Mil gràcies per les fotos
Anem una mica tard, però som-hi
Després d'una marató de muntanya a Tossa que em va fer replantejar la temporada i prendrem un descans vaig decidir que un 10K era una bona manera de saber com de ràpid i fort estava sense necessitat de patir massa i amb una recuperació molt més curta. El fet de ser una cursa de la que tan ben parlen i de l'empenta de voluntaris i barri, amb la proximitat de casa de poder fer el pre i el post sense necessitat de transport, l'horari per no haver de matinar amb canvi d'hora i el fet de poder retrobar-me amb autèntics cracks va fer que la tria fos fàcil
Divendres passem a recollir el dorsal tot fent el rodatge d'activació i ja tenim la primera sorpresa al ser atès per en
Ramon_B
Les previsions de pluja i fred són l'únic punt negatiu que espero poder superar Diumenge i l'objectiu es sub45 tot i que veient els comentaris d'altres anys sobre la distancia i que manquen 50-100m potser caldrà fer un sub44 per tenir la consciencia tranquil·la
Diumenge ens aixequem sense despertador i efectivament el dia es fred i plujos, quina mandra

L'espera fins les 9h30, hora en que he de sortir de casa per arribar a la sortida a les 10h i sortir ja amb els motors en marxa es fa llarga i mandrosa
Ja amb tot a punt i els dos rellotges (GPS amb volta automàtica cada 1,01Km + Crono per fer voltes oficials) per tal de prendre ve les dades de cursa i poder opinar amb el tema de la distancia decidim donar el pas i sortir de casa; he apurat massa i són les 9h45, però el fred, la pluja i el terreny en baixada ja em fan espavilar i marcar ritmes d'escalfament una mica alts per mi 5:05/4:59/5:04
Arribem ve (just) i l'equipació triada es adequada (gorra, mocador de coll, manguitos, samarreta de tirants, calça curta i bambes Lidl pràcticament noves).
Tornem a trobar amb en
Ramon_B parlant amb l'
Apintu i aprofito per aixoplugar-me sota el seu paraigües i petar una mica la xarada abans del tret de sortida
La idea de cursa es ben clara, situar-me davant la llebre de 45min i esperar que no m'atrapi en tota la cursa

Buscant les posicions de sortida coincidim amb en
u_ktan que comenta que vol abandonar el company de sub40 i fer sub45, però ja he vist de quin peu calça i em va poder enredar 500m
Sortida neta i sense incidents, en
u_ktan de seguida es desmadra i tira fort endavant, jo faig la meva i arribo a coincidir amb en
calvino.pf, però ràpidament també accelera massa i no podem ni saludar-lo. El GPS marca les voltes automàtiques bastant regulars, però tot i registrar-se l'activitat sencera al traspassar dades s'ha quedat pajarito i en fer reset ha esborrat l'activitat tot mantenint el refredament i l'escalfament

així que només tenim les dades del crono manual
En els primers compassos de cursa rebo els ànims d'en
Ramon_B i del
Tiny, moltes gràcies companys

Els primers kilòmetres passen fàcil i no veig els cartells de l'organització, no es fins el kilòmetre 3 que faig la primera volta manual al crono amb un temps de 12'57.22 (perfecte 4:19, esperem poder mantenir i no petar massa).
Per aquestes alçades o una mica abans rebem l'avançament d'en
Kurt que saluda

Arribem al kilòmetre 4 i fem el següent control de temps manual amb 4'37.12 - 17'34.34, sembla massa lent o potser teniem alguna pujadeta per allà o els kilòmetres no són tot lo precisos que haurien de ser (maleït GPS

no ho sabré 100% mai o fins la propera o fins un anàlisis exhaustiu d'en
Dani 
).
Sense casi adonar-me ja estem passant la catifa del kilòmetre 5 en 4'26.82 - 22'01.16 (Oficial 22:02) això pinta molt bé, el fred i la mandra inicial ja fa temps que han passat i estic gaudint assolint l'objectiu i esperant mantenir-ho fins al final

No se exactament en quin kilòmetre, però tornem a rebre els ànims d'en
Tiny 
(no té preu, gràcies).
El kilòmetre 6 tornem a fer el control manual en 4'16.38 - 26'17.54, això es una festa

El kilòmetre 7 no veiem el cartell i fem el control en el kilòmetre 8 amb 8'53.76 - 35'11.30 (4:27), això no s'escapa

En el kilòmetre 9 he accelerat una mica recordant que en el final tenim una mica de tot i que m'ha semblant escoltar massa gent arribant com si vingués la llebre de 45min i el marquem en 4'17.80 - 39'29.10, seguim amb força

El final ja volem acabar i apretem una mica tot el que podem per aturar el crono amb un parcial de 4'24.78 - 43'53.88 (Oficial 43:55)
Objectiu complet al 100% sub44 amb 43:55 = 22:02+21:53 perdent 11 posicions; a gaudir d'un dia atlètic amb objectius realistes i d'execució casi professional

Les dades al GPS abans d'esborrar-se marcaven 9,9X Kms i per tant jo la considero amb 50-100m de menys i el sub44 es un sub45 en una cursa "homologada"
Ràpidament a buscar trofeu

(el donen a tothom

), chocolata, aquarius, aigua, tronja i coca

Quatre paraules amb en
Kurt, que seu en el banc satisfet amb l'inici de temporada i retrobament amb en
Hansi,
Dani i colla GPT en el guardabosses, festa completa
Els meus números en la classificació:
- 136 de 408 en categoria
- 290 de 1123 en masculina
- 302 de 1257 en general (134 dones)
Propera parada Mitja del Prat
Salut!
Jordi
PD: La tornada a casa gens divertida/satisfactòria amb al xocolata amunt i avall, la pluja i fred tornant a notar-se i fent CA-CO

6:59/5:36/6:32