Bon dia,
Primer de tot, crec que cap dels que vam treure dorsal pel TPV sortim a les classificacions. Quan vam acabar, vaig anar a veure les classificacions (vaig fer la MMP en 5kms

) i no ens vam trobar. Vam anar a parlar amb el noi de championchip.cat i ens va dir que ens havien donat dorsal però no activat el xip. Ell ho va fer manualment (davant nostre). Ens va dir que sortiriem. A la tarda en casa, vaig comprovar que continuavem sense sortir. En Wolves enviarà un email a championchip.cat perquè ho fiquin i sortim.
A veure si ho resolen.
Ja faré la crònica (l'última de la temporada) i us penjaré el link, però us faig cinc cèntims de la meva cursa.
No havia fet cap entreno específic per atacar la meva marca de 5kms, però uns entrenos amb el meu germà em van deixar bones sensacions. Tot i que el recorregut no és el més pla del món i que ja fa molta calor, em vaig proposar intentar-ho.
Al principi anava perdut, perquè si sortiem 10' abans no tindria llebres, però al final ho van modificar i vaig posar-me darrera la llebre de 40'. La idea era seguir-la els 2 primers kilòmetres i després que no s'escapes massa.
Em vaig col·locar una mica enrera, però ràpidament vaig poder posar-me a bon ritme. Els kilòmetres em marcaven més tard que els punts kilòmetrics posats, però sortien per sota de 4', i això em deixava agafar segons per no fer les pujades a tope.
La primera pujada la faig, però al arribar a dalt em trobo les cames cansades, però ja estic al 3.
Em poso al seu costat de la segona dona, i intento anar al seu ritme.
Remullada d'aigua, i a buscar la segona pujada. Es petita, però dureta. Però la passo prou bé.
Aprofito la baixada, però guardant una mica pels últims metres, i quan ja enfilo la recta, fins i tot crec que puc baixar de 20', però va ser un engany visual. Creia que tenia el crono més aprop.
Al final 20'14". Cursa una mica curta. 17" menys que l'anterior marca, que va ser a Viladecans (pla) i al desembre (fred).
Super content, d'estrenar els meus 42 anys ahir i fer marca.
També de parlar amb companys Fede, Hoommerr, Wolves (vells coneguts ja tots), i alguns de nous (mickymache, sandmannn, Juan Antonio Muñoz, ...)
En breu tota la història.