XX ena Cursa de Fons de Les Tortugues La Garriga (1-5-2015)

XX ena Cursa de Fons de Les Tortugues La Garriga (1-5-2015)

01 Abr 2015 09:27 #1 per Boix (Associat/da)
D'aquí a un mes es fa la vintena edició d'aquesta cursa, amb recorregut mixte d'asfalt i camins dels voltants de La Garriga.
Teniu opció de fer les distàncies de 7 i 14 kms, i a part d'això, una cursa amb molt bon rotllo i entrepà de botifarra de La Garriga per acabar.  :party:

http://www.lestortugues.cat/noticies/241-xx-ena-cursa-de-fons-de-les-tortugues.html

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2015 15:40 #2 per FRANCESC57 (Associat/da)
Bona cursa, molt bonic el recorregut,  :biggrin: pro un poc " durillo "  :yes: :yes: pro la bona organització, el recorregut, l' esmorzar etc ,,,,, ho compensa. Avui no he dinat casi res, amb la buti hi quedat servit jeje.

Sempre penses que aquesta es la ultima pujadeta y collons  :neutral: :neutral: pro no sempre queda una mes que no recordes.

Un pler saludar al Manel i la Tresa 57, " peaple de mi quinta ", i els que admiro moltisim  :love: :love: , pro sempre amb preses per cumplir amb la famili  :neutral: :neutral:

01 Mai 2015 16:38 #3 per arcadi42 (Associat/da)
Jo l'he feta per tercera vegada i realment és un dels circuits més macos que hi ha. D'acord que és dura, però el corriol de quan es comença la baixada no té preu. Jo ja la tinc fixa per cada 1 de maig!

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

01 Mai 2015 18:29 #4 per esquimal (Associat/da)
Jo la he fet per cinquena vegada consecutiva i és la meva cursa preferida. M'encanta el seu paissatge, la seva duressa i les seves baixades, i el corriol que diu l'Arcadi és el meu km favorit de totes les curses que he fet mai.

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

01 Mai 2015 19:18 #5 per jordi mas (Associat/da)
Bona cursa, amb un nivell de duresa que permet córrer i gaudir. L'havia corregut l'any 1998 (edició 3), de manera que en el segle XXI és la primera participació. Llàstima que no conservo el temps que vaig fer. He sortit amb l'Arcadi però he fet la major part de la cursa amb el Carsobe, al qual m'ha costat seguir en algun tram. Al final he anat trobant bastants correcats. Bon ambient. Segurament no trigaré 17 anys més a tornar.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

01 Mai 2015 22:21 #6 per Boix (Associat/da)
Hola,

Me n'alegro de que us agradi la zona per la que entreno  :glasses:

Us passo unes quantes fotos:
https://plus.google.com/photos/107667962559511155838/albums/6143958184929671089

N'hi haurà més properament a la web de http://www.lestortugues.cat/

02 Mai 2015 08:14 #7 per teresa57 (Visitant)
Hola companys.
Ahir també em vaig dedicar a fer fotos a La Garriga.
Aquí us les deixo.  :whistle:
plus.google.com/photos/11453309891803600...759422465?banner=pwa

Tots junts, podrem.
ll*ll

02 Mai 2015 11:04 #8 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola:

Graciés Tresa i Boix per les fotos, sempre va be tindre records de les males caras  :rofl: :rofl:

02 Mai 2015 21:04 - 02 Mai 2015 21:05 #9 per Manel59 (Visitant)
Una cursa fixa al meu calendari. Organització, recorregut, ambient.... tot magnífic!!   :party: :love:

Moltes gràcies teresa57 i Boix per les fotos!!!   8) 8)

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

02 Mai 2015 21:24 - 02 Mai 2015 21:26 #10 per Richy (Associat/da)
Gran matinal per mi desprès de casi un any sense fer quasi res :grrrrrr: . Objectiu complert, acabar-la sencer , això si, 15 minuts mes que l'any passat :whistle: , pero content que es lo important. M'he trobat una bona colla de correcats i tots estem ben encantats de la festa que es munta cada 1 de maig i que desitgem que torni ja :love: . Moltes gracies per les fotos i els animadors durant la cursa (Boix, no surrender, teresa 57 etc). Avui al entrenament de Can Mercader he patit de valent pero he superat la prova. Felicitats per tot Tortugues ,gran cursa. :great:

02 Mai 2015 22:22 #11 per carsobe (Visitant)
Aquí un més que ha gaudit d'aquesta gran cursa que organitzen amb molt de carinyu les tortugues de la garriga, i ja van tres edicions, cada any m'agrada més que l'anterior. :love:
Encantat de poder saludar a uns quants correcats. jordi mas, arcadi42, Kiske, Hansi, Manel59, Richy i algun més que he vist de lluny.

he fet la major part de la cursa amb el Carsobe, al qual m'ha costat seguir en algun tram.

Que modest que ets, Jordi, impossible deixar-te enrere. Al final he pagat l'esforç i m'has tret gairebé mig minut en tres quilòmetres. Estàs fora del meu abast. De totes formes molt content amb la meva cursa millorant gairebé dos minuts el meu temps de l'any passat.

Gràcies Teresa, Helena i Boix per les fantàstiques fotos que heu fet i que fan que tinguem un bonic record de la nostra participació.

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

05 Mai 2015 23:03 #12 per No Surrender (Associat/da)
Una mica tard  :oops: , però no he tengut temps!
S'estàn pujant les fotos...però com triguen molt ja deix l'enllaç posat.

plus.google.com/photos/10520772991928062.../6145492508579122657

Esper qu es vegin, sempre l'acab liant quan penjo fotos!  :whistle:
No vaig agafar a tothom, però és que quan em poso a animar em perdo... :he:
Fins a una altre!!!  :love:

06 Mai 2015 14:21 #13 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola Helena, gràcies per les fotos:  8) 8)

La veritat, és que almenys en les quals Jo surto, no han quedat molt bé. :grrrrrr:

Però..........no per CULPA DE la reportera  :neutral: :neutral: sinó per la mala cara que porto quan m'enxampen en pujada,  :rofl: :rofl:  haig de dir que en les de baixada milloro  :rofl: :rofl:

:love:

06 Mai 2015 19:15 - 06 Mai 2015 19:19 #14 per Hansi (Associat/da)
Moltes gràcies a tothom que heu penjat fotos!

Una mica tard  :oops: , però no he tengut temps!

S'agraeix igualment, o més! 8) Per cert, ja tinc ganes de veure't en una cursa corrent, i no d'espectadora-fotògrafa! :love:

Jo també vaig tard per comentar que m'ho vaig passar molt bé en aquesta cursa, de recorregut molt agradable visualment i tan ben organitzada. Veritablement, val molt la pena participar-hi!

Serà perquè mai la faig a tope, però no ho passo malament amb les pujadetes (qüestió d'anar xino-xano), i disfruto molt en les baixades :happy:. M'encanten els paisatges rurals i boscosos que travessem, i també la part urbana de la població. Quan arribem a meta, un bon entrepà (gràcies per pensar en els que no mengem carn i tenir-ne de formatge! 8)) i beguda per refer-se, amb alguns obsequis que també s'agraeixen, els companys i amics per xerrar una mica, i els vestuaris allà mateix, com el guardabossa. Sortejos, bon ambient, gent que estima l'esport implicada...així dóna gust! :love:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats