37a Cursa de La Mercè 13/09/15 9:30h

37a Cursa de La Mercè 13/09/15 9:30h

14 Set 2015 18:13 - 15 Set 2015 08:31 #121 per joseluisblanco (Associat/da)
milers de fotografies i vídeos de la cursa d’ahir, gràcies a molts de vosaltres vam poder gaudir

www.lasansi.com/es/noticias-de-la-sansi/...e-barcelona-13092015

Igual que a l'última cursa dels Nassos, aquesta era el nostre 1er any a la direcció tècnica d'aquesta cursa, que organitza l'Ajuntament, i vulguis o no era complicat "ubicar-nos" en algunes zones amb tants participants, però vaig mirar milers i milers de fotografies i vídeos d'edicions anteriors que hem van servir de molta ajuda, tinc que agraïr el gran treballs dels voluntaris o auxiliars (prop de 500) i el meu equip (55 persones)

Ja tinc millores per aquesta cursa, algunes
-Que no coincideixi amb el pont del 11-S, molta gent marxa de la ciutat... en teoria la propera serà el 25/09/16
-2 cronometres a l'arribada
-punts kilometrics a l'esquerra i dreta
-Millor ubicació i distribució dels WC
-Sortida /arribada més avall, uns 100 metres
-Més animació al recorregut

Les llebres de corredors.cat fantàstiques

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2015 00:03 #122 per jordi mas (Associat/da)
Molt bona organització.  Els punts quilomètrics els vaig veure tots perfectament, però totes les millores benvingudes siguin, sobretot el tema de l'animació.
He sentit que el guardarroba va anar també molt bé. És una bona noticia perque jo fa anys que l'evito després d'alguna experiència molt negativa, amb un caos total.  Aquella vegada penso que vaig trigar més temps a recollir la bossa que a fer la cursa.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

15 Set 2015 08:42 #123 per gorka (Associat/da)
Per part meva he de felicitar l'organització perquè la cursa la vaig trobar rodona:

- Procés d'inscripció OK
- Recollida de pitarll OK
- Lliurament de bosses al guardarroba OK però la situació del guardarroba no estava ben senyalitzada!
- Ubicació en calaixos OK
- Punts quilomètrics OK
- Avituallament OK
- Circuit i control de circuit OK
- Circuit d'arribada OK
- Recollida de bosses al guardarroba OK

Quan les coses es fan bé, cal reconeixer-ho, joseluisblanco

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

15 Set 2015 12:34 #124 per pinelli (Associat/da)
gracies a tots els fotografs ,, sou uns cracks ..

15 Set 2015 14:26 #125 per Grinta (Associat/da)
Jo volia fer crònica però no trobo temps.  Així que resumeixo...
Vaig sortir del tercer calaix perquè les dones teníem avantatge en aquest aspecte i va anar genial perquè vaig sortir del final de tot amb unes quantes noies i el gran Jaume86 fent-nos de llebre. Allà veig companys correcats però només saludo als que conec perquè tenia l'equipació bruta de la cursa de divendres i anava d'incògnit  :oops: Sempre penso que si no veuen el nick a la samarreta diran, qui és aquesta? Així que jo, calladeta.
Vaig anar bé fins al 5-6 després va tocar patir i veure com s'anava allunyant la llebre
Vaja, que vaig petar! Ni excuses ni res  :whip:
Al final 45'29", què hi farem! Més endavant ho tornarem a intentar  :yipi:
Això em passa per no mesurar...
És el que té ser una novatilla  :beurk:
A mi tampoc em va agradar veure en Jorfer vestit de carrer. Vinga capità,  molts ànims!
Gràcies als fotògrafs però no m'he buscat. No crec que anant de negre surti a cap foto.
Fins la propera!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

15 Set 2015 14:29 #126 per RugbyMan (Associat/da)
Aqui un altre de les llebres del diumenge....encara que em va tocar fer de les lentes ho varem pasar molt bé.

Vaig poder saludar a molts correcats que m'anaven pasant ja que amb mí no va vindre cap  :whistle: :whistle:

La veritat es que vaig sortir una mica endarrera ja que feia de 60' i vam acordar amb la meva companya de llebre, la G3mma   :love: :love: de sortir una mes endavant i l'altre mes endarrere. Jo sortia del final del calaix negre que eren els mes lents dels que acreditaven temps. La sortida va ser una mica atapaïda i fins al km 2 i pico (La gran via) no varem poder començar a correr (al 2 ja en portava 15" perduts). Del km3 on ja anavem en temps (apretant una mica aprofitant la baixada de Gran via) fins al final ritme constant (al km5 en varem pasar amb uns 25" de marge per gastar al paralel  :oops: :oops:)

La veritat que coneixer el circuit ajuda i molt ja que als punts estratégics, que per a mi son l'avituallament on vaig afluixar el ritme per que la gent begues amb calma ja que feia molta calor (al Km 6 només anavem 5" per sota) i al començament del Paralel (on havia recuperat un matalas de 20") vaig afluixar el ritme jugant amb el marge que portava de temps.

A la curva de Maria Cristina, em vaig obrir una mica i els hi vaig esperonar per que apretesin fent la recta quasi solet. Temps final 59:54" així q tasca feta i espero que la gent contenta.

Per a mi un bon detall, que a la fi de la cursa comentavem amb el Jose Luis Blanco, va ser el tap que varen fer els voluntaris al calaix blanc. En comtes de obrir i que es barregeixin amb els del calaix negre els varen frenar i fins que els del calaix negre no varem sortir no els varen dixar sortir a ells tampoc. Jo ho vaig agrair molt ja que només amb els del Calaix negre ja no es podia anar a ritme fins a Gran via si a mes es barrejen els del Blanc la perdua a Gran Via no haguesin sigut només de 15" i hagues tingut que apretar de valent per recuperar i hagués petat a mitja barqueta  :666: :666:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

15 Set 2015 18:29 #127 per joseluisblanco (Associat/da)
gbyMan sobre l’últim calaix ho vaig decidir a última hora, si s’avançava la 3a sortida de les 9'43 fins les 9'39 com vam fer, donava temps a frenar als de l'últim calaix

al minut 2'10 es veu www.corriendovoy.com/atletismo/141395/cu...-2015-10km-barcelona

El treball dels auxiliars i voluntaris va ser molt bo ja que amb el walki m'anaven informant un cop anaven baixant els més de 5.000 participants dels dos últims calaixos (més els sense dorsals)

Una dada curiosa, de les 5 persones que més dirigíem la cursa, 4 eren dones Marisa (IBE-Ajuntament), Bea (La Sansi), Núria i Marta (Irun), a destacar ja que l'organització de gairebé totes les curses estan dirigides per homes.

15 Set 2015 19:37 #128 per joseluisblanco (Associat/da)
Senyalització del guarda-roba es va concretar a una reunió de col•locar a plaça Espanya cartells de com arribar, sobre tot per la part esquerra mirant Montjuic, però es tindrà que reforçar. Ja vam deixar els calaixos oberts fins pràcticament les 9.00h per que la gent creues
Fer l’avituallament nomes arribar girant a l’esquerra i no pujant les escales, es una bona opció, i més si es mou l’arribada més al costat de plaça Espanya, però caldria l’autorització de guàrdia urbana, l’inconvenient es que molts tornarien enrere per marxar a plaça Espanya i provocaria embús… on es fa ara tornen per les escales mecàniques

16 Set 2015 00:03 #129 per Pol26 (Associat/da)
D'entrada disculpes pel retard ja que ja fa un parell de dies de la cursa, en primer lloc vull felicitar l'organització crec que han fet una molt bona feina i com no al manoloM i al becarioahoradepracticas junt amb el jorfer per la gran feina que fan sempre que es requereix de Corredors.cat per al servei de llebres.

Jo vaig fer de llebre de 45min junt amb el jaume86 tot i que no anavem junts sé que vas fer molt bona feina i per a mi ets un referent com a corredor  :yes: així vaig sortir amb en polgi, el meu pare que em va acompanyar en aquesta segona experiència meva com a llebre després de fer de llebre 50' a Sant Joan Despí al mes de maig.

Doncs bé el divendres tenia dubtes, ja que just despertar-me i suposu que fruit de les sèries del dia anterior vaig sentir una punxada al bessó que no em va fer gens de gràcia, així que dissabte vaig fer 8kms per comprovar que podia fer de llebre i van anar bé però dins meu encara tenia el dubte de si el diumenge durant la cursa el bessó em deixaria fer la feina.

Un cop començada la cursa em va sorprendre el ritme del calaix ja que érem els primers de la segona sortida i en principi no hi hauria d'haver problemes perquè el calaix era entre 43-46min per homes, tot i així els primers 4kms costava anar a 4:30min/km sense fer-se un tip d'avançar a corredors. El primer km el vam passar a 4'32'' cosa que em va preocupar ja que volia passar pel km 5 amb marge tenint en compte que la segona meitat amb el paral·lel al final seria més dura així que vam anar esgarrapant segons. Al km 4 a la baixada pel passeig de Sant Joan vaig veure que en polgi ja no em seguia (papa estàs preparant marató i ja veuràs com a València ho bordaràs) així que vaig continuar passant el km 5 en 22'11'' tenia 19'' de marge i s'havien de gestionar cosa que va anar prou bé tot i que pensava que aniria més bé de forces no sé si pel fet de portar motxilla, pels nervis o perquè el dia anterior havia fet 8kms vaig arribar prou cansat però complint, segon parcial 22'44'' així que el temps final va ser de 44'55'' Un plaer fer de llebre portant la samarreta pastanaga amb aquests companys tan admirables.

Ens veiem a la próxima!

5k - 18'10"- Jean Bouin 2015
10k - 38'12''- Sant Antoni 2016
21k - 1h24'24'' - Mitja Granollers 2016
42k - 3h23'58'' - Marató Bcn 2026

Born to run

16 Set 2015 09:05 - 16 Set 2015 09:08 #130 per tonivet (Visitant)
Bon día,  jo vaig fer de llebre de 50' i potser es la que m'ha costat mes de fer. Com  diu en pol 26 tenies que estar Tota l'estona adelantant i esquivant gent i aixo dificultava poder agafar un ritme creuer.
Finalmente 50'01" del meu crono i 50'04" oficial;  no se que va pasar amb el crono, en qualsevol cas demano disculpes a aquells que anaven amb mi. De totes maneres es molt engrescador la quantitat de felicitacións inclus fotos amb corredors! que vaig rebre a l'acabar la cursa

16 Set 2015 11:02 - 16 Set 2015 11:04 #131 per G3mma (Associat/da)
Aquí una altre llebre, sub 60'.

Vaig tard amb la meva crònica... :beurk:

D'entrada comentar que considero que l'organització de la cursa va estar molt bé en tots els sentits i més entenent que és una cursa amb moltíssima participación.
El tracte a les llebres perfecte.
També donar les gràcies gegants a Manolom, RugbyMan, Jorfer , per la gran feina en tota la preparació  :love:.

En el meu cas compartia llebre sub 60' amb el meu company de llebre RugbyMan  :love:, ell va sortir posicionat més endabant (final calaix negre) i jo al calaix blanc.

La sortida molt atapaida de gent i difícil de córre, com durant tota la cursa, però ja és normal, sabent que surts en un calaix amb molta gent.
Jo estava una mica neguitosa  en perdre molts segons a la sortida i en els primers kms, per el que en algún moment intentava recuperar algún segon i tenir una mica de coixí. Vaig passar el km 5 a 29:37.

La segona part potser amb una mica menys d'aglomeració però que en alguns moments es perdien segons en els girs o bé a l'avituallament, on la gent es parava a agafar l'aigua.
Així mateix ja pensava en la pujada de paral.lel, que havia d'arribar bé i amb algún segon recuperat per no haver d'apretar i que els corredors anéssin bé i sense patir massa.
Em van sobrar alguns  segons a l'arribada, entrant a 59:38.

Molt contenta de les felicitacions dels corredors al final de la cursa.

La veritat, encantada de l'experiència i de poder-ho fer per aquest equip  :love: :love:.

Fins la propera!

17 Set 2015 17:18 #132 per joseluisblanco (Associat/da)

18 Set 2015 20:50 #133 per joseluisblanco (Associat/da)
La meva contestació respecte el recorregut al fil del 2014

El meu GPS es molt fiable i ahir a La Mercè vaig “quadrar” pràcticament tots els kilòmetres menys els tres últims, per un total de 10.056 metres  connect.garmin.com/activity/600762272 i ahir en diferents girs els cotxes estaven sense treure i aquí on esta el gran problema dels metres de més, per que els homologadors ho mesuren com si no tinguessin cotxes, crec que ningú s’havia assabentat, però es el principal problema de que no quadri la distancia, a part òbviament de que els populars fan més metres sobre tot als girs.

19 Set 2015 11:47 #134 per joseluisblanco (Associat/da)
Cursa de la Mercè de l'any 1999 (ha plogut molt)

www.facebook.com/joseluisblanco/videos/v...otif_t=video_comment

19 Set 2015 12:47 #135 per Xavi SL (Visitant)
Carai  joseluisblanco: Benito (quin estat de forma conserva encara el punyetero), Ruper...quins temps i quines marques! :surprised:
Merci per compartir vells records 8)

21 Set 2015 23:56 #136 per JoanDeGracia (Associat/da)

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats