Cursa de la Mercè 19 i 20 setembre 2020

Cursa de la Mercè 19 i 20 setembre 2020

20 Set 2020 23:09 #61 per Barceruel (Associat/da)
Deixo aquí les fotos que he fet a la 2a serie d’avui diumenge. Surten uns quants correcats i correcates: photos.app.goo.gl/W5xByEkKgLky1ijQ9

Content de la meva cursa (buscava Sub39 i he fet 38:57) i impresionat pel desplegament organitzatiu que l‘ha fet posible. Moltes gràcies tant a l’Ajuntament de Barcelona per no claudicar davant les crítiques com a La Sansi per la direcció técnica. S’ha notat molt les hores de treball i els esforços que s’han dedicat.

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2020 12:01 #62 per Rosado83 (Associat/da)
Per aquí un altre molt content amb com va anar la cursa, increïble la sensació d'estrenar la nostra samarreta pastanaga encara que fos sota aquest nou format que per cert es van currar moltissim desde la organització.

Personalment anava a gaudir intentant fer un 40' i després de canviar unes paraules amb el Barceruel a la entrada del recinte vaig pensar: "va, vinga... intentem apretar aviam si jo també trec un 39"

I amb una mica (realment bastant :whistle:) patiment va sortir un 39:09 amb el que vaig tornar a casa super content, encara que ahir hauria tornat igualment content amb un 65 o amb un 250.

Moltes gràcies CarlesCat i Dabit per les fotos!!!

Ens veiem a la següent, aviam si la situació sanitària millora i no triguem massa en tornar a portar un dorsal.

5k - Cursa Festa Major Terrassa 2019 - 20:49
10k - Cursa dels Nassos 2019 - 37:23
21k - Mitja Marató Sitges 2020 - 1:22:29

B/SS 2019 - 1:28:50

21 Set 2020 14:20 - 22 Set 2020 19:52 #63 per JRDi69 (Associat/da)
Mil gràcies fotògrafs :hearteyes: :hearteyes: :kissheart: :kissheart: :clap: :clap: :raised: :raised:

JRDi69 va escriure: Demà us explico la meva gasosa :sick: e impressions ;)

Doncs no va haver-hi gasosa i es la cursa que més bon record en guardo :whistle: :whistle: (serà per la de temps que portem sense competir :wonder: )

Després d'haver fet el cabra per la muntanya i d'acumular kilòmetres/desnivells, sense fer cap sèrie ni canvis de ritme el resultat de la cursa de Diumenge en circuit planer i d'asfalt era tota una incògnita.
Nervis d'inici de temporada, però amb molt bon estat de forma; així que amb la "nova normalitat" cal intentar no passejar-se i decideixo que el sub45 seria un bon resultat (el test del dia abans em diu que endavant; 1K a 4:10).
Després d'estar una bona estona intentant aparcar per fi aconsegueixo deixar el cotxe, una llàstima totes les esplanades per aparcar inutilitzades suposo que per la causa/cursa.

Caminant amb tranquil·litat vaig cap a la sortida i ja veig que el pitjor problema serà la falta d'avituallament a meitat de cursa. Pel camí ja em creuo amb els corredors/corredores de la primera onada i fan goig, el meu somriure es amagat per una marcareta, però crec que es més ampli que mai.
El presi es el primer conegut que saluda, jo no l'he vist, però ell a mi sí i l'hi torno la salutació i l'ànimo. Sembla que "passegi", però segur que està anant per sota de 4:00 i saludant amb somriure, quin fiera; d'aqui res em toca a mi :party: :party:
Vam passant samarretes i tornem a tenir pastanagues i ara si l'identifico bé i animo en tonivet :muscle: :muscle:
No arribo mai a la sortida, però estic tant distret caminant i veient a la gent còrrer que no m'importa; aprofito per mirar el circuit i estudiar les estratègies de corba,...
Per fi arribo i ja estan cridant que podem entrar els 50 primers de la segona onada del 6001 al 6050; sóc jo i no he escalfat :scream:
Just a l'entrada veig una font a l'altre banda i vaig l'escalfament cap a ella per remullar el cap i la gorra, ara sí llest B)
Conforme em prenen la temperatura i entro en el recinte ja estan cridant els següents 50, així que una recta d'activació per anar al calaix i que comenci la festa :party: :party:

Les marques al terra i les indicacions son clares i tothom en fa cas, mai en un calaix de sortida havia tingut aquesta sensació "meravellosa", avui si que la "sortida ha de ser neta" sense ensopegades ni incidents :silly:

Cares conegudes a la línia de sortida i ja tinc la meva primera víctima, només ens separaran 15s i avui crec que faré una sortida al estil Rafa :hocho: :hocho: :666: :666:

Quins nervis, quina calor, quina organització :woohoo: :hearteyes:
Després dels pertinents aplaudiments i de tots els detalls d'un dels nostres speakers a poc a poc van donant-se les sortides i per fi arriba la meva :scream:

Mascareta al bíceps del braç esquerra, cronos en marxa i a còrrer :runner: :runner:

Abans del primer quilòmetre ja he atrapat en Oriol_R i li desitjo bona cursa tot comentant la meva intenció de baixar de 45 minuts :muscle: :muscle: Fem el primer parcial en 4:09,70 :scream: :scream: frena que no arribes :sick:
Enrederada sento una veu d'en Carlos molt sobrat que esperona i canta parcials a la Mamen i afluixo fins que m'atrapen , els i comento que intentaré aguantar amb ells si no els sap greu i m'accepten :hearteyes:
Anem fent a un ritme de creuer força correcte per les meves intencions així que encantat, els quilòmetres estan perfectament ben marcats i visibles i no se m'escapa ni un: KM2 en 4:26,07, KM3 en 4:29,81, KM4 en 4:31,31 i KM5 en 4:31,47; el que em dona un pas a meitat de cursa de 22:08,36 (22:09 crono oficial) :party: :party:

Que bé m'ho estic passant i sembla que aguanto, de sobte una espontanea oferint un ampolla d'aigua; trigo en reaccionar no m'ho crec i pregunto: Puc agafar? Des de enredera criden NO!!!!, ja deia jo :oops: Em giro i l'hi pregunto si se l'acabarà i em podrà donar una mica i diu que sí, sense problemes :raised: :raised: Freno una mica, tot i que en Armando que va de groc fa temps que l'estic veient pels voltants i anem a ritmes semblants des de fa temps, crec que des de la sortida.

Amb mitja ampolla en té prou i me la passa dient que no vol més i que tota meva :hearteyes: M'ha salvat la vida, bec aigua i remullo la gorra en tinc de sobres i torno a caçar a la Mamen i en Carlos B) Els ofereixo l'aigua i marquem el KM6 en 4:37,48; serà perquè he frenat per l'aigua o estem perdent ritme? :wonder: En Armando em passa i no m'ho dubto, comento a en Carlos que espero no pagar-ho més endavant, però que marxo amb ell :rabbit: :muscle: :muscle:

Anem fent i vaig patint, però l'aigua m'ha permès no semblar-me agònic, que bé m'ho estic passant :party: :party:

A tot això durant tot el recorregut vaig rebent els diferents ànims de companys i fotògrafs i en les anades i tornades jo també em vaig distraient animant i buscant companys/companyes, quina bona festa que han muntant :clap: :clap:

Ara anem fent amb en Armando i tot va passant a ritme creuer correcte KM7 en 4:26,06 i KM8 en 4:30,84 :great:
Arribant al quilòmetre 8,5 ja no queda res i sembla que en Armando comença a frenar una mica, prenc el relleu de llebre i l'ànimo a seguir, però efectivament perdem pistonada i no queda res KM9 en 4:32,29

Punt estratègic d'en Dabit per animar i retratar-me i ja ho dono tot fins a meta fent el últim parcial en 4:03,44, que curt se m'ha fet el tram de pista :666: :666: :hocho: :hocho: , i finalment aturo el crono en 44:18,47 :woohoo: :party: :party: :party: :party:

He fet una estratègia de cursa i mesura de les meves forces com mai (22:09/22:09 44:18) :trophy: :checkflag: B) i serà pel temps que no competia o perquè tot ha sortit rodo i com pensava, però aquesta "nova normalitat" m'encanta i repetirem :)

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 20:19 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

2h23 44 30km Berlín 2019

21 Set 2020 18:07 #64 per Dennis Teuling (Associat/da)
Enhorabona Josep58 i JRDi69 per les cròniques!!

Sé que hi ha molts escèptics, però jo me n'alegro molt que es pugui tornar a córrer (tot i la paranoia que ens envolta).

Enhorabona a tots, que veig que no heu perdut massa la forma!!!

Espero que sigui l'inici d'una nova etapa (tot i que el mateix dia van anul.lar la Ultra Montseny, amb menys de 400 participants. Catxis!)

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '16  - 3:03:21

21 Set 2020 19:22 #65 per ToniP (Associat/da)

CarlesCat va escriure: Hola amics aquí deixo unes fotos de les primeres cuatre tandes de la Curse de la Mercè. ;)

photos.app.goo.gl/1Eo1ZPNwTiUmDJz68

photos.app.goo.gl/zgpY5EjKGsDLFNRFA

photos.app.goo.gl/JqwzsRpA8Q59csu39

photos.app.goo.gl/cj7H8k9uatAiVEePA

Moltes gràcies Carles !!
Molt bones fotos com sempre,
Salutacions

21 Set 2020 21:13 #66 per jramon (Associat/da)
Gracies per les fotos i les cróniques. S'em fa raro tot aixo. Gairebe no em reconeixo a les fotos. Com he envellit...

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010)

22 Set 2020 08:50 #67 per fandes (Associat/da)
Bon dia!

Com ja heu comentat el bon treball dels organitzadors donaré les meves sensacions (no de ritme ;)) sinó del que m'inspira aquest format:

- Els que ens tira molt la part festiva :laughing: hem d'anar molt motivats si volem atacar al 100%, costa molt mantenir miniobjectius sortint cadascú en moments diferents.
- És una gran solució per evitar que estiguem molta estona compartint cursa sense mascareta i per tant risc de contagi (que a dia d'avui és el que més preocupa) i alhora si teniu un grup estable d'entrenament és fàcil sortir amb ell.
- També sé que el circuit amplifica aquestes sensacions, amb l'anar i tornar, però la veritat és que evitant les zones urbanes és un dels més fàcils i en bon entorn que es pot aconseguir.

Així que organitzativament un 10, de felicitat de trobar-nos un 10 i de capacitat competitiva en aquest format estic en un 0 (procuraré anar aprenent).

Quina bona xerinola vam fer a les diferents sèries amb tant correcat!

25 Set 2020 10:20 #68 per ericmm (Associat/da)
Mis puntos:

• Organización: 10/10
• Fotógrafos CarlesCat i Dabit : 10/10
• Voluntarios: 10/10
• Mesures de seguridad: 10/10
• Paciencia de los corredores: 10/10
• Precio: 10/10 (5 euro!!)
• Ambiente 9/10 (poca gente)
• Tiempo: 7/10 (mucho calor)
• Mi marca (53:03) 5/10 (tengo que entrenar y perder peso YA :whip: )

03 Oct 2020 14:10 #69 per joseluisblanco (Associat/da)
Moltes gràcies als /les que vau participar, va ser un gran treball des del mes d'abril, com no, amb un gran esforç, risc i confiança d’Ajuntament de Barcelona.
Quan pràcticament tots/es estàvem confinats vam començar a dissenyar moltes possibilitats de cursa, que si 5km, que si un diumenge durant tot el dia, que si sortíem d'un lloc o un altre, i al final desprès de molt treball i que semblava mes que complicar que es fes, vam poder demostrar organització, però sobre tot gràcies a corredors/es que van ser exemplars.

Imatges www.lasansi.com/ca/noticias-de-la-sansi/...os-cursa-de-la-merce