Cursa dels Nassos (31/12/20)

Cursa dels Nassos (31/12/20)

27 Des 2020 11:03 - 27 Des 2020 11:06 #1 per Josep58 (Associat/da)
Qui havia de dir que a poc de celebrar-se no tinguem (si es obert no he estat capaç de veure'l) fil obert de la Cursa dels Nassos, que ara fa uns dies va esgotar el miler de dorsals disponibles en 1 hora.

Una de les poquíssimes curses que es portarà a terme per acomiadar l'any amb format similar amb el que es va fer la cursa de La Mercè i més recentment la Sant Silvestre de El Masnou.

Tota la informació de la cursa a la seva pàgina web

www.cursadenassos.barcelona/es/

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2020 11:20 #2 per Jorfer (Associat/da)
Espero poder ser-hi.
A veure si els abductors m'ho permeten i, de pas, arribo a la fita dels 3000 kms durant el 2020 (estic a falta de 29.5).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2020 17:00 #3 per fandes (Associat/da)
A quina sèrie correu? Aquí un que ho farà la 3a.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2020 19:41 - 27 Des 2020 19:43 #4 per Josep58 (Associat/da)

fandes va escriure: A quina sèrie correu? Aquí un que ho farà la 3a.


Jo estic a la segona sèrie, sortida a les 18:00 hores, hauré de correr perquè sino encara m'atraparàs :)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2020 19:58 #5 per Jorfer (Associat/da)
Fandes jo crec que també a la segona com el Josep58.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2020 09:34 #6 per rnou (Associat/da)
Bones!, jo surto a la tercera (18:30) també, a lo loco.

Llàstima que no tindrem la ja típica foto Correcat.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2020 10:50 #7 per Jorfer (Associat/da)
Si les fotos multitudinàries són difícils i no cal jugar-nos-la.
Ja vindran temps millors.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2020 11:03 #8 per Roubby (Associat/da)
Un altre que surt a la segona sèrie, bona cursa a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2020 09:15 #9 per Mona (Associat/da)
Quina sort! Afortunats els qui la podeu córrer! Ja que jo no podré, vindré a animar-vos, almenys us veuré en la distància recarregarem els ànims amb uns aplausos als fantàstics corredors!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2020 15:06 - 29 Des 2020 15:07 #10 per Marc31 (Associat/da)
Jo sort vaig tenir d’en Roubby que em va fer la inscripció, sino no hagués aconseguit dorsal. Això sí, sortiré a la tercera tanda, amb en Fandes (que ahir me la va colar a IG amb l’innocentada) i l’incansable rnou. Potser que directament ni em presenti :silly:

A diferència d’altres anys correré sense marcar-me un objectiu i esperar a veure que surt. Aquesta setmana per temes de feina no he pogut entrenar i aniré “a pelo”, però amb la inèrcia de la cursa del Masnou.

Per cert Jorfer, espero que et puguis recuperar a temps i veure’t per allà!

Salutacions!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2021 03:53 #11 per CarlesCat (Associat/da)
Hola amics aquí deixo unes FOTOS que he fet aquest vespre, de tan en tan fallaba el flash i alguns no heu sortit em sap molt greu. :(

photos.app.goo.gl/crNdQ6A92cZU5uJU9

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2021 10:24 #12 per jauteras (Associat/da)
Moltes gràcies, Carles, bona feina, com sempre!!! ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2021 11:03 - 01 Gen 2021 11:07 #13 per ToniP (Associat/da)
Moltes gràcies Carles !! Molt bones fotos tot i la foscor, salutacions :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2021 13:54 #14 per fandes (Associat/da)
Bon 2021!

Un plaer compartir ahir graella de sortida (al 50% correcat que era!) amb el rnou i el Marc31. A l'hora de la veritat va ser l'únic moment plegats xD, perquè em vaig quedar entremig dels dos tota la cursa i així vam acabar!

La veritat és que post els #42KMSxELA i els fiascos de la cursa de la Mercé i el Cros de Granollers m'havia plantejat dos objectius per aquest nassos. El primer s'havia complicat, llebrejar al Ruben (company de la UCA) al ritme que ell busqués, i en res estarà en sub34 aquest crack! I el segon era, conscient que la petada podia ser monumental, mantenir-me concentrat i buscar el gaudi en seguir competint i patint si calia.

He de dir que córrer la tercera sèrie potser ens va donar un "subidón" de veure'ns en "cap de cursa" (3a-4a posició amb en Ruben) en quan vam enxampar els que sortien per davant nostre, però crec que a la llarga va ser un handicap que algun segon ens va fer perdre. No així els ànims correcats! Gràcies Jorfer jaume87 Grobyc Ther Roubby i estic segur que molts més que no vaig encertar a identificar que ens vau empentar des de les voreres.

També als que mai falleu CarlesCat i Dabit. Quan la sensació de làctic del cos marxa, sempre el puc recordar veient les vostres fotos. Finalment, objectiu 1 a mitges (vaig ajudar fins al km 4) i objectiu 2 superassolit, amb pas pel 5k en 17'15'' i resistint en el segon parcial amb 17'42'' i 34'57'' de comput total.

Ara a posar-se ràpid per la pista coberta, i després ja el 2021 dirà!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2021 20:27 #15 per Jorfer (Associat/da)
Abans de res agrair al Davidblogmaldito i a CarlesCat per les bones fotos que ens hen fet. Sou la canya!!

En quan a la Cursa de Nassos felicitar a l'organització per fer-la possible amb sensació de seguretat i sense aglomeracions en cap moment.

En quan a la cursa m'alegro molt dels èxits de Sr.Door company dèntrenament que ha fet MMP i d'Isidre de RPM que va fer un marcote impressionant.

Un plaer saludar a molts correcats i a altres corredors/es populars dels habituals.

En quan a la meva cursa em dono per satisfet sent molt regular en els dos cincs (21:27/21:19) controlant les molèsties dels abductors en tot moment augmentant la cadència de gambada i disminuint la seva llargada. Com a mínim he pogut participar i envoltat de grans amics: Sr. Door, ManoloM, Josep58, Joan33, Jaume86, Rouby, Marc31, Mamen, Cgtrail, Rnou, fandes, Ignasi, Camiseta?, sir, Bhryhz,...

Bon any a tothom ple d'èxits i molta salut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2021 15:11 #16 per Josep58 (Associat/da)
CarlesCat i Davidblogmaldito m'afegeixo als molts altres agraïments, moltes les gràcies pels vostres reportatges, sou uns cracks de fotografia :clap: :clap: :clap:

D'ençà que vaig començar a participar a l'any 1999 ( la que va ser la segona edició), per casa encara hi ha la samarreta Fila que hi donaven, es la cursa que més cops he fet, només 2-3 anys per lesió no he fet la prova, però ser-hi, tots els anys i li tinc una consideració especial.

Enguany sense poder trobar-nos abans per fer el café i xerrar una mica dels objectius buscats, trobada a la zona habilitada per entrar a la zona per calentar, darrers preparatius i cap a la zona de sortida. Tot i fa dies que arrastro mal provocat pel ciàtic, volia acomiadar novament l'any amb la cursa, fent la prova de manera progressiva amb 22'06" als primers 5K i 21'26" a la segona part de la cursa, una bona part d'aquest segon parcial amb l'Ignasi, acabant amb un 43'32" que em va deixar satisfet.

Sense massa temps per no refredar-se més del compte, salutacions tot desitjant un bon any amb tots els va que vaig coincidir
Jorfer, Ramon Porta (Sr. Door), ManoloM, Joan33, Jaume86, Rouby, Marc31, Mamen, Cgtrail, Rnou, Fandes, Ignasi, Camiseta, sir, Bhryhz

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.