4a Sansi Sant Feliu de Llobregat 5 i 10km 08/11/15

4a Sansi Sant Feliu de Llobregat 5 i 10km 08/11/15

09 Nov 2015 23:48 #81 per joseluisblanco (Associat/da)
Amb el permís de Carlescat publiquem els seus enllaços, com sempre fantastic i de molta utilitat les seves fotografies, ja que son des de dintre de la cursa

Video de sortida, avituallament i meta

reportatge de TV3

Vídeos d'arribada dels 5 i 10km

4.000 fotografies gratuïtes www.lasansi.com/ca/sansi-sant-feliu/fotos-i-videos276

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2015 11:57 #82 per G3mma (Associat/da)
Bon dia!,

Aquí la llebre sub 60'.

Per part meva era la primera vegada que feia aquesta cursa i em va agradar molt i la vaig trobar molt ben organitzada.
Vaig trobar molt maco entrar per dins el poble.

Per el meu garmin la distancia va ser de de 9,96 i sense retallar en cap punt.

Per el que fa a la cursa, la primera volta de 5km erem un bon grupet de corredors. Molts d'ells sols feien els 5 km i anaven sentint els meus concells i els  ànims.
La segona volta la vaig fer en molts moments sola, ja que els corredors dels 10 km es van quedar una mica enrrera. Tot i amb això al final em van passar dos o tres corredors.
Contenta de les felicitacions de la gent i de poder ajudar-los.

En els metres finals vaig afluixar una mica per entrar en el temps correcte. Temps oficial 59:46.

Molt bon equip de llebres i molt bon ambient, així és un plaer córre!

Carles.cat, gràcies per les fotos!!

Fins la propera companys.

10 Nov 2015 13:17 #83 per Jorfer (Associat/da)
Llebres moltes gràcies per la vostra eficiència i eficàcia  :great: :great:

10 Nov 2015 19:10 #84 per jauteras (Associat/da)
Vaig correr la cursa i vaig poder saludar alguns correcats. Hem vaig inscriure a la cursa de 5.Un recorregut força suau i més aviat ràpid.També hem sembla molt bé que es plantegi per l'any vinent fer la sortida i la arribada al mateix lloc al carrer.

10 Nov 2015 23:04 #85 per Dennis Teuling (Associat/da)
Hombre, jauteras :great: :great:

Llàstima, que no et vaig veure per saludar-te!!

Doncs, a mi m'ha agradat força acabar a l'estadi, però entenc que potser es complicat logísticament...

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

11 Nov 2015 09:25 #86 per Jorfer (Associat/da)

Vaig correr la cursa i vaig poder saludar alguns correcats. Hem vaig inscriure a la cursa de 5.Un recorregut força suau i més aviat ràpid.També hem sembla molt bé que es plantegi per l'any vinent fer la sortida i la arribada al mateix lloc al carrer.

A mi em va ber il·lusió veure't Jauteras, un dels clàssics de la casa.  :yes: :yes: :great: :great:
Per cert, com et va anar la cursa?

11 Nov 2015 22:26 #87 per jauteras (Associat/da)
Dennis, no hem vas veure perque vas molt ràpid. Vaig arribar abans que tu perqué vaig fer la cursa de 5, que si no...... :he: :he:

Jorfer, força bé, vaig baixar de 20 minutos, cosa que hem deixa content.

12 Nov 2015 00:22 #88 per joseluisblanco (Associat/da)
Les vostre opinió es molt important, tenim dos opcions
1.Sortir i arribar al mateix punt, aproximadament on la sortida d’aquestes dos últimes edicions
2.Continua igual, sortida al carrer i arribada a la pista.

Logísticament es complicat si la cursa continua creixent, de totes les nostres curses es la que més lluny tenim la sortida de l’arribada (tanques, personal preparat, catifes de control, arcs inflables, pancartes, ambulàncies… tot es multiplica

12 Nov 2015 10:12 #89 per Del@ (Associat/da)
La meva opinió és que per tema de distància i assistències mèdiques a l'arribada (com va passar aquest any) és millor que la sortida i arribada siguin al carrer i al mateix lloc.

Hi ha dos trams a la cursa amb gir de 180º on es pot jugar per quadrar bé els 5 i 10 km. L'entrada de l'ambulància pel mateix lloc on estan entrant i sortint corredors és complicat, de l'altre manera ja està al carrer i no es perdria tant temps.

Igualment es podrien seguir aprofitant les pistes per les curses infantils i per la resta dels serveis de la cursa (sempre que el temps ho permeti, sinó aquests poden estar dins el pavelló).

12 Nov 2015 12:26 #90 per Jorfer (Associat/da)
Jo crec que millor al carrer les sortides i arribades  :yes: :yes: :yes:

12 Nov 2015 15:26 #91 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs... sembla que sóc l'únic, però sempre es plaer arribar a l'estadi (Cornellà, el Prat, Sant Feliu....). :whistle:
(no té res a veure amb la distància correcte, doncs es pot ajustar la 2a volta...però una mica més llarga).

De totes formes, entenc que potser no és viable econòmicament (i per la feinada que dona).

Però...vindré igualment  :intello: :intello: :intello:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

12 Nov 2015 15:31 #92 per jordi mas (Associat/da)

Doncs... sembla que sóc l'únic, però sempre es plaer arribar a l'estadi (Cornellà, el Prat, Sant Feliu....). :whistle:
(no té res a veure amb la distància correcte, doncs es pot ajustar la 2a volta...però una mica més llarga).

De totes formes, entenc que potser no és viable econòmicament (i per la feinada que dona).

Però...vindré igualment  :intello: :intello: :intello:

No ets l'únic. Jo també prefereixo arribar a l'estadi. (mitja de Gavà, tast de la mitja)

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats