11a Cursa de Sant Quirze (13/5/18, 9:00): Organitza CORREDORS.CAT

11a Cursa de Sant Quirze (13/5/18, 9:00): Organitza CORREDORS.CAT

14 Mai 2018 20:46 #61 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies Jaume86. Quan pugui passo pel QuaLiCaT. :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2018 21:18 #62 per Hansi (Associat/da)
Ja he fet el Qualicat! :great:

Ahir vaig gaudir molt del muntatge i desmuntatge de la cursa de Sant Quirze, en la vostra companyia :hearteyes:. Crec que entre tothom vam aconseguir que el dia fos com el Natxo i el seu entorn desitgen, i a més, l'esdeveniment esportiu manté un prestigi guanyat merescudament. Com cada any, vaig fer el que estava en les meves mans, com a voluntari, per mantenir aquest prestigi i perquè la cursa rutllés a gust de tothom.

A nivell atlètic també vaig gaudir, i vaig córrer millor del que esperava, tot i els problemes físics que em persegueixen fa mesos i que encara falta perquè acabin de marxar. Va ser molt xulo per mi córrer a prop d'una barqueta amb tanta categoria, amb el Josep58, l'AnRol58, el Jorfer, Joan33, i conèixer en cursa a en Lliteras :great:, passar al costat del JRDi69, Adalpu, Mona...

Com cada edició, desitjo que per la següent tingui prou salut per tornar a córrer i a col·laborar en aquesta cursa tan especial :heart: .

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2018 22:14 #63 per Josep58 (Associat/da)

jaume86 va escriure: http://www.corredors.cat/qualicat/details/3/225-cursa-de-sant-quirze-memorial-david-rovira

Aquí teniu el qualicat ;)


Gracies Jaume :thumbup: , fet ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2018 10:37 #64 per Natxo (Associat/da)

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2018 10:40 #65 per Natxo (Associat/da)
Per cert...si teniu més fotos, agrairé si les podeu passar

Aquest any, no sé perquè, hi havia pocs fotógrafs :(

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2018 20:19 #66 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Com sempre, cursa fantàstica i molt ben organitzada. És una cursa que per tots nosaltres té moltes coses especials.
A més el temps va acompanyar, aquest punt de fresca que feia va anar molt bé per córrer i baixar una mica les marques d'altres edicions. Jo, per fi, vaig poder fer un sub-49 en aquesta cursa.
Encantat de poder saludar a tants companys. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Moltes gràcies per les fotos !!!

Molta salut a tots i totes :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mai 2018 11:59 #67 per Natxo (Associat/da)
Moltes gràcies a tots per venir a participar i pels nons comentaris i elogis sobre la cursa. Aquest any estem molt contents del repunt de participants en un context on moltes curses baixen per l'excès d'oferta que fa que els corredors ens repartim més.

Us convido a valorar la cursa a Runedia en aquest link:
runedia.mundodeportivo.com/cursa/20181199/


Així com passar pel nostre Qualicat, crec que és una eina interessant i que hauréim d'anar aliementant entre tots. Aquí novament el link, per posara-ho més fàcil
www.corredors.cat/qualicat/details/3/225...emorial-david-rovira

Vinga, ara la Comissió estem de liquidació de compte i de valoracions, despés ens prendrem un mercut respir i de seguida ja començarem a enfocar en una nova edició al 2019

Natxo

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mai 2018 18:25 #68 per Hansi (Associat/da)
Gràcies pels links de les fotos, Natxo, molen molt! :hearteyes: :kissheart: :tada: :tada:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.