Cursa Bombers Barcelona 24/10/21

Cursa Bombers Barcelona 24/10/21

13 Oct 2021 17:08 - 23 Oct 2021 19:44 #1 per Ramon_B (Associat/da)
Obro fil ja que per sorpresa veig que ningú l'ha obert encara (?)

La Vueling Cursa Bombers de Barcelona torna el proper diumenge 24 d’octubre i celebrarà la seva 22a edició.

Tres sortides 9:00h / 9:06h / 9:12h

Enllaç a la web cursadebombers.barcelona/

Hi havia sis punt de recollida de dorsals a les botigues Decathlon però a dia d'avui ja no es possible a les de Barcelona perquè han arribat al màxim i cal anar a Terrassa, Sant Boi o Badalona :grrr:

Jo la faré per 18ª vegada i vosaltres ?

690 Curses , 281 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2021 19:01 #2 per ToniP (Associat/da)

Ramon_B va escriure: Obro fil ja que per sorpresa veig que ningú l'ha obert encara (?)

La Vueling Cursa Bombers de Barcelona torna el proper diumenge 24 d’octubre i celebrarà la seva 22a edició.

Tres sortides 8:30h / 9:00h / 9:30h

Enllaç a la web cursadebombers.barcelona/

Hi havia sis punt de recollida de dorsals a les botigues Decathlon però a dia d'avui ja no es possible a les de Barcelona perquè han arribat al màxim i cal anar a Terrassa, Sant Boi o Badalona :grrr:

Jo la faré per 18ª vegada i vosaltres ?


Jo 22ª vegada... :great: :checkflag:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2021 19:31 #3 per Pescallunes (Associat/da)
Jo crec que és la segona vegada. Bombers 2008 va ser la meva primera cursa quan feia 4 mesos que corria. Encara guarda la samarreta d aquella edició amb nostàlgia. Em va sortir 47m30s… i em va enganxar literalment… poc després ja em vaig fer correcat.
Apuntat a aquesta edició de 2021 i amb ganes de sortir amb el ganivet entre les dent si les forces acompanyen.
Salut i kms!!!

5,0 Km: 19:33 - Jean-Bouin 2020
10,0  km:   40:23 - Poblenou 2009
21,1  km: 1:28:31 - Sitges 2020
42,195km: 3:28:17 - Alps Marítims 2009 (Niça-Cannes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2021 08:23 #4 per RugbyMan (Associat/da)

Pescallunes va escriure: Apuntat a aquesta edició de 2021 i amb ganes de sortir amb el ganivet entre les dent si les forces acompanyen.
Salut i kms!!!


Fins aqui anavem bé...pero ara mateix no estic per seguir-te'n. Espero que ens poguem saludar abans de sortir i ja m'esperaràs a l'arribada

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2021 15:51 #5 per fandes (Associat/da)
Jo també hi estic apuntat, però faig un cros el dia abans... Així que a veure com estan les cames. Idea d'anar a ritmes propers a la mmp descartadíssima!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2021 17:41 #6 per fandes (Associat/da)
Finalment sortiré a intentar ajudar a les i els corredors per baixar de 37 minuts en aquest 10k tan clàssic.

Com dueu vosaltres la prèvia?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2021 11:50 #7 per RugbyMan (Associat/da)

fandes va escriure: Finalment sortiré a intentar ajudar a les i els corredors per baixar de 37 minuts en aquest 10k tan clàssic.

Com dueu vosaltres la prèvia?


Ets llebre oficial de 37'? Baja si m'arrivo a enterar abans hagues entrenat per acompanyar-te'n. :666: :666: :666:

Ara mateix em conformaré amb arrivar viu a meta en un temps raonable (...esperem a prop del 45'. Ja veurem si per sota o per adalt :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: )

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2021 12:21 #8 per Natxo (Associat/da)
ups, jo m'he quedat sense dorsal
tenia confosa la data i ara que m'he posat, veig que les inscripcions ja estan tancades
:coldsweat:

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2021 18:17 #9 per sanguita (Associat/da)
Bones,

jo també la correré... la lessió de genoll ha fet que els 10k siguin els reptes més llargs que em pugui plantejar.
Per cert, compte que les sortides son, segons la web oficial, a les 9:00h / 9:06h / 9:12h i no a les hores marcades al primer post.

@fandes Llàstima que el 37' em quedi massa lluny... Vaig fer un 18'24" al 5K de l'Hospitalet i un 39'07" a la Mercè, així que si tot va bé, veurem per primera vegada un 38'xx" al rellotge. Cap consell a nivell d'estratègia de ritmes? (fa moooolts anys que no corro Bombers i el que si tinc al cap és com vaig patir veient que no podia accelerar en la baixada de Via Laietana perque anava fos de l'inici...)

MMPs:
3h02 33 Marató - 1h24 09 Mitja - 38:29 10km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2021 18:22 #10 per Alex_Knight (Associat/da)
Hola Sanguita, per un sub39 a bombers jo et recomanaria passar el 5 un pèl conservador, per exemple en 19'45", tenint en compte el perfil desfavorable, i després ja a tope fins a meta.

"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'42" - 2019 Mitja Marató de Sant Cugat
42k: 3h19'20" - 2015 Marató Barcelona
www.strava.com/athletes/550322

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2021 19:42 - 23 Oct 2021 19:42 #11 per Ramon_B (Associat/da)
Tens raó sanguita , no sé on ho vaig veure aquests horaris de sortida, potser ho han canviat a la web. Ho arreglo ara mateix. Gràcies i bona cursa demà !

690 Curses , 281 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2021 11:20 #12 per RafaB (Associat/da)
Hola,

avui he gaudit acompanyant-vos una estona a la cursa de bombers. Espero no haver-me deixat cap correcat. Aquí teniu el reportatge fotogràfic:

https://drive.google.com/drive/folders/1mONVhOU_Bev7Vq6-sb9wlOR63AK5hJE_?usp=sharing

Salutacions.
Rafa

400m: 59,08" (Mar Bella 2016)
1000m: 2'55,5" (Mar Bella 2016)
10 km: 36'36" (Sant Antoni 2016)
Mitja: 1h21'55'' (Santa Coloma 2016)
Marató: 2h57'39" (Barcelona 2016)
24 hores equips: 1r classificat 401.092 km (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2021 18:05 #13 per Ramon_B (Associat/da)
Doncs sense buscar-ho millor marca personal de la segona època 1h00'22'' a prop del sub 60' :tada: :party: .

Ha estat un gran cursa en línia amb les edicions anteriors

Moltes gràcies RafaB per la foto i l'estona que m'has acompanyat.

690 Curses , 281 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2021 19:57 #14 per sanguita (Associat/da)
Bones!

Un altre que està content amb la cursa d'avui... primer sub39' i MMP al sac!
Gràcies Alex_Knight pel consell! I moltes gràcies a tots els correcats que heu anat animant durant tot el recorregut (fandes xocant punys abans de sortir, RafaB pujant el Paral.lel i fent fotos i els que estaveu esperant que passessim). Portar aquesta samarreta garanteix un suport en cursa que ajuda i molt!!

Pel que fa a la cursa, després d'una sortida on ha costat no anar més ràpid del que tocava, he pujat el Paralel a un ritme còmode (uns 5"-8" més lent del ritme de cursa). Molt de cap a la Gran Via per no tractar de recuperar tot el temps perdut d'inici.... i, tot i això, una mica més ràpid del que tenia present. Això si, les sensacions eren molt bones i he fet el pas del 5K l'he fet en 19'29". Una mica més de ritme fins la zona de pujada fins a Plaça Universitat (aquest km l'he patit una mica i el cap ha començat a pensar en si la baixada de Via Laietana seria com el darrer cop que vaig correr... un calvari sense poder correr en baixada). No ha estat així i he pogut tornar a agafar el ritme de cursa i apurar el darrer Km per retallar una mica més el crono. Al final, 38'29" en una cursa que he gaudit molt...

MMPs:
3h02 33 Marató - 1h24 09 Mitja - 38:29 10km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2021 11:46 #15 per RugbyMan (Associat/da)
Doncs un altre que ha anat a passejar a Bombers.

En el meu cas sortia d'un paron de 2 setmanes i no les tenia totes amb mi. A la sortida mini-grupeta correcat amb en Pescallunes, Vay, ManoloM, Stone_apo, Joan33 i en Miguel Reiser. Com tots teniem pensat anar mes o menys al volts de 45' (menys el Pescallunes que tenia molt clar que anava a tope) decidim fer barqueta. Sortida una mica complicada amb un primer tap nomes passar la rodona i enfilar Passeig Isabel II pero després es podia córrer una mica millor. Anem en grupeta fins al paralel on se que anem junts. Al acabar en paralel sé que porto al Joan33 al costat peró imagino per darrera la resta, pero al arrivar a Gran Via en Joan33 es depenja una mica. Jo em trobo bé i veig que vaig a ritme de 43' curts....millor de lo q pensava.

A Gran Via surt el nostre Reporter RafaB amb que anem xerrant una mica i fent fotos, quin crack el tio. Jo segueixo a ritme i veig q cada vegada vaig una mica mes ràpid. Del grup ja ni els veig per darrera :cry: . Anem sumant kms i passant gent que em dona un plus de motivació. La dada anecdòtica al girar cap a Ronda Sant Pere tinc a una noia de CA Granollers patint una mica i li dic que s'enganxi que aniré constant (a aquella alçada havia picat el Km 7 a 4'14) fins a meta i s'enganxa. Anem junts animant-la fins a meta (lo de constant va ser la típica mentida Correcat : 4'10, 4'05, 3'58 :666: :666: ) on entra uns metres per davant ja que la vaig esperonar. Em va comentar al arribar a meta, que al km5 havia parat a caminar i que sino l'hagués animat a tirar s'hagués parat de nou. Si es que ens fem estimar, ens surt l'anima "llebre" fins i tot quan no ho fem de forma oficial jajajajajajaja

A la fí mes que content amb la meva cursa (42'40) i a la vegada emprenyat. Perque si no hagués parat i l'hagués pogut preparar crec que hagués pogut fer MMP. Circuit molt rápid i el dia d'ahir perfecte per córrer en quant a temperatura.

Per lo que he pogut llegir, la gent va fer uns molt bons temps, aixó vol dir q no ens hem estat "parats" i hem aprofitat per seguir entrenant tot i no haver-hi curses aquests ultims mesos. També content de poder tornar a saludar a la gent en cursa...tot i q em vàren faltar molts "histórics" i també vaig veure a altres com en Kilometer que surtia del pou de les lessions i el vaig veure molt animat a l'escalfament. Altres estaven animant com en Boris o en Ptarditti

Propera parada: St Vicenç dels Horts si tot va bé. Tema marató aquest any no toca i ja veurem si baixo a acompanyar a algun company una estona :whistle: :whistle:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2021 09:14 #16 per kilometer (Associat/da)
Hola chicos, voy con retraso, pero no quería dejar pasar la ocasión. La verdad es que tenía ganas de volver a hacer una crónica después de tantas vicisitudes en los últimos tiempos. Muchos ya sabréis, otros no tanto, pero ha sido para mí una larga travesía en el desierto. Mi último 10 km databa del 1/12/19, de nuevo en un Bombers trasladado, y camino de Sevilla, donde tendría lugar mi última competición hasta la fecha, el maratón de Sevilla el 23/02/20. Después como ya sabéis llegaría el COVID, y sobre todo ese día en que nos rompimos y temblaron los cimientos de la práctica del atletismo, ese 14/02/21.

Estuve más de dos semanas caminando con dolor y más de un mes sin correr. Afortunadamente las exploraciones complementarias no arrojaron nada de relevancia, y poco a poco y con mucho trabajo de core, fisios, empezamos a salir adelante. Para mí no fue empezar de cero, fue casi más allá. Tenía miedo, tenía dolor, y por supuesto no tenía prácticamente nada de forma. Cuando ya parecía que estábamos listos para empezar a subir el nivel, tuvimos un problema muscular con el sóleo de la pierna derecha y me supuso, otro parón de casi 3 semanas. Y cuando ya volvía de nuevo, tuve que cambiar de zapatillas y eso me ocasionó graves heridas en los pies, por mi obstinación en querer seguir.

Al final tuve que cambiar de modelo. He tenido 4 pares de Nike React Fliknit, y los 4 me dieron problemas, antes o después. Las únicas que me han dado tantos problemas. Ahora con las Infinity Run, vuelvo a ser feliz, y por fin he ido consiguiendo tener continuidad, recuperar sensaciones y forma.

Y así nos plantamos en Bombers, con los nervios de una carrera después de tanto tiempo, pero con ilusión y muchas ganas. Además debutaba mi cuñada y eso también me daba un plus de energía más. Llegamos pronto y pude ir saludando a mucha gente, ManoloM, Rugbyman, Marc78, Ruben6…y mucha más gente. Intercambiaba opiniones y ganas de correr. Con Rubén tuve la suerte de encontrarme rápido y poder hablar un rato en el cajón. Estuvimos de acuerdo en como decía “El Canto Del Loco(ECDL)”, que esto, en gran parte, iba de, volver a disfrutar.

El slogan era que Volvemos para correr. Y esa era la idea, pero ahora, que las cosas van volviendo a la normalidad, hay que pulir detalles para recuperar lo que teníamos antes. Rubén no lo veía claro, y efectivamente se lió en la salida. Gente que no tocaba delante y que además salieron casi andando. Salimos trastabillados, y bastante hicimos con no caer. Vi pasar a Marc por mi lado y le seguí para correr con normalidad. Llegando el primer km me di cuenta de que no le había podido dar al START en el fore y no estaba registrando. Lo conecté y al paso del km 1 le di al LAP. Con todo me sentía bien. Primer km fuerte y manteniendo buen ritmo en la subida, Km2, 3,..y llegada a Floridablanca. Ahí noté, que si bien íbamos bien, faltaba algo más (normal con todo lo que me he perdido este año, faltaba entrenamiento, km…). Aún así, fiel a mi modo de entender las carreras, seguí empujando. Paso por el km 5 en 17:05. Un pelín lento en comparación con mis recuerdos, pero es lo que había. Seguí a lo mío, pero ene l km 6 alguién que llevaba detrás, me toca el pie y me trastabillo de nuevo. Le pido cuidado y seguimos. Hay que ser fuerte y pensar en seguir a ritmo y luego darlo todo en la Via Laietana.

Pero sobre el km 8, llegó un susto importante. Me dio una especie de calambrazo en el isquio de la pierna izquierda. En cuestión de segundos, pensé que me rompía y que todo se acababa aquí. Aminoré ligeramente el ritmo y vi que podía seguir, aunque con la incertidumbre de compañera. Llegados a Via Laietana, pude incrementar el ritmo, pero no estaba para dar ese 200%, como lo hubiera dado en otras condiciones. Me hice fuerte y peleé por no dejar que se escaparan los segundos en ese 33 que expiraba en el crono, y al final lo dejamos 34:18 (17:13 en la segunda parte). La pierna, aunque resentida, bien. Me falta entreno y forma, pero no está nada, nada mal y no estuve tan lejos de otras referencias, así que como decía Laporta, al loro que no estamos tan mal…

Finalmente tras breve charleta, con Marc, con Rubén…me di la vuelta a buscar a mi cuñada, que hizo su debut con 1h04:44, nada mal para ser la primera vez, y muy constante con el ritmo. Toca ahora seguir entrenando, pero con ganas de volver a competir. Si no pasa nada estaremos en la Jean Bouin, con ganas de mejorar y probablemente con posterioridad anunciar nuevos retos, en los que ya estamos trabajando…por que como decía ECDL, “Volverá, seguró que volverá…

Nos vemos…

Ahh eso si, gracias todos por los ánimos, y a los fotógrafos por sus fotos. I :heart: CoRReDoRS.CAT !!

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2021 16:35 - 27 Oct 2021 17:04 #17 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt gran kilo!!

No en sabia res... del teu any de merda...

Però has tornat prou bé, i segur que a Sant Vicenç ja pots tornar a ser sub 34..

Has perdut també el català pel camí? :laughing: :laughing:

De totes maneres, lo més important... que tornes amb ganes i força per gaudir del nostre esport

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2021 19:12 #18 per kilometer (Associat/da)
No home no. És que he començat el missatge pensant en el grup kanyero i m'ha sortit en castellà, i ja l'he aprofitat...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2021 17:14 #19 per fandes (Associat/da)
Hola hola!

Doncs sí, he tingut la sort de viure la cursa de Bombers des de dins, i tot i que no és el que era fa uns anys (en molts sentits crec que hem sortit guanyant) déu n'hi do la liada grossa que tenen!

Per desgràcia aquestes curses multitudinàries no et deixen trobar-te ni amb la meitat dels que voldries. En aquest cas encara menys, de correcats com bé comenta vam poder veure'ns amb el sanguita (felicitats pel tiempasso), el RafaB que em va obligar a explicar acudits en ple paral·lel i el Dabit tirant fotos i pujant-nos la moral com sols ell sap fer. Però m'alegra llegir-vos per aquí kilometer, Rugbyman i Ramon_B i saber que per regla general vau acabar feliços.

En el meu cas, gràcies al dia que animava a córrer (com m'agrada el fresquet!) la cursa va ser relativament plàcida. Treient el primer km procurant no caure ni perdre ritme (lo de sortir tots junts va ser bastant bogeria i espero que rectifiquin en propera edició) després simplement va ser controlar els kms i que les cames no es disparessin. Amb tot no massa content per la gestió de cursa (18'24'' el 5k quan volia passar en 18'35'' i 36'42'' el 10k quan tocava estar sobre 36'59'').

Però vaja, tot és aprendre, i així si toca repetir la tasca amb la samarreta que més mola (la pastanaga) segur que em trec l'espina!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.