on els vaig "sugerir" amb amenaçes que apretessin i entressin tots davant meu. Amb la gran majoria ho vaig aconseguir  :love: :love:

La veritat que arribar a meta i rebre les felicitacions de la gent per que ha assolit els seus objectius no te preu, peró com sempre els dic les cames son seves, nosaltres som només una referencia. Felicitar a la resta de llebres (Uriiii, Lucius, Mona i MiquelJardi) per que amb el vent d'ahir era dificl mantenir un ritme constant sobre toto a la recta del poligon quan l'aire tirava de cara.

A la resta de correcats també, que molts d'ells van fer unes marques impressionants amb l'aire que bufava. I com no un altre vegada gracies a la mercè008 per la seva simpatia i amabilita com sempre.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

17 Nov 2014 12:11 #70 per Kravenbcn (Visitant)
Moltes felicitats Dennis pel premi de millor local (molt bon temps!!!) i a la resta per les vostres marques.

Sembla que vau passar un molt bon matí i que el temps va acompanyar, jo em vaig quedar amb ganes de anar-hi....  :erf: Aquesta tarda vaig al fisio a veure que em diu, pero pinta a sobrecarrega bastant important. A veure si aconsegueix descarregarme las cames, que ja vaig camí de 3 setmanes aturat i estic que em pujo per les parets :arf:

10Km - Cursa Bombers 2018 - 00:39:24
1/2 Marató - Mitja de Montornés 2018 - 01:28:57
5Km - Cursa Sant Joan Despí 2018 - 00:18:32

17 Nov 2014 16:43 #71 per (Visitant)
Per mi aquesta ha sigut la cursa que més bé m'ho he passat,  bona organització , a prop de casa meva(sóc de Molins) i un horari que m'ha agradat molt.

Tot i que no he fet la meva millor marca, m'he apropat molt , gràcies a la feina de Rugbyman ,  8) donant ànims i marcant el ritme d'una nombrosa barqueta. Crec que vam arribar a ser uns 8 o 10 al km 8 aproximadament, i va ser molt divertit quan bufava el vent i seguíem les seves indicacions de posar-nos vent juntets  ;)
Et vaig felicitar a meta i ho torno a fer , Rugbyman :yes:

Ens veiem a la propera.

17 Nov 2014 17:00 - 17 Nov 2014 17:04 #72 per RugbyMan (Associat/da)

Per mi aquesta ha sigut la cursa que més bé m'ho he passat,  bona organització , a prop de casa meva(sóc de Molins) i un horari que m'ha agradat molt.

Tot i que no he fet la meva millor marca, m'he apropat molt , gràcies a la feina de Rugbyman ,  8) donant ànims i marcant el ritme d'una nombrosa barqueta. Crec que vam arribar a ser uns 8 o 10 al km 8 aproximadament, i va ser molt divertit quan bufava el vent i seguíem les seves indicacions de posar-nos vent juntets  ;)
Et vaig felicitar a meta i ho torno a fer , Rugbyman :yes:

Ens veiem a la propera.

:oops: :oops:

Per a mi o qualsevol que faci de llebre la satisfacció mes gran es arribar a meta solet i veure la cara de la gent quan aconsegueix el seu objectiu. Les llebres no som mes que una referencia per ajudar-vos a assolir un objectiu.

Les mostres d'afecte que rebem a la arribada ens fan encara mes contents peró sempre dic que les cames son vostres, nosaltres només som una referencia e intentem ajudar en lo maxim que podem (com els consells quan el vent bufava de cara. A que s'anava millor tapadet que menjan-te'n l'aire de cara :666: :666: :666:). Aquesta vegada fins i tot em varen demanar fer-se una foto amb mi  :surprised:

mikiforof, la propera tenim que assolir aquest sub 55' que en un dia sense tant de vent haguessis fet de sobres.  :great:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

17 Nov 2014 18:05 #73 per Anthony_McQueen (Associat/da)
Yo tornaba a competir despres de mes de un any sense fer cap cursa, reconec que ho he pasat malament sobretot a l'últim kilometre, pero gracias a MiquelJardi, que no parava d'animar, no he afluixat y he entrat als 5kms per sota del 30 min. Molt content i bona organització de la cursa, la marcarem per a l'any que ve al calendari.

17 Nov 2014 20:38 #74 per miqueljardi (Associat/da)
Molt bona experiència amb molt bons companys.
Va ser un plaer Antony el poder ajudar-vos a baixar del temps.
En el meu cas, a partir del km 3 vaig tenir una forta punxada al bessó, però vaig poder acomodar el pas i acabar, però vaig patir molt. Avui no puc caminar però mica en mica se solucionarà.
Com diu el Rugbyman lo millor és quan arribes al final i la gent t´espera i et saluda, et dona les gràcies, i en el meu cas, una noia em fa un parell de petons :surprised:.
El circuit prou bo, encara que crec que a ser possible s´hauria de millorar el tema de les lambordes.

Joseluisblanco sense voler entrar en polèmiques, que no es el meu interés. Perquè són les de sempre i no en treurem res. Crec que la cursa al final era una mica curta.En el meu cas anava clavant tots els kms a 5.59 i al entrar a la recta final vaig veure que em sobraven 30". Crec que mancaven uns 100 metres o semblant. I com a dit la Mona em va semblar malament que la zona de sortida de la gent i d´entrada de corredors es creuesin, perquè havies d´esquivar a la gent, i era incòmode.

10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

19 Nov 2014 09:52 #75 per Mona (Associat/da)
Acabo d'estrenar la samarreta de la cursa, i hi ha hagut un detall que m'ha encantat, a l'etiqueta posa "hecho en España", cada cop més busco que els productes que compro siguin de proximitat, algun cop (no sempre, de vegades és impossible) he deixat de comprar roba pq sempre es "made in China", així que un punt per la organització!  :yes:
Els petits detalls són poderosos!

29 Nov 2014 11:23 - 29 Nov 2014 11:24 #76 per Dennis Teuling (Associat/da)

Dani, la meva dona t'ha agafat en el teu primer atxassu :intello:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats