BDN Running 22/03/2015

BDN Running 22/03/2015

13 Mar 2015 14:26 #21 per Juanjokyokushin (Associat/da)

Jo també m'he inscrit, ara mateix!!

No té importància, pero... :666:, quina bossa del corredor, no??
Avui vinc de Montornès, i per tant tinc una caixa plena de productes Henkel, i ara això  :great: :great:

La meva idea és fer sub 38' (37'30-37'59). No hi ha llebre sub 38, però potser podem ser una bona colla de corredors.cat, oi?

Ens veiem,
Dennis.

Dennis espero que gaudeixis del meu antic poble on vaig creixer!  ;)

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2015 15:34 #22 per Dennis Teuling (Associat/da)
Juanjo...vols dir que no hi seràs tú??  :oh: :oh:

Mona...Yes You Can  :666:

Però, sí, gaudirem, gaudirem :great:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

16 Mar 2015 09:26 #23 per aplyalex (Visitant)
Bones! jo estic inscrit! Te molt bona pinta :) Sembla que les lesions em comencen a respectar...

Ens veiem!

5km -> 19'15" Sant Andreu 07
10km -> 39'11" Nocturna d'Hospitalet 2013
Mitja marató -> 1h29'52" Vilanova 2016

17 Mar 2015 11:00 #24 per Ramon_B (Associat/da)
Un altre inscrit ! Repetirem l'experiència del 2013.

Ens veiem diumenge.

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

17 Mar 2015 21:39 #25 per (Visitant)
AVUI ÚLTIMES HORES PER INSCRIURE'T A LA BDN RUNNING 2015!

www.bdnrunning.cat/inscripcions

Corre, l'has de viure!

18 Mar 2015 00:18 #26 per Manel59 (Visitant)
Un altre inscrit!!!  Ens veiem el diumenge a Badalona!!!!  :party:

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

20 Mar 2015 07:45 #27 per AlbertRande (Associat/da)

Em vaig inscriure ja fa dies , però ara mateix tinc poques possibilitats de poder-la corre , degut a una sobrecàrrega tendinosa
  del tibial anterior dret .  :'(

Porto 20 dies sense corre i fent només piscina . Avui la cosa ja va millor , però encara una mica de molèsties al caminar . Demà dissabte decidiré si la faig, i si és així la faré molt suau .

Tinc moltes ganes de tornar a corre i disfrutar del ambient  de les curses . 

Salut i Km companys  8)

20 Mar 2015 09:22 #28 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Em vaig inscriure ja fa dies , però ara mateix tinc poques possibilitats de poder-la corre , degut a una sobrecàrrega tendinosa

Porto 20 dies sense corre i fent només piscina . Avui la cosa ja va millor , però encara una mica de molèsties al caminar . Demà dissabte decidiré si la faig, i si és així la faré molt suau .

Salut i Km companys  8)

no tinguis presses i cuidat bé crak  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

20 Mar 2015 09:24 #29 per Mona (Associat/da)

Salut i Km companys  8)

Oh! Cuida't Albert i recupera't bé! Ja t'ha vist algun fisio?

21 Mar 2015 07:31 #30 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Que tingeu una molt bona cursa  :great: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

21 Mar 2015 09:20 #31 per AlbertRande (Associat/da)

Gràcies  MIGUEL SBD  i Mona  .

Ara encara noto una mica de molèsties en el tibial quan camino .  :'(  Aleshores , per demà no arribo en condicions de poder
  corre i hauré d'esperar almenys uns dies més per fer aquest esport que tant m'agrada.

MOLT BONA CURSA A TOTS DEMÀ  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21 Mar 2015 10:11 #32 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies Albert  :great:

El que ara et sembla una eternitat... en unes setmanes semblarà que hagi sigut unes mini-vacances de res.

Recupera't bé i després gaudiràs més corrents!!

Ens veiem demà (espero amb millor temps  :glasses: :glasses:)

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

21 Mar 2015 20:47 #33 per Manel59 (Visitant)
Bona tarda companys/es,

Proposo Foto Correcats a les 8:45 hores a l'arc de sortida.

Fins demà.

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

21 Mar 2015 23:58 #34 per ERIC (Associat/da)
Bona cursa a tots

22 Mar 2015 07:15 #35 per Mona (Associat/da)
Gràcies pels ànims companys!
Albert cuida't, intento agafar-te la bossa  :great:
Ens veiem ara!  :party:

22 Mar 2015 12:48 - 22 Mar 2015 13:03 #36 per Alfons 99 (Visitant)
Genial la matinal avui a Badalona
La prèvia havia anat bé. Tot i que inquiet he descansat prou (tot i haver anat a dormir tard en sortir de torn de feina), he acoseguit buidar  :beurk: convenientment al matí cosa que sempre dóna un plus de tranquil.litat i la sortida s'ha presentat ennuvolada i amb bona temperatura per córrer.
Portava tres objectius al cap. Primer, superar l'any passat i baixar de 51' (totalment abastable  :yes: ); segon, apropar-me als 50' el més possible (també a l'abast però ja fregant la machada) i tercer - com sempre amb la boca petita per no gafar-la- baixar de 50' i fer marca  :^^:
La idea era sortir darrere la llebre sub-50, aguantar-la fins al 9 i mig i apretar al final per superar-la. Però la llebre ha sortit uns segons  darrere meu, les cames com de costum han sortit al seu aire i m'he plantat al km 3 amb un bon grapat de metres per davant d'ella (14'43" de parcial). he mirat d'agafar una bona velocitat de creuer al Passeig Marítim i he afrontat la pujada fins al parc animat perquè anava força bé. Però a la pujada ja he vist com perdia pistonada i a la sortida del parc ja he sentit la cridòria que venia pel darrere;  :oh: la llebre sub-50 i el seu acompanyant anaven fotent veus a qui els seguia i al públic perquè aplaudís. Aquesta llebre és "dels meus", li agrada anar donant veus  :clown: De bon principi, el fet de que m'atrapessin tant aviat, sobre el sis, m'ha tocat moralment, però m'he obligat a seguir-la si més no fins al 7. Ho he acoseguit i com del 7 al 8 és pla i pel centre i amb els ànims de llebre i públic, he pogut enganxar-me i no perdre-la. He arribat al 8 molt just de forces, però enganxat a la llebre com una paparra  :great:
Del 8 al 9 he patit moltíssim, és un tram que pica cap amunt amb una mena de gir mantingut obliquament cap a l'esquerre que no s'acaba mai  :grrrrrr: i que mentalment fa mal. La llebre marxava cap endavant i jo anava amb la llengua fora. No podria aconseguir-ho  :arf: La llebre femenina seguia donant veus esperonant-nos i dient que els que anàvem allà acabàvem amb ella, que ja estava fet i jo murmurava tant de bò
Però el rètol del 9 ha estat salvador; he aixecat el cap, sense saber com ni d'on han vingut han aparegut les darreres forces i allargant lleugerament la gambada a poc a poc m'he tornat a apropar a la llebre, arribant al Magic (sobre el 9,5) m'he posat a la seva alçada i finalment, la he avançat. He posat tot el que tenia, he apretat les dents i m'he concentrat en trobar el rellotge de meta, una mica desorientat per la darrera rotonda que no tenia controlada i esbufegant i fent cops de cap he entrat a meta desfondat. Ho havia donat tot i tenia la sensació d'haver-me quedat a segons de la glòria  :P
I no, el darrer km ha estat fantàstic tenint en compte que estava matat (4'41") :surprised: i he acabat amb 49'54" oficials MMP per dos segons  :party: :party: :party:
Només acabar me n'he anat a felicitat la llebre, com d'altres companys perquè la seva feina ha estat esplèndida i m'ha ajudat moltíssim a aconseguir-ho. Genial la seva tasca. No només marca el ritme, sinó que està pendent que tu no el perdis, ajudant, esperonant a base de crits  :yes:
D'altra banda, avui he patit, però he sabut fer-ho sense enfonsar-me anímicament ni rítmicament i, mantenir la velocitat en el tram 6-9 ha estat fonamental per poder assolir la fita desitjada.
Molt content i motivat per seguir aconseguint fites  :glasses:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

22 Mar 2015 12:50 #37 per Chute (Associat/da)
Doncs avui ha caigut el primer deu mil del 2015, i la veritat és que m'ha anat força millor del que esperava. És el primer cop que participo a la Badalona Running, i he acabat bastant content tant de la organització com del circuit. A més a més la temperatura ha estat ideal per la pràctica de l'esport.

He sortit amb el company Dennis, amb la idea d'estar sobre 38' i hem compartit grup una bona estona a les llargues rectes dels passeig marítim. Al passar pel km.5 m'he vist amb forces i he accelerat una mica el ritme. Hem tingut sort que el vent avui era suau i no ens ha perjudicat gaire. El resultat final 37'37, m'ha deixat molt satisfet, doncs feia força temps que no corria tant ràpid.

Crec que el que resta de temporada ja em centraré em deu mils a veure si podem seguir rascar segons. Apa fins al propera.

22 Mar 2015 13:01 #38 per carsobe (Visitant)
Moltes felicitats!!!!  Alfons  :party:

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

22 Mar 2015 13:25 #39 per xavher (Visitant)
Bon Día;
Un altre al sac i aquesta cursa de les que mes m'agradan per recorregut (pel costat de la platja) i bastant planeta excepte la pujada del parc que ja comenca a patir les cames i per sort avui amo una temperatura perfecta.
Respecte a l'organitzacio un 10 , bones llebres i molt ben parit per sortir seNSE caravanes de cotxes i aixo que la mejoría hem aparquat al parking del mágic
La meva cursa no ha estat lo be que volia ja que porto dos setmanes  d'entrenament bastante fortes  i des de el km 5 m' he trobat molt carregares les cames,aixi que he decidit no forzar i disfrutar de la carrera
Enhorabona Alfons, hi aixo que a la sortida estabas molt precavit.

22 Mar 2015 13:34 #40 per Mona (Associat/da)
M'ha agradat molt la cursa d'avui, tot i que he començat amb pànic!
Resulta que no estava a la llista d'inscrits, he anat a incidències i m'han donat un dorsal i un xip blanc, i apa, a cambiar-se i escalfar una mica. M'he trobat en Xavi Giró que m'ha dit que em faria de llebre, i sort! M'ha estirat amb la idea de fer MMP, però no ho he aconseguit! Oh!  :no:  Ho hauré´de tornar a provar! El recorregut molt maco i ideal per fer marca, i el dia ens ha acompanyat, després de la setmaneta ventosa i plujosa, la climatologia ha respectat la cursa! Finalment he passat la meta al cap de 41'48'' i he arribat la 4a!
Hi havia premis per categories, però jo constava només com a dorsal 2624, perquè al haver entrat el meu nom aquest matí, doncs resulta que no estava en el llistat, ni el nom, ni la categoria... Uns voluntaris s'han estat movent per fer-me entrar en els premis de categoria perquè m'havien apuntat al passar la meta, i l'he tingut! Una ampolla de vi!!! Ideal per a celebrar-ho!
El curiós és que abans m'he vist a la llista de championchip el dorsal 2624 i de nom "faltan datos", i ara ja no hi surto...  :neutral:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats