- Missatges: 252
Autor del tema
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Aniré a fer-la per primer cop...
Jo també hi seré, juntament amb dos correcats més, la meva germana i el David C.
És la cursa de casa, i tinc ganes de què surti bé :love:
Serà el primer deu mil que faré sola (sense llebre ni acompanyant) des que he millorat els meus ritmes. A veure què surt! No em vull plantejar un ritme concret perquè com que té pujades i baixades i a més acabo de començar amb els entrenos seriosos, no sé què puc aconseguir. En tot cas espero millorar bastant la meva millor marca en aquesta cursa, que està entorn als 55 minuts.
Ens veiem allà!! :yipi:
Autor del tema
1a participació en aquesta cursa i espero que no l'última. M'ha agradat força. Cursa petita, amb caliu, econòmica i a prop de casa.
Un pel durilla però bastant divertida amb els puja-baixa i les llargues rectes on et creues amb la resta de participants.
Personalment la 2a volta m'ha passat una mica de factura però content amb les sensacions.
Com a mínim l'any que ve ja sabré on dosificar forces i on donar-ho tot!! :yes:
Felicitats a l'Alba pel seu podi. I a la Vanessa per la seva cursa tan regular. Si no ha doblat temps poc li ha faltat. Crec que ha anat bona part de la cursa 10-15 metres per darrera meu però a la pujada abans del qm 8 ens ha passat a un grupet de 4-5 corredors i ens ha tret uns quants segons a l'arribada.
Encantat de saludar també a en Javier O.M. tant a la recollida de dorsals com a l'arribada. Vilafranca la haremos a tope noo?
Butifarra molt bona, per cert.
Vagi bé!