37a Cursa de La Mercè 13/09/15 9:30h

37a Cursa de La Mercè 13/09/15 9:30h

13 Set 2015 20:16 - 13 Set 2015 20:28 #101 per Dabit (Associat/da)
Odio el nou Google Fotos...

Ja teniu el link bo.

Part 1:
goo.gl/photos/Rp5WbvpP4m1xzGcd8

Part 2:
goo.gl/photos/fEjkzRC3xM1QtgiV7

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2015 20:22 - 14 Set 2015 12:59 #102 per Lucius (Visitant)
Cursa quasi perfecte per la meva banda.
He sortit un pel ràpid els primer km empes per la gentada i
despres l'altre company de llebre i jo ens hem agrupat i hem anat fent tota la gran via controlant més o menys el ritme.
A partir del passeig sant joan m'he accelerat un pel però amb la pujada des de l'arc de triomf he tornat a perdre l'aventatge
i ja sense tener contacte visual amb l'altre llebre fins a la meta.

Desprès a a partir de la plaça universitat, he tornat a pujar un pel el ritme, sabent que em quedava el paral.lel on
just al començar s'he m'ha apropat un senyor gran que com podia m'ha preguntat 'com anem?' i jo com he pogut li he dit 'molt just'. M'ha comentat que tenia 60 anys i com he pogut li he dit que si mantenia el ritme els 700m que quedaven que feia sub40 si o si (ha fet 40:01...llastimà!! però quin merit per la seva edat!!).

Al final a la recta he entrat gairabé sol i un bon grup de gent a uns 25m per davant que són els que anaven a fer sub40
he clavat quasi sense voler el temps amb 39:58,5 i molt content i sorpres del meu rendiment.

Ha sigut dur pero no tant com em temia! El meu estat de forma no era l'opitm i havia recuperat la forma més ràpidament delque pensava, tenim en compte que he tornat als entrenaments fa dues setmanes.

Moltes felicitats a tots els que han fet marca i a les llebres!

ManoloM gràcies per confiar en mi!
A principis de setmana no ho veia tan bé com m'ha sortit a la cursa.

JDFT

13 Set 2015 20:30 #103 per CarlosHB (Visitant)
Bona tarda!!!
Primera cursa gran de l'any!! Un tastet per veure com estem de forma, de cara a buscar els objectius que ens esperen aquesta temporada!
Particularment, he decidit sortir amb les llebres de 40' i veure fins on els podia seguir!
Però resulta que no estic tan malament com creia, i he pogut aguantar amb elles ( fent una mica la goma de tant en tant) al final he clavat un 00:40:00!! Aixó hauria de ser premi!!

5km.-18'40"- 24Hores 15
10km.-37'39"- Nassos15
20km,-1:23'- Behobia 15
Mitja-1:23'32"- Edreams16
30km-2:06:20- Maratest 16
Marató-3:03'33"-Barcelona 16

13 Set 2015 20:57 - 13 Set 2015 20:59 #104 per mario.cat (Associat/da)
Avui tornàvem altre copa a la Cursa de la Mercè. Abans de tot, dir que ha estat una cursa excel·lentment organitzada (recollida ràpida del dorsal, bossa del corredor millorada respecte a la d’altres anys, bon control dels calaixos de sortida, avituallament correcte a dues bandes, gran nombre de llebres Correcats, etc...). Igual que en altres cops li hem donat “castanyes” a Jose Luis Blanco, avui el felicito per lo bé que a anat tot el cap de setmana.  :great: :great:

Coses a millorar? Home doncs si, com bloquejar mes cantonades per evitar retalladors. Poques coses més.

Remarcar que tenia els meus dubtes sobre el tema del bitllet de Renfe i he de dir que ha anat de conya. He arribat a les guixetes de Renfe Cerdanyola amb el DiegoLH, i al moment sabien de que anava el tema i ens han donat els bitllets. Chapeau !!!! :yes: :yes: :yes:

En quant a la cursa, retrobada amb molts companys Correcats, molta xafogor que quan estàvem fent la foto ja feia que estigues suant, amb poques expectatives de fer un bon temps i amb la intenció de passar-ho bé.
Sortida a la segona onada amb el Presi Manel59, amb el Ramón Beltra i amb el Carsobe.

