4a Sansi Sant Feliu de Llobregat 5 i 10km 08/11/15

4a Sansi Sant Feliu de Llobregat 5 i 10km 08/11/15

08 Nov 2015 15:59 #61 per sotillopower (Visitant)
Bona cursa, molt ben organitzada..llebres, preu raonable, acabar en pista atletisme, recorregut entretingut...

Però sí..era força curta..a mi m'ha sortit 9.90 km amb el garmin que sempre em dóna 10.1 o 10.2 en curses homologades...així que crec que està clar que ens han faltat mínim 150 metres..costa d'entendre que aquest aspecte tan important no es cuidi més ja que suposa que les marques no siguin reals ni comparables amb altres curses..punt important a millorar per la propera edició, però dubto que ho facin perquè no és la primera vegada que passa amb aquesta cursa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2015 16:42 #62 per joseluisblanco (Associat/da)
Gràcies a tot s els participats... molta humitat i calor.

Cursa complicada logísticament, entrega de dorsals a baix, cursa de nens a dalt , sortida baix, arribada a dalt, cursa de nens, 5 i 10 kilòmetres amb sortida conjunta, torna a córrer per la sortida, cursa que ha passat pel centre de la Ciutat, desprès nacional 2 tallada pràcticament 2 hores… tot i així contents, pràcticament 1.200 arribats, un 30% més respecte a l’any anterior i el doble de fa 2 anys, gracies a molts corredors fidels i sobre tot els de casa amb més de 300.

Nens ha pujat molt de 170 a 225 inscrits, que ens ha fet separar nens i nenes en Olimpics 2.

2 atencions dels metges importants, una participant que encara està a l’hospital, però ja es troba millor, es necessari exprimir-se tant per guanyar 3 segons? 

La cursa ha sigut la mateixa que l’any passat, i fins i tot s’han estirat uns metres el gir de 180 graus. Desprès ja esta si es retalla al sortir a la nacional, o al deixar-la direcció a la pista. Per les marques dels primers que han fet 32 llargs, per ells son 1 minut més del normal.

Aquí el GPS més que fiable d’un alteta que ja pujat al pòdium en 10km
connect.garmin.com/modern/activity/951098801

I d’altre aquest mati quadrant tots dos
connect.garmin.com/modern/activity/951098780

A lasansisantfeliu.com en breu tindre 1.500 de fotografies i vídeos gratuïts

08 Nov 2015 17:26 #63 per Vay (Associat/da)

M'han comentat que la cursa de 10k ha sortit curta. La de 5 penso que estava bé. Teniu més informació?

Según mi Garmin: 10,08 km, cuando lo habitual es 10,20 km. Yo creo que faltaban unos 150 metros.

El recorrido me ha gustado a medias. La parte  urbana muy guapa, pero la zona del polígono un pelín aburrida.

El resto perfecto!!!

5 km: 19' 48" (Mediterrani Nit Run 2016)
10 km: 40´03" (Cursa Del Prat 2018)
Mitja: 1h 28' 10" (Mitja Mediterrani 2018)
Marató: 3h 09' 45"" (Valencia 2018)

08 Nov 2015 17:50 #64 per josecarnero (Associat/da)
Bones, companys, a mi també m' ha sortit una mica curta, però com portava la pantalla apagada per no gastar bateria de mòbil no l' anava quadrant. He fet tota la cursa amb la llebre de 40' a la vista, de fet la primera volta anava una mica pel davant  (el primer 5k 19'58").

Just en el moment que m' ha passat l' he seguit uns metres al darrere. He anant seguint-lo amb la mirada i amb Arantxa "a mi vera", passant-nos durant un parell de quilòmetres; però el darrer revolt del 8,5 i la pujada final se m' ha escapat uns metres.

Tenia entès que el gir era més enllà, gairebé al final del pàrquing, i quan he vist ràpidament la llebre de tornada del gir he pensat que seria algo curta (també haig de dir que el tram proper a la via del tren l' hem fet per la vorera i no pel tram mig de l' asfalt, tot seguint a la llebre).

De totes maneres, si està homologada, he baixat la meva marca en gairebé 30" (de 40'47" a 40'19"), la qual cosa em diu que hagués fet MMP igualment si m' hagués marcat 10 exactes.

1000 m.ll.: 3'19.7" 1000 en pista Corredors.Cat 27/06/15
Milla: 6'10" Santa Eulàlia 01/05/11
5 km: 19'37" Transplant Run 15/11/15
10 km: 40'17" BDN Running 20/03/16
Mitja: 1º30'55" Santa Coloma 31/01/16
Marató: 3º28'36" Barcelona 12/03/17

08 Nov 2015 17:51 #65 per joseluisblanco (Associat/da)

08 Nov 2015 18:24 #66 per aurelian (Associat/da)
Aqui un que avui ha debutat de lliebre, gracies corredors.cat, m'agradat molt i espero repetir.  :love:
He fet un grupet de uns 5-10 corredors des del principi i hem anat fent qms prop de 5:00/km. Molt be els marcatges amb punts quilometrics. Al km 8-9 portabam uns 5-10 segonds de sobra i amb casi els mateix corredors que al principi.

El resultat final 49:41  :surprised: Amb tot el respecte, en la meva opinio li han faltat uns metres, pot ser 150m, el ultim km cort.

Enhorabona als organizadors, es molt dificil de montar tot aixo.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

08 Nov 2015 19:21 #67 per Manel59 (Visitant)
Dues imatges d'aquest matí.

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

08 Nov 2015 19:35 - 08 Nov 2015 19:38 #68 per Dennis Teuling (Associat/da)
Com sempre, molt agaït per una cursa (tan bona!!) al meu poble  :party: :party:

A mi la veritat que m'agrada el recorregut, (només em sobra l'últim tram de anada i tornada de la segona volta, però suposo que no es pot allargar el tram del IndoorKarting ), i fins i tot la llarga recta per poder mantenir un ritme constant durant 2 kms!! El tram d'adoquines ho he fet per la vorera (però per la esquerra, més metres :sarcastic:) i és un plaer passar per la plaça de la vila.

Com que els anys passats hem guanyat el premi del millor local el Miquel de la Torre i jo i sabia que el Dani Vicente és de Sant Feliu (i que els dos estàn millor que jo), pensava que només tenia que vigilar-los a ells.

Però ja els primers 500 metres, anant a 3'25", vaig veure que ells dos tenien una marxa més que jo i vaig decidir fer la meva cursa. Vaig passar els primers dos kms a 3:35 + 3:39 i ja lluny d'ells. Vaig baixar el ritme una mica perque sabia que era un suicidi seguir així, i vaig passar la llarga recta al meu ritme i sol (3'51). El cinqué km vaig perdre una mica la moral en la pujada després de la via del tren, però per sort vaig arribar a la sortida i amb això una nova baixada.

La segona volta vaig començar amb dificultat, però al arribar a la plaça de la vila per fi vaig passar a 2 nois i de sobte em trobava molt millor (sempre ho passo fatal del 3-7km). Vaig agafar els últims 3 kms amb ganes i vaig fer-los a 3'40", passant a uns 10 corredors i per això molt content amb el resultat final.

Finalment 37:46, que són 27 segons més que l'any passat, però un altre sub 38  :party: (encara que he de sumar potser 34")

La gran sorpresa va ser que ni jo, ni Dani Vicente, ni tampoc Miquel de la Torre vam fer podi  :intello: :intello: :intello:
Resulta que hi havia 3 nois del nostre poble que no coneixiem (i 2 no és van ni presentar al podi :sarcastic:) i tota la nostre estratègia va caure en res  :rofl: :rofl:

De totes maneres, amb un solet molt agradable va ser una matinada molt bona!!!

Veig que JJ Vico no va ser-hi avui, però el nostre amic carles.cat i altres van fer fotos per poder gaudir post-cursa!!

Fins l'any vinent!!, Gràcies Joseluisblanco :great: :great:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

08 Nov 2015 20:32 #69 per jordi mas (Associat/da)
Gràcies per les respostes. M'interessava pel tema de la distància perquè no havia baixat mai de 21 minuts.
D'altra banda, la cursa m'ha agradat. Les instal·lacions del pavelló i la pista han resultat còmodes per recollir dorsals , pel guardarroba i la pista és un lloc molt agradable per acabar. Era la primera participació i he triat els 5k perquè de tant en tant m'agrada , i a més la setmana que ve vaig a València i no volia desgastar-me molt.
Quan he acabat he fet algunes fotos que he penjat al Facebook de corredors.cat

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

08 Nov 2015 21:05 #70 per joseluisblanco (Associat/da)
Ja teniu més de 1.500 fotografies a www.lasansisantfeliu.com

08 Nov 2015 21:46 #71 per Kravenbcn (Visitant)
Gran matí avui a Sant Feliu.

He sortit a un ritme prou bó i m'he enganixat a la llebre de 40' durant gairebé els primers 5kms, després he afluixat i he agafat el meu ritme.

Al carrer del adoquins, la segona volta, com  gairebé tothom (només he vist 3 pels adoquins) he anat per la vorera.

Al final, la calor apretava i se m'ha fet una mica llarga per aquest motiu. Tot i això he arribat amb prou forces per passar a uns quants a la recta final.

Bastant content amb el resultat final que tot i que no ha sigut MMP si que ha estat el millor resultat d'aquest any, amb 41:48.

Després de la cursa una xerradeta amb el Dennis Teuling i l'estanis13.

En definitiva una molt bona cursa, l'any vinent espero poder repetir. Felicitats a l'organització.

joseluisblanco l'enllaç de picasaweb no funciona.

10Km - Cursa Bombers 2018 - 00:39:24
1/2 Marató - Mitja de Montornés 2018 - 01:28:57
5Km - Cursa Sant Joan Despí 2018 - 00:18:32

08 Nov 2015 21:49 - 08 Nov 2015 21:58 #72 per Del@ (Associat/da)
Primera vegada que participava en aquesta cursa i la veritat és que l'he trobada molt ben organitzada i amb unes molt bones instal·lacions i serveis pels corredors. Curses infantils i bon ambient, a més tot acompanyat amb bon temps (massa i tot  :glasses:).

Pel que fa la distància de la cursa, i sense cap ànim de polemitzar ja que d'entrada ja he dit que és una cursa que m'ha agradat molt, com havia de fer de llebre i volia tenir clar un dubte que se'm presentava he anat a mirar el temps que trigava en fer el tram del gir de 180º de la segona volta i tota la part d'entrada a les pistes fins meta. Ràpidament he vist que per mi el gir de 180º havia d'estar més lluny o fer-se a les dues voltes i només en una. Com a mínim en la meva opinió, sense GPS ni res, només a ull i sensacions ja m'ho ha semblat.

He fet de llebre de 40'. Probablement la sortida massa ràpida (la empenta de la gent i la baixada inicial ja ho fa) per un primer km. en 3'50". El segon km. ja només un segons per sota de 4' i d'aquí fins al km. 5 ja he anat a 4'. Tots aquests kms estaven ben mesurats i els cartells visibles. Ja he avisat que a la segona la faria una mica més lent per ajudar a la gent a poder seguir més cómode (normalment, per mi, en un circuit de dues voltes iguals no és fàcil mantenir el ritme de la primera si a aquesta ja e surt a un ritme fort) i tenir el benefici de l'empenta inicial. Ja he comentat que qui anés bé seguís el ritme i farien un millor temps, però poca gent ha tirat endavant en aquell moment.

Efectivament, i per la part que em toca, a la segona volta no hem passat pels adoquins. La gent anava per allà, era un tram en línia recta (no es retallava cap metre) i tot el grup que em seguia ha dit que preferien passar per allà. Error meu ho reconec, però aquí no s'ha guanyat cap metre.

D'aquí al km. 9 hem anat regulant els km i he passat pel km. 9 en 35'55", avançant en aquell moment a la primera dona. He mantingut el mateix ritme que portava en aquells fins a pocs metres abans d'arribar a la rampa d'entrada a les pistes. Allà he vist que afluixava o arribava uns quants segons per sota de 40', així ho he fet i finalment la primera dona m'ha acabat avançant als darrers metres. Temps final de 39'50", així que, tot i afluixar al tram final una mica, aquest darrer km. hauria sortit en 3'55" quan no he anat a aquest ritme, faltaven uns pocs metres, però tret d'això la cursa tot  :great: :great:

Novament m'ha agradat fer de llebre i sempre que m'ho ofereixin i ho pugui fer allà estaré.

08 Nov 2015 22:57 #73 per joseluisblanco (Associat/da)
Es curiós els primers emprenyats per que no li ha quadrat el recorregut i la marca (volien fer 31 minuts i han fet 32’35) segons alguns pot ser sobraven metres, i els populars que li faltaven metres. Al final, amb l'Ajuntament tindrem que decidir que fer a la 5a edició, l'entrada final a la pista esta molt bé, però logísticament es complicada (tanques, inflables, catifes de control, beguda, cintes, pancartes, personal de l'organització) i avui han arribat pràcticament 1.000 participants + els nens, una xifra que si tot va bé podria pujar la propera edició.

L' any passat a l'Ajuntament els vaig proposar que la cursa fos campionat català de 10km ruta però no van voler, prefereixen que sigui sobre tot de caràcter popular, fins i tot aquesta edició no esta ni al calendari de la federació catalana, i sense jutges, i tot i això avui 29% més d’arribats. Si ha format part de la lliga Championchip amb puntuació doble.

JO crec que fer la sortida i arribada al carrer es la millor solució si la cursa continua creixent, i homologar el recorregut fent el mateix però els metres que faltarien per entrar a la meta es guanyarien a la part on avui s'ha fet el gir de 180 graus.

08 Nov 2015 22:59 #74 per joseluisblanco (Associat/da)
El guarda-roba avui ha suspès abans de la cursa, ens trobem que pràcticament un bon gruix dels participants van al guarda-roba 20 o 30 minuts abans, al final el millor serà informar que es tancarà 30 o 45 minuts minuts abans de la cursa!!

08 Nov 2015 23:31 #75 per Jorfer (Associat/da)
He debutat en aquesta cursa i l'he trobada molt correcte en tots els aspectes. A mi el garmin m'ha donat 9.970 metres i no he retallat enlloc passant pel tram de les llambordes les dues vegades.

He patit molt a l'arribada veient a la noia que quasi la perdem.  :whip: :whip: No cal fer l'animalot i potser els serveis mèdics haurien d'estar més propers de la meta (10/30 metres). M'alegra llegri que està fora de perill a l'hospital  :great: :great:

A nivell personal ha sigut un plaer tornar a córrer sense molèsties i fent de llebre. M'he trobat molt còmode en tot moment i feliç d'ajudar a la gent a assolir els seus temps sense patiments i regulant en tot moment controlant la situació.

Un plaer saludar-vos a tants coneguts de curt de nou.

Estanis13 faràs una impressionant marató.  :yes: :yes:
Josecarnero estàs en la millor forma de la teva vida.  :yes: :yes:
Dennis a poc a poc.  :great: :great:
Kravenbcn no et conec però crec que has fet una gran cursa.  :yes: :yes:
Jordi Mas a València ho bordaràs.  :great: :great:

I molt bona feina el repòquer de llebres que hem fet tots el temps estipulat arribant uns segons abans i frenats pels metres de menys.

09 Nov 2015 00:44 #76 per CarlesCat (Visitant)

09 Nov 2015 10:02 #77 per josecarnero (Associat/da)

JO crec que fer la sortida i arribada al carrer es la millor solució si la cursa continua creixent, i homologar el recorregut fent el mateix però els metres que faltarien per entrar a la meta es guanyarien a la part on avui s'ha fet el gir de 180 graus.

Jo tenia entès que el gir de 180 era a l' alçada dels trailers aparcats al final del pàrquing, per això quan he vist tan ràpidament la llebre de tornada he pensat dos coses: o jo havia afluixat molt o el gir estava molt proper. Sobtosament era aquesta segona opinió i he aconseguit MMP; de totes maneres, sé que d' aquí a març/abril tinc moltíssim marge de millora i curses més planes encara per baixar temps, així que la marca ha sigut un premi afegit, sempre he tingut les dues primeres noies molt a la vista i això m' animava.

Josecarnero estàs en la millor forma de la teva vida.  :yes: :yes:

Venint d' un mestre com tú, és tot un elogi; lluitarem pel sub40, sé que ho tinc a l' abast.

1000 m.ll.: 3'19.7" 1000 en pista Corredors.Cat 27/06/15
Milla: 6'10" Santa Eulàlia 01/05/11
5 km: 19'37" Transplant Run 15/11/15
10 km: 40'17" BDN Running 20/03/16
Mitja: 1º30'55" Santa Coloma 31/01/16
Marató: 3º28'36" Barcelona 12/03/17

09 Nov 2015 11:21 #78 per PakoBeer (Visitant)
Hola, deixo aquest video amb la sortida i part de la cursa, per si algú es vol buscar...

09 Nov 2015 15:44 #79 per Dennis Teuling (Associat/da)
carlescat, com sempre Excel.lentes fotos :great: :great:

PakoBeer, moltes gràcies també per el video!!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

09 Nov 2015 18:31 #80 per Manel59 (Visitant)
Ahir primera participació meva a aquesta cursa. No coneixia el recorregut ni el perfil i vaig decidit fer la primera volta amb la llebra de sub-55 (Jorfer, gràcies company, que gran feina!!!  8)).
A partir del quilòmetre 6 i mig he decidit tirar cap endavant, però la calor que feia en aquell moment (a primera hora la temperatura era idònia), ha fet que no donès mès de mi. Al final 54:02, que a properes edicions penso reduir ja que no he forçat massa.
Molt bon ambient i bona organització. A mi l'arribada i organització d'activitats a la pista d'atletisme m'agradat força.
Gràcies als fotògrafs Carlos Sánchez Sánchez, Esther P. Pinheiro i Jordi Mas Casas.

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats