Mil gràcies fotògrafs
JRDi69 va escriure: Demà us explico la meva gasosa
e impressions 
Doncs no va haver-hi gasosa i es la cursa que més bon record en guardo

(serà per la de temps que portem sense competir

)
Després d'haver fet el cabra per la muntanya i d'acumular kilòmetres/desnivells, sense fer cap sèrie ni canvis de ritme el resultat de la cursa de Diumenge en circuit planer i d'asfalt era tota una incògnita.
Nervis d'inici de temporada, però amb molt bon estat de forma; així que amb la "nova normalitat" cal intentar no passejar-se i decideixo que el sub45 seria un bon resultat (el test del dia abans em diu que endavant; 1K a 4:10).
Després d'estar una bona estona intentant aparcar per fi aconsegueixo deixar el cotxe, una llàstima totes les esplanades per aparcar inutilitzades suposo que per la causa/cursa.
Caminant amb tranquil·litat vaig cap a la sortida i ja veig que el pitjor problema serà la falta d'avituallament a meitat de cursa. Pel camí ja em creuo amb els corredors/corredores de la primera onada i fan goig, el meu somriure es amagat per una marcareta, però crec que es més ampli que mai.
El presi es el primer conegut que saluda, jo no l'he vist, però ell a mi sí i l'hi torno la salutació i l'ànimo. Sembla que "passegi", però segur que està anant per sota de 4:00 i saludant amb somriure, quin fiera; d'aqui res em toca a mi

Vam passant samarretes i tornem a tenir pastanagues i ara si l'identifico bé i animo en
tonivet

No arribo mai a la sortida, però estic tant distret caminant i veient a la gent còrrer que no m'importa; aprofito per mirar el circuit i estudiar les estratègies de corba,...
Per fi arribo i ja estan cridant que podem entrar els 50 primers de la segona onada del 6001 al 6050; sóc jo i no he escalfat

Just a l'entrada veig una font a l'altre banda i vaig l'escalfament cap a ella per remullar el cap i la gorra, ara sí llest

Conforme em prenen la temperatura i entro en el recinte ja estan cridant els següents 50, així que una recta d'activació per anar al calaix i que comenci la festa
Les marques al terra i les indicacions son clares i tothom en fa cas, mai en un calaix de sortida havia tingut aquesta sensació "meravellosa", avui si que la "sortida ha de ser neta" sense ensopegades ni incidents
Cares conegudes a la línia de sortida i ja tinc la meva primera víctima, només ens separaran 15s i avui crec que faré una sortida al estil
Rafa
Quins nervis, quina calor, quina organització

Després dels pertinents aplaudiments i de tots els detalls d'un dels nostres speakers a poc a poc van donant-se les sortides i per fi arriba la meva
Mascareta al bíceps del braç esquerra, cronos en marxa i a còrrer
Abans del primer quilòmetre ja he atrapat en
Oriol_R i li desitjo bona cursa tot comentant la meva intenció de baixar de 45 minuts

Fem el primer parcial en
4:09,70

frena que no arribes

Enrederada sento una veu d'en
Carlos molt sobrat que esperona i canta parcials a la
Mamen i afluixo fins que m'atrapen , els i comento que intentaré aguantar amb ells si no els sap greu i m'accepten

Anem fent a un ritme de creuer força correcte per les meves intencions així que encantat, els quilòmetres estan perfectament ben marcats i visibles i no se m'escapa ni un: KM2 en
4:26,07, KM3 en
4:29,81, KM4 en
4:31,31 i KM5 en
4:31,47; el que em dona un pas a meitat de cursa de
22:08,36 (22:09 crono oficial)
Que bé m'ho estic passant i sembla que aguanto, de sobte una espontanea oferint un ampolla d'aigua; trigo en reaccionar no m'ho crec i pregunto: Puc agafar? Des de enredera criden NO!!!!, ja deia jo

Em giro i l'hi pregunto si se l'acabarà i em podrà donar una mica i diu que sí, sense problemes

Freno una mica, tot i que en
Armando que va de groc fa temps que l'estic veient pels voltants i anem a ritmes semblants des de fa temps, crec que des de la sortida.
Amb mitja ampolla en té prou i me la passa dient que no vol més i que tota meva

M'ha salvat la vida, bec aigua i remullo la gorra en tinc de sobres i torno a caçar a la
Mamen i en
Carlos 
Els ofereixo l'aigua i marquem el KM6 en
4:37,48; serà perquè he frenat per l'aigua o estem perdent ritme?

En
Armando em passa i no m'ho dubto, comento a en
Carlos que espero no pagar-ho més endavant, però que marxo amb ell
Anem fent i vaig patint, però l'aigua m'ha permès no semblar-me agònic, que bé m'ho estic passant
A tot això durant tot el recorregut vaig rebent els diferents ànims de companys i fotògrafs i en les anades i tornades jo també em vaig distraient animant i buscant companys/companyes, quina bona festa que han muntant
Ara anem fent amb en
Armando i tot va passant a ritme creuer correcte KM7 en
4:26,06 i KM8 en
4:30,84 
Arribant al quilòmetre 8,5 ja no queda res i sembla que en
Armando comença a frenar una mica, prenc el relleu de llebre i l'ànimo a seguir, però efectivament perdem pistonada i no queda res KM9 en
4:32,29
Punt estratègic d'en
Dabit per animar i retratar-me i ja ho dono tot fins a meta fent el últim parcial en
4:03,44, que curt se m'ha fet el tram de pista

, i finalment aturo el crono en
44:18,47
He fet una estratègia de cursa i mesura de les meves forces com mai (22:09/22:09 44:18)

i serà pel temps que no competia o perquè tot ha sortit rodo i com pensava, però aquesta "nova normalitat" m'encanta i repetirem
Salut!
Jordi