Aqui un altre de les llebres del diumenge....encara que em va tocar fer de les lentes ho varem pasar molt bé.
Vaig poder saludar a molts correcats que m'anaven pasant ja que amb mí no va vindre cap
La veritat es que vaig sortir una mica endarrera ja que feia de 60' i vam acordar amb la meva companya de llebre, la
G3mma :love: :love: de sortir una mes endavant i l'altre mes endarrere. Jo sortia del final del calaix negre que eren els mes lents dels que acreditaven temps. La sortida va ser una mica atapaïda i fins al km 2 i pico (La gran via) no varem poder començar a correr (al 2 ja en portava 15" perduts). Del km3 on ja anavem en temps (apretant una mica aprofitant la baixada de Gran via) fins al final ritme constant (al km5 en varem pasar amb uns 25" de marge per gastar al paralel

)
La veritat que coneixer el circuit ajuda i molt ja que als punts estratégics, que per a mi son l'avituallament on vaig afluixar el ritme per que la gent begues amb calma ja que feia molta calor (al Km 6 només anavem 5" per sota) i al començament del Paralel (on havia recuperat un matalas de 20") vaig afluixar el ritme jugant amb el marge que portava de temps.
A la curva de Maria Cristina, em vaig obrir una mica i els hi vaig esperonar per que apretesin fent la recta quasi solet. Temps final 59:54" així q tasca feta i espero que la gent contenta.
Per a mi un bon detall, que a la fi de la cursa comentavem amb el
Jose Luis Blanco, va ser el tap que varen fer els voluntaris al calaix blanc. En comtes de obrir i que es barregeixin amb els del calaix negre els varen frenar i fins que els del calaix negre no varem sortir no els varen dixar sortir a ells tampoc. Jo ho vaig agrair molt ja que només amb els del Calaix negre ja no es podia anar a ritme fins a Gran via si a mes es barrejen els del Blanc la perdua a Gran Via no haguesin sigut només de 15" i hagues tingut que apretar de valent per recuperar i hagués petat a mitja barqueta