10km - Marató del Mediterrani

10km - Marató del Mediterrani

03 Mar 2020 07:53 #1 per Natxo (Associat/da)
Hola

No he vist cap fil d'aquesta prova (disculpeu si ja està obert i no l'he sabut trobar)

Jo estic apuntat i malgrat els no-fils (ni de la marató, ni de la mitja ni de les curses curtes) tant de bo trobi alguns correcats, si més no, ja que puntua per la nostra lliga.

En qualsevol cas, si algú s'hi vol apuntar, tinc un cupó de descompte del 25% disponible, per si a algú li interessa aprofitar-ho


Natxo

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2020 08:08 #2 per OscarBolo75 (Associat/da)
Hola.

Natxo, jo estiu romiant fer la mitja, si puc aprofitar el cupó, perfecte. Merci

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2020 08:42 #3 per Natxo (Associat/da)

OscarBolo75 va escriure: Hola.

Natxo, jo estiu romiant fer la mitja, si puc aprofitar el cupó, perfecte. Merci

Salut


Ok, te'l passo en MP ;)

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2020 11:48 #4 per Jorfer (Associat/da)
Vaja, el diumenge ens vaig apuntar i no vaig veure el teu oferiment Natxo.
Intentaré fer el 10 al voltant de 42.
Algú vindrà?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2020 12:35 #5 per grampy (Associat/da)
jo estic pensant fer la mitja,entre avui i dema intentare inscriure`m....si encara volta por ahí algún cupo dons de conya!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2020 12:54 #6 per fandes (Associat/da)
Jo estic apuntat a la mitja però malalt... Mentre no sigui el virus de moda ;). A veure si a partir de demà comença la millora!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2020 15:15 #7 per Natxo (Associat/da)
Jo ja he cedit el cupó que tenia.
Però si coneixeu algú que sigui SOCI del RACC, en pot sol·licitar. Avui és el darrer dia, però

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2020 09:13 #8 per kanu (Visitant)
Bon dia,
Jo seré als 10km també, però a un ritme molt més tranquil jeje, ja que torno a les curses després d' un temps de "parón".

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2020 15:42 - 08 Mar 2020 15:44 #9 per jauteras (Associat/da)
Cursa feta, recorregut que se m'ha fet una mica pesat i repetitiu. Potser m'agrada més que hi hagi algún desnivell I més girs per no fer-ho tant monoton. En quant a la cursa, de menys a més, tot I no tenir avui les meves millors sensaciones, he fet la millor marca de 10 kms dels últims 2 anys amb 45:15.Aixi que no hem puc queixar, tot i que m'hagues agradat baixar de 45'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2020 16:17 #10 per jauteras (Associat/da)
M'en oblidava, felicitats Jorfer, ets un metronem!!! ????

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2020 20:13 #11 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies Jauteras. No t'he vist, però m'he quedat una mica per sobre del que volia però content després de la marató sevillana doncs encara no tinc les cames recuperades per a ritmes exigents. Per la teva banda gran temps. La propera sub 45, segur.

Ha fet un bon dia i hem tingut bona temperatura.
Jo he sortit amb el Joan33 amb la idea de fer-la al voltant de 4:15/km i, si tenim forces apretar una mica, però no ha sigut possible. El segon cinc mil he perdut pistonada i al final he salvat el 42:30 gent 42:28.

Ara toca replantear-se les properes setmanes sense marató.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2020 16:58 #12 per Kaisur (Associat/da)
Doncs al final el que era una tirada de 10k tranquileta per preparar la marató sense stress s'ha convertit en una sortida a full veient que no havia Marató de BCN.

Desprès de dos 39:09 als dos darrers 10k (Nassos i Sant Antoni) he fet el meu primer Sub39 amb 38:51. Com a mínim et queda una bona sensació de tot l'esforç dels darrers dies/setmanes/mesos.

Ja veurem si les properes setmanes fem 10k's o ens hem de conformar amb entrenar sense curses pel coronavirus, pero sens dubte que nous reptes es presentaran. La progressió no es podrà mantenir pero es normal: Només fa un any la meva MMP era de 43:50 i fa 2 no havia corregut ni per agafar l'autobus, així que la "marquitis" s'acabarà aviat.


S!

5km: 0:18:51 (Nocturna de l'hospitaletSansi Masnou 2021)
10 km: 0:38:41 (Bombers 2021)
Mitja: 1:24:56 (Mitja de Barcelona 2020)
Marató: 3:02:56 (un-official Marató de barcelona covid edition)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2020 22:50 #13 per Jorfer (Associat/da)
Kaisur enhorabona per aquestes noves marques i, si portes tant poc temps corrent, això vol dir que encara tens molt marge de millora, així que a no defallir.

Vamoos!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.