Cursa de la Tardor 11/10/2015

Cursa de la Tardor 11/10/2015

04 Oct 2015 09:15 #1 per mickymache (Associat/da)
Hola!!

M'ha sorprès no veure el fil d'aquesta cursa: la VI Cursa de la Tardor a Sant Andreu de la Barca, el proper diumenge 11 d'octubre a les 09:30h.

http://www.cursalatardor.com/2010/04/benvinguda.html

És una cursa de 10km, per asfalt, en un recorregut de 5km al qual s'ha de donar dues voltes. El traçat està molt ben pensat per no donar treva en cap moment; és un puja-baixa amb algun tram en pla, que es fa entretingut, amb força llocs on els corredors es creuen i es poden saludar i donar ànims.

Els primers 800 metres podríem dir que són plans per encarar una llarga baixada d'uns altres 800 metres que ens porta a un tram pla d'uns altres 800 metres amb una tachuelilla al mig.
500 metres de pujada i ens trobem en el km 3. Aquí, un petit descans d'uns 300 metres plans i ens trobem amb una baixada pronunciada de 200 metres que seguidament, fent un gir de 180 graus, s'ha de pujar sense descans per continuar amb 400 metres suposadament plans però que sembla que piquen amunt.  :winktongue:
Només iniciar una altra baixada, ens trobem el km 4. Continuarem baixant fins arribar al 4,4km on, sense pausa, ens ve l'última pujada del traçat que ja no deixarem fins el km 5.
A partir d'aquí, una altra volta.  :he:

Adjunto el track per si algú està interessat.

Realment és una cursa maca, entretinguda, amb una bona organització i molt bon ambient.
Hi ha aparcament senyalitzat al costat de la sortida/arribada, hi ha dutxes, botifarrada, cervessa, refresc, bossa d'obsequis, samarreta opcional, premis sorpresa per qui arribi en determinades posicions a meta (qui arribi el 15, el 32, el 70, etc), puntua per a la lliga Championchip i preus ajustats i raonables: 7 € sense samarreta (si tens xip propi) i 10,50 € si es vol la samarreta.

Les inscripcions es tanquen el proper 7 d'octubre.

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Oct 2015 08:06 #2 per (Visitant)

Aniré a fer-la per primer cop... ;)

06 Oct 2015 18:45 #3 per FRANCESC57 (Associat/da)

Aniré a fer-la per primer cop... ;)

Ens veiem Xavi, tot sota control    :oh: :oh:  , y el dilluns anem a Vilassar    :oops: :oops: , ens cansarem de veurens les caras.  :love: :love: :love:

07 Oct 2015 18:17 #4 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Jo també aniré amb el meu germà i un altre company.

L'idea és fer-li de llebre de 45' a aquest company, però no se com estaran les cames de carregues (estic en mig de l'entreno per la Marató de Castelló i començen a estar carregades).

Ens veiem diumenge,

Xavi

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

09 Oct 2015 13:57 #5 per Alba (Associat/da)
Jo també hi seré, juntament amb dos correcats més, la meva germana i el David C.  8)

És la cursa de casa, i tinc ganes de què surti bé :love: 
Serà el primer deu mil que faré sola (sense llebre ni acompanyant) des que he millorat els meus ritmes. A veure què surt! No em vull plantejar un ritme concret perquè com que té pujades i baixades i a més acabo de començar amb els entrenos seriosos, no sé què puc aconseguir. En tot cas espero millorar bastant la meva millor marca en aquesta cursa, que està entorn als 55 minuts.

Ens veiem allà!!  :yipi:

09 Oct 2015 14:45 #6 per RugbyMan (Associat/da)

Jo també hi seré, juntament amb dos correcats més, la meva germana i el David C.  8)

És la cursa de casa, i tinc ganes de què surti bé :love: 
Serà el primer deu mil que faré sola (sense llebre ni acompanyant) des que he millorat els meus ritmes. A veure què surt! No em vull plantejar un ritme concret perquè com que té pujades i baixades i a més acabo de començar amb els entrenos seriosos, no sé què puc aconseguir. En tot cas espero millorar bastant la meva millor marca en aquesta cursa, que està entorn als 55 minuts.

Ens veiem allà!!  :yipi:

doncs tu t'ho prds per que si m'haguesis dit alguna cosa igual et podia haver fet de llebre...ara com que ja estan tancades et quedes amb les ganes  :666: :666: :666:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

11 Oct 2015 14:18 #7 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola:

Cursa molt ben organitzada, amb el millor i estimat speaker del país.  :love:
Mitja dotzena correcats, un pler saludant-los. Felicitar a L'Alba per la seva gran i regular cursa, :yipi: :yipi:  tercera de la seva categoria i 9 noia. Felicitats.

que amb la seva germana Vanessa i el David C han estat els amos del poble.

Jo he sortit amb Tete Xavi amb la idea de fer uns 50 minuts, però el Xavi ha sortit com un coet  :party: :party:

i m'ha estat ensenyant-me el culet al llarg de tota la cursa  :intello: :intello:

Jo no el podia agafar-lo, ja que al final tan tobogan i acabat pagant el peatge. És la cursa dels tobogans.

Be demà toca Vilassar a veure si recupero les forces.  :eyes: :glasses:

Molta salut per tots.

11 Oct 2015 16:08 #8 per (Visitant)

Avui feia per primer cop aquesta cursa i m'havien explicat el seu circuit, les seves baixades i pujades. L'objectiu estar pels 50'. I fins al km 8 he pogut anar a ritme, intensificant el ritme a les rectes, mantenint a les baixades i fent el que es podia a les pujades. Passo el km 8 en 40'01 però ja a partir d'aquí ha estat dur el tros final perdent ritme, sensacions bones i temps. Al final 50'39". L'he trobat força dura aquesta cursa, tot i que també cal dir que aquestes ultimes setmanes no faig pràcticament res esperant iniciar la preparació de la Marató. Bé a veure si demà a Vilassar no paguem gaire car la factura d'avui i podem millorar una mica el temps tenint en compte que és més plana. I ja per acabar felicitar de nou a l'Alba que tot i córrer sense llebre ha fet un "tiempassu" i ha quedat tercera de categoria!!!

Repetirem un altre any però a un ritme més tranquil... :whistle: La buti IMPRESSIONANT!!!  :yes: I el complex municipal on eren les dutxes maco maco de veritat!  :great:

Francesc demà a 4'45"???

11 Oct 2015 16:15 #9 per Jorfer (Associat/da)
Alba moltes felicitats per aquest podi  :great: :great:

12 Oct 2015 07:54 #10 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Bon dia,

Jo anava a acompanyar a un amic que volia baixar dels 45'. Tenia els meus dubtes, ja que, porto 6 setmanes d'entreno per la Marató de Castelló i no feia un kilòmetre ràpid desde fa més de 2 mesos.

Hem anat aprofitant les baixades i plans per guanyar temps i després poder pujar més trànquils.

Al final 43'43". Objectiu aconseguit i m'ho he passat de conya!  :party: :party:

Pel camí, he animat al Francesc i el TeteXavi quan els he vist.

Ara a seguir amb el meu planning i el 24/10 a la Mitja de l'Anoia.

Que vagi bé, i felicitats a l'Alba pel podi. Jo també he pujat (pel sorteig de la posició d'arribada) i 6 ampolletes de vi que m'han donat.

Ah!! Molt bé organitzada. Amb possibilitat de no samarreta (7€), botifarra, cervessa (per tothom corredors i visitants), ...

No descarto fer-la altres anys.

Ens veiem,

Xavi

12 Oct 2015 10:00 #11 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Com sempre, una cursa molt ben organitzada i bon ambient.  8)  Preu econòmic, esmorzar, beguda, petits obsequis, cap cua, barra lliure de cervessa  :mdr:, bon temps, circuit divertit, amplíssima zona d'aparcament al costat de la sortida/arribada (senyalitzat des de la sortida de l'autopista  8)), cronometratge, lavabos, dutxes, ànims dels voluntaris...

Una cursa excel·lent!
Ahir tornava a còrrer després d'un mes aturat per unes molèsties que no volen marxar del tot i em va costar molt. Vaig sortir tranquil amb la intenció de fer la segona volta més ràpid però no hi va haver manera. Finalment vaig poder baixar per poc dels 55 minuts; 10 minuts més que l'any passat.  :arf:  L'edat passa factura...  :rofl:

Enhorabona a l'Alba  :great: i als qui vàreu tenir sort en el sorteig!

A la web han penjat un parell d'àlbums de fotos, potser aniran afegint més. També vaig veure una TV local fent un reportatge...

https://picasaweb.google.com/STANDREUB/VICURSADELATARDOR11102015ByAnais?feat=flashalbum#

https://picasaweb.google.com/STANDREUB/VICURSADELATARDORByEsther?feat=flashalbum#

Salutacions!!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---

12 Oct 2015 11:30 - 12 Oct 2015 11:34 #12 per wolves (Associat/da)
1a participació en aquesta cursa i espero que no l'última. M'ha agradat força. Cursa petita, amb caliu, econòmica i a prop de casa.
Un pel durilla però bastant divertida amb els puja-baixa i les llargues rectes on et creues amb la resta de participants.
Personalment la 2a volta m'ha passat una mica de factura però content amb les sensacions.
Com a mínim l'any que ve ja sabré on dosificar forces i on donar-ho tot!! :yes:
Felicitats a l'Alba pel seu podi. I a la Vanessa per la seva cursa tan regular. Si no ha doblat temps poc li ha faltat. Crec que ha anat bona part de la cursa 10-15 metres per darrera meu però a la pujada abans del qm 8 ens ha passat a un grupet de 4-5 corredors i ens ha tret uns quants segons a l'arribada.
Encantat de saludar també a en Javier O.M. tant a la recollida de dorsals com a l'arribada. Vilafranca la haremos a tope noo?  ;)

Butifarra molt bona, per cert.   :party:

Vagi bé!

12 Oct 2015 11:38 #13 per NACHOSBOYS (Associat/da)

1a participació en aquesta cursa i espero que no l'última. M'ha agradat força. Cursa petita, amb caliu, econòmica i a prop de casa.
Un pel durilla però bastant divertida amb els puja-baixa i les llargues rectes on et creues amb la resta de participants.
Personalment la 2a volta m'ha passat una mica de factura però content amb les sensacions.
Com a mínim l'any que ve ja sabré on dosificar forces i on donar-ho tot!! :yes:
Felicitats a l'Alba pel seu podi. I a la Vanessa per la seva cursa tan regular. Si no ha doblat temps poc li ha faltat. Crec que ha anat bona part de la cursa 10-15 metres per darrera meu però a la pujada abans del qm 8 ens ha passat a un grupet de 4-5 corredors i ens ha tret uns quants segons a l'arribada.
Encantat de saludar també a en Javier O.M. tant a la recollida de dorsals com a l'arribada. Vilafranca la haremos a tope noo?  ;)

Butifarra molt bona, per cert.   :party:

Vagi bé!

Ei! No et vaig veure ahir!!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats