11a Cursa de Sant Quirze (13/5/18, 9:00): Organitza CORREDORS.CAT

11a Cursa de Sant Quirze (13/5/18, 9:00): Organitza CORREDORS.CAT

12 Mai 2018 20:50 #41 per Jorfer (Associat/da)
Il·lusionat, de tornar a SQV demà, on intentarem fer-lho el millor possible, tant a nivell de voluntari com de corredor.

A veure si la climatologia ens respecte.

Fins demà a tothom.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mai 2018 21:11 #42 per Jordi (Associat/da)
La bici s'ha complicat massa la recuperació :whistle: :whistle: (tapantoni :pig: :laughing:) per tant rebaixem pretensions i espero nou repertori d'acudits :party: :party:

Sub35
Krhyz

Sub40
CarlosHB (llebre oficial)
Barceruel, Dennis Teuling

Sub41
Dani

Sub43
Anrol58, Jorfer

Sub45
Adalpu (llebre oficial)

Sub50
ManoloM (llebre oficial)
JRDi69

Sub55
Polgi (llebre oficial)

Sub60
Socanna (llebre oficial)


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mai 2018 23:41 #43 per darkfenris (Associat/da)
Mañana, como ya va siendo habitual en mi calendario, volveré a participar en esta cursa.
Me apunto a la barqueta Sub50 con ManoloM, aunque no se si podré aguantar el ritmo los 10 Km, aun estoy con la recuperación.

Sub40
CarlosHB (llebre oficial)
Barceruel, Dennis Teuling

Sub41
Dani

Sub43
Anrol58, Jorfer

Sub45
Adalpu (llebre oficial)

Sub50
ManoloM (llebre oficial)
JRDi69
darkfenris

Sub55
Polgi (llebre oficial)

Sub60
Socanna (llebre oficial)

MMP's
5k - 23'48" Tossa 2017
10k - 47'38" Malgrat 2014
Mitja - 1h44'17" Barcelona 2016
30k - 2h48'48" Maratest 2017
Marató - 3h57'13" Barcelona 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2018 13:58 #44 per jblasco (Associat/da)
Genial matinal a Sant Quirze, era el primer cop que hi corria i m’ha agradat molt per poc que pugui repetiré el próxim any

Donar les gràcies a l’associació per el obsequi dels imans portadorsals

En el moment de la cursa no tenia clar quin ritme portar dintre les meves possibilitats, m’he situat entre les llebres de 55’ i 60’, la idea era fer una volta amb calma perqué no coneixia el circuit i a la segona volta apretar una mica, només començar he anat fent i m’he quedat darrera la llebre de 55’ (Polgi) he vist que podia aguantar força be el ritme hi he anat fent, a falta de 500-600 metres he apretat una mica més per mirar de baixar de 55 minuts i al final m’ha sortit un temps de 53:54

El avituallament final amb el entrepà de botifarra bonissim, després he esperat a la cursa dels Mussolets ja que la meva filla hi participava, era la primera cursa que feia i s’ho ha passat genial, sobretot al acabar amb la medalla i les xuxes jejeje

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2018 16:43 #45 per Ramon_B (Associat/da)
Gran Cursa a Sant Quirze del Vallès aquest matí. Ha estat la meva tercera participació (abans al 2013 i 2015). Circuit clàssic de puja i baixa de 5 Qm força entretingut. Avui sense pluja i bona temperatura.

Temps prou correcte de 52'39'' (26'31'' / 26'08'') a ritme de 5'16''/Qm Lloc 279 / Cat. 8é

Bon avituallament final amb entrepà de botifarra.

Moltes gràcies a tots per l'organització i en especial als voluntaris , animadors i fotògrafs :heart:

689 Curses , 280 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2018 16:54 - 13 Mai 2018 16:54 #46 per Jorfer (Associat/da)
Un any més ens hem trobat al pavelló de SQV per a córrer aquesta cursa, la nostra cursa d'asfalt, amb el caliu de sempre i, aquest any amb més gent que les darreres edicions com s'ha notat en el pàrquing del costat de la sortida/arribada.

Són aquestes curses on no pares de saludar a amics, persones conegudes, i, a vegades, gent que et saluda que et sona la cara, però ets incapaç de posar-li nom, o nick o de quina xarxa social el coneixes...estem a l'època de la intercomunicació i és el que tenim amb els seus pros i contres...(no parlarem ara que no toca).

Ha sigut un plaer ajudar com a voluntari a fer possible aquesta nova edició del memorial David Rovira i ja porta onze edicions, buff...de les que he participat en nou. La veritat que dóna gust amb l'agilitat i coordinació en que s'organitza tot.

En quan a la cursa doncs no sóc gaire objectiu i puc dir que m'agrada pràcticament tot, especialment els regals originals, l'emotivitat de les curses infantils o d'iniciació, el preu supereconòmic, la proximitat de tots els serveis (lavabos, vestidors, guardarroba, dutxes, pàrquing, recollida de dorsals, ..) i la butifarra que és espectacular.

Coses a millorar? Doncs poques coses, potser, la ubicació del podi que per a fer les fotos sempre està a contrallum i no poden sortir grans imatges.

En quan a la part atlètica, a la línia de sortida hem fet una barqueta improvisada per anar pel sub43 formada per Anfeca, Antol58, Josep58, Joan33 i jo mateix. Com coneixedors del circuit, sabem que cal guardar per a la segona volta i reservar durant els dos primers de cadascuna de les mateixes. Així hem fet i, fins pràcticament el quatre hem anat plegats, moment en que, a poc a poc, Anfeca i jo ens hem marxat una mica per a passar el km 5 en 21:35. Durant la segona volta hem recuperat nou posicions i l'hem fet un pèl més ràpida (21:33), però sense assolir l'objectiu per segons tant l'Andrés (43:03), com jo (43:08). En Josep58 molt proper a mi (43:19), Anrol58 (43:36) i Joan33 que està començant el seu camí cap a Berlin (44:38).

Destacar els podis de Marc78, Joan3, Mona i Luzayan54 a diferents categories.

I un plaer saludar a tants associats, coneguts i amics.

Si tot va bé, ens veiem a la propera edició.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2018 17:46 #47 per jaume86 (Associat/da)
L'enhorabona a tots i totes pels gran resultats, organització inclosa doncs les xarxes van plenes de felicitacions!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2018 18:38 - 13 Mai 2018 18:40 #48 per Jordi (Associat/da)
Després del toc de realitat de Diumenge passat al Prat avui tocava anar amb calma i per assegurar-ho no ens vam tallar amb els entrenaments de bici del dia abans i en menjar i beure tot lo necessari per recuperar :laughing: :laughing:

Un cop de curt i arribant i veient l'ambient i bon dia per córrer i que les sensacions no són molt dolentes comencem a dubtar si canviar d'objectiu i de llebre un altre cop, sub45 :sick:

Salutacions amb els companys abans de la cursa :cheer: i a escalfar una mica amb les llebres de luxe :great:

Finalment decidim canviar i busco barqueta amb Adalpu, no patir acudits pot ser un plus :666: i crida igual o més que en ManoloM, un crack :party: :party:
S'ajunta la Mona que com sempre la veure poc a la que tregui les ales a la primera baixada que trobi :kissheart:

Els parcials automàtics cada 1,01Km de GPS i els detalls i vivències dels mateixos:
01 Km - 4:26 160/170ppm clavat, llebre cridant temps i coincideix amb el meu :great: :party: :party:
02 Km - 4:41 169/172ppm cap problema, recuperem a la baixada B) Entre el Km 1 i 2 avançament d'en Hansi :hearteyes:
03 Km - 4:09 171/173ppm he deixat marxar la llebre en la baixada, massa fort per mi :sick: tot i agafar-me en jordi mas també l'he agut de deixar marxar ja que tenim diferents conceptes d'anar tranquil :lol: :whip: :whip:
04 Km - 4:43 171/173ppm ja controlant el grupet de la llebre en la distancia, veient que serà complicat baixar de 45 :sick: ni la motivació amb en ramoneda :hocho: :hocho: que m'ha deixat enrrere marxant amb en jordi mas entre el Km 3 i 4 sembla serà suficient per aconseguir agafar el grupet
05 Km - 4:43 172/174ppm difícilment doblaré i rebaixaré temps massa just el pas pel primer 5K :oops:
06 Km - 4:44 171/175ppm :sick: recordava perfectament el crono de la primera volta i això pinta dur :scream:
07 Km - 4:50 171/174ppm seguim amb cronos pitjor que a la primera volta, però mantenim força ve el ritme :muscle: i els ànims que dono als companys que ja baixen em donen aquell plus d'oblidar el patiment i somriure B)
08 Km - 4:10 171/173ppm no he pogut amb en ramoneda tot i ajuntar-nos al KM7-8 a posat una marxa més i ha marxat sortint des de darrera havia d'arribar molt abans a meta que ell per no lluitar al sprint final i veure que m'havia guanyat per crono :stucktongue
09 Km - 4:50 170/173ppm marquem un objectiu llunyà, però assequible d'atrapar una dona de la sansi per no perdre motivació i ritme :rocket:
10 Km - 4:26 169/174ppm a meitat de camí assolim l'objectiu i avancem la dona de la sansi i marquem objectiu meta amb tot guardant un puntet per si cal lluitar al sprint :hocho: :666:
Meta - 45'52'' corredor de samarreta verda intentat fer rodar cap al sprint final a meta :hocho: :hocho: :hocho: :hocho:, però no sap amb qui jugava :666: arribant a meta també veig samarreta vermella amb ganivet a les dents, això està ple de "cabrons" i jo em sento el més gran de tots amb ritmes de 3:18 175/177ppm :laughing: :laughing: :party: :party:

1er 5K - 22'47''
2on 5K - 23'05'' (+ 18'' :ok_hand: + 8 posicions :muscle: )

Clarament l'estratègia ha estat bona (18s a la segona volta sembla un bon control de forces) i el regust de salvar el sub46 em deixa molt satisfet :woohoo:
Pulsacions mitjanes de 170 ppm i màxima de 177 ppm ;)

Deixo els temps oficials perquè critiqueu ;)
Encara pensant si lluitar Diumenge que ve a Can Mercader :muscle: :sick:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2018 20:41 #49 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Un més que ha estat aquest matí en aquesta la que és la nostra cursa CorreCat d'asfalt de l'any. No sé si per la fresca que feia al matí que els voluntaris anàvem lleugers, que el muntatge s'ha fet en un temps record i també després d'acabar les curses del petits i per l'efecte del bon entrepà de butifarra que enguany he tingut la percepció de que tot s'ha fet també molt ràpid i bé. Gràcies a tots :clap: :clap: :clap:

Es de les curses que et permet conèixer, saludar, retrobar, xerrar, compartir, coses que fa sense cap dubte gran l'associació. :thumbup:

Moltes gràcies a la comissió organitzadora, voluntaris i corredores i corredors per fer-la possible :clap: :clap: :clap:

Pel que fa a la cursa, en Jorfer ho ha explicat molt bé, ben coneixedors del circuit amb el grup hem anat llegint el ritmes que calia portar en cada part, fent per la meva part el pas del km.5 en 21'40" i la segona volta amb 21'39", acabant en uns 43'19", un dels meus millors registres en aquesta cursa.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2018 21:08 #50 per socanna (Associat/da)
Com sempre m'ha agradat saludar a molts COMPANYS. Avui no m'he pogut quedar a ajudar a desmuntar....perquè havia d'anar a la Mola...., em sap greu.
He fet llebre de 60', perquè l'any s'ho mereix..... Hem anat un bon grupet i he pogut controlar força el ritme.
L'any vinent tornarem, i tant!!!

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2018 00:02 #51 per Dennis Teuling (Associat/da)
Com sempre una gran cursa, amb molts serveis per molt poc!!

Quin ambient amb tants Correcats :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Gran feina també de part de totes les llebres, que jo no tindria collons de fer aquesta responsabilitat amb una cursa tan trencacames. I tots vau fer una feina molt bona. El meu cosí que tenia una MMP de 56' va aguantar el ritme de Polgi fins al final i va fer millor marca sub 55'. Està molt agraït.

La meva llebre, i la del presi Victor, el CarlosHB també va fer una feina impecable.
Li vam seguir un grupet (massa) gran els primers 3,5 kms, però la dura pujada del 3,5-4,5 va deixar el grupet ben reduït.
De fet, ni Victor ni jo podiem amb la llebre, tot i que va passar amb molt pocs segons per sota dels 20'.

A la pujada de la 2a volta li vam perdre una mica més, i la veritat pensava que avui no baixariem dels 40'.
Per sort la baixadeta ens va deixar el 6è km al ritme previst i la pujada del km 7 vam poder arribar a la llebre.
Però no vam parar-nos ni un segon amb ell.. doncs no estàvem tan segur de poder mantenir el ritme l'últim km.
Per tant, vam accelerar una mica més i vam fer una baixada rapidísima. Com sempre un moment emotiu al passar per la casa de la àvia de David, aplaudint-nos amb llàgrimes als ulls, i nosaltres aplaudint també :heart: :heart:.
Són moments que fan d'aquesta cursa una cursa encara més especial!!

Un cop al km 8,5, amb uns 30" d'avantatge sobre l'esquema, ja sabem que avui no pot fallar. Mantenim el ritme i un bon sprint final a la pujada per arribar content a la línia d'arribada.

Ja només queda animar als amics Correcats, amb una ampolla de aigua, una altra de Powerade, una llauna de Cerveza i una Butifarra que fa història.... Millor impossible!!... ah no, que també em va tocar un Tubular (Buff).
Pura justícia, que prometo amortitzar-lo :laughing: :laughing: :laughing:

Molt bones curses dels homes ràpids, marc78, Joan3, kilo, com també dels menys joves i el grup del "58", que amb 43 minuts i poc van finalitzar aquesta dura cursa. Bravo, bravo!!

(només una cosa, sense ànims de buscar conflicte, però... a mí em semblava una míííca curta. Clarament més de 10km de GPS, però...)

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2018 03:03 #52 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes felicitats las voluntaris organizadors un plaer de córrer un més aquest memorial
Felicitats a totes i tots per la vostre cursa

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2018 08:13 - 14 Mai 2018 08:45 #53 per Sergi42195 (Associat/da)
Res a afegit ... espectacular, sensacional, gran, aquesta cursa correcat.

La meva filla Nora, va orgullosa amb la motxilla a l'escola. No volia la seva.

Gràcies als organitzadors i voluntaris per fer-ho possible.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2018 09:57 #54 per Dani (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure:
(només una cosa, sense ànims de buscar conflicte, però... a mí em semblava una míííca curta. Clarament més de 10km de GPS, però...)


Ei, per alusions ! :666:

Aquest circuit, l'he mesurat jo personalment fa anys amb roda mesuradora. A més, cada any ho tornava a fer com un desesperat de la vida, amb l'escarni dels companys de comissió de Sant Quirze. Per tant, et puc ASEGURAR que fa 10.000 metres exactes. Podria fer el circuit amb els ulls tancats i ahir vam passar per totes les marques.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2018 11:26 - 14 Mai 2018 11:26 #55 per Natxo (Associat/da)

Dani va escriure:

Dennis Teuling va escriure:
(només una cosa, sense ànims de buscar conflicte, però... a mí em semblava una míííca curta. Clarament més de 10km de GPS, però...)


Ei, per alusions ! :666:

Aquest circuit, l'he mesurat jo personalment fa anys amb roda mesuradora. A més, cada any ho tornava a fer com un desesperat de la vida, amb l'escarni dels companys de comissió de Sant Quirze. Per tant, et puc ASEGURAR que fa 10.000 metres exactes. Podria fer el circuit amb els ulls tancats i ahir vam passar per totes les marques.



Gran Dani
:great:

Efectivament, el circuit està mesurat. I re-mesurat. I tornat a re-mesurar

Dani and friends sempre han tingut especial atenció a aquest tema.

Un any ens va quedar curta perquè algú va moure la tanca del gir de 180ª al darrer moment, després d ela revisió ocular de darerra hora. Però enguany, dono fe que aquesta tanca estava al lloc exacte.

:)

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2018 13:44 #56 per Dennis Teuling (Associat/da)
Dani, sé que ets un friki de la distància correcta, i per tant estava pensant en tu fent el comentari.. però sense saber que vas ser tú qui feia la calibració :whistle:

De fet, jo pensava que potser va ser el canvi de recorregut respecte al de fa un parell o 3 de anys.
De totes maneres, es estrany que a la majoria de GPS ha sortit "només" 10,06 - 10,08 km.

Però ho dono per vàlid llavors!!

Gràcies Natxo. Has aconseguit una gran cursa :kissheart:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2018 14:01 #57 per Dani (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: Dani, sé que ets un friki de la distància correcta, i per tant estava pensant en tu fent el comentari.. però sense saber que vas ser tú qui feia la calibració :whistle:

De fet, jo pensava que potser va ser el canvi de recorregut respecte al de fa un parell o 3 de anys.
De totes maneres, es estrany que a la majoria de GPS ha sortit "només" 10,06 - 10,08 km.

Però ho dono per vàlid llavors!!

Gràcies Natxo. Has aconseguit una gran cursa :kissheart:


Aquesta cursa és una cursa "oberta" Pocs trams per carrers estrets, i/o edificis alts. Molta recta llarga. Per tant, bona pels GPS en general. Per tant, la diferència entre GPS és petita.

En el sentit contrari, una cursa horrorosa pels GPS per exemple el 5km Poble Sec. Mesurada amb roda i a mi em va donar 4.59 km! I a altres companys 5.20 km !

Un exemple de circuit catastròfic pels GPS és una pista atletime. Un 10.000 et pot donar 10.300 tranquilament. A les 24 hores atletisme vaig fer una mitja marató exacte i segons GPS vaig fer marca de 10.000 i de mitja. Em va mesurar gairebé 22km. Sort que Strava et permet canviar distància.

Pensa que ahir va fer un dia excepcional per ser Maig. Normalment amb 20-22 graus i humitat, perdem 30-60". Ahir es van fer marques molt bones per això.


Salut!

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2018 14:35 #58 per CarlosHB (Visitant)
Bona tarda a tothom!
D’entrada moltes felicitats a totes i tos qui s’encarreguin de fer i organitzar aquesta meravella de cursa! Es un luxe venir a St.quirze cada any!
De ben segur el record del David s’ho mereix! ♥️
Pel que fa al meu “paper atlètic” doncs vaig respondre a la trucada del ManoloM per fer de llebre oficial de 40’
No vaig dubtar ni un moment, tot i saber que el circuit es absolutament una bogeria per portar un ritme estable!! Però que per altra banda ho fa molt atractiu!
De fet no fa gaires edicions no podia seguir a la llebre de 40’ i ves x on aquesta he sigut jo! (Algo he hagut de millorar ?)
Amb un grupet força gran vam estar els primers km amb una primera volta en 19’52”
La segona volta ja la cosa es va quedar mes solitària! Crec que només em va acompanyar un noi molt jove que fins i tot crec que fa fer premi de categoria M1 ??amb un final de 39’46” (potser una pel ràpid i tot??)
Deixo obert si cal tornar a repetir de llebre l’any vinent!! ??

5km.-18'40"- 24Hores 15
10km.-37'39"- Nassos15
20km,-1:23'- Behobia 15
Mitja-1:23'32"- Edreams16
30km-2:06:20- Maratest 16
Marató-3:03'33"-Barcelona 16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2018 16:33 - 14 Mai 2018 16:34 #59 per Barceruel (Associat/da)
Crec que podem estar ben orgullosos com a associació de la Cursa de Sant Quirze - Memorial David Rovira que fa tants anys que organitzem. Una cursa sense més pretensió que cuidar bé a tothom que hi participa i que sigui un lloc de trobada pels associats i amics de CoRReDoRS.CaT. En aquesta linea volem continuar treballant.
Aquest any, quan hi ha una dinàmica generalitzada de baixada de participació en la majoría de curses, hem aconseguit tenir gairebé 100 inscripcions (en percentatge, prop d'un 20%) més que a l'edició anterior. Des de la comissió de Sant Quirze estem molt contents, ja que entenem que és senyal que algunes decisions i tasques on hem posat més força han estat a la linea adequada. També molt contents, ja ho ha explicat en Natxo al fil de voluntaris, de com ha funcionat tot el muntatge i desmuntatge, amb bona i activa participació de molts companys i companyes correcats. GRÀCIES!!!

En quant a la meva participació a la cursa, vaig aconseguir baixar per primer cop dels 40' (treient l'any que va ser curta). Era l'únic lloc on, havent-ho intentat, sempre m'havia quedat a les portes. Així que molt content. Gràcies a en CarlosHB, que va fer la seva tasca de llebre de forma magistral. Ja ho ha explicat en Dennis, nosaltres vam marxar endavant una mica abans del km7 per por a no aguantar la pujada final, i buscant fer un coixi més gran. El meu sobrepes va ajudar a la baixada (3'33" del km7 al km8) i vam gestionar el tram final molt bé. 39'32" que saben a glòria!!

Tants anys com corri, tants anys que tornaré a Sant Quirze (i si no és a córrer, a ajudar). :party: :party: :party:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2018 19:31 #60 per jaume86 (Associat/da)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.