Jo no se que tenen els dorsals, que es ficar-me un i tots els plantejaments que he fet abans de la cursa se’n van en orris. Total, que ja en la baixada del Paral·lel anava a tot gas.  :whistle: :whistle: :whistle:

Primer quilòmetre a 4’40”. Anem massa fort.
Segon, tercer i quart quilòmetre a 4’30”. Ay Mario que petarem. 
Cinquè quilòmetre a 4’19”. Marioooooo......
Del sisè al novè començo a notar l’esforç i baixo a 4’40”. Ja t’ho deia jo !!!!  :'( :'( :'(
Últim quilòmetre, el fotut Paral·lel de pujada. Petat i a 4’54”. Era de preveure, no ???  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
Per cert, sentiment agredolç al veure al Paral·lel al company Jorfer. Gràcies pels teus ànims. Espero que et recuperis el més aviat possible.  :great: :great: :great:

Total al final 47’32” a una mitjana de 4’40”. Molt millor de les meves expectatives abans de la cursa, i amb una millora de 2’30” respecte a la cursa del meu poble de Ripollet de fa 15 dies. Molt content i estem mes a prop d’aconseguir apropar-me als voltants dels 45’.  :party: :party: :party:

Propera parada: doncs no ho se, no tinc res previst.  :neutral: :neutral: :neutral:

13 Set 2015 21:19 - 13 Set 2015 21:21 #105 per pinelli (Associat/da)
Igual que en altres cops li hem donat “castanyes” a jose luis blanco, avui el felicito per lo bé que a anat tot el cap de setmana.   :great: :great:..

--totalment d'acord mario ,han estat impecables ..  :great:

13 Set 2015 21:22 #106 per oroig (Visitant)
Hola,

Doncs per part meva feia un parell d'anys que no feia cap cursa urbana de 10k i he fet algo que no havia fet mai, que és no sortir del meu calaix i sortir quasi amb l'ambulancia del final amb uns amics que feien la seva primera cursa. Els he deixat fer després del 1r km i m'he dedicat a anar al meu ritme a veure què sortia. M'he passat la cursa avançant molta gent i anant entre 4:30 al principi i 5 al final.
Al final 50 i pico, agulletes segures per demà i toca tornar a entrenar si vull fer alguna cosa decent en 10ks.

Tota la cursa molt ben organitzada, molta calor (he hagut de córrer sense samarreta), algun tram amb molta gent i que s'estrenyia de cop (entrada i sortida de passeig de l'Arc de Triomf) i l'espera per l'aigua a dalt de les escales. Però son coses molt petites per una cursa que pel preu val molt la pena.

MMP
10k: 43:13 (Correbarri 2012)
Mitja: 1:44:08 (Barcelona 2018)
Marató: 04:20:54 (BCN 2012)

Perfil Strava

13 Set 2015 21:55 #107 per jaume86 (Associat/da)
Quin matí més especial!

A les 6:30 m'he aixecat per poder gafar el tren cap a Barcelona poco minuts més tard de les 7. I primer punt a favor de la bona organització de la cursa, bitllet d'anada i tornada gratuït  8)

A les 8 havíem quedat les llebres amb el ManoloM i el seu becari Rugbyman. Ens han donat les instruccions pertinents sobre com ens havíem de distribuir les 15 llebres que portàvem corredors.cat! Ens hem anat a canviar i a escalfar una mica.

A mi m'ha tocat sortir del final del calaix groc amb les dones que tenien entre 43'-46', com a llebre de 45'. Alhora, era el final de la primera onada i en pol26 es quedava amb tot la feina, que l'ha fet de manera excel·lent  8) 8) 8)

Així que he sortit amb calma, pràcticament sol, envoltat d'un mini grupet d'uns 10-15 els primers kms, els quals he fet un pèl lents. Desubicat entre tant pocs i amb els nervis de la responsabilitat. A l'arribar a Gran via, amb camp per correr, he apretat una mica per posar-me en els temps que havíem estipulat: passar els 5kms amb uns segons de coixí doncs la segona part és més dura. I així he anat, passant amb uns 10s de marge, ja amb més gent, inclús amb els primers arribats de la segona onada.

La segona part ha estat d'anar passant gent, des de Urquinaona fins al paral·lel. una mica trist però era la feina que tocava! Me trobat molt còmode, anava amb dues aigües per si algú en necessitava donada la calor que feia, i m'he anat trobant coneguts: la Grinta, el Ricky de fisiologic que em va fotre l'atxasu al 1000 social, el javi de la cris de can mercader, una noia d'aquí Vilanova...

Fins arribar al km9, en ple paral·lel, on arribava, ui, per sota de 40'. He afluixat per animar als darrers que havia passat i m'he equivocat, se m'ha escapat massa temps aquí. També a la recta d'arribada, on he intentat acompanyar a un síndrome de down entossudit en no poder més a pocs metres de l'arribada.

I al final m'han sobrat 5 segons, fent 45:05. 45 minuts d'una gran experiència, m'ho he passat pipa!

Tan de bo torni a repetir l'experiència de llebrejar  :love:

Gràcies a tots per les fotos, menys al ManoloM  :666:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

13 Set 2015 22:43 #108 per ManoloM (Associat/da)
:mdr: :intello: :he: :whistle:

13 Set 2015 22:51 #109 per CarlesCat (Visitant)

13 Set 2015 23:01 #110 per Jorfer (Associat/da)
Mario.cat  :great: :wink2:

Llebres  :yes: :great: 8)

13 Set 2015 23:40 #111 per JoanDeGracia (Associat/da)
Quina experiència més bona que he viscut avui!!
He fet de llebre de 1h05'
Només havia fet de llebre fa 2 anys a una Cursa nocturna que no va anar gaire bé, per tant, tenia com una espineta clavada que volia treure'm i quin millor lloc per fer-ho que a la cursa de la Mercè, una de les curses més conegudes i antigues de Barcelona (37ª edició ja)
El repte no era poca cosa per mi. El ritme a portar sí que era molt molt asequible (6:30/km, el més lent de totes les llebres) pero la complicació venia pel tipus de cursa, força multitudinaria i a un ritme on, per experiència de quan feia aquests temps en 10.000, acostuma a haver-hi força gent, cosa que podria dificultar el ritme a portar. També tenia el hàndicap de no haver fet cap cursa en els darrers 2 mesos i, de fet, fins feia pocs dies, amb uns dolors importants al peu esquerra que em van dificultar (gairebé impedir) entrenar bé.
I per donar-li més emoció, a algú se li va acudir convidar-me a un aniversari dissabte a la nit   :mdr:
Això si, a les 8 en punt a les torres venecianes, on vem quedar amb el grup de llebres.

Pensava que ho tenia tot molt ben calculat: ritme una mica més ràpid tenint en compte l'error del gps i que havia de pasar amb uns segons d'avantatge a la meitat (o al Km 8 abans de la pujada del Paral.lel)....
No veig el km 1, pero amb els càlculs fets, penso que vaig sobre el previst.... estic atent al km 2 per verificar que vaig bé, hauria de pasar per sota dels 13'... la meva "sorpresa" es que paso... en  13:30 !!!  :neutral: alguna cosa falla, segurament algun error molt més gran del previst del gps, que ja em donava 100-120 metres de més en aquell moment.... no m'he alarmat i el meu cap ha començat a re-fer els càlculs per veure a quin ritme hauria d'anar per recuperar el temps perdut, pero sense pasar-me per no deixar enrera a gent que em seguia... aquesta "recuperació" em surt perfecte, accelero a poc a poc i recupero entre 5" i 7" per km... fins el Km 7 que el paso en el temps clavat (45'30") aquí puc afluixar un pel el ritme, cosa que li pot anar bé als que hem segueixen, paso els kms 8 i 9 amb 4" i 8" de marge respectivament per afrontar el Sr. Paral.lel... aquest darrer km. em surt més lent: vaig just de forçes, la pujada, la calor, el poc entrenament, el desfase dels primers 2 km... em pasen factura, i en la recta final, un grup que ocupava quasi tot l'ample del circuit m'obliga a frenar una mica, pero aconsegueixo arribar en 1h05'01"   uuuffffff
Tot i que vaig tenir algun error poc calculat a l'inici, em quedo amb la sensació de la feina ben feta, d'haver sabut reaccionar i amb l'agraiment final d'una corredora que m'ha agrait que l'hagués portat tant bé durant tot el circuit (sense que es donés compte del desfase  :whistle:) amb això un ja queda satisfet del tot.

Gràcies a tots els que m'heu animat i donat consells abans i durant la cursa, es una experiència fantàstica que penso repetir i.... fer-la encara millor!!!   ;)

Salutacions i felicitats a totes les llebres i les no-llebres per les vostres marques   8)

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

14 Set 2015 00:22 #112 per JoanDeGracia (Associat/da)
Afegeixo els enllaços a les fotos que el nostre amic dels masques de St. Andreu, el Daniel García Bello, ha fet sobre aquesta cursa  :great:

xurl.es/cn0k0
xurl.es/62eru
xurl.es/amxsg

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

14 Set 2015 09:04 #113 per Raúl Martínez (Associat/da)
Bon dia,

Igual que quan els organitzadors ho fan malament ens agrada que ho reconeguin.. Avui em toca a mi demanar disculpes.

Feia de llebre de 37 i no vaig complir (sort que el David77 si que ho va fer). Fins el km5 anàvem bé però a partir d'aquí no vaig poder.
És la primera vegada que fallo fent de llebre i em va saber molt greu. Espero que no es torni a repetir.

La resta de companys 8) i la cursa molt ben organitzada.

Salut!

5km: 16:29 Can Drago 2014
10km: 33:49 Cursa dels Nassos 2014
21km: 01:15:36 Mitja Marató Sant Cugat 2019
Marató: 02:36:45 London 2019

14 Set 2015 09:20 #114 per gorka (Associat/da)
Quan estava al calaix de sortida ja he vist clarament que el clima aquest diumenge no seria gaire benèvol amb nosaltres: quiet i suant!
Així que he sortit a 4.30 i a veure que passava. El que ha passat és que cap el quilòmetre 7 he hagut de baixar el ritme i el darrer quilòmetre se m'ha fet llaaarggg (crec que he perdut uns 40" en aquest darrer quilòmetre).
He acabat la cursa uns segons per damunt dels 46' que fan bons els 45' de la setmana passada a la Cursa Barça. Després de dues setmanes competint ara toca centrar-se en entrenar, amb unes bones referències de principi de temporada. La propera serà ja una Mitja Marató.
Ahhh! I per primer cop en molt de temps he aconseguit sortir a la gran foto CoRReCaT :party: :party:

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

14 Set 2015 09:32 #115 per Dani (Associat/da)
Cursa de La Mercè té un recorregut ideal per fer gasosa. Crec que la majoria al km5 vam pensar... "no doblarem ni de conya" Saps el que has de pujar i es fa duret. Humitat molt alta i grans petades. És raro veure tanta gent parada i gairebé caminant. Ja passa, volem córrer al setembre el que correm a gener/febrer i "no es lo mismoooo"

Desena participació consecutiva i pitjor marca personal (a part d'una que vaig anar suau) Però mirant en retrospectiva, fa dos mesos hagués pagat calers per fer una cursa sense molèsties, ergo, no em queixo res de res.

Fem un grupet amb en Danigoal, Koldo, Aplyalex, Ergofo (pot ser?) i algun correcat més (memòria de Nemo) A partir de la Gran Via, cadascú al seu ritme. Resum ràpid de la cursa.

km 0-3 Controlant el ritme. Amb el fre posat. Em molo molt, no faré gasosa.
km 3-5 Perdo el nord i foto dos km4.05 com si la cursa acabés al km5
Catifa km5. 20.58  Això serà llarg de la òstia
km 5-8.5  Jo vaig malament però avanço gent, tenim unes gestions de curses lamentables (en general)
km 8.5-10  Joder, la pujada és més 1km ! Només queda baixar el cap per no veure el desnivell i apretar el cul.
km 10. Sprint de la meva vida. Després ho veus per corriendovoy i sembla en slow motion. 42'32" Mira, ni ritme marató  :intello: :intello:

I pensar que em queda encara tirada per arribar a casa.... Es la dura vida del maratonià !  :P

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

14 Set 2015 09:41 #116 per Alex (Visitant)
Hola! Bona cursa!

Personalment bastant lluny del que m'hauria agradat, però si no s'entrena no hi ha gaire a fer, jeje

2 punts:
  • No vaig entendre el cartell de "Avituallament a 100 metres" que hi havia a la cantonada de Roger de Flor amb Pujades quan en realitat l'avituallament estava quasi a l'arc de triomf
  • Més de un va flipar molt quan veia que estava atrapant a la llebre de 37' .... per acabar fent un 38 llarg.... crec que si la llebre no es troba be a mitja cursa, que és totalment respectable a segons quins ritmes (en general per sota de 4/km), el que ha de fer és treure's l'indicador de llebre, perquè confon

Salut

14 Set 2015 11:19 #117 per Del@ (Associat/da)
Primer de tot donar l'enhorabona als companys que van fer de llebre ahir i  que ho van fer molt bé en una cursa que pel perfil i la gent que hi ha no és fàcil. Raúl fer de llebre de 37' no és fàcil, en aquestes alçades de temporada menys i no en tots els casos heu tingut el mateix temps per preparar-ho, així que molts ànims.

Ahir vaig fer de llebre de 40'. Em vaig situar amb el Lucius (veus com ho anaves a fer molt bé company  :great:) just entre el final del calaix de 37-40 i 40-43. Teòricament la gent que estava per davant acreditava millor marca i els del darrera serien els que volen intentar fer o acostar-se a aquesta marca.

La meva idea era passar els primers 5 km amb uns segons de marge per poder perdre pujant i  així ho vaig comentar amb els que en seguien, juntament amb la diferència de temps amb la que havia passat per l'arc de sortida (15"). El meu pas pel km 5 va ser de 19.45 (temps real), així que es podia perdre 30" als segons 5 km (algo que en aquesta cursa és força normal). A partir d'allà el meu Garmin va començar a fer de les seves i vaig anar a ull amb el crono que portava. El Lucius va apretar una mica per Ronda Sant Pere i va marxar uns metres que vaig mantenir fins a meta. Al final 40'05", se'm van escapar 5" més del que volia  :arf: però per acabar sense el gps no em puc queixar.

Al igual que la majoria de vosaltres coincideixo amb el fet que la cursa d'ahir (així com els serveis previs i posteriors a la cursa que jo vaig fer servir) va estar molt ben organitzada  :great: La Mercè ja m'agradava abans i ara no ha canviat.

Tot i així comento un parell de coses que crec es poden millorar i no totes són cosa dels organitzadors:

- Calaixos. Jo no faria distinció de temps d'homes i dones per situar-nos al calaix. Si correm junts ens hem de situar en els calaixos que ens pertoquin per marca amb independència de que siguis home o dona. Si es vol a les dones que tinguin una millor marca se'ls permet situar amb l'elit (com ja s'acostuma a fer). La diferència de temps només fa que et trobis amb gent que va més lenta i pot donar lloc a alguna caiguda al principi de la cursa.

Dit això, el problema més gran d'aquí és la gent que es situa en un calaix on ara no li pertoca. Com he dit vaig sortir del final del calaix on els homes que hi eren havien de tenir marques entre 37 i 40. Evidentment això no vol dir que ara hagin d'estar per fer aquests temps, però si com a mínim s'ha de sortir a un ritme més elevat si un es situa al calaix. Durant els primers km em vaig fer un fart d'anar esquivant gent quan jo anava a pocs segons per sota de 4'/km (cosa que no hauria d'haver estat així) i després durant tota la cursa vaig anar avançant gent (cosa que ja és més normal al mantenir jo un ritme constant).

Jo tenia dorsal per sortir davant de tot però ara no estava per fer els temps que al maig em van donar dret a poder sortir des d'allà. Si hagués fet la cursa, com inicialment tenia previst, m'hauria situat en aquell calaix però al darrera de tot i a la sortida hagués anat als ritmes del mateix per després ja anar corrents al ritme que actualment podia portar  i no molestar a la resta de participants.

- Recorregut. A mi m'agradava més el recorregut d'abans, quan no es baixava fins al Passeig Pujades i al final acabàvem baixant una part de l'Avda. Paral·lel i fent un gir de 180º i Paral·lel fins a meta. T'estalviaves un tram de pujada més llarg al km. 5 i tenies un petit descans a les cames al final abans d'afrontar la pujada final al Paral·lel. Tot és questió de gustos, però per mi aquell circuit era més ràpid.

14 Set 2015 12:46 #118 per Running.es (Visitant)
Hola a tots
Running.es també va estar a la Mercé.
Vam fer fotos d'ambien, de la sortida i de l'arribada de tots els corredors.
Us podeu buscar aquí:

running.es/fotos/fotos-de-la-cursa-de-la...ce-2015#.VfaUL_m8PGc

Esperem que us agradin
Salut a tothom!!!

14 Set 2015 14:17 #119 per josecarnero (Associat/da)
Bon dia, després d' una tirada recuperadora és hora d' analitzar la cursa.
Tornada a l' activitat, tornada a trobar un bon grapat de gent maquíssima -llàstima que coincidia amb Ametlla de Merola i molts estaven allà- i a veure com hem gestionat l' estiu.
Ni de bon tros pensava en MMP a aquestes alçades per molt plana que sigui, encara hi ha molta humitat i em guardo els objectius per hivern-primavera. M' he trobat en un calaix de 40-43, allà he coincidit amb ergofo i javi, ràpidament a la sortida ens hem ajuntat amb Danigoal i hem format una minibarqueta amb un ritme per sota de 42'. A la Gran Via ens hem trobat a Dani, Koldo i Chute, jo soc el correcat més jeje

Fem un grupet amb en Danigoal, Koldo, Aplyalex, Ergofo (pot ser?) i algun correcat més (memòria de Nemo) A partir de la Gran Via, cadascú al seu ritme. Resum ràpid de la cursa.

Hem anat una bona estona rellevant per mantenir el ritme, de fet sortien els quilòmetres clavats en 4'10" i hem passat la catifa amb 20'50". Ha sigut llavors quan enfocant Arc de Triomf i Ronda de Sant Pere li he comentat al Danigoal de no afluixar, poc a poc se m' anava el ritme i he continuat veient-lo a una distància de 30-50 metres. He aguantat la referència visual fins començar la pujada al Paral·lel, llavors ja he patit molt i la idea de fer sub42 no ha sigut possible. M' ha agafat el javi en la pujada i les llebres m' han passat quan quedava poc menys d' un quilòmetre, però no he tingut aire suficient per seguir-los. Entrada a meta en 42'36", vuitena millor marca en 10K i quarta vegada en el 2015 que baixo de 43'. Seguirem progressant.

1000 m.ll.: 3'19.7" 1000 en pista Corredors.Cat 27/06/15
Milla: 6'10" Santa Eulàlia 01/05/11
5 km: 19'37" Transplant Run 15/11/15
10 km: 40'17" BDN Running 20/03/16
Mitja: 1º30'55" Santa Coloma 31/01/16
Marató: 3º28'36" Barcelona 12/03/17

14 Set 2015 16:01 #120 per Dani77 (Visitant)
Doncs jo he tornat a fer marca, 43'19'' :party: :party:
La primera setmana d'agost vaig començar de nou els entrenaments del Repte de Can Mercader. La idea era apropar-me a la meva marca a la Mercè i el 4 d'Octubre al Prat intentar superar-la.
Vaig situar-me a primera linia de la segona sortida, guardant forces la primera meitat de cursa, passant els 5km a 21'25'', ja sabia que sub'43 s'escapava, però no era l'objectiu.
Vaig mantenir el ritme i les forces fins arribar al Paral.lel, patint però sempre força sencer per acabar perdent "només" 29 segons els darrers 5km i baixant 410 posicions en aquest tram  :surprised:

Molt satisfet, aprenent a correr a aquests ritmes que fa 6 mesos eren impensables. Llástima que vaig sortir tallat pels calaixos i em va tocar fer tota la cursa sol i sense possibilitat d'improvisar barqueta.

L'organització perfecta, així dona gust. :great: :great:

Gràcies com sempre als fotògrafs, crec que m'heu enxampat tots i a diferents punts del recorregut! :love:

www.corredors.cat/1000m/ Barcelona, 11/06/2016
5Km: 20'34'' Cursa Cavalcada Reyes'16
10Km: 41'58'' Cursa Popular El Prat'15
Mitja: 1h42'05'' Mitja El Prat'16

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats