37a Cursa de La Mercè 13/09/15 9:30h

37a Cursa de La Mercè 13/09/15 9:30h

13 Set 2015 06:46 #81 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Bona cursa a tothom  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2015 12:55 #82 per Jorfer (Associat/da)
Un plaer saludar-vos a molts de vosaltres abans, durant o després de la cursa.
Quines sensacions tant rares veure com correu des de la vorera però també és agradable veure com un esforceu i doneu el màxim de vosaltres o aneu al ritme previst.

Des de fora m'ha donat la sensació que està molt bé organitzada a un preu més que competitiu.

Les llebres crec que la immensa majoria l'heu fet molt bé arribant en el temps previst amb quasi un 100x100 d'èxit.  :yes: :yes: :great: :great:

Ja ens explicareu com ha anat.  :great: :great:

13 Set 2015 13:27 #83 per ergofo (Visitant)
Després de les vacances, ja és una tradició començar amb la Mercè i trobar-se amb tants i tants companys! Tot i que a primera hora semblava que faria més fresca, la veritat és que ha fet força calor. Jo he sortit amb les llebres de 42 però m'he anat quedant poc a poc a partir del km. 5

Us deixo unes quantes fotos: picasaweb.google.com/1007165956225947842...v1sRgCISZjsP9sITFuwE

Jordi, el pròxim cop que et vegi que sigui corrents! Ànims

Cursa RAC1 (5 km) 2015 - 19:24
Cursa Nou Barris(10 km) 2015 - 40:34
Mitja de Barcelona 2015- 1:27:52
Marató Sevilla 2016 - 3:10:46

13 Set 2015 13:31 #84 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies Ergofo :great: :great:
Des de fora ha fonat la sensació de molta calor i humitat oi?  :yes: :yes:

13 Set 2015 13:39 #85 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Un plaer saludar a molts de vosaltres aquest matí.

Avui he anat d'acompanyant de la llebra de 45' en Pol26..., diguem que fins al km 4 :whistle: :whistle: així que aquí us deixo unes fotos de les llebres mentres es preparaven.

Fotos Llebres

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

13 Set 2015 14:51 #86 per Jorfer (Associat/da)
Gran feina llebres  :great: :great: :great: :great: :great:

13 Set 2015 15:15 #87 per pinelli (Associat/da)
hola , al final he pogut arribar a la foto correcat ..  :love:    avui he acompanyat a un a mic que fa poc temps que corre i a fet MMP 52:53  :party: . . molt contents tots dos .. la cursa m'agradat força .. tinc que dir que l'organitzacio a estat impecable .. jo al sortir a l'ultim calaix he tingut que avançar molta gent , pero en cap moment he trovat tap .. molt orgullos de les llebres .. i tinc que dir que estic una mica apesarat de veure com tanta i tanta gent retalla de manera brutal .. crec que des de l'organitzacio haurien de mirar d'arreglarlo (advertir del perill de retallar ,vianants,nens petits.. desqualificar.. etc .. ) avui m'ha donat vergonya .. es que ha sigut en cada corba ..  ojo no culpo a ningu de l'organitzacio.. pero m'agradaria que per l'any que ve s'arribi a una sol.lucio .. (es perillos)..
moltes gracies a tots els correcats pels anims ..  :love: .. fins la propera ..

13 Set 2015 16:25 #88 per ManoloM (Associat/da)
Copio lo puesto en mi facebook:

Pocas veces escribo en mi Facebook, pero creo que hoy vale la pena. Corredors.cat ha puesto 15 liebres (Marcadores de Ritmo) en esta bonita cursa de la Merçè. Lo hemos hecho lo mejor que hemos podido. espero que hayamos ayudado a mucha gente a conseguir su objetivo (aunque hoy era un día de mucha humedad y difícil de correr) y quiero dar MIL GRACIAS a tod@s l@s liebres por vuesto trabajo voluntario.  :love: :love: :love:

13 Set 2015 16:30 #89 per ManoloM (Associat/da)
Prueba de la concentarción de los liebres...aquí dejo un ejemplo  :surprised: :surprised: :surprised:

13 Set 2015 17:16 #90 per Ramon_B (Associat/da)
La primera cursa de la temporada ja es al sac. El segon 5000 amb lleugera pujada i la xafogor m'ha passat factura i he fet una discreta marca de 53'25'' a ritme de 5'20''/Qm  :whistle:

Començo a agafar ritme i a la propera (Cros de Sants) tocara millorar  :whip:

Sumo els primers punts per la VIII Challenge BCN 10 K

Em ratifico després de la cursa. Un 10 per l'organització !

Moltes gràcies a les llebres , als animadors i als fotògrafs  :love:

Un plaer poder saludar tants correcats després de l'estiu  :great:

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

13 Set 2015 17:21 #91 per Jorfer (Associat/da)
ManoloM molt bona la foto.  :666: :666: :666:

Pinelli31 el tema dels retalladors és inevitable i més quan estàs envoltat de corredors de curses esporàdics o debutants que són la majoria dels que surten des del darrer calaix, en aquest cas, el blanc. En curses massificades és difícil de controlar. Cadascun de nosaltres només podem predicar amb l'exemple i aplaudir a la gent que ho fa bé. A les darreres curses que he participat he canviat d'actitud i ara no crido als retalladors i si que felicito els que van per on toquen intentant fer una mica de pedagogia.

Ramon B bon debut  :great: :great:

13 Set 2015 17:29 #92 per corriendovoy.com (Visitant)
*** VÍDEO CARRERA ÍNTEGRA ***
Ya puedes ver cómo ha transcurrido la Cursa de la Mercè, en Barcelona con más de 14.000 corredores. Estuvimos grabando la carrera íntegra en sus puestos de cabeza. Así se corre a 3 min/km, mirad www.corriendovoy.com/

13 Set 2015 17:43 #93 per pinelli (Associat/da)

ManoloM molt bona la foto.  :666: :666: :666:

Pinelli31 el tema dels retalladors és inevitable i més quan estàs envoltat de corredors de curses esporàdics o debutants que són la majoria dels que surten des del darrer calaix, en aquest cas, el blanc. En curses massificades és difícil de controlar. Cadascun de nosaltres només podem predicar amb l'exemple i aplaudir a la gent que ho fa bé. A les darreres curses que he participat he canviat d'actitud i ara no crido als retalladors i si que felicito els que van per on toquen intentant fer una mica de pedagogia.

Ramon B bon debut  :great: :great:

suposo que si que es inevitable jorfer, es una batalla perduda ..  :yes:

13 Set 2015 18:43 #94 per ERIC (Associat/da)
Bon dia retorn a les curses i la veritat es que ja en el escalfament he notat molta humitat que s´ha confirmat durant, la carrera. He sortit massa envalat, els dos primers Km invitaven, a sortir fort i ho he fet, gran error, els altres 3 KM els he passat sobre 4´05 cada Km, fent 20;25 seg els primers 5km ; a partir d´aqui la cursa ha tingut un altre signe la segona part es molt més exigent, i no  anava còmode, del 6 al 8 pessimes sensacions amb ganes de parar i plegar, del 8 al 9 m´he recuperat algo, i del 9 al 10 pujant el paralel, doncs buscant ojectius curts perque anava  tocat; he perdut 1´53 segon respecte als primers 5km, una petita sangria; temps final 42´18 que donc per bons.

Em quedo d´avui que no m´he retirat, perque han hagut temptacions, i un pèssim plantejament de carrera, si haguès sortit amb la llebre sub 42 no hagues patit tant;

Felicito als organitzadors, crec que ho han fet molt bé, almenys des de la meva percepció

13 Set 2015 19:10 #95 per FRANCESC57 (Associat/da)
Després de pensar-ho bé i fer sevir el cap i els consells del companys, avui a la banqueta per lesió.  :mad:
Trist de quedar-me a la banqueta i perdre'm aquesta estona de sofriment  :yes: :yipi:

He passat de runner a fotògraf de correcats.  :great:

Espero estar recuperat per el Potble Nou, encara que sigui a ritme molt lent.  :glasses:

Aqui os deixo el enllaç:

www.dropbox.com/sh/faf7xpo9in0byi9/AABj_...h5MSotFu-gDqPHa?dl=0

Encantat de saludar a correcats, tots molt wapus.  :great:

13 Set 2015 19:15 #96 per Jorfer (Associat/da)
Eric quan t'he vist al Paral·lel t'he vist molt xop i he pensat que la humitat d'avui ha sigut bestial. De totes formes un molt bon temps  :yes: :yes:

Francesc a veure si aviat ens recuperem i podem tornar a vestir-nos de curt  :yes: :yes: :wink2:

13 Set 2015 19:26 #97 per jaume86 (Associat/da)

Prueba de la concentarción de los liebres...aquí dejo un ejemplo  :surprised: :surprised: :surprised:

Manolito... Te lo paso por alto porque me he comido 5 segundos pero como me la lias  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Un no pot fer el pix de nervis abans de la cursa tranquil  :whistle: :party:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

13 Set 2015 19:43 - 13 Set 2015 20:28 #98 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda,

Avui tenia cames per anar a fer alguna cosa bona però per una vegada ha guanyat el seny i he reservat de cara a l'UltraPirineu. Per una vegada he pogut fer la Mercè a dos ritmes diferentes i m'ha agradat molt. L'organització cada any va a més, em sembla una cursa molt ben muntada.

Us deixo un àlbum de fotos (en dos parts) que he fet durant la competició.

goo.gl/photos/Rp5WbvpP4m1xzGcd8

goo.gl/photos/fEjkzRC3xM1QtgiV7

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

13 Set 2015 19:58 #99 per CarlesCat (Visitant)
Dabit, no es veuen les fotos, posa error.

13 Set 2015 20:05 #100 per Pergat (Visitant)
Surt un robot trencat  :rofl:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats