- Missatges: 505
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Primer de tot enhorabona a tots els que ahir vau fer marca a Sant Antoni i als que no també que no sempre es pot estar al 100% i segur que en d'altres ocasions ho assoliu.
Un altre que també va córrer a Sant Antoni, cursa que per mi és un dels millors 10km que es fan per aquí. Baixes temperatures assegurades, rectes no excessivament llargues (només el primer pas per la Gran Via i tampoc s'arriba tan lluny com en d'altres), molts girs i un barri que em conec a la perfecció. Per mi els serveis també estan molt bé. La sortida és estreta, però aquí si que no es pot fer res per canviar-ho.
Vaig canviar les sèries llargues de l'entrenament de cara a Barcelona per Sant ANtoni, així que no la feia com a objectiu per buscar marca, però si per córrer ràpid i veure com estava, ja que pel que per mi és habitual feia masses mesos que no feia un 10km ràpid.
Em vaig situar al darrera del primer calaix, ja que no anava a per marca, així que a la sortida em va tocar avançar gent (mai entendré l'ànsia de situar-se on no toca per l'estat de forma o per la marca que un te) i perdre uns segons, però em va donar igual. De fet em va costar agafar el ritme al principi, el GPS no va arrancar així que anava per sensacions i em notava una mica pesat de cames dels kms acumulats.
Vaig veure passar el Rafa Barrachina abans d'arribar a Gran Via i com sabia que anava per marca el vaig intentar acompanyar, vas fer una molt bona cursa i segur que breu tornaràs a millorar la marca d'ahir :yes:. Vam anar tirant junts fins el km. 6 més o menys, després es va despenjar una mica però em veia i l'anava animant, estava amb un grupet de corredors i tenia clar que el Rutxi arribaria amb la seva progressió a l'alçada en poca estona com així va ser, aquests muntanyencs ens acabaran treient l'asfalt a nosaltres :rofl:
Finalment un temps de 36'19", amb bones sensacions, uns segons 5 km més ràpids que els primers i recuperant posicions. El meu millor registre en aquesta cursa i sense estar entrenant per fer-ho. Diumenge vinent a Terrassa